Wat tref je daar aan dan?quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef Pien85 het volgende:
Kan ook aan de kassa![]()
Of het de moeite waard is ligt er maar net aan wat je verwacht enzo
Onder andere jaquote:Op zondag 19 september 2010 13:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat tref je daar aan dan?
50 stands met dildo's ?
wat is er dan zoal ?quote:
Omdat het mijn vriend niet meer isquote:
quote:Hallo,
Wij, (v29, m38) gaan as zaterdag voor het eerst naar de kamasutrabeurs. Wij zijn erg nieuwsgierig en willen graag weten hoe het eraan toegaat in het doolhof, met name de friemelwand. Ook willen wij graag weten hoe je het beste gekleed kan gaan en wat allemaal mogelijk is.
groetjes,
Bram en Joyce
wat heb ik hier aan ?quote:
niet?quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nou
Het is iets meer dan een beurs.
Ik had geen idee
haha maar ik heb geen vriend meer dus dat houd opquote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
er is daarf een heel swingersdoolhof, darkroom etc.
je kunt er tickets voor de volgende keer verdienen als je op het grote bed gaat liggen neuken ofzo (heb ik van horen zeggen)
er komen dus ook veel swingers etc. op af.
en die ruimtes zijn trouwens enkel toegankelijk voor stellen.
Jullie kunnen ook een stelletje zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha maar ik heb geen vriend meer dus dat houd op
ik ga met wat vriendinnen er heen
Waarom niet?quote:Op maandag 20 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Is dat ook leuk dan om als 20-jarig stel heen te gaan? Verder geen spannende dingen gedaan op seksueel gebied (buiten dingen met elkaar dan en op spannende plekken) met elkaar. Maar is de beurs er ook voor om eens even te kijken wat er allemaal verder gebeurt op seksueel gebied?
Swingers en met andere stellen en zo trekt me niet echt... maar elkaar (ik + vriendin dus) op verschillende manieren verwennen wel... Die eerste groep zal zich sowieso wel vermaken denk ik maar die tweede? Die geen behoefte heeft aan contact met andere stellen e.d..quote:
Hoef je ook niet bang voor te zijn. Mijn ervaring is dat je alleen door andere stellen wordt aangesproken enzo in 't swingerscafe.quote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Swingers en met andere stellen en zo trekt me niet echt... maar elkaar (ik + vriendin dus) op verschillende manieren verwennen wel... Die eerste groep zal zich sowieso wel vermaken denk ik maar die tweede? Die geen behoefte heeft aan contact met andere stellen e.d..
Nou... Ik en mijn vriendin zijn overal wezen kijken maar overal slechts wat laffe ramptoeristen (including me) die verder niks deden hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:22 schreef snakelady het volgende:
In het doolhof zag je voornamelijk wat pijp en vingerwerk in hele donkere hoekjes![]()
geloof me, daar mis je niks aanquote:Op maandag 27 september 2010 00:31 schreef snakelady het volgende:
Ik kom er net achter dat we nog een gedeelte niet hebben gezien, weet niet of we er veel aan hebben gemist overigens maar achter het grote podium was ook nog wat te doen, stond alleen niet goed aangegeven, veel hebben dat gemist lees ik elders.
De vouyeursruimte met draaiend bed, lady's bar enz.
Haha, heel herkenbaar. Vorig jaar was ik voor de eerste keer naar een sexbeurs (geen KS) en na een tijdje moed verzameld te hebben dan toch maar het swingersgedeelte ingestapt. Daar stonden loungebanken en achteraan was het 'verstopte' seksgedeelte. Ook hier weer even moed verzameld en uiteindelijk opgestaan, ernaartoe gelopen en achter het doek door naar binnen geglipt. Niemand daarquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou... Ik en mijn vriendin zijn overal wezen kijken maar overal slechts wat laffe ramptoeristen (including me) die verder niks deden hoorVoor de rest was het wel grappig
Naja op zich is het wel leuk, maar je verwacht meer !quote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Seven. het volgende:
Ik blijf toch geïnteresseerd. Maar de enige gegadigde is iemand die ik ken van het werk en dat lijkt me nou niet zo'n geweldig plan.
Haha, ja maar ik was niet met een "partner" ofzo. Ging met een goede vriend van me daarin, en hij pakte steeds mijn hand vast alsof we een stelletje waren. Ook nog trouwens toen we daarna daar uit liepen en stukje liepen, (totdat we bij de vriendin waren met wie we waren.. toen liet ie los en sloeg die arm om mij heen)quote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
het doolhof moet je natuurlijk ook wel zelf wat van maken
Hij wil je neuken... En terecht lijkt me!quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik was niet met een "partner" ofzo. Ging met een goede vriend van me daarin, en hij pakte steeds mijn hand vast alsof we een stelletje waren. Ook nog trouwens toen we daarna daar uit liepen en stukje liepen, (totdat we bij de vriendin waren met wie we waren.. toen liet ie los en sloeg die arm om mij heen)
Wat betekent dit eigenlijk?
Het is nu weer in januari, weekend van 23,24,25 dacht ik kan iets verschillen maar in ieder geval het weekend van de 20.quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Lijkt me ook wel interessant om eens een keer daar heen te gaan. Dit jaar sla ik over helaas want ik ga toch echt niet in mij eentje
Waarom zou hij dat dan willen en waar blijkt dat uit ?quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij wil je neuken... En terecht lijkt me!
Ook wel 's over nagedacht om iets dergelijks te bezoeken toen ik nog een relatie had. Niet van gekomen btw, maar zo te lezen is het niet zo spectaculair. Overigens ben ik niet van het in het openbaar neuken, dus zou ik er alleen heengaan om ideeën op te doen ^^
Dat is het uiteindelijke doel van een manquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het is nu weer in januari, weekend van 23,24,25 dacht ik kan iets verschillen maar in ieder geval het weekend van de 20.
[..]
Waarom zou hij dat dan willen en waar blijkt dat uit ?
Haha nee voor mij is het ook niet echt iets , denk ik
Waarom,quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is het uiteindelijke doel van een man
Nee absoluut niet! Maar deze jongeman welquote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom,
dus elke man met wie je om gaat is alleen maar uit op seks.. pff
haha, en waarom die dan wélquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee absoluut niet! Maar deze jongeman wel
Maar dat geldt toch voor allerlei beurzen?quote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef Godshand het volgende:
Die beurs heeft volgens mij een hoog SBS6 gehalte
Deze man staat er ook: http://www.123klik.nl/
Ik vond het apart, maar het had wel wat. Ging er heen met een vriendin en een viend van mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippersen dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend
![]()
Heb iig hele leuke verhalen gehoord~! Kan niet wachten tot ik erheen kan/ga.
Neukhokjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippersen dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend
![]()
5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
er liepen inderdaad ook wel wat aparte mensen rond ja
maar vooral allemaal brave mensen die hun regenjas zelfs nog aanhielden.. beetje sfeerverpestend
Wij waren op de beurs waar wij zijn geweest ook de startersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..
Maar ja, we hebben dat weekend nog niks, dus wie weet
daar leen ik mijn piercing toch maar niet voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.
Paar showtje's 2 dames 69 dat was trouwens wel yumyum.
Heb je dat doolhof nog en de glazen brug.
Darkrooms.
Daar waren m'n vriend en ik ook al bang voor... Mede daardoor uiteindelijk besloten om toch niet te gaan. Hebben meer FOKkers ervaringen met die giechelende groupies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..
Maar ja, we hebben dat weekend nog niks, dus wie weet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ho ho, je zei dat JIJ in de auto zou stappen he
En LMN die langskomt om te poetsen daar moeten we nog eeuwen op wachten
Mannelijke strippers ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
![]()
Jezus waarom heb je daar nu een vriend voor nodig? Regel er daar 1 of anders ga je gewoon giechelen met een vriendin...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
![]()
die draaft af en toe opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Mirjam het volgende:
zeg, voor de mensen die al geweest zijn?
die chelsea charms he? (die met die grote tetten)
zit die de hele dag ergens leuk te zijn, of zijn er bepaalde tijden waarop ze te bewonderen is?
En t-shirtsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die draaft af en toe opheeft n eigen fankraampje met dekbedden enzo.
regels van doolhof zijn veranderdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef Nielsch het volgende:
- Het SM-podium was erg leuk;
- Het doolhof viel enorm tegen. Er was een zeer opdringerige ouwe en lelijke man die vroeg of hij zich voor mij en mijn vriendin mocht aftrekken. Zelfs na 6 keer nee zeggen begreep hij het nog niet;
- De speciale stripshow waar je extra voor moest betalen is het geld absoluut niet waard, al kreeg mijn vriendin een zoen van een van de vrouwelijke strippers, dat was wel leuk;
- De erotische massage demonstratie was wel leuk;
- We hebben er een goed merk glijmiddel gevonden en gekocht, daar hebben we nog wel plezier van gehad.
Al met al zou ik toch niet meer teruggaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |