Nou... Ik en mijn vriendin zijn overal wezen kijken maar overal slechts wat laffe ramptoeristen (including me) die verder niks deden hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:22 schreef snakelady het volgende:
In het doolhof zag je voornamelijk wat pijp en vingerwerk in hele donkere hoekjes![]()
geloof me, daar mis je niks aanquote:Op maandag 27 september 2010 00:31 schreef snakelady het volgende:
Ik kom er net achter dat we nog een gedeelte niet hebben gezien, weet niet of we er veel aan hebben gemist overigens maar achter het grote podium was ook nog wat te doen, stond alleen niet goed aangegeven, veel hebben dat gemist lees ik elders.
De vouyeursruimte met draaiend bed, lady's bar enz.
Haha, heel herkenbaar. Vorig jaar was ik voor de eerste keer naar een sexbeurs (geen KS) en na een tijdje moed verzameld te hebben dan toch maar het swingersgedeelte ingestapt. Daar stonden loungebanken en achteraan was het 'verstopte' seksgedeelte. Ook hier weer even moed verzameld en uiteindelijk opgestaan, ernaartoe gelopen en achter het doek door naar binnen geglipt. Niemand daarquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou... Ik en mijn vriendin zijn overal wezen kijken maar overal slechts wat laffe ramptoeristen (including me) die verder niks deden hoorVoor de rest was het wel grappig
Naja op zich is het wel leuk, maar je verwacht meer !quote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Seven. het volgende:
Ik blijf toch geïnteresseerd. Maar de enige gegadigde is iemand die ik ken van het werk en dat lijkt me nou niet zo'n geweldig plan.
Haha, ja maar ik was niet met een "partner" ofzo. Ging met een goede vriend van me daarin, en hij pakte steeds mijn hand vast alsof we een stelletje waren. Ook nog trouwens toen we daarna daar uit liepen en stukje liepen, (totdat we bij de vriendin waren met wie we waren.. toen liet ie los en sloeg die arm om mij heen)quote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
het doolhof moet je natuurlijk ook wel zelf wat van maken
Hij wil je neuken... En terecht lijkt me!quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik was niet met een "partner" ofzo. Ging met een goede vriend van me daarin, en hij pakte steeds mijn hand vast alsof we een stelletje waren. Ook nog trouwens toen we daarna daar uit liepen en stukje liepen, (totdat we bij de vriendin waren met wie we waren.. toen liet ie los en sloeg die arm om mij heen)
Wat betekent dit eigenlijk?
Het is nu weer in januari, weekend van 23,24,25 dacht ik kan iets verschillen maar in ieder geval het weekend van de 20.quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Lijkt me ook wel interessant om eens een keer daar heen te gaan. Dit jaar sla ik over helaas want ik ga toch echt niet in mij eentje
Waarom zou hij dat dan willen en waar blijkt dat uit ?quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij wil je neuken... En terecht lijkt me!
Ook wel 's over nagedacht om iets dergelijks te bezoeken toen ik nog een relatie had. Niet van gekomen btw, maar zo te lezen is het niet zo spectaculair. Overigens ben ik niet van het in het openbaar neuken, dus zou ik er alleen heengaan om ideeën op te doen ^^
Dat is het uiteindelijke doel van een manquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het is nu weer in januari, weekend van 23,24,25 dacht ik kan iets verschillen maar in ieder geval het weekend van de 20.
[..]
Waarom zou hij dat dan willen en waar blijkt dat uit ?
Haha nee voor mij is het ook niet echt iets , denk ik
Waarom,quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is het uiteindelijke doel van een man
Nee absoluut niet! Maar deze jongeman welquote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom,
dus elke man met wie je om gaat is alleen maar uit op seks.. pff
haha, en waarom die dan wélquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee absoluut niet! Maar deze jongeman wel
Maar dat geldt toch voor allerlei beurzen?quote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef Godshand het volgende:
Die beurs heeft volgens mij een hoog SBS6 gehalte
Deze man staat er ook: http://www.123klik.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |