En als o.us moderator kan worden dan kan TS dat helemaalquote:Op zondag 19 september 2010 23:49 schreef o.us het volgende:
TS heeft zich anders wel goed kunnen bewijzen als FA. Ik kan het weten.
Mag ik je trouwens toevoegen op msn?quote:Op zondag 19 september 2010 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze zoeken een mod op fok bij de subforum voetbal:
2010/9/19 S M <steven@hotmail.com>
Ik vind mezelf wel een goede mod voor op vbl want dan zou ik minder gaan baggeren en ik post er regelmatig.
Ik kan het zelfs met de fyenoord posters vinden.
antwoord:
Date: Sun, 19 Sep 2010 22:18:42 +0200
Subject: Re: mod vbl
From: snakey@gmail.com
To: steven@hotmail.com
CC: forum@fok.nl
Goede onderbouwing. En ik zou eerst Feyenoord goed gaan spellen als ik jou was, zo kan het niet goed gaan natuurlijk. :' )
Ik weer:
2010/9/19 S M <steven@hotmail.com>
feyenoord dan
Nee maar serieus, ik zou echt een goede zijn!
Klb zou beter voor me zijn maar vbl is ook goed!
Fok zou alleen maar voouit gaan zo
antwoord:
Subject: Re: mod vbl
From: snakey@gmail.com
To: steven@hotmail.com
Ik zeg alvast nee, Bedankt voor de moeite van je drie zinnen. :' )
volgens mij word ik niet serieus genomen
Email adressen aangepast
Bob, jou niveau is te hoog voor fok. Sorry maar je bent niet door.quote:Op zondag 19 september 2010 23:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik zat er ook over na te denken om een grapje te maken over het 'serieus nemen', maar besloot dat niet te doen
Kusje van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
We hebben vaak genoeg mailcontact dus niet zo doenquote:
Email adressen zijn aangepastquote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag ik je trouwens toevoegen op msn?
Okay, bij deze verlaat ik Fok! dan maarquote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Bob, jou niveau is te hoog voor fok. Sorry maar je bent niet door.
Is dat nou een ja of een nee?quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Email adressen zijn aangepast
Het is 'bij dezen' maar verder wel een goed verhaal.quote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay, bij deze verlaat ik Fok! dan maarWie weet tot ziens. Misschien dat ik ooit nog een nieuw account aanmaak
Ga ik nu eerst even lekker SBS6 kijken om vervolgens een Wilders aanhanger te worden om mijn niveau te verlagen
Toch nog een kusje van mij
Dan ga ik in plaats van Fokken maar terug naar de basisschool. Bedankt voor de feedbackquote:Op zondag 19 september 2010 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is 'bij dezen' maar verder wel een goed verhaal.
Waaromquote:Op zondag 19 september 2010 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat nou een ja of een nee?Zo ja, PM mij jouw email-adres van msn
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay, bij deze verlaat ik Fok! dan maarWie weet tot ziens. Misschien dat ik ooit nog een nieuw account aanmaak
Ga ik nu eerst even lekker SBS6 kijken om vervolgens een Wilders aanhanger te worden om mijn niveau te verlagen
Toch nog een kusje van mij
Je mag bij dezen toch blijvenquote:Op zondag 19 september 2010 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is 'bij dezen' maar verder wel een goed verhaal.
Met mij erbij is er alleen maar kwaliteit.quote:Op zondag 19 september 2010 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd hoe je het aan zou pakken, steven. Wellicht doe ik een goed woordje voor je.
Ik krijg een warm gevoel van jouquote:
Dudequote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg een warm gevoel van jouEn wil jou nu ook een warm gevoel geven
Dit klinkt gewoon als dé ideale mod. Andere gegadigden typen in veelvoud schitterende volzinnen en ons Steven hier doet dat meer op zijn geen woorden, maar daden-achtigs.quote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met mij erbij is er alleen maar kwaliteit.
Aangezien ik dan zelf niet meer zal baggeren, ookal doe ik dat niet in vbl.
Ik ben eigenlijk een meisjequote:
Ja dat dus!quote:Op zondag 19 september 2010 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon als dé ideale mod. Andere gegadigden typen in veelvoud schitterende volzinnen en ons Steven hier doet dat meer op zijn geen woorden, maar daden-achtigs.
Helder dat verhaal eens wat op, dat verhaal is onbekend bij mij namelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 00:01 schreef o.us het volgende:
Steven, vertel ze eens over jouw FA-ervaringen. Hoe het ging, of alles wel okee was, inhoud etc etc.
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.quote:Op maandag 20 september 2010 00:01 schreef o.us het volgende:
Steven, vertel ze eens over jouw FA-ervaringen. Hoe het ging, of alles wel okee was, inhoud etc etc.
Ik had een forum dat wel storm liep in het begin voor een paar wekenquote:Op maandag 20 september 2010 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helder dat verhaal eens wat op, dat verhaal is onbekend bij mij namelijk.
restecpe bro!quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.
Geen bagger glipte er door mijn FA handjes heen.
Iedereen had restecpe voor mij!
Ah, met zo'n crew heb je geen users nodig.quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had een forum dat wel storm liep in het begin voor een paar wekenWas gewoon een pure kopie van FOK!. Met Steven, Drinky als FA en Paul was mod
.
We hadden er een stuk of 100.quote:Op maandag 20 september 2010 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah, met zo'n crew heb je geen users nodig.
Paul en Drinky gingen weg (gedwongen) en toen hadden we alleen ik, steven en ChiefBigFoot over.quote:Op maandag 20 september 2010 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah, met zo'n crew heb je geen users nodig.
Geen-woorden-maar-daden-mentaliteit hebben, en dan alsnog Feyenoord verkeerd schrijvenquote:Op zondag 19 september 2010 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon als dé ideale mod. Andere gegadigden typen in veelvoud schitterende volzinnen en ons Steven hier doet dat meer op zijn geen woorden, maar daden-achtigs.
+1quote:Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
Maar om ontopic te blijven: Als steven zijn taak als admin goed kan doen, waar ik de anderen niet op betrapte, kan hij zeker wel modje kunnen worden op FOK!.
Grappenmaker.quote:Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
Maar om ontopic te blijven: Als steven zijn taak als admin goed kan doen, waar ik de anderen niet op betrapte, kan hij zeker wel modje kunnen worden op FOK!.
Nee serieus. Ik ben nu alles terug aan het lezen en zij konden zich daar wel gedragen. Idk why.quote:
Ous is niet grappig en dus serieus.quote:
Je deed het daar goedquote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.
Geen bagger glipte er door mijn FA handjes heen.
Iedereen had restecpe voor mij!
Nou vertel!quote:Op maandag 20 september 2010 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga het eens ff met mijn eigen ogen aanschouwen.
Alsof Geert Wilders een lans brak voor het behoud van de kopvodden.quote:
Misschien je op FOK! dan ook eens gaan gedragen zoals jij je daar achter de schermen voordoet.quote:Op maandag 20 september 2010 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou gewoon een goede mod zijn, geef het maar toe!
reeksquote:Op maandag 20 september 2010 02:08 schreef trovey het volgende:
Oh god nee....niet weer TS en zijn moderator willen zijn.Begint hij weer een reeks?
Ik gedraag me al tijden!quote:Op maandag 20 september 2010 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien je op FOK! dan ook eens gaan gedragen zoals jij je daar achter de schermen voordoet.
TS kent zijn eigen postgeschiedenis niet.quote:
Dat was niet serieus!quote:Op maandag 20 september 2010 02:15 schreef trovey het volgende:
[..]
TS kent zijn eigen postgeschiedenis niet.Een tijdje geleden had je ook zo'n manie dat je modje wilde worden en je bleef er topics over openen.
Stond eerst in klb maar swarmahoer had het meteen maar geslot en toen had ik lopen klagen in feedback maar ik vind het nog steeds klachtwaardig.quote:Op maandag 20 september 2010 07:25 schreef Toitle het volgende:
Tuurlijkword je wel serieus genomen, je topic is zelfs nog open
Das best bijzonder na de goeiemorgen slotjes rampage zie ik hier
.
Maar dit staat ook bij onzin trouwens.....ehh dus neem je jezelf ook niet serieus?
welke scquote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 20 september 2010 10:47 schreef eucalyptus het volgende:
Als TS ooit mod wordt gaat FOK! pas echt naar de klote..
quote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef Annnet het volgende:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja als die die vuige metalhead Alexxx al kan neuken met fok-chicks dan moet ik echt een schrale zak krijgen wanneer ik mod word.quote:Op maandag 20 september 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Stevenburgerking for mod![]()
Al is het maar omdat ie als ie blauw is woest aantrekkelijk wordt
Mwhehehe, lekker vuige steek onder water.quote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat je waardevoller voor Fok! bent in je rol als user.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat je waardevoller voor Fok! bent in je rol als user.
Nah, wat? Is gewoon mijn mening.quote:Op maandag 20 september 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwhehehe, lekker vuige steek onder water.
Hmm zit wel wat in jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Nah, wat? Is gewoon mijn mening.
Fok! heeft niks aan een stevenmac26 die maar braaf moet doen wat yvonne zegt.
Steven moet kunnen rellen en schoppen, daar wordt Fok! beter en leuker van.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:21 schreef Lindgren. het volgende:
Goede redenatie, Steven.Gaat vast lukken zo.
Net alsof jij mod bentquote:
We stick together man!!quote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben wel blij met de vertrouwen dat ik krijg van jullie
waarom verpest jij het ajax logo met zo'n bodem schrapende vol idioot uit den haagquote:
Ik zie de ironie van een hagenees voor mijn ajaxlogo wel hoorquote:Op maandag 20 september 2010 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom verpest jij het ajax logo met zo'n bodem schrapende vol idioot uit den haag
quote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef deepart het volgende:
TS zou best een goede moderator kunnen zijn....
Op viva.forum
quote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef deepart het volgende:
HAHAHA TS WIL SERIEUS GENOMEN WORDEN!!!
SNAPJE HEM????
Door die 3 posts, heb ik mijn cola uitgespuugd.quote:
+1quote:
je bent echt triest als je aan neuken denkt bij zo'n ttquote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef trovey het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd de gedachte dat als ik de TT lees dat het topic in SEX thuishoort?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |