Leuk galgjewoordquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee jongens (en meisjes)! We hebben er eentje
!
Frutsel is een sneakerfetisjist!
Misschien zijn het niet zijn schoenenquote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me al de hele tijd af hoe hij dat weer schoon krijgt![]()
Of zou hij ze vaker dan 1 x gebruiken?
Nou ja, hij glijdt wel makkelijk in zijn schoenen he
Joepie, hartelijk dank nog
Oh men, het wordt steeds ergerquote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien zijn het niet zijn schoenen
Ik wilde dat helemaal niet wetenquote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me al de hele tijd af hoe hij dat weer schoon krijgt![]()
Of zou hij ze vaker dan 1 x gebruiken?
Nou ja, hij glijdt wel makkelijk in zijn schoenen he
Joepie, hartelijk dank nog
Nee, natuurlijk draag jij je sneakers niet, je hebt ze namelijk allemaal ondergekwaktquote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef Frutsel het volgende:
Leuk galgjewoordScheelt wel dat ik geen sneakers draag, elke keer spannend hoor, schoenen van je collega's, vrienden of onbekenden
![]()
Whahahahaquote:Jij was toch ook die vrouw die het wel opwindend vond als een man in d'r naaldhakken klaarkwam? Wat zeur je dan
Koude voetenquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk draag jij je sneakers niet, je hebt ze namelijk allemaal ondergekwakt.
[..]
ik dacht dat jij het naaldhakmeisje.zip wasquote:Whahahaha! Waar heb jij het nou weer over
!
quote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef Bastard het volgende:
Naaldhakken en een mantelpakje kan er anders best sexy uitzien
Ja, maar niet bij jouquote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef Bastard het volgende:
Naaldhakken en een mantelpakje kan er anders best sexy uitzien
laatste zondag van de maand = Basterd in hoge hakken en netkousenquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laatste zondag van de maand = Basterd in hoge hakken en netkousen
quote:Op maandag 20 september 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag het ook in een jeans en shirtje?
tuurlijk.... komen zn billen mooi in uit, toch B?quote:Op maandag 20 september 2010 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bastard in skinny jeans?
Zou hij dat willen denk je?
Nou gewoon een spijkerbroek en een oversized overhemd is meer mijn stijlquote:Op maandag 20 september 2010 20:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk.... komen zn billen mooi in uit, toch B?
Kijk dat bedoel ikquote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou gewoon een spijkerbroek en een oversized overhemd is meer mijn stijl
Nou, als een man in mijn naaldhakken klaar gaat komen, dan krijgt ie ze naar z'n harses geslingerdquote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht dat jij het naaldhakmeisje.zip was![]()
Spijkerbroek met open kruis, tochquote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef Bastard het volgende:
Nou gewoon een spijkerbroek en een oversized overhemd is meer mijn stijl
Ik vind een scheur niet zo erg neequote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Spijkerbroek met open kruis, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |