abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87073081
er liepen inderdaad ook wel wat aparte mensen rond ja :P

maar vooral allemaal brave mensen die hun regenjas zelfs nog aanhielden.. beetje sfeerverpestend :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_91274859
Hallo menschen!

Over 2 weken is er weer een Kamasutrabeurs *O*

Laatste twee keer met Mrs. stbabylon prima vermaakt in het Swingerscafe :9

Helaas is ze nu op vakantie -O- Maar, open relatie, dus wie weet wat ik nog opduikel voor die tijd :)
pi_91281560
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippers :9~ en dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend :P

Heb iig hele leuke verhalen gehoord~! Kan niet wachten tot ik erheen kan/ga. :)
pi_91282318
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Ernemmertje het volgende:
Is dat zo? Zo snel alweer.. Mja ga dit keer weer niet. Pas als ik weer een relatie heb ga ik erheen, heb leuke verhalen gehoord over daar.. mannelijke strippers :9~ en dat je sex kan hebben daar met je eigen vriend hahaha Lijkt me niet echt zo hygienisch (wachtend in de rij voor de neukhokjes ofzo) mja toch lijkt het me best wel lachen en spannend :P

Ik vond het apart, maar het had wel wat. Ging er heen met een vriendin en een viend van mij.
Ik had toen geen relatie en wat alle mannen dan volgens mij hebben is dat ze je dan plots leuk vinden. Of in min omgeving is dat steeds :').. maar goed dat terzijde.

Het doolhof was echt raar en niet zo spannend als verwacht.
Heb op zich niet veel gezien, maar heb nu een nieuwe vriend die er vast en zeker wel naar toe wilt gaan dus wie weet wat we dan allemaal zullen gaan zien :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91282470
quote:

Neukhokjes _O-

Eh nee, het is een grote ruimte, met zacht licht, veel muren en heel veel banken en bedden waar je seks hebt waar iedereen gewoon langs loopt (nou ja, iedereen die als stel dat gedeelte in is gekomen).
pi_91283247
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
er liepen inderdaad ook wel wat aparte mensen rond ja :P

maar vooral allemaal brave mensen die hun regenjas zelfs nog aanhielden.. beetje sfeerverpestend :+
5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.

Paar showtje's 2 dames 69 dat was trouwens wel yumyum.
Heb je dat doolhof nog en de glazen brug.
Darkrooms.
Ik zwaai naar dieren.
pi_91293473
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..

Maar ja, we hebben dat weekend nog niks, dus wie weet :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:40:50 #58
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91316355
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij moeten nog even kijken of we weer gaan. Vorige keer weinig mensen gezien die echt wat deden, behalve gluren en giechelen als wij ook maar begonnen met iets doen..

Wij waren op de beurs waar wij zijn geweest ook de starters :P voelde mij net alsof ik in een dierentuin de attractie was _O- Maar op een gegeven moment ging het toch wel los en waren er meer mensen betrokken in activiteiten :P Het was toch best raar om tijdens het neuken langs de rug van je vriendin te kijken en daar 2 rijen mensen te zien die aan het mee genieten zijn :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:03:43 #59
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91320463
Wat trouwens wel grappig zou zijn is als je naar een beurs gaat, je daar wat gaat flikflooien met wat mensen en die dan op fok hetzelfde verhaal posten als zijnde een ervaring :)

_O-
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:29:05 #60
53151 T42
Pinball Wizard
pi_91321754
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

5 jaar geleden geweest ofzo, toen kropen er mannen rond met piercings door de eikel vast gemaakt aan een hondenriem etc, wat naakte shows met dames die allemaal piercings in de lippen hadden.

Paar showtje's 2 dames 69 dat was trouwens wel yumyum.
Heb je dat doolhof nog en de glazen brug.
Darkrooms.
daar leen ik mijn piercing toch maar niet voor ;)
pi_91372740
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Daar waren m'n vriend en ik ook al bang voor... Mede daardoor uiteindelijk besloten om toch niet te gaan. Hebben meer FOKkers ervaringen met die giechelende groupies?
pi_91375360
- Het SM-podium was erg leuk;
- Het doolhof viel enorm tegen. Er was een zeer opdringerige ouwe en lelijke man die vroeg of hij zich voor mij en mijn vriendin mocht aftrekken. Zelfs na 6 keer nee zeggen begreep hij het nog niet;
- De speciale stripshow waar je extra voor moest betalen is het geld absoluut niet waard, al kreeg mijn vriendin een zoen van een van de vrouwelijke strippers, dat was wel leuk;
- De erotische massage demonstratie was wel leuk;
- We hebben er een goed merk glijmiddel gevonden en gekocht, daar hebben we nog wel plezier van gehad.

Al met al zou ik toch niet meer teruggaan.
PWBF
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:44:31 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_91652439
Ik ga vanavond even kijken.
pi_91652652
Misschien dat wij vanavond toch ook nog even komen kijken :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:51:46 #65
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91652713
en nu gaat heel fok om remlof, A_T en VV te checken :P krijg bijna zelf de neiging om in de auto te stappen :P _O-
pi_91653452
Ja, VV heeft haar eigen stand daar ;) .
Dat wist je zeker nog niet he :P . Wel apart voor betalen..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:16:34 #67
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91653596
Pfff... ik bied je LMN aan die langs komt voor niets en dan wil jij mij laten betalen!? Ik moet daar toch even over nadenken of ik dat nog ga doen hoor :{w
pi_91653852
Ho ho, je zei dat JIJ in de auto zou stappen he :P

En LMN die langskomt om te poetsen daar moeten we nog eeuwen op wachten :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:33:39 #69
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91654128
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ho ho, je zei dat JIJ in de auto zou stappen he :P

En LMN die langskomt om te poetsen daar moeten we nog eeuwen op wachten :')
:+ _O- :P
pi_91661779
Vorig jaar geweest, vond er persoonlijk geen zak aan.
People assume too much.
pi_91666303
quote:

Mannelijke strippers ?
Die heb ik de vorige keer niet gezien hoor. Beurs viel me een beetje tegen eigenlijk.
Misschien dat er deze keer meer te doen is.

Kom je toevallig uit arnhem?
M'n signature, wat doe je :{
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:06:55 #72
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91669083
Voor de dames is er inderdaad minder te zien en dat maakt het gelijk minder leuk.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91676229
quote:

Jezus waarom heb je daar nu een vriend voor nodig? Regel er daar 1 of anders ga je gewoon giechelen met een vriendin...

Vrouwen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91703756
zeg, voor de mensen die al geweest zijn?
die chelsea charms he? (die met die grote tetten)
zit die de hele dag ergens leuk te zijn, of zijn er bepaalde tijden waarop ze te bewonderen is?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91706952
Ik wou er vandaag of morgen heen maar ik hoorde dat er niet veel aan is als je met een paar vrienden gaat, omdat het eigenlijk alleen gericht is op swingers.. je word zelfs bij veel dingen geweigerd als je geen koppel bent..

Misschien kunnen we net doen alsof we een bisexuele relatie hebben, dan kunnen ze je toch niet zomaar weigeren? :')

Als je alleen striptease showtjes kan bekijken is het het niet helemaal waard denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')