heb ff doorgespoeld, dan loop ik zo ongeveer gelijkquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nu dan maar op een klein schermpje
Ik ookquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef D. het volgende:
*helemaal gaar is
Net 4 uur en 15 minuten in de auto gezeten
Straks ff kijken hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie daar links iets leuks staan, verslaafd aan verzamelen, wat zou dat zijn?
Ze zijn aan de weg aan het werken, dus moest sowieso al 2 uur rijden, maar dat was nu een uur om en een uur filequote:
omdat het keivals wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ow waarom kreeg ze nou de rode knop? Even gemist.
Iets met zingen, en de kwaliteit daarvanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ow waarom kreeg ze nou de rode knop? Even gemist.
Welke?quote:
quote:
Bij the Voice zaten anders ook best wat hele slechte hoor, en vergeet niet, die hebben al een hele auditie achter de rug, die wij niet hebben gezien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Ja dat is inderdaad een vreselijke tegenvaller, niet dat ze allemaal goed zijn bij VoH maar vergeleken met ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |