Ik vond het apart, maar het had wel wat. Ging er heen met een vriendin en een viend van mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippersen dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend
![]()
Heb iig hele leuke verhalen gehoord~! Kan niet wachten tot ik erheen kan/ga.
Neukhokjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippersen dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend
![]()
5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
er liepen inderdaad ook wel wat aparte mensen rond ja
maar vooral allemaal brave mensen die hun regenjas zelfs nog aanhielden.. beetje sfeerverpestend
Wij waren op de beurs waar wij zijn geweest ook de startersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..
Maar ja, we hebben dat weekend nog niks, dus wie weet
daar leen ik mijn piercing toch maar niet voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.
Paar showtje's 2 dames 69 dat was trouwens wel yumyum.
Heb je dat doolhof nog en de glazen brug.
Darkrooms.
Daar waren m'n vriend en ik ook al bang voor... Mede daardoor uiteindelijk besloten om toch niet te gaan. Hebben meer FOKkers ervaringen met die giechelende groupies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..
Maar ja, we hebben dat weekend nog niks, dus wie weet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ho ho, je zei dat JIJ in de auto zou stappen he
En LMN die langskomt om te poetsen daar moeten we nog eeuwen op wachten
Mannelijke strippers ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
![]()
Jezus waarom heb je daar nu een vriend voor nodig? Regel er daar 1 of anders ga je gewoon giechelen met een vriendin...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |