En als o.us moderator kan worden dan kan TS dat helemaalquote:Op zondag 19 september 2010 23:49 schreef o.us het volgende:
TS heeft zich anders wel goed kunnen bewijzen als FA. Ik kan het weten.
Mag ik je trouwens toevoegen op msn?quote:Op zondag 19 september 2010 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze zoeken een mod op fok bij de subforum voetbal:
2010/9/19 S M <steven@hotmail.com>
Ik vind mezelf wel een goede mod voor op vbl want dan zou ik minder gaan baggeren en ik post er regelmatig.
Ik kan het zelfs met de fyenoord posters vinden.
antwoord:
Date: Sun, 19 Sep 2010 22:18:42 +0200
Subject: Re: mod vbl
From: snakey@gmail.com
To: steven@hotmail.com
CC: forum@fok.nl
Goede onderbouwing. En ik zou eerst Feyenoord goed gaan spellen als ik jou was, zo kan het niet goed gaan natuurlijk. :' )
Ik weer:
2010/9/19 S M <steven@hotmail.com>
feyenoord dan
Nee maar serieus, ik zou echt een goede zijn!
Klb zou beter voor me zijn maar vbl is ook goed!
Fok zou alleen maar voouit gaan zo
antwoord:
Subject: Re: mod vbl
From: snakey@gmail.com
To: steven@hotmail.com
Ik zeg alvast nee, Bedankt voor de moeite van je drie zinnen. :' )
volgens mij word ik niet serieus genomen
Email adressen aangepast
Bob, jou niveau is te hoog voor fok. Sorry maar je bent niet door.quote:Op zondag 19 september 2010 23:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik zat er ook over na te denken om een grapje te maken over het 'serieus nemen', maar besloot dat niet te doen
Kusje van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
We hebben vaak genoeg mailcontact dus niet zo doenquote:
Email adressen zijn aangepastquote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag ik je trouwens toevoegen op msn?
Okay, bij deze verlaat ik Fok! dan maarquote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Bob, jou niveau is te hoog voor fok. Sorry maar je bent niet door.
Is dat nou een ja of een nee?quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Email adressen zijn aangepast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |