Ous is niet grappig en dus serieus.quote:
Je deed het daar goedquote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.
Geen bagger glipte er door mijn FA handjes heen.
Iedereen had restecpe voor mij!
Nou vertel!quote:Op maandag 20 september 2010 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga het eens ff met mijn eigen ogen aanschouwen.
Alsof Geert Wilders een lans brak voor het behoud van de kopvodden.quote:
Misschien je op FOK! dan ook eens gaan gedragen zoals jij je daar achter de schermen voordoet.quote:Op maandag 20 september 2010 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou gewoon een goede mod zijn, geef het maar toe!
reeksquote:Op maandag 20 september 2010 02:08 schreef trovey het volgende:
Oh god nee....niet weer TS en zijn moderator willen zijn.Begint hij weer een reeks?
Ik gedraag me al tijden!quote:Op maandag 20 september 2010 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien je op FOK! dan ook eens gaan gedragen zoals jij je daar achter de schermen voordoet.
TS kent zijn eigen postgeschiedenis niet.quote:
Dat was niet serieus!quote:Op maandag 20 september 2010 02:15 schreef trovey het volgende:
[..]
TS kent zijn eigen postgeschiedenis niet.Een tijdje geleden had je ook zo'n manie dat je modje wilde worden en je bleef er topics over openen.
Stond eerst in klb maar swarmahoer had het meteen maar geslot en toen had ik lopen klagen in feedback maar ik vind het nog steeds klachtwaardig.quote:Op maandag 20 september 2010 07:25 schreef Toitle het volgende:
Tuurlijkword je wel serieus genomen, je topic is zelfs nog open
Das best bijzonder na de goeiemorgen slotjes rampage zie ik hier
.
Maar dit staat ook bij onzin trouwens.....ehh dus neem je jezelf ook niet serieus?
welke scquote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 20 september 2010 10:47 schreef eucalyptus het volgende:
Als TS ooit mod wordt gaat FOK! pas echt naar de klote..
quote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef Annnet het volgende:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |