abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 oktober 2010 @ 14:13:26 #101
284411 crew  heywoodu
pi_87532436
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Ik wacht op updates van o.a. kwiwi, heywoodu, remqo, etc. :P
Veel plezier Koreaan *O*

Van mijn kant valt er nog niet heel veel te updaten :D

Ik begin trouwens wel door te krijgen dat het lastig gaat worden om én m'n studie door te kunnen zetten, én een fulltime baan te vinden die aan die minimumeis voldoet voor als zij in Nederland wil komen wonen :{

Omdat dit toch wel enige twijfel geeft, hebben we ook een soort van Plan B (lijkt me sowieso niet verkeerd in een relatie als deze, dat je altijd nog een ander plan achter de hand hebt).
Dat zou er kort op neer komen dat we (in elk geval voorlopig) na haar 2e au-pair jaar in Brazilië gaan wonen. Aangezien ik studeer aan de Open Universiteit is het wat dat betreft niet echt een probleem, ik hoef niet naar colleges ofzo.

Zo is het toch nog een soort update geworden ~:)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:32:44 #102
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87539742
quote:

Er is bij ons weinig veranderd, gaat allemaal prima en zoals we gepland hadden dus er valt ook niet zoveel te updaten :+

Heb wel nog een paar goed nieuws dingetjes dus dan zal ik die maar melden :P Het eerste is dat ik m'n bacheloropdracht vrijwel zeker bij het bedrijf van m'n vriend ga doen, dus dan kunnen we minimaal 3 maanden samen daar zijn en lijdt m'n studie en niet eens onder :P
En verder kwam ik er net achter dat ze ineens een extra vakantie hebben ingevoerd hier op de UT waardoor ik begin 2011 onverwachts toch weer naar Cyprus kan *O*
Voor de rest komt hij nog een aantal keer naar hier, en dan in de zomer maar eens kijken of ik nog een jaartje verder ga studeren of ook naar Cyprus ga verhuizen :)

Al met al zien we elkaar sinds bijna een jaar al boven verwachting veel, dit jaar zijn we meer samen geweest dan niet samen dus dat is erg leuk.

En tot slot staan er nog 2 vakanties op de planning voor ons samen in 2010, en eentje voor mezelf. Dus allemaal leuke dingen om naar uit te kijken! w/

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Omdat dit toch wel enige twijfel geeft, hebben we ook een soort van Plan B (lijkt me sowieso niet verkeerd in een relatie als deze, dat je altijd nog een ander plan achter de hand hebt).
Dat is inderdaad geen overbodige luxe, een plan B. Wij hebben ook verschillende plannen en blijven die gewoon steeds aanpassen aan de huidige situatie.
In het ene plan houden we bijvoorbeeld rekening met dat de tijd die hij op Cyprus moet blijven wat langer is dan nu de bedoeling, in het andere dat ik nog een jaartje extra ga studeren etc.

Daar al op tijd over nadenken scheelt heel wat stress als ineens toch niet alles zo blijkt te lopen als de bedoeling was.

Hopelijk komen jullie ook uiteindelijk uit op verschillende goede plannen heywoodu ! :)

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef happynjitram het volgende:
Over 3 uurtjes vertrek ik naar schiphol! Zuid-Korea, Ik kom eraan *)
Heel veel plezier! *O*
pi_87542383
Wanneer is die extra week vakantie? :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:08:56 #104
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87545780
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef Skv het volgende:
Wanneer is die extra week vakantie? :+
Voorjaarsvakantie :) Eerst hadden we altijd meivakantie, maar die is verdwenen zag ik. Vind ik prima want rond mei zijn er sowieso al altijd veel vrije dagen, dus nu kan ik mooi 2x weg :D
pi_87551055
Wat enorm schools, zeg. :{
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:24:22 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87552497
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Skv het volgende:
Wat enorm schools, zeg. :{
Dat heb je wel eens bij onderwijsinstellingen natuurlijk :P
pi_87553439
Ik ben gewend aan gewoon zomerreces en kerstvakantie.. Nu moeten we zeker weer een week langer door in de zomer t.o.v. andere uni's en vallen de tentamenweken weer tegelijk met de Varsity. :')

Enschede. :{w

Aan de andere kant: heb ik wel een weekje tussendoor om met mijn vriendin er tussenuit te gaan. Misschien zo slecht nog niet. :)
pi_87557487
TVP. Tijd gaat langzaam hè, als je niet bij elkaar bent. Een heel erg bitter verjongingsmiddel. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87559418
Ik moet zeggen dat ik nu wel even bij het moment ben aangekomen dat ik het helemaal zat ben, zo zonder mijn vriend. Zal waarschijnlijk ook wel komen door allerlei stress hier, maar ik zit al een paar dagen niet echt lekker in mijn vel.
Het is niet eens dat ik zo'n dipje heb van "ik mis je opeens vreselijk en nu moet ik huilen". Het is gewoon een permanent gevoel van "okee nu zijn we wel lang genoeg uit elkaar geweest". Maar we moeten dus nog drie maanden. Ik verwacht dat het wel weer beter wordt als ik eenmaal klaar ben met alle studiestress hier, maar dat duurt nog anderhalve maand. Weet niet zo goed hoe ik die tijd moet overleven nu.
Verder gaat het overigens wel goed tussen ons. Verliefdheid bouwt zich nog steeds exponentieel op (voelt een beetje als het heelal - constant uitbreidend en oneindig) en ik ben eigenlijk geen moment écht onzeker of we het wel gaan halen.
Maar ja, op mindere momenten als deze zou ik hem wel graag bij me willen hebben. -O-
pi_87597333
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net O+
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt -O-
pi_87631773
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net O+
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt -O-
Zeer nice! En sorry, die week gaat voorbij vliegen! Ik was voor een week in Moskou in september, die vloog als een flits voorbij. Genieten nu dus! ;)

Grrr... nog ruim 3 weken, ik wil nu. :'(
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 16:50:26 #112
88815 The_Emotion
98.3
pi_87636955
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Geniet ervan, elke minuut ;)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 17:03:05 #113
88815 The_Emotion
98.3
pi_87637347
quote:

[..]
We zijn de dagen aan het aftellen voordat ze hier heen komt, dat gaat altijd langzaam ;)
En ik ben druk aan het verzinnen wat we samen gaan doen/zien hier.
Wat iig op het programma staat zijn de kerstmarkten in Keulen en een lang weekend Parijs (stad van de liefde + een vriendin van haar studeert daar) en de Zaanse Schans, maar dat komt omdat ik er praktisch om de hoek woon :')
ik weet nog genoeg andere dingen te doen, maar als iemand tips heeft, hoor ik het graag :)

Verder hebben we de afgelopen week weinig gesproken, ik heb het druk op het werk, zij met haar studie.
Hopelijk komt dat snel weer goed, want ik mis haar ontzettend.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:51:16 #114
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_87680389
Leuk dit allemaal. Ik heb een meisje uit HK ontmoet en ze komt dit weekend langs bij mij voor de wereld expo (ik zit in SH).

Ben van plan om elke 2 weken ff op en neer te vliegen als het goed gaat tussen ons, kost dan wel 200 euro per keer, maar dan heb je ook wat. Verder vooruit denken durf ik op dit moment even niet.
No bad soldiers under a good leader
pi_87686299
Vrijdag komt mijn vriend voor 1 week terug naar NL. O+
3 Maanden zijn echt omgevlogen! Nog 3 maanden te gaan..

Gelukkig ga ik in november nog 5 dagen naar Zweden toe. Dan zie ik hem ook weer.
En dan (pas) weer in januari.
Nog even volhouden! :)
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_87694917
Long live the good news!

Morgen nog maar twee weken totdat ik op het vliegtuig stap om haar op te zoeken.
En donderdag is ze al op de helft van haar exchange trip.

Zelf vindt ze dat de tijd daar wel erg snel gaat, maar ik kan stiekem natuurlijk niet wachten tot ze terug is ;-)

Always look on the bright side.
pi_87696486
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Scrat_ched het volgende:
verhaal

Always look on the bright side.
That's it. :)

24 dagen nog te gaan, very nice! Hoewel... nu voelt dat weer vervelend lang... :(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:27:11 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87698973
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Rbhp het volgende:
Leuk dit allemaal. Ik heb een meisje uit HK ontmoet en ze komt dit weekend langs bij mij voor de wereld expo (ik zit in SH).

Ben van plan om elke 2 weken ff op en neer te vliegen als het goed gaat tussen ons, kost dan wel 200 euro per keer, maar dan heb je ook wat. Verder vooruit denken durf ik op dit moment even niet.
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leuk :Y Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Alec690 het volgende:

24 dagen nog te gaan, very nice! Hoewel... nu voelt dat weer vervelend lang... :(
Is zo voorbij die paar weken :Y Bekijk het positief, het is alweer nacht dus als je wakker wordt nog maar 23 ;)
pi_87711261
Mijn vriend is jarig over twee weken. Iemand leuke ideeën? Ik heb zelf wel wat dingen bedacht, maar meer input is altijd welkom! Beetje moeilijk om iets leuks te verzinnen als er zo'n enorme afstand is.
Verder ook leuk: nog maar minder dan drie maanden totdat ik hem weer zie! Wauw, wat gaat dat snel.
pi_87711428
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef Syr het volgende:
Mijn vriend is jarig over twee weken. Iemand leuke ideeën? Ik heb zelf wel wat dingen bedacht, maar meer input is altijd welkom! Beetje moeilijk om iets leuks te verzinnen als er zo'n enorme afstand is.
Verder ook leuk: nog maar minder dan drie maanden totdat ik hem weer zie! Wauw, wat gaat dat snel.
Mijn vriendin is jarig als ze naar Nederland komt. Ik ben ook druk aan het bedenken wat ik haar ga geven, maar heb in ieder geval al iets bedacht...

Ik ga een digitale fotolijst kopen en zet daar een aantal foto's van ons op, al dan niet bewerkt in photoshop. Geen goedkoop Marskramer prulletje, maar een goede Philips/Sony. :) Verder weet ik het nog niet.

Nog minder dan 3 maanden klinkt goed! ;) Januari komt eraan.

@kwiwi, gister telde ik al een dagje minder dus nee, vandaag is het nog 24 dagen. :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:37:40 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87728248
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Alec690 het volgende:

@kwiwi, gister telde ik al een dagje minder dus nee, vandaag is het nog 24 dagen. :P
Ah, valsspeler o|O :+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 01:43:58 #122
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_87739472
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leuk :Y Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
[..]

ZIj is een collega van mij, maar dan in ons HK kantoor...
Over 1,5 dag is ze bij me en dan gaan we 3 dagen leuke dingen doen, kijken hoe dat gaat.
Wat betreft geld, op lange termijn gaat dat wel aantikken, maar zoals gezegd, weet niet hoe ik daar over moet denken, laat het op me af komen, heb al teveel gepland in mijn liefdesleven en tot nu toe is alles fout gegaan.
No bad soldiers under a good leader
pi_87743889
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah, valsspeler o|O :+
Nu wel 23 dagen! :P Maar goed, eerst nog even 3 weken druk. Vrijdag trouwt m'n zus en per 1 november eerst beginnen bij m'n nieuwe baan.

Maar dan.......... *O*
pi_87949180
7 days till countdown!!! *O*

Eerst had ik er zin in, daarna "was ik er echt aan toe", ik weet niet hoe m'n huidige stage heet, maar het duurt verrekt lang voordat die week over is. En an sich, is ook dat weer een mooi gevoel.
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:14:56 #125
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_87951060
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Scrat_ched het volgende:
7 days till countdown!!! *O*

Eerst had ik er zin in, daarna "was ik er echt aan toe", ik weet niet hoe m'n huidige stage heet, maar het duurt verrekt lang voordat die week over is. En an sich, is ook dat weer een mooi gevoel.
De huidige is "ik kan niet meer wachten!"? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')