Zestien graden in huis? Dat is toch totaal niet meer aangenaam? Zuinig zijn kun je ook overdrijven naar mijn mening.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nog niet het is nu 16 graden hier het zou wel iets warmer kunnen maar ons ben zunig![]()
Pas als het onder de 14 zakt ga ik stoken dan zet ik de thermostaat rebels op 15 graden Celsius
Zuinigheid bouwt huizen als kastelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zestien graden in huis? Dat is toch totaal niet meer aangenaam? Zuinig zijn kun je ook overdrijven naar mijn mening.
Ja, die ijskoude kastelen van vroeger. Waar gezelligheid geen tijd kent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zuinigheid bouwt huizen als kastelen
Niet iedereen heeft het koud bij dezelfde temperatuurquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die ijskoude kastelen van vroeger. Waar gezelligheid geen tijd kent.
Mwoah. Ik werk sinds een jaar fulltime vanuit huis en was even angstig om de jaarafrekening. Scheelde echt zo minimaal, voor die paar centen ga ik geen kou lijden in mijn huis. My home is my well warmed castle.
Bezoek?quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 16 graden buiten ook niet koud - met een jas aan- , maar in huis vind ik dat echt geen aangename temperatuur.
Vraag me ook af hoe mensen reageren die bij je op bezoek komen.
Oh wacht ... en een zolderkamertje ... alle warmte die naar boven stijgt ...quote:
Hebbie zo'n importje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, ik heb de thermostaat ingesteld op 18,5 graad en mevrouw hier moet 'm dan altijd bijslingeren tot 20 graden
Precies echte fokkers hebben geen sociale contactenquote:
Dat verklaart de username...quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef supahottchick het volgende:
bij ons staat ze aaan hoor, wel nog maar op 23°, binnen een maand 25-26°
Een watquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik heb wel een fleasetrui aan dat scheelt
Op de vlooienmarkt gekocht en lekker warm dankzij de energie die de vlijtige vlooitjes opwekken.quote:
Hou op, ik krijg jeuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de vlooienmarkt gekocht en lekker warm dankzij de energie die de vlijtige vlooitjes opwekken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de vlooienmarkt gekocht en lekker warm dankzij de energie die de vlijtige vlooitjes opwekken.
Een nicht van me heeft ook altijd de verwarming op zo'n temperatuur staan. Zit je daar te vernikkelen en je kopje koffie te omhelzen om nog wat warmte te voelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 16 graden buiten ook niet koud - met een jas aan- , maar in huis vind ik dat echt geen aangename temperatuur.
Vraag me ook af hoe mensen reageren die bij je op bezoek komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |