Veel plezier Koreaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik wacht op updates van o.a. kwiwi, heywoodu, remqo, etc.
Er is bij ons weinig veranderd, gaat allemaal prima en zoals we gepland hadden dus er valt ook niet zoveel te updatenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
Dat is inderdaad geen overbodige luxe, een plan B. Wij hebben ook verschillende plannen en blijven die gewoon steeds aanpassen aan de huidige situatie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dit toch wel enige twijfel geeft, hebben we ook een soort van Plan B (lijkt me sowieso niet verkeerd in een relatie als deze, dat je altijd nog een ander plan achter de hand hebt).
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef happynjitram het volgende:
Over 3 uurtjes vertrek ik naar schiphol! Zuid-Korea, Ik kom eraan
Voorjaarsvakantiequote:
Zeer nice! En sorry, die week gaat voorbij vliegen! Ik was voor een week in Moskou in september, die vloog als een flits voorbij. Genieten nu dus!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net![]()
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt
Geniet ervan, elke minuutquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net![]()
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt
We zijn de dagen aan het aftellen voordat ze hier heen komt, dat gaat altijd langzaamquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
[..]
That's it.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Scrat_ched het volgende:
verhaal
Always look on the bright side.
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Rbhp het volgende:
Leuk dit allemaal. Ik heb een meisje uit HK ontmoet en ze komt dit weekend langs bij mij voor de wereld expo (ik zit in SH).
Ben van plan om elke 2 weken ff op en neer te vliegen als het goed gaat tussen ons, kost dan wel 200 euro per keer, maar dan heb je ook wat. Verder vooruit denken durf ik op dit moment even niet.
Is zo voorbij die paar wekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Alec690 het volgende:
24 dagen nog te gaan, very nice! Hoewel... nu voelt dat weer vervelend lang...
Mijn vriendin is jarig als ze naar Nederland komt. Ik ben ook druk aan het bedenken wat ik haar ga geven, maar heb in ieder geval al iets bedacht...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef Syr het volgende:
Mijn vriend is jarig over twee weken. Iemand leuke ideeën? Ik heb zelf wel wat dingen bedacht, maar meer input is altijd welkom! Beetje moeilijk om iets leuks te verzinnen als er zo'n enorme afstand is.
Verder ook leuk: nog maar minder dan drie maanden totdat ik hem weer zie! Wauw, wat gaat dat snel.
Ah, valsspelerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Alec690 het volgende:
@kwiwi, gister telde ik al een dagje minder dus nee, vandaag is het nog 24 dagen.
ZIj is een collega van mij, maar dan in ons HK kantoor...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leukHoe hebben jullie elkaar leren kennen?
[..]
Nu wel 23 dagen!quote:
quote:De huidige is "ik kan niet meer wachten!"?Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Scrat_ched het volgende:
7 days till countdown!!!
Eerst had ik er zin in, daarna "was ik er echt aan toe", ik weet niet hoe m'n huidige stage heet, maar het duurt verrekt lang voordat die week over is. En an sich, is ook dat weer een mooi gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |