Wat tref je daar aan dan?quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef Pien85 het volgende:
Kan ook aan de kassa![]()
Of het de moeite waard is ligt er maar net aan wat je verwacht enzo
Onder andere jaquote:Op zondag 19 september 2010 13:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat tref je daar aan dan?
50 stands met dildo's ?
wat is er dan zoal ?quote:
Omdat het mijn vriend niet meer isquote:
quote:Hallo,
Wij, (v29, m38) gaan as zaterdag voor het eerst naar de kamasutrabeurs. Wij zijn erg nieuwsgierig en willen graag weten hoe het eraan toegaat in het doolhof, met name de friemelwand. Ook willen wij graag weten hoe je het beste gekleed kan gaan en wat allemaal mogelijk is.
groetjes,
Bram en Joyce
wat heb ik hier aan ?quote:
niet?quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nou
Het is iets meer dan een beurs.
Ik had geen idee
haha maar ik heb geen vriend meer dus dat houd opquote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
er is daarf een heel swingersdoolhof, darkroom etc.
je kunt er tickets voor de volgende keer verdienen als je op het grote bed gaat liggen neuken ofzo (heb ik van horen zeggen)
er komen dus ook veel swingers etc. op af.
en die ruimtes zijn trouwens enkel toegankelijk voor stellen.
Jullie kunnen ook een stelletje zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha maar ik heb geen vriend meer dus dat houd op
ik ga met wat vriendinnen er heen
Waarom niet?quote:Op maandag 20 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Is dat ook leuk dan om als 20-jarig stel heen te gaan? Verder geen spannende dingen gedaan op seksueel gebied (buiten dingen met elkaar dan en op spannende plekken) met elkaar. Maar is de beurs er ook voor om eens even te kijken wat er allemaal verder gebeurt op seksueel gebied?
Swingers en met andere stellen en zo trekt me niet echt... maar elkaar (ik + vriendin dus) op verschillende manieren verwennen wel... Die eerste groep zal zich sowieso wel vermaken denk ik maar die tweede? Die geen behoefte heeft aan contact met andere stellen e.d..quote:
Hoef je ook niet bang voor te zijn. Mijn ervaring is dat je alleen door andere stellen wordt aangesproken enzo in 't swingerscafe.quote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Swingers en met andere stellen en zo trekt me niet echt... maar elkaar (ik + vriendin dus) op verschillende manieren verwennen wel... Die eerste groep zal zich sowieso wel vermaken denk ik maar die tweede? Die geen behoefte heeft aan contact met andere stellen e.d..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |