hiihhihihihihi :33333333333333333333333333333333333quote:
Tot morgen.quote:
quote:
quote:
Want ik heb ooit weleens ergens vernomen ofzo dat jij een kloontje/andere account ben van een voormalig FA?quote:Op zondag 19 september 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo anoniem geweest
Mjn hele huidige username is gebaseerd op dat filmpje
Wacht, heb ik iets gemist het vorige topicquote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wacht es. Als we toch op de open tour zijn
Ll heeft zijn anus geopend.quote:Op zondag 19 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht, heb ik iets gemist het vorige topic
Jááaááááááá! Ik wist niet wat ik zag de eerste keerquote:
Mij?quote:
Lekker strak, een echte maagd.quote:
Ja, ik ben een soort neger ja.quote:Op zondag 19 september 2010 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt toch op hetzelfde neer
Robbiequote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik gay als ik sommige nummers van Robbie Williams best goed vind?![]()
die kop van em is ook echt gemaakt hiervoorquote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááaááááááá! Ik wist niet wat ik zag de eerste keer![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Vast wel...quote:Op zondag 19 september 2010 01:10 schreef tombolafan het volgende:
Hoe open moet je hier zijn?
En weet ik Symph zijn eerdere naam? Heeft Benny die niet ooit genoemd?
Ja, ik vind hem gewoon eng ook. Die grijnsquote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die kop van em is ook echt gemaakt hiervoor
quote:
nee, dat wordt het volgende onderwerpquote:Op zondag 19 september 2010 01:10 schreef Myraela het volgende:
Oh gaat het over Symph. Ik dacht geile seksgeheimpjes.
quote:Hello, Justin Bieber.
I want to play a game. Over the years you have showed society what a queer and grotesque faggot you are. It is now time for you to pay the price for harming those around you. The device attached to your "cock" will snap in 1 minute. Think of it like a Venus Fly trap. The key to unlocking it is located right down your throat and pierced to the very tongue that has put shame upon others. How much blood are you willing to shed to stay alive. Live or die. Make your choice. (http://youtu.be/hWaNoK3gN6M)
Onee dat is knap KUTquote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben weer ziekgroetjes en kusjes voor iedereen
Adios
Jij!quote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Adios
quote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Adios
Zou ik nooit zomaar doenquote:
c_a'tjequote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Adios
Beterschapquote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Adios
quote:
Iedere een x aantal nummers laten selecteren en daarna steeds 1 vs 1 neerzetten in een knockout systeem en laten stemmenquote:Op zondag 19 september 2010 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe stellen we een goede TAL-lijst samen? Dat vond ik wel een gaaf idee.
Creatief +1quote:
Ja, best wel erg leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedere een x aantal nummers laten selecteren en daarna steeds 1 vs 1 neerzetten in een knockout systeem en laten stemmen
Impossiblequote:Op zondag 19 september 2010 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen!quote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedere een x aantal nummers laten selecteren en daarna steeds 1 vs 1 neerzetten in een knockout systeem en laten stemmen
Wat is een TAL-lijst?quote:Op zondag 19 september 2010 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Symph ging iets opzetten had hij het over.quote:
quote:
Dan ken ik nog wel een beterequote:
Oke, dan wachten we op symphquote:Op zondag 19 september 2010 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Symph ging iets opzetten had hij het over.
Ja eensquote:Op zondag 19 september 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Nadeel is dat er zo ontzettend veel verschillende muziek is, en zo weinig mensen om te stemmen, dat als je de vrije keus laat dat erg veel nummers maar 1 stem krijgen
Doe de hoortest
Het staat hier wel eens aanquote:Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er hier nog Sky-radio luisteraars? Zo ja, dan heb ik hulp nodig. Maar dat leg ik nog uit.
Kijk die nou maar eens, met je Beyoncéquote:
Hier ook wel eensquote:Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er hier nog Sky-radio luisteraars? Zo ja, dan heb ik hulp nodig. Maar dat leg ik nog uit.
Ik ben een heel zoet meisje.quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn soms dus ook wel echt mierzoet.
Valt mee, valt mee.quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Wie niet?quote:Op zondag 19 september 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
@ 03:15quote:Op zondag 19 september 2010 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk die nou maar eens, met je Beyoncé.
Ik heb de sleutel!quote:Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef Loveless85 het volgende:
Wie kent het Urban Cookie Collective nog?
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef Loveless85 het volgende:
En natuurlijk als we het toch over de 90s hebben;
Zoekt en gij zult vindenquote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken...
Klinkt als mierzoete 80's rap.quote:Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef Loveless85 het volgende:
Wie kent het Urban Cookie Collective nog?
quote:Op zondag 19 september 2010 01:29 schreef Loveless85 het volgende:
En natuurlijk als we het toch over de 90s hebben;
quote:Op zondag 19 september 2010 01:30 schreef Loveless85 het volgende:
You're just like an angel, your skin makes me cry
Zekers, had een paar meer van dit soort nummers ookquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:30 schreef Loveless85 het volgende:
You're just like an angel, your skin makes me cry
Oh ik von dhet eerst verschrikkelijk en toen leukquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah vuurvliegje is er... snel vluchten.
Slaap lekker
Heerlijk.quote:
Die is ook zo geniaalquote:
FIFA 98quote:Op zondag 19 september 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
lekker knallen
Staat me ook bij als nummer bij een voetbalgame jaren terug
Niet echt, ze hebben maar een paar fatsoenlijke albums.quote:Op zondag 19 september 2010 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Radiohead is echt een you love it/ you hate it band.
Ja, Fifa 98 of 99. Ik ben Fifa reeks junkie, vanaf 1997 speel ik de game al. Ben ook erg goed.quote:Op zondag 19 september 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
lekker knallen
Staat me ook bij als nummer bij een voetbalgame jaren terug
Jaaa dat was het, had ik op de Sony Playstation 1 indertijdquote:
Mwah, Britpop heeft een paar goede bands gebracht maar ook heel veel poep.quote:Op zondag 19 september 2010 01:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is ook zo geniaal
I feed the pigeons I sometimes feed the sparrows too
it gives me a sense of enormous well being
Sowieso Britse muziek
True, het is niet 100% goed ofzo. Maar er zijn toch wel heel veel epic nummers van Britse bandsquote:Op zondag 19 september 2010 01:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, Britpop heeft een paar goede bands gebracht maar ook heel veel poep.
Geniaal. z'n drumskills ookquote:Op zondag 19 september 2010 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Phil Collins, ik vind z'n muziek vreselijk.
En hier gaat dus eerst nog 10 minuten gedrum aan voorafquote:Op zondag 19 september 2010 01:37 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is echt zo geniaal. Serieus. Gewoon even kijken, al is het maar tot het nummer begint.
Die intro
Heel veel eendagsvliegen, helaas.quote:Op zondag 19 september 2010 01:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, het is niet 100% goed ofzo. Maar er zijn toch wel heel veel epic nummers van Britse bands
I likequote:Op zondag 19 september 2010 01:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hier gaat dus eerst nog 10 minuten gedrum aan vooraf
jaaaaaquote:
Oh, die ken ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 01:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik heb dit linkje nog nooit gedumpt, maarja we waren toch een beetje over Brits bezig, dus ja;
Jaaa die blijft leuk. En hoor je nog best vaak op de radio tegenwoordigquote:
Mannen kunnen dat niet zo goed.quote:Op zondag 19 september 2010 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan emomuziek van zangeressen altijd beter hebben dan van zangers.
Vraag ik me af. Maar het zou kunnen kloppen, ik smelt zo snel van zangeressenstemmen.quote:Op zondag 19 september 2010 01:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat niet zo goed.
Zo'n leuk liedquote:Op zondag 19 september 2010 01:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hier gaat dus eerst nog 10 minuten gedrum aan vooraf
Oh god neequote:Op zondag 19 september 2010 01:43 schreef Koen66 het volgende:
Zowww laten we nog ff de zon laten schijnen![]()
Die clip ookquote:
Och, als je Motorcycle Emptiness al als emo zo betitelen dan is het voor mij meer het gitaardeuntje dat het doet dan de lyricsquote:Op zondag 19 september 2010 01:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Maar het zou kunnen kloppen, ik smelt zo snel van zangeressenstemmen.
mehquote:Op zondag 19 september 2010 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Live gaat er natuurlijk niets boven de beste liveband ooit:
Ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 19 september 2010 01:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, als je Motorcycle Emptiness al als emo zo betitelen dan is het voor mij meer het gitaardeuntje dat het doet dan de lyrics
Adelequote:Op zondag 19 september 2010 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Ik ben niet zo weg van Adele, maar ik ben altijd zo blij als het complete piano-intro van Hometown glory wordt gedraaid.
Vaak helpt het om langer dan een minuutje te luisteren.quote:
DEZEquote:Op zondag 19 september 2010 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Live gaat er natuurlijk niets boven de beste liveband ooit:
oh echt?quote:Op zondag 19 september 2010 01:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vaak helpt het om langer dan een minuutje te luisteren.
quote:
quote:
respect voor de originaliteit van de coverquote:
Bloedtopper is mooier.quote:
Homo, ga slapen.quote:
Oh, ik vind het origineel dodelijk saaiquote:Op zondag 19 september 2010 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
respect voor de originaliteit van de cover
maar ik ging een klein beetje dood van binnen
Weet ik, daarom heb ik hem ookquote:
Die heb ik.quote:Op zondag 19 september 2010 01:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met hele kekke cameramoves at that time
Californication van dat concertquote:Op zondag 19 september 2010 01:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met hele kekke cameramoves at that time
Verbaast me niets, de eerste minuut is inderdaad niet zoveel aan.quote:Op zondag 19 september 2010 01:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik vind het origineel dodelijk saai
Oeh dat gejam overgaat in de intro van Cali is echt zo vet.quote:Op zondag 19 september 2010 01:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Californication van dat concert²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Uhuhquote:Op zondag 19 september 2010 01:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh dat gejam overgaat in de intro van Cali is echt zo vet.
Flea.quote:Op zondag 19 september 2010 01:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. En dat pak van die bassist
_!
Volgens mij wel, maar da's al een hele tijd geleden.quote:Op zondag 19 september 2010 01:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Flea.Heb je ooit die docu van die Nederlander over de band gezien? Echt heel mooi.
hij ligt hier ookquote:Op zondag 19 september 2010 01:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik, daarom heb ik hem ook. Ik heb ze ook in de ArenA afgelopen jaar gezien
.
Trusten.quote:Op zondag 19 september 2010 01:58 schreef Loveless85 het volgende:
Flea is de bom
En deze bom gaat slapen
Loveless is een vlooienbomquote:Op zondag 19 september 2010 01:58 schreef Loveless85 het volgende:
Flea is de bom
En deze bom gaat slapen
zonder te kijken, die teddyberenbroek?quote:Op zondag 19 september 2010 01:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. En dat pak van die bassist
_!
Nee dat skelettenpak.quote:Op zondag 19 september 2010 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zonder te kijken, die teddyberenbroek?
demmit, skeletpakquote:Op zondag 19 september 2010 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zonder te kijken, die teddyberenbroek?
Als je die kwiebus van U2 even wegdenkt is het zeker de moeite waard.quote:Op zondag 19 september 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom ik deze nog niet gezien heb, ik vergeet em steeds te halen / downloaden
quote:
Mogge Miauw en JJHquote:
Ik wilde vandaag naar Hellendoorn rally toe. Totdat ik zag dat ie gister en eergister was.quote:
Aaaaahh, balenquote:Op zondag 19 september 2010 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag naar Hellendoorn rally toe. Totdat ik zag dat ie gister en eergister was.![]()
Nu weet ik nog niet wat ik ga doen.
Terwijl ik wel goed had onthouden dat het dit weekend was.quote:
Oh what happened?quote:Op zondag 19 september 2010 08:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl ik wel goed had onthouden dat het dit weekend was.
Jammer inderdaad. Maar gister en eergister kon ik ook niet. Dat verzacht de pijn wel.
Er zijn trouwens maar weinig dingen gaver dan naar nachtproeven te kijken. Het lijkt wel alsof al dat geweld wat op een metertje of 5 voorbij komt dan nog intenser doordringt.
How YOU doingquote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Gister en eergister was ik aan het werk.quote:
Ohhh ik dacht iets andersquote:Op zondag 19 september 2010 08:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister en eergister was ik aan het werk.
En over dat het 's nacht intenser is:
Je hoort in de verte wat aankomen, dan het fluitje (Alsof we zo'n rallykanon nog niet gehoord hadden.) Dan verblind worden door 6 verstralers, de oplichtende remschijven, en het vol weg accereleren en de vlammen die uit de uitlaat slaan.
Leuk!quote:Op zondag 19 september 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen, ik ga gezellig naar Sprookjeswonderland
Ben dus weg
quote:Op zondag 19 september 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen, ik ga gezellig naar Sprookjeswonderland
Ben dus weg
Leuk!quote:
Klopt, snel droog en niet zo lekker.quote:Op zondag 19 september 2010 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is het brood van de AH niet zo lekker en snel droog...
Kijk dat is beterquote:Op zondag 19 september 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!Genoeg gewonnen om de drankjes, parkeergarage en mcDonalds op de terugweg te betalen,
![]()
Ja, idd. Gewoon een gratis avondjequote:
quote:
In Lalaland zekerquote:Op zondag 19 september 2010 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
Yarrrrrr, me be havin' a pint to many!
Je weet dat het vandaag 19 september talk like a pirate day is?
Neuh, het zal welquote:Op zondag 19 september 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, over heel de wereld.
Google maar
Beetje engquote:Op zondag 19 september 2010 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk hè met mij alleen in de chat?
quote:Op zondag 19 september 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
Kally to the rescue [insert superwoman smiley]
quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge jonge jonge, het is me eindelijk gelukt om een dvd te branden. -Miauw- welkom in 2010
quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge jonge jonge, het is me eindelijk gelukt om een dvd te branden. -Miauw- welkom in 2010
Ik heb het ook nog nooit gedaan iigquote:
Die is net achter de wolken gegaan hierquote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Groeten uit Kandern![]()
Allereerst, Bedankt iedereen voor de gelukswensen![]()
ff update:
Zo de eerste drukte weer even gesust. Mijn vrouw is met haar moeder naar het ziekenhuis en ik wacht gewoon even hier af en ga wat in en rond het huis klussen. Het heeft geen zin met zijn allen in het ziekenhuis te hangen. Temeer ook daar dit de zoveelste keer is.
Denk persoonlijk dat zijn benauwdheid komt van zijn longen, die zijn ook slecht maar niet van zijn hart.
Ze zijn het nu aan het uitzoeken.
De noodarts vanmorgen was dezelfde die hier al vaker is geweest, soort kind aan huis.
Had ie tegen mijn schoonmoeder gezegd.. "gaat u maar rustig zitten en neem een bakkie koffie, ik weet ondertussen alles wel te vinden hier" (dat is ook zo idd )![]()
Zegt ie later tegen mijn schoonvader:
"We hebben enkel een klein probleempje. Krozingen (hartkliniek) is overvol en heeft even patientenstop, Mulheim eigenlijk ook dus zou u naar Lörrach moeten. Maar daar wilt u niet heen, en ik wil eigenlijk ook niet dat u daarheen gaat, dus we gaan u gewoon naar Mulheim brengen"![]()
Maar goed we wachten weer rustig af.
En nu gewoon weer FaU Please![]()
Hoe is het verder in NL Hier schijnt het zonnetje
Wat is FaUquote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Groeten uit Kandern![]()
Allereerst, Bedankt iedereen voor de gelukswensen![]()
-update-
Nou ja ik wel, maar dan wel dat alles kant en klaar staat en ik maar op 1 ding hoef te klikkenquote:Op zondag 19 september 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gedaan iig
FOK!en as Usualquote:
Nee, er zijn wel meer mensen die het nooit hebben gedaan maar ik zat hier gisteren te branden en te fikken want ondanks de aanwijzingen van Flash en Loveless lukt het niet. 3 dvd's weggegooidquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer mensen die het nooit hebben gedaan maar ik zat hier gisteren te branden en te fikken want ondanks de aanwijzingen van Flash en Loveless lukt het niet. 3 dvd's weggegooid![]()
![]()
Heb een ander programma gedownload geleend van het internet en nu lukt het wel
quote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
O ik ging Glee dacht ik downloaden en nu heb ik Paranormal Activity![]()
Het lijkt niet eens fijn die sites
Ja dat is die vreselijke film over geesten en dat ze dat filmenquote:
Oh dat soort dingen kijk ik dus niet hèquote:Op zondag 19 september 2010 10:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is die vreselijke film over geesten en dat ze dat filmen
Nou ja dat bedoel ik, nu wil ik hem zien maar jaquote:Op zondag 19 september 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen kijk ik dus niet hè
Hahaha die gaan we dus wél een keertje kijken Kalquote:Op zondag 19 september 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik, nu wil ik hem zien maar ja
Ik werd al niet goed bij de trailer![]()
O dan bewaar ik hem jaquote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha die gaan we dus wél een keertje kijken Kal![]()
quote:
doeiquote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga weer verder zoeken naar Glee![]()
Tot later
Tot laterquote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga weer verder zoeken naar Glee![]()
Tot later
Dat is echt een van de engste films die ik ooit zien hebquote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
O ik ging Glee dacht ik downloaden en nu heb ik Paranormal Activity![]()
Het lijkt niet eens fijn die sites
Je gaat er zelfs raar van typenquote:Op zondag 19 september 2010 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is echt een van de engste films die ik ooit zien heb.
Ciaoquote:Op zondag 19 september 2010 10:48 schreef crv het volgende:
ik gaat ook eens even wat doen, tot laters
Pijnlijk is dat hequote:
wie modieus wil zijn moet pijn verdurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |