abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86597306
Hello.

Eigenlijk zou ik hier met mijn vriend naar toe gaan, maar die moest me niet meer :')
maar goed dat terzijde :9

Een vriendin van mij wilde nog een keer naar de kamasutra beurs :P , dus daar willen we volgende week zondag naar toe gaan.

Alleen nu kijk ik op de site en staat daar van "tickets kopen". Ik kan tot nu toe nog niet vinden of je per-se via de site kaartjes moet bestellen of dat het ook aan de "kassa" kan.

Heeft iemand daar antwoord op?
en is het de moeite waard om daar naar toe te gaan :D
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 19 september 2010 @ 13:10:45 #2
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_86597570
Kan ook aan de kassa :)
Of het de moeite waard is ligt er maar net aan wat je verwacht enzo
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_86597668
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef Pien85 het volgende:
Kan ook aan de kassa :)
Of het de moeite waard is ligt er maar net aan wat je verwacht enzo
Wat tref je daar aan dan?

50 stands met dildo's ?
  zondag 19 september 2010 @ 13:13:38 #4
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_86597687
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Wat tref je daar aan dan?

50 stands met dildo's ?
Onder andere ja :P Sommigen ter grootte van een honkbalknuppel :P
pi_86597698
Ik ben er nog nooit geweest dus weet niet wat er allemaal "te doen" is zeg maar :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86597722
De eerste keer vermaak je je er wel.
pi_86597723
Waarom wil je vriend je niet meer?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86597971
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef Geerd het volgende:
De eerste keer vermaak je je er wel.
wat is er dan zoal ?

quote:
Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef Flashwin het volgende:
Waarom wil je vriend je niet meer?
Omdat het mijn vriend niet meer is :+
Hij wilde mij niet meer.
  zondag 19 september 2010 @ 14:04:53 #9
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_86599450
Ik ga ook met mijn vriendin (voor het eerst) :D Ben reuze benieuwd :Y
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_86599779
Van het forum:
quote:
Hallo,
Wij, (v29, m38) gaan as zaterdag voor het eerst naar de kamasutrabeurs. Wij zijn erg nieuwsgierig en willen graag weten hoe het eraan toegaat in het doolhof, met name de friemelwand. Ook willen wij graag weten hoe je het beste gekleed kan gaan en wat allemaal mogelijk is.
groetjes,
Bram en Joyce
pi_86599817
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Van het forum:
[..]

wat heb ik hier aan ?
pi_86599822
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

wat heb ik hier aan ?
goeie vraag
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86599874
- weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Adolecens op 19-09-2010 20:26:49 ]
pi_86599946
Nou hallo serieus zeg :')
wat heb ik hier nou aan :P
pi_86600024
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

wat heb ik hier aan ?
Nou :')
Het is iets meer dan een beurs.
Ik had geen idee
pi_86600152
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Nou :')
Het is iets meer dan een beurs.
Ik had geen idee
niet?
er is daarf een heel swingersdoolhof, darkroom etc.
je kunt er tickets voor de volgende keer verdienen als je op het grote bed gaat liggen neuken ofzo (heb ik van horen zeggen)
er komen dus ook veel swingers etc. op af.
en die ruimtes zijn trouwens enkel toegankelijk voor stellen.
  zondag 19 september 2010 @ 14:23:04 #17
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_86600158
- edit op edit -

[ Bericht 48% gewijzigd door Adolecens op 19-09-2010 20:27:39 ]
pi_86600361
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet?
er is daarf een heel swingersdoolhof, darkroom etc.
je kunt er tickets voor de volgende keer verdienen als je op het grote bed gaat liggen neuken ofzo (heb ik van horen zeggen)
er komen dus ook veel swingers etc. op af.
en die ruimtes zijn trouwens enkel toegankelijk voor stellen.
haha maar ik heb geen vriend meer dus dat houd op :+
ik ga met wat vriendinnen er heen :P
pi_86601514
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

haha maar ik heb geen vriend meer dus dat houd op :+
ik ga met wat vriendinnen er heen :P
Jullie kunnen ook een stelletje zijn.
Ik weet haast wel zeker dat je dan kaarten krijgen voor de volgende keer :P
pi_86603992
Kaartjes kan je aan de kassa kopen, je zal naast de 50 stands met seksartikelen nog wat andere zaken aantreffen, zoals het doolhof of de swingersafdeling waar je tegen betaling in kan.. ook zie je erotische optredens (stripteases en sm voorstellingen).. leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar niks spectaculairs verder..
pi_86626363
Is dat ook leuk dan om als 20-jarig stel heen te gaan? Verder geen spannende dingen gedaan op seksueel gebied (buiten dingen met elkaar dan en op spannende plekken) met elkaar. Maar is de beurs er ook voor om eens even te kijken wat er allemaal verder gebeurt op seksueel gebied?
  maandag 20 september 2010 @ 08:38:28 #22
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_86626462
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Is dat ook leuk dan om als 20-jarig stel heen te gaan? Verder geen spannende dingen gedaan op seksueel gebied (buiten dingen met elkaar dan en op spannende plekken) met elkaar. Maar is de beurs er ook voor om eens even te kijken wat er allemaal verder gebeurt op seksueel gebied?
Waarom niet? :)
pi_86626592
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Waarom niet? :)
Swingers en met andere stellen en zo trekt me niet echt... maar elkaar (ik + vriendin dus) op verschillende manieren verwennen wel... Die eerste groep zal zich sowieso wel vermaken denk ik maar die tweede? Die geen behoefte heeft aan contact met andere stellen e.d..
  maandag 20 september 2010 @ 12:49:53 #24
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_86632737
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Swingers en met andere stellen en zo trekt me niet echt... maar elkaar (ik + vriendin dus) op verschillende manieren verwennen wel... Die eerste groep zal zich sowieso wel vermaken denk ik maar die tweede? Die geen behoefte heeft aan contact met andere stellen e.d..
Hoef je ook niet bang voor te zijn. Mijn ervaring is dat je alleen door andere stellen wordt aangesproken enzo in 't swingerscafe.
pi_86633866
Die beurs heeft volgens mij een hoog SBS6 gehalte :')

Deze man staat er ook: http://www.123klik.nl/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 26 september 2010 @ 02:23:08 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86851013
We zijn er vandaag geweest maar viel (weer) erg tegen, denk niet dat we ooit nog gaan. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86852693
Swingersdoolhof valt erg tegen, kan je zelf eigenlijk niets doen. In het doolhof kan je kijken naar het swingerscafe, waar stelletjes kunnen vozen. Nadeel alleen is dat er ofwel zelden iemand aan het vozen is, ofwel dat ze er niet uitzien.
Vorig jaar wel zo'n foxyshoot gedaan met vriendin samen. Wel spannend om half naakt te liggen vozen in het volle aanzien van alle tientallen mensen die voorbij de stand komen lopen. Vervelend daaraan was dat die lui van foxy enorm aan het pushen waarom om toch vooral 'all the way' te gaan, terwijl wij duidelijk hadden aangegeven hier niet op uit te zijn. Hebben we dus ook niet gedaan.

SM/Fetishshows waren best leuk om te zien en we hebben zelf wat speeltjes gescoord waar wij nu nog erg, erg veel plezier van hebben. Maar de beurs zelf is echt een enorme tegenvaller.
  zondag 26 september 2010 @ 12:22:14 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86855868
Dat dus inderdaad, hoewel we geen shoot hebben gedaan.
De 5 euto die je moest betalen voor de speciale show was weggegooid geld, de show was helemaal niet zo speciaal. ;)

In het doolhof zag je voornamelijk wat pijp en vingerwerk in hele donkere hoekjes ;)

We hebben wat leuke speeltjes gekocht en dat was het eigenlijk wel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86857624
Nou wij gaan eens even langs vanmiddag om de tijd te doden..
we zijn benieuwd, maar geen hooggespannen verwachtingen :P. Na wat we allemaal gelezen ehbben kan het eigenlijk alleen nog maar meevallen :+
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 26 september 2010 @ 21:51:38 #30
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_86877876
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:22 schreef snakelady het volgende:

In het doolhof zag je voornamelijk wat pijp en vingerwerk in hele donkere hoekjes ;)
Nou... Ik en mijn vriendin zijn overal wezen kijken maar overal slechts wat laffe ramptoeristen (including me) die verder niks deden hoor :O Voor de rest was het wel grappig :)
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_86881016
doolhof viel idd tegen qua actie. wij zijn zelf wel bezig geweest daar. dan heb je na 3sec idd allemaal giechels om je heen die te laf zijn om zelf wat te doen,toch zwak..
en dan wel rondlopen en zeuren dat er weinig was.

wel grappig de zogenaamd stoere kerels. die lopen 'nonchalant' langs terwijl wijwat deden,alsof het ze niks boeide. en als ze de hoek om waren tog nog snel even kijken(hoopten dat wij dat dan niet zagen),lekker kansloze typjes :P.

we hadden weinig goed gehoord over de beurs,dus tis ons alleen maar meegevallen. maar idd niet super of megageil ofzo. wel leuk voor een xtje. misschien volgende x weer,maar dan met wat meer mensen :)..

[ Bericht 12% gewijzigd door Augustus_Thijs op 27-09-2010 11:54:18 ]
  maandag 27 september 2010 @ 00:31:16 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86886170
Ik kom er net achter dat we nog een gedeelte niet hebben gezien, weet niet of we er veel aan hebben gemist overigens maar achter het grote podium was ook nog wat te doen, stond alleen niet goed aangegeven, veel hebben dat gemist lees ik elders.

De vouyeursruimte met draaiend bed, lady's bar enz.
pi_86889870
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:31 schreef snakelady het volgende:
Ik kom er net achter dat we nog een gedeelte niet hebben gezien, weet niet of we er veel aan hebben gemist overigens maar achter het grote podium was ook nog wat te doen, stond alleen niet goed aangegeven, veel hebben dat gemist lees ik elders.

De vouyeursruimte met draaiend bed, lady's bar enz.
geloof me, daar mis je niks aan
  maandag 27 september 2010 @ 09:03:33 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86890082
haha, nou gelukkig dan maar!
Dacht het ook wel hoor.
pi_86892916
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Nou... Ik en mijn vriendin zijn overal wezen kijken maar overal slechts wat laffe ramptoeristen (including me) die verder niks deden hoor :O Voor de rest was het wel grappig :)
Haha, heel herkenbaar. Vorig jaar was ik voor de eerste keer naar een sexbeurs (geen KS) en na een tijdje moed verzameld te hebben dan toch maar het swingersgedeelte ingestapt. Daar stonden loungebanken en achteraan was het 'verstopte' seksgedeelte. Ook hier weer even moed verzameld en uiteindelijk opgestaan, ernaartoe gelopen en achter het doek door naar binnen geglipt. Niemand daar :')
Daarna nog een paar keer wezen kijken of er al mensen bezig zouden zijn, maar nog altijd niks.
De derde keer stonden we even met een ander stel te kletsen en toen hebben we maar besloten dat we niet voor niks dik 2 uur in de auto hadden gezeten, dus zijn wij (en door ons ook dat andere stel) maar aan de slag gegaan daar..
20 minuten later was het helemaal vol daar en waren de andere bedden ook bezet :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_86912145
het is niet zo spectaculair als gezegd word hoor :') net als het doolhof .. wtf :')
  maandag 27 september 2010 @ 19:29:51 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_86912784
Ik blijf toch geïnteresseerd. Maar de enige gegadigde is iemand die ik ken van het werk en dat lijkt me nou niet zo'n geweldig plan. :P
Resistance is futile.
pi_86913636
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Seven. het volgende:
Ik blijf toch geïnteresseerd. Maar de enige gegadigde is iemand die ik ken van het werk en dat lijkt me nou niet zo'n geweldig plan. :P
Naja op zich is het wel leuk, maar je verwacht meer !

En er mogen ook meer mannen rond lopen i.p.v. alleen vrouwen :P
pi_86913855
het doolhof moet je natuurlijk ook wel zelf wat van maken :P
pi_86916402
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
het doolhof moet je natuurlijk ook wel zelf wat van maken :P
Haha, ja maar ik was niet met een "partner" ofzo. Ging met een goede vriend van me daarin, en hij pakte steeds mijn hand vast alsof we een stelletje waren. Ook nog trouwens toen we daarna daar uit liepen en stukje liepen, (totdat we bij de vriendin waren met wie we waren.. toen liet ie los en sloeg die arm om mij heen)

Wat betekent dit eigenlijk :+ ?
pi_86917027
Lijkt me ook wel interessant om eens een keer daar heen te gaan. Dit jaar sla ik over helaas want ik ga toch echt niet in mij eentje :P
pi_86917097
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Haha, ja maar ik was niet met een "partner" ofzo. Ging met een goede vriend van me daarin, en hij pakte steeds mijn hand vast alsof we een stelletje waren. Ook nog trouwens toen we daarna daar uit liepen en stukje liepen, (totdat we bij de vriendin waren met wie we waren.. toen liet ie los en sloeg die arm om mij heen)

Wat betekent dit eigenlijk :+ ?
Hij wil je neuken... En terecht lijkt me!
Ook wel 's over nagedacht om iets dergelijks te bezoeken toen ik nog een relatie had. Niet van gekomen btw, maar zo te lezen is het niet zo spectaculair. Overigens ben ik niet van het in het openbaar neuken, dus zou ik er alleen heengaan om ideeën op te doen ^^
pi_86919429
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Lijkt me ook wel interessant om eens een keer daar heen te gaan. Dit jaar sla ik over helaas want ik ga toch echt niet in mij eentje :P
Het is nu weer in januari, weekend van 23,24,25 dacht ik kan iets verschillen maar in ieder geval het weekend van de 20. :P

quote:
Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hij wil je neuken... En terecht lijkt me!
Ook wel 's over nagedacht om iets dergelijks te bezoeken toen ik nog een relatie had. Niet van gekomen btw, maar zo te lezen is het niet zo spectaculair. Overigens ben ik niet van het in het openbaar neuken, dus zou ik er alleen heengaan om ideeën op te doen ^^
Waarom zou hij dat dan willen en waar blijkt dat uit ?
Haha nee voor mij is het ook niet echt iets , denk ik :P
pi_86921087
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Het is nu weer in januari, weekend van 23,24,25 dacht ik kan iets verschillen maar in ieder geval het weekend van de 20. :P
[..]

Waarom zou hij dat dan willen en waar blijkt dat uit ?
Haha nee voor mij is het ook niet echt iets , denk ik :P
Dat is het uiteindelijke doel van een man ;)
pi_86921991
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat is het uiteindelijke doel van een man ;)
Waarom,
dus elke man met wie je om gaat is alleen maar uit op seks.. pff :')
  maandag 27 september 2010 @ 22:51:02 #46
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_86924339
T enige gedeelte waarin ik "actie" heb gezien was in die 3d bioscoop, wilde voor de grap met mijn vriend er een kijkje gaan nemen. Doe zo'n gordijntje opzij zie ik daar een stel flink te keer gaan haha.
Voor de rest vond ik het wel meevallen met sexende mensen en zo, vond het wel grappig om mensen te kijken :)
pi_86935940
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Waarom,
dus elke man met wie je om gaat is alleen maar uit op seks.. pff :')
Nee absoluut niet! Maar deze jongeman wel :o
pi_86951377
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee absoluut niet! Maar deze jongeman wel :o
haha, en waarom die dan wél :')
pi_87068250
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef Godshand het volgende:
Die beurs heeft volgens mij een hoog SBS6 gehalte :')

Deze man staat er ook: http://www.123klik.nl/
Maar dat geldt toch voor allerlei beurzen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87069638
Vriendin van me moest er werken, heb toch wel wat vreemde verhalen gehoord over de bezoekers :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87073081
er liepen inderdaad ook wel wat aparte mensen rond ja :P

maar vooral allemaal brave mensen die hun regenjas zelfs nog aanhielden.. beetje sfeerverpestend :+
pi_91274859
Hallo menschen!

Over 2 weken is er weer een Kamasutrabeurs *O*

Laatste twee keer met Mrs. stbabylon prima vermaakt in het Swingerscafe :9

Helaas is ze nu op vakantie -O- Maar, open relatie, dus wie weet wat ik nog opduikel voor die tijd :)
pi_91281560
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippers :9~ en dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend :P

Heb iig hele leuke verhalen gehoord~! Kan niet wachten tot ik erheen kan/ga. :)
pi_91282318
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippers :9~ en dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend :P

Ik vond het apart, maar het had wel wat. Ging er heen met een vriendin en een viend van mij.
Ik had toen geen relatie en wat alle mannen dan volgens mij hebben is dat ze je dan plots leuk vinden. Of in min omgeving is dat steeds :').. maar goed dat terzijde.

Het doolhof was echt raar en niet zo spannend als verwacht.
Heb op zich niet veel gezien, maar heb nu een nieuwe vriend die er vast en zeker wel naar toe wilt gaan dus wie weet wat we dan allemaal zullen gaan zien :P
pi_91282470
quote:

Neukhokjes _O-

Eh nee, het is een grote ruimte, met zacht licht, veel muren en heel veel banken en bedden waar je seks hebt waar iedereen gewoon langs loopt (nou ja, iedereen die als stel dat gedeelte in is gekomen).
pi_91283247
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
er liepen inderdaad ook wel wat aparte mensen rond ja :P

maar vooral allemaal brave mensen die hun regenjas zelfs nog aanhielden.. beetje sfeerverpestend :+
5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.

Paar showtje's 2 dames 69 dat was trouwens wel yumyum.
Heb je dat doolhof nog en de glazen brug.
Darkrooms.
pi_91293473
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..

Maar ja, we hebben dat weekend nog niks, dus wie weet :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:40:50 #58
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91316355
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..

Wij waren op de beurs waar wij zijn geweest ook de starters :P voelde mij net alsof ik in een dierentuin de attractie was _O- Maar op een gegeven moment ging het toch wel los en waren er meer mensen betrokken in activiteiten :P Het was toch best raar om tijdens het neuken langs de rug van je vriendin te kijken en daar 2 rijen mensen te zien die aan het mee genieten zijn :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:03:43 #59
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91320463
Wat trouwens wel grappig zou zijn is als je naar een beurs gaat, je daar wat gaat flikflooien met wat mensen en die dan op fok hetzelfde verhaal posten als zijnde een ervaring :)

_O-
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:29:05 #60
53151 T42
Pinball Wizard
pi_91321754
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.

Paar showtje's 2 dames 69 dat was trouwens wel yumyum.
Heb je dat doolhof nog en de glazen brug.
Darkrooms.
daar leen ik mijn piercing toch maar niet voor ;)
pi_91372740
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Daar waren m'n vriend en ik ook al bang voor... Mede daardoor uiteindelijk besloten om toch niet te gaan. Hebben meer FOKkers ervaringen met die giechelende groupies?
pi_91375360
- Het SM-podium was erg leuk;
- Het doolhof viel enorm tegen. Er was een zeer opdringerige ouwe en lelijke man die vroeg of hij zich voor mij en mijn vriendin mocht aftrekken. Zelfs na 6 keer nee zeggen begreep hij het nog niet;
- De speciale stripshow waar je extra voor moest betalen is het geld absoluut niet waard, al kreeg mijn vriendin een zoen van een van de vrouwelijke strippers, dat was wel leuk;
- De erotische massage demonstratie was wel leuk;
- We hebben er een goed merk glijmiddel gevonden en gekocht, daar hebben we nog wel plezier van gehad.

Al met al zou ik toch niet meer teruggaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2011 18:33:28 ]
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:44:31 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_91652439
Ik ga vanavond even kijken.
Yankee go home!
pi_91652652
Misschien dat wij vanavond toch ook nog even komen kijken :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:51:46 #65
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91652713
en nu gaat heel fok om remlof, A_T en VV te checken :P krijg bijna zelf de neiging om in de auto te stappen :P _O-
pi_91653452
Ja, VV heeft haar eigen stand daar ;) .
Dat wist je zeker nog niet he :P . Wel apart voor betalen..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:16:34 #67
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91653596
Pfff... ik bied je LMN aan die langs komt voor niets en dan wil jij mij laten betalen!? Ik moet daar toch even over nadenken of ik dat nog ga doen hoor :{w
pi_91653852
Ho ho, je zei dat JIJ in de auto zou stappen he :P

En LMN die langskomt om te poetsen daar moeten we nog eeuwen op wachten :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:33:39 #69
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91654128
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ho ho, je zei dat JIJ in de auto zou stappen he :P

En LMN die langskomt om te poetsen daar moeten we nog eeuwen op wachten :')
:+ _O- :P
pi_91661779
Vorig jaar geweest, vond er persoonlijk geen zak aan.
People assume too much.
pi_91666303
quote:

Mannelijke strippers ?
Die heb ik de vorige keer niet gezien hoor. Beurs viel me een beetje tegen eigenlijk.
Misschien dat er deze keer meer te doen is.

Kom je toevallig uit arnhem?
M'n signature, wat doe je :{
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:06:55 #72
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91669083
Voor de dames is er inderdaad minder te zien en dat maakt het gelijk minder leuk.
pi_91676229
quote:

Jezus waarom heb je daar nu een vriend voor nodig? Regel er daar 1 of anders ga je gewoon giechelen met een vriendin...

Vrouwen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91703756
zeg, voor de mensen die al geweest zijn?
die chelsea charms he? (die met die grote tetten)
zit die de hele dag ergens leuk te zijn, of zijn er bepaalde tijden waarop ze te bewonderen is?
pi_91706952
Ik wou er vandaag of morgen heen maar ik hoorde dat er niet veel aan is als je met een paar vrienden gaat, omdat het eigenlijk alleen gericht is op swingers.. je word zelfs bij veel dingen geweigerd als je geen koppel bent..

Misschien kunnen we net doen alsof we een bisexuele relatie hebben, dan kunnen ze je toch niet zomaar weigeren? :')

Als je alleen striptease showtjes kan bekijken is het het niet helemaal waard denk ik..
pi_91710115
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Mirjam het volgende:
zeg, voor de mensen die al geweest zijn?
die chelsea charms he? (die met die grote tetten)
zit die de hele dag ergens leuk te zijn, of zijn er bepaalde tijden waarop ze te bewonderen is?
die draaft af en toe op :P heeft n eigen fankraampje met dekbedden enzo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:58:21 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_91710553
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

die draaft af en toe op :P heeft n eigen fankraampje met dekbedden enzo.
En t-shirts :')
Yankee go home!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:26:06 #78
53151 T42
Pinball Wizard
pi_91711822
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef Nielsch het volgende:
- Het SM-podium was erg leuk;
- Het doolhof viel enorm tegen. Er was een zeer opdringerige ouwe en lelijke man die vroeg of hij zich voor mij en mijn vriendin mocht aftrekken. Zelfs na 6 keer nee zeggen begreep hij het nog niet;
- De speciale stripshow waar je extra voor moest betalen is het geld absoluut niet waard, al kreeg mijn vriendin een zoen van een van de vrouwelijke strippers, dat was wel leuk;
- De erotische massage demonstratie was wel leuk;
- We hebben er een goed merk glijmiddel gevonden en gekocht, daar hebben we nog wel plezier van gehad.

Al met al zou ik toch niet meer teruggaan.
regels van doolhof zijn veranderd
pi_91712906
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef T42 het volgende:

[..]

regels van doolhof zijn veranderd
in welk opzicht?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:00:58 #80
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91715911
Gisteravond met mn meiske geweest. De stand van Chelsea was hot, de hele avond stervens druk. En die tetten zijn in het echt nog groter dan op de foto's, sjezus, dat mens moet echt een stalen ruggengraat hebben.

Ben verder niet in het doolhof enzo geweest, maar de shows op het grote podium waren wel aardig. De laatste show was een mannelijke stripshow. De beurs op zich viel een beetje tegen, veel stands met dezelfde speeltjes. Al met al wel een leuk avondje uit gehad.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:21:37 #81
53151 T42
Pinball Wizard
pi_91716770
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

in welk opzicht?
kijk even op de site ;)
maar mannen alleen mogen er niet meer in, aleen stelletjes m/v en v/v
pi_91716938
Ik vond vorig jaar de kamasutra dodelijk saai, op een sexshop vermaak ik me beter.

Allemaal brave toys. Shows waren saai, of overvol. Voor mij geen herhaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')