Lol, volgens mij maakten wij dezelfde fout trouwensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, bij deeltje nummer 7 mogen jullie mij van de op verwijderen. Hij heeft het twee dagen geleden uitgemaakt. Heb er eigenlijk niet echt veel zin om erover te praten. Voel me kut, maar ja.
In ieder geval. Ik wens jullie veel sterkte, veel plezier. En hoop dat jullie allemaal gelukkig gaan worden met jullie liefdes
Bij ons bleef het zolang goed gaan door de lage contactfrequentiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Lol, volgens mij maakten wij dezelfde fout trouwens(bij mij niet drie keer per dag maar ongeveer om de 1-2 dagen en dat was blijkbaar ook al teveel voor haar).
We hebben elkaar iets meer dan een maand niet gezien. Ik zou in november naar hem toe gaan. Maar dat ging niet door vanwege geldgebrek. Hij was mijn gedrag beu. Blijkbaar twijfelde ik veel aan hem en vond hij dat een reden om het uit te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Skv het volgende:
Balen zeg, het gaat niet al te best hier.. Hoe lang hebben jullie elkaar niet gezien?
Haha jij vindt het te weinig en probeert medestanders te zoeken om te bitchen tegen je vriendquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hoeveel keer Skypen jullie in 1 week ong. ??
Ik 3-4x.. Is dat weinig?
why skypen practisch elke dag wel evenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn vriend zit vanaf augustus dit jaar in Zweden.
Hij gaat hier 6 maanden naartoe om te studeren...
Het begin was best moeilijk. Maar ik heb er nu bijna de helft al op zitten!!
Gaat echt super snel!
Hoeveel keer Skypen jullie in 1 week ong. ??
Ik 3-4x.. Is dat weinig?
Nog 2 weekjes wachten, en dan is hij 1 week terug in NL![]()
woehoew!
Je zal dit waarschijnlijk niet meer in NL lezen, maar veel succes en heel veel plezier en liefde toegewenst!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef happynjitram het volgende:
Over 3 uurtjes vertrek ik naar schiphol! Zuid-Korea, Ik kom eraan
Veel plezier Koreaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik wacht op updates van o.a. kwiwi, heywoodu, remqo, etc.
Er is bij ons weinig veranderd, gaat allemaal prima en zoals we gepland hadden dus er valt ook niet zoveel te updatenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
Dat is inderdaad geen overbodige luxe, een plan B. Wij hebben ook verschillende plannen en blijven die gewoon steeds aanpassen aan de huidige situatie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dit toch wel enige twijfel geeft, hebben we ook een soort van Plan B (lijkt me sowieso niet verkeerd in een relatie als deze, dat je altijd nog een ander plan achter de hand hebt).
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef happynjitram het volgende:
Over 3 uurtjes vertrek ik naar schiphol! Zuid-Korea, Ik kom eraan
Voorjaarsvakantiequote:
Zeer nice! En sorry, die week gaat voorbij vliegen! Ik was voor een week in Moskou in september, die vloog als een flits voorbij. Genieten nu dus!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net![]()
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt
Geniet ervan, elke minuutquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net![]()
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt
We zijn de dagen aan het aftellen voordat ze hier heen komt, dat gaat altijd langzaamquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
[..]
That's it.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Scrat_ched het volgende:
verhaal
Always look on the bright side.
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Rbhp het volgende:
Leuk dit allemaal. Ik heb een meisje uit HK ontmoet en ze komt dit weekend langs bij mij voor de wereld expo (ik zit in SH).
Ben van plan om elke 2 weken ff op en neer te vliegen als het goed gaat tussen ons, kost dan wel 200 euro per keer, maar dan heb je ook wat. Verder vooruit denken durf ik op dit moment even niet.
Is zo voorbij die paar wekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Alec690 het volgende:
24 dagen nog te gaan, very nice! Hoewel... nu voelt dat weer vervelend lang...
Mijn vriendin is jarig als ze naar Nederland komt. Ik ben ook druk aan het bedenken wat ik haar ga geven, maar heb in ieder geval al iets bedacht...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef Syr het volgende:
Mijn vriend is jarig over twee weken. Iemand leuke ideeën? Ik heb zelf wel wat dingen bedacht, maar meer input is altijd welkom! Beetje moeilijk om iets leuks te verzinnen als er zo'n enorme afstand is.
Verder ook leuk: nog maar minder dan drie maanden totdat ik hem weer zie! Wauw, wat gaat dat snel.
Ah, valsspelerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Alec690 het volgende:
@kwiwi, gister telde ik al een dagje minder dus nee, vandaag is het nog 24 dagen.
ZIj is een collega van mij, maar dan in ons HK kantoor...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leukHoe hebben jullie elkaar leren kennen?
[..]
Nu wel 23 dagen!quote:
quote:De huidige is "ik kan niet meer wachten!"?Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Scrat_ched het volgende:
7 days till countdown!!!
Eerst had ik er zin in, daarna "was ik er echt aan toe", ik weet niet hoe m'n huidige stage heet, maar het duurt verrekt lang voordat die week over is. En an sich, is ook dat weer een mooi gevoel.
quote:een kleine 296000 seconden, oftewel aankomende vrijdag rond het middaguur vertrek ik voor mijn extra lange weekend naar RoemenieOp dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef spiedermann het volgende:
[..]
het vetgedrukte kan ik mij volledig bij aansluiten, heb van 29 oktober tot 2 november vrij genomen, en hoop van de week te boeken voor een lang weekend Roemenië
we zetten de trend van elke 2 maanden daarheen vrolijk door :p
quote:Ben je alweer lang terug?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef happynjitram het volgende:
Heb 9 dagen kunnen doorbrengen in Zuid-Korea en heb een geweldige tijd met haar gehad. Klik was er nogsteeds en we missen elkaar nu ook echt ontzettend.
Nog 5 weken en dan komt ze 3 maanden naar Nederland.. Het aftellen gaat weer beginnen!
quote:Nee ben gister weer aangekomen in Nederland en heb de eerste nacht zonder haar alweer overleefd..
quote:OK. Ja het blijft klote, maar heb je dan al een lange-termijn planning? Zonder dat is het eigenlijk niet mogelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Nee ben gister weer aangekomen in Nederland en heb de eerste nacht zonder haar alweer overleefd..
Eigenlijk ook gewoon ontzettend klote, die lange afstandsrelaties. Het is dat volgende maand 3 maanden bij me is, anders had ik er echt nog even over moeten nadenken..
quote:Hier hebben we het vorige week veel over gehad, en veel plannen spoken door ons hoofd. We hebben namelijk best veel opties en mijn studie zit ook in de weg. moet volgend jaar voor minimaal 6 maanden naar japan, maar dat doe ik alleen als zij meegaat.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Alec690 het volgende:
[..]
OK. Ja het blijft klote, maar heb je dan al een lange-termijn planning? Zonder dat is het eigenlijk niet mogelijk.
Mijn 'teller' staat inmiddels op 17 dagen.
77 dagen, dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:57 schreef Syr het volgende:
Nog maar 77 dagen aan deze kant!
Wel lastig dat dit weekend de wintertijd ingaat, dat betekent dat we nu 10 uur tijdsverschil hebben. Toch wel een verschil met de 8 uur in het begin. Nouja, nog even doorzetten. Over een maandje ben ik klaar met studeren en dan ga ik van mijn vrijheid genieten! Hopelijk gaat de tijd dan nog sneller.
Vriendlief en ik hebben al allemaal leuke plannen zitten maken voor als ik weer thuis ben, kijk er echt heel erg naar uit! Dat soort dingen zijn echt leuk om over te praten, merk ik
Echt wel! Merk dat het de laatste paar weken toch wel steeds erger wordt. Ik mis vooral dat ik niet even lekker tegen hem kan aan kruipen, of in zijn armen in slaap kan vallen. En ook van die alledaagse momentjes, dat hij door het huis heenloopt terwijl ik zit te studeren ofzo. Dat doet wel meer pijn dan in het begin.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:24 schreef Alec690 het volgende:
77 dagen, dat komt helemaal goed.Heb je nou niet soms dat ondanks het goede contact via skype, de lieve woordjes, etc. dat je toch denkt van 'verdomme, wat zou ik hem graag real life in zijn ogen kijken nu'.
Ben ik ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:57 schreef VeerEli het volgende:
Mag je ook in dit topic meedoen als je zelf de persoon bent die in het buitenland zit?
Haha in feite wel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:58 schreef Syr het volgende:
[..]
Ben ik ook hooren vanuit jouw perspectief zit je partner dus ook in het buitenland.
Eens moet de eerste keer zijn (dat het wel goed gaat)quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:35 schreef Loontjah het volgende:
Als alles goed verloopt, maar dat zal waarschijnlijk wel weer niet, over 6 daagjes
quote:I meant it when I said how it doesn't feel like a week has gone by and that we both are in different cities.
I like how we don't need to find things to talk about and share common understanding about each other's lifestyle / interests. Its effortless yet we did put in the effort in staying in touch.
Beide.quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef PearlySpencer het volgende:
nog 56 dagen![]()
ook een vraagje voor de experts hier over leeftijd en verblijfsvergunning.
Ik wil mijn meisje hiernaartoe halen uit Venezuela... maar ik zie hier (niet bij de IND) de minimum leeftijd van 21 jaar staan...
Moet ik minimaal 21 zijn, of juist mijn meisje dat ik hierheen wil halen ?
11 maanden?quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moet nog minimaal 11 maanden wachten, lucky bastards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |