Veel plezier Koreaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik wacht op updates van o.a. kwiwi, heywoodu, remqo, etc.
Er is bij ons weinig veranderd, gaat allemaal prima en zoals we gepland hadden dus er valt ook niet zoveel te updatenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
Dat is inderdaad geen overbodige luxe, een plan B. Wij hebben ook verschillende plannen en blijven die gewoon steeds aanpassen aan de huidige situatie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dit toch wel enige twijfel geeft, hebben we ook een soort van Plan B (lijkt me sowieso niet verkeerd in een relatie als deze, dat je altijd nog een ander plan achter de hand hebt).
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef happynjitram het volgende:
Over 3 uurtjes vertrek ik naar schiphol! Zuid-Korea, Ik kom eraan
Voorjaarsvakantiequote:
Zeer nice! En sorry, die week gaat voorbij vliegen! Ik was voor een week in Moskou in september, die vloog als een flits voorbij. Genieten nu dus!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net![]()
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt
Geniet ervan, elke minuutquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:55 schreef happynjitram het volgende:
Ben sinds gisteren weer in Zuid-Korea en het is geweldig!! Lekker naast mijn liefje wakker geworden net![]()
Het is al het wachten, stress, werken helemaal waard. Nu hopen dat de week niet voorbij vliegt
We zijn de dagen aan het aftellen voordat ze hier heen komt, dat gaat altijd langzaamquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Alec690 het volgende:
[..]
That's it.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Scrat_ched het volgende:
verhaal
Always look on the bright side.
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Rbhp het volgende:
Leuk dit allemaal. Ik heb een meisje uit HK ontmoet en ze komt dit weekend langs bij mij voor de wereld expo (ik zit in SH).
Ben van plan om elke 2 weken ff op en neer te vliegen als het goed gaat tussen ons, kost dan wel 200 euro per keer, maar dan heb je ook wat. Verder vooruit denken durf ik op dit moment even niet.
Is zo voorbij die paar wekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Alec690 het volgende:
24 dagen nog te gaan, very nice! Hoewel... nu voelt dat weer vervelend lang...
Mijn vriendin is jarig als ze naar Nederland komt. Ik ben ook druk aan het bedenken wat ik haar ga geven, maar heb in ieder geval al iets bedacht...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef Syr het volgende:
Mijn vriend is jarig over twee weken. Iemand leuke ideeën? Ik heb zelf wel wat dingen bedacht, maar meer input is altijd welkom! Beetje moeilijk om iets leuks te verzinnen als er zo'n enorme afstand is.
Verder ook leuk: nog maar minder dan drie maanden totdat ik hem weer zie! Wauw, wat gaat dat snel.
Ah, valsspelerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Alec690 het volgende:
@kwiwi, gister telde ik al een dagje minder dus nee, vandaag is het nog 24 dagen.
ZIj is een collega van mij, maar dan in ons HK kantoor...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het geld en de tijd hebt om dat te doen is dat natuurlijk super leukHoe hebben jullie elkaar leren kennen?
[..]
Nu wel 23 dagen!quote:
quote:De huidige is "ik kan niet meer wachten!"?Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Scrat_ched het volgende:
7 days till countdown!!!
Eerst had ik er zin in, daarna "was ik er echt aan toe", ik weet niet hoe m'n huidige stage heet, maar het duurt verrekt lang voordat die week over is. En an sich, is ook dat weer een mooi gevoel.
quote:een kleine 296000 seconden, oftewel aankomende vrijdag rond het middaguur vertrek ik voor mijn extra lange weekend naar RoemenieOp dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef spiedermann het volgende:
[..]
het vetgedrukte kan ik mij volledig bij aansluiten, heb van 29 oktober tot 2 november vrij genomen, en hoop van de week te boeken voor een lang weekend Roemenië
we zetten de trend van elke 2 maanden daarheen vrolijk door :p
quote:Ben je alweer lang terug?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef happynjitram het volgende:
Heb 9 dagen kunnen doorbrengen in Zuid-Korea en heb een geweldige tijd met haar gehad. Klik was er nogsteeds en we missen elkaar nu ook echt ontzettend.
Nog 5 weken en dan komt ze 3 maanden naar Nederland.. Het aftellen gaat weer beginnen!
quote:Nee ben gister weer aangekomen in Nederland en heb de eerste nacht zonder haar alweer overleefd..
quote:OK. Ja het blijft klote, maar heb je dan al een lange-termijn planning? Zonder dat is het eigenlijk niet mogelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Nee ben gister weer aangekomen in Nederland en heb de eerste nacht zonder haar alweer overleefd..
Eigenlijk ook gewoon ontzettend klote, die lange afstandsrelaties. Het is dat volgende maand 3 maanden bij me is, anders had ik er echt nog even over moeten nadenken..
quote:Hier hebben we het vorige week veel over gehad, en veel plannen spoken door ons hoofd. We hebben namelijk best veel opties en mijn studie zit ook in de weg. moet volgend jaar voor minimaal 6 maanden naar japan, maar dat doe ik alleen als zij meegaat.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Alec690 het volgende:
[..]
OK. Ja het blijft klote, maar heb je dan al een lange-termijn planning? Zonder dat is het eigenlijk niet mogelijk.
Mijn 'teller' staat inmiddels op 17 dagen.
77 dagen, dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:57 schreef Syr het volgende:
Nog maar 77 dagen aan deze kant!
Wel lastig dat dit weekend de wintertijd ingaat, dat betekent dat we nu 10 uur tijdsverschil hebben. Toch wel een verschil met de 8 uur in het begin. Nouja, nog even doorzetten. Over een maandje ben ik klaar met studeren en dan ga ik van mijn vrijheid genieten! Hopelijk gaat de tijd dan nog sneller.
Vriendlief en ik hebben al allemaal leuke plannen zitten maken voor als ik weer thuis ben, kijk er echt heel erg naar uit! Dat soort dingen zijn echt leuk om over te praten, merk ik
Echt wel! Merk dat het de laatste paar weken toch wel steeds erger wordt. Ik mis vooral dat ik niet even lekker tegen hem kan aan kruipen, of in zijn armen in slaap kan vallen. En ook van die alledaagse momentjes, dat hij door het huis heenloopt terwijl ik zit te studeren ofzo. Dat doet wel meer pijn dan in het begin.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:24 schreef Alec690 het volgende:
77 dagen, dat komt helemaal goed.Heb je nou niet soms dat ondanks het goede contact via skype, de lieve woordjes, etc. dat je toch denkt van 'verdomme, wat zou ik hem graag real life in zijn ogen kijken nu'.
Ben ik ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:57 schreef VeerEli het volgende:
Mag je ook in dit topic meedoen als je zelf de persoon bent die in het buitenland zit?
Haha in feite wel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:58 schreef Syr het volgende:
[..]
Ben ik ook hooren vanuit jouw perspectief zit je partner dus ook in het buitenland.
Eens moet de eerste keer zijn (dat het wel goed gaat)quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:35 schreef Loontjah het volgende:
Als alles goed verloopt, maar dat zal waarschijnlijk wel weer niet, over 6 daagjes
quote:I meant it when I said how it doesn't feel like a week has gone by and that we both are in different cities.
I like how we don't need to find things to talk about and share common understanding about each other's lifestyle / interests. Its effortless yet we did put in the effort in staying in touch.
Beide.quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef PearlySpencer het volgende:
nog 56 dagen![]()
ook een vraagje voor de experts hier over leeftijd en verblijfsvergunning.
Ik wil mijn meisje hiernaartoe halen uit Venezuela... maar ik zie hier (niet bij de IND) de minimum leeftijd van 21 jaar staan...
Moet ik minimaal 21 zijn, of juist mijn meisje dat ik hierheen wil halen ?
11 maanden?quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moet nog minimaal 11 maanden wachten, lucky bastards.
Sterkte, het zal niet meevallen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moet nog minimaal 11 maanden wachten, lucky bastards.
Dat is wel heavy inderdaad! Geen mogelijkheid om tussendoor elkaar nog een keer op te zoeken? Om deze periode te breken zeg maar.quote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik in Nederland, zij in China. Woonde daar afgelopen jaar maar ben nu terug in Nederland om m'n master af te ronden en dan vertrek ik voor onbepaalde tijd naar China, misschien voor altijd. We'll see.Maar goed, is wel pijnlijk na zo'n jaar elke dag samen geweest te zijn opeens een jaar ertussen.
Je hebt groot gelijk, maar hoe je met deze jaloezie omgaat is een tweede.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:23 schreef Klapviool het volgende:
Mijn vriendin zit ook in het buitenland, in Venezuela voor 4 maanden. We zijn al een paar jaar samen.
Ik kijk vooral tegen de kerst op, dan zal het gemis toch wel extra groot worden. Maar waar ik helemaal niet blij van wordt is dat ze heeft verteld dat een oude vriend van haar, met kerst naar haar toe vliegt en daar een aantal dagen blijft. Hij zit momenteel in Suriname.
Het idee dat ik er zelf nog nooit geweest ben (ik ga er in februari naar toe) en dat zij nu alles wat ze daar heeft en beleefd nu eerst met een andere kerel gaat delen, gaat er bij mij slecht inOok van het idee dat zij gezellig samen aan het kerstdiner zitten wordt ik niet vrolijk. Ook al vertrouw ik haar wel, het voelt zacht uitgedrukt niet goed. Ben ik nou veel te jaloers of is het nog wel reëel dat ik er zo over denk?
Ik zou precies hetzelfde hebben hoor.. En of het te jaloers is, ik heb geen idee. Ik denk eigenlijk dat het wel een normale reactie is. Weet je verder wat over die vriend? Wel eens ontmoet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:23 schreef Klapviool het volgende:
Mijn vriendin zit ook in het buitenland, in Venezuela voor 4 maanden. We zijn al een paar jaar samen.
Ik kijk vooral tegen de kerst op, dan zal het gemis toch wel extra groot worden. Maar waar ik helemaal niet blij van wordt is dat ze heeft verteld dat een oude vriend van haar, met kerst naar haar toe vliegt en daar een aantal dagen blijft. Hij zit momenteel in Suriname.
Het idee dat ik er zelf nog nooit geweest ben (ik ga er in februari naar toe) en dat zij nu alles wat ze daar heeft en beleefd nu eerst met een andere kerel gaat delen, gaat er bij mij slecht inOok van het idee dat zij gezellig samen aan het kerstdiner zitten wordt ik niet vrolijk. Ook al vertrouw ik haar wel, het voelt zacht uitgedrukt niet goed. Ben ik nou veel te jaloers of is het nog wel reëel dat ik er zo over denk?
Misschien zei ze het om te laten zien dat ze andere mannen afwijst (omdat ze jou leuk vindt)?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Rbhp het volgende:
Waar komt ze vandaan? Ik zit in Shanghai, misschien kan ik haar vergezellen met Kerst?
Grapje : )
Het meisje waar ik nu elke dag contact mee heb vertelde me gisteren dat ze een goede mannelijke vriend 'verloren' heeft gisteren. Het rare is, hij vroeg aan haar of zij iemand leuks kon introduceren, dus zij introduceerde een oud studiegenootje, ging ie een paar keer mee op een date, en toen vertelde hij dat ie toch liever iemand zocht zoals zij. Via de e-mail vroeg hij of ze interesse had. Zag ze dus niet zitten en nu heeft ze besloten om het contact te verbreken. Ze had hem ook al afgewezen voor een ski trip in het Noorden van China. Waarom vertelt ze me dit? Ze zei dat ze me niet jaloers wilde maken ofzo...
Anyway, onze afstand is minder groot dan die van SuperHarre, ik in CN zij in HK. Ben er eind vd maand.
Omdat je man bentquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:36 schreef Rbhp het volgende:
Hm, goed punt, niet eens aan gedacht. Waarom zie ik dat soort dingen niet...
Vanuit jongens-perspectief kan het soms voelen alsof je vriendin er de blits mee maakt dat ze ook wel anderen zou kunnen krijgen en dat je extra zuinig op haar moet zijn. Soort halve chantage...quote:Op woensdag 3 november 2010 01:28 schreef Syr het volgende:
Jeetje dat lijkt mij wel vrij obvious hoor (maar ik ben ook een vrouw), aan de andere kant snap ik dat mannen het wellicht niet zo opvatten als je zulke dingen vertelt. Toen ik hier net zat, kwam ik een ongelooflijk leuke jongen tegen in de kroeg die mij zat te versieren. Was helemaal mijn type. Maar ik had gewoon zo enorm géén interesse in hem, dat ik er zelf van versteld stond. Heb nog nooit een verliefdheid meegemaakt zo sterk als die voor mijn vriend, dus soms ontdek ik ook nieuwe dingenik belde hem achteraf halfdronken op om te vertellen hoe gek ik op hem was, met deze situatie als bewijs. Pas de volgende dag besefte ik dat hij het waarschijnlijk niet zo geweldig vond om te horen dat er hier leuke jongens rondlopen die me versieren.
Wat betreft dat kerst vieren met iemand anders. Die jaloerse gevoelens zijn heel normaal hoor, is best te begrijpen. Niet eens zozeer de mogelijkheid dat er iets 'gebeurt', maar meer het idee dat zoiets intiems als kerst met iemand anders gedeeld wordt. Kun je helaas weinig aan doen, gun het haar om niet alleen te zijn tijdens die periode want dat is toch wel erg zwaar. Ik heb het gelukkig zo kunnen regelen dat ik met kerst en nieuw-jaar in een groepstour zit, heb ik toch nog wat gezelligheid.
*hieroquote:Op woensdag 3 november 2010 07:52 schreef Skv het volgende:
Ik zou een LAT-relatie ook echt niet vol kunnen houden. Er zijn zóveel vrouwen in NL te vinden, waarom zou je al die moeite nemen om een vriend of vriendin in het buitenland te hebben en houden?
Daar snap ik echt niks van... ik vind het juist vleiend als andere interesse tonen in mijn vriend. Impliceert toch dat je een goeie smaak hebtquote:Op woensdag 3 november 2010 02:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vanuit jongens-perspectief kan het soms voelen alsof je vriendin er de blits mee maakt dat ze ook wel anderen zou kunnen krijgen en dat je extra zuinig op haar moet zijn. Soort halve chantage...![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 07:32 schreef Skv het volgende:
Mannen kunnen er aan de andere kant ook wat van.
Mijn Franse huisgenoot is met zijn bezopen harses een drankspel gaan spelen met wat meiden, waarvan hij er drie heeft gezoend tijdens dat spel. Hij was echter even vergeten dat hij thuis een vriendin heeft die al een paar maanden op hem wacht (hij woont ook samen). Nu had hij gisteren het briljante plan opgevat om haar maar te bellen en het te vertellen. Hij twijfelde of hij moest zeggen dat hij één meisje had gezoend of dat het er drie waren. Hij heeft maar gekozen voor drie, omdat 'het dan duidelijker was dat hij echt bezopen was, als het er één was dan had er veel beter meer achter kunnen zitten'. Ik kan me niet voorstellen dat mevrouw liever hoort dat hij drie meisjes zoent dan ééntje. Heb de afloop niet meegekregen nog.
Of je begrip krijgt als je tegen iemand met een Oosterse cultuur (althans ik neem aan dat ze Chinese is?) op de man af wat zegt, is nog maar de vraag natuurlijk. Niet iedereen kan zo'n directe aanpak waarderen als Nederlandersquote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef Syr het volgende:
Ze mailt smsjes door? Hmm kan begrijpen dat dat een beetje storend is inderdaad. Vraag het haar gewoon op de man (nouja vrouw in dit geval) af? En als je erbij vermeldt dat je het niet zo leuk vindt om te horen, heeft ze daar vast wel begrip voor. Grote kans dat ze het niet zo door heeft hoe het overkomt. Als ze het wel met opzet doet.... sja dat is wel een beetje raar.
Waarschijnlijk vindt ze je erg leuk en wil ze dat laten merken, maar pakt ze het gewoon verkeerd aan en heeft ze dat niet in de gaten.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:55 schreef Rbhp het volgende:
Ja, ze tikte die 2 smsjes uit. Ik heb niet gereageerd. We bellen meestal in de avond, meestal belt zij en dan bel ik terug. Praat er ook liever over dan via mail of sms.
Ik denk dat iets wilt, weet alleen niet wat. Ook is ze bezig met het aanvragen van een transfer voor 'haar carriere' richting Shanghai, heeft ze intern al aangekaart. Volgens mijn vrienden wilt ze de gok nemen en dichter bij mij zijn. Maar dat geeft ze niet aan, bang om mijaf te schrikken denk ik. Ik dicht mezelf deze eer niet toe, ben een beetje onzeker op dit gebied na mijn vorige relatie. Doe het heel rustig aan.
Dan gewoon vragen wat de bedoeling is en wat ze nou eigenlijk van je wil/in je ziet/over je denkt. Dat is dan wel direct, en niet hoe zijn graag communiceert, maar als je er zo erg mee zit kun je dat maar het beste doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:46 schreef Rbhp het volgende:
Ik word er helemaal gek van!
Na 4 jaar een relatie gehad te hebben, waarbij 2 jaar samengewoond en eerder dit jaar mijn hart in stukjes heb zien vallen, ben ik nu helemaal zo onzeker als een 3-jarige kleuter.
Kan er niet tegen en ben afgeleid van werk.
Jij moet dat meisje wel erg leuk vinden, wil je er nog weken 'gek van worden' voor over hebbenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:14 schreef Rbhp het volgende:
Ik moet geduld hebben, ze komt naar SH op de 21e, blijft 3 dagen, 2 dagen later zie ik haar in HK, dan week daarop zitten we met werk in Vietnam. Even afwachten hoe dat persoonlijke contact zal gaan. Ze wilt met kerst langskomen.
Als ik nu direct ben dan schrik ik haar weg, zij heeft tijd nodig, dat respecteer ik. Het zal stap voor stap moeten, hoe gek ik er ook van word.
Nice! De mijne komt in ieder geval aanstaande vrijdag.quote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef happynjitram het volgende:
Misschien komt mijn vriendin wat eerder naar Nederland! Eerst was het 5 december, maar misschien wordt het 20 november
Geniet ervan!quote:Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Nice! De mijne komt in ieder geval aanstaande vrijdag.*zin in*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |