Kaartje, kleine moeite, groot plezier. Een simpele slogan maar wel waar, denk ik. En ze ligt er al zo lang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef spuitje het volgende:
Het best kun je post voor Disana naar onderstaand postbusnummer sturen. Post moet het liefst als volgt worden geadresseerd:
Postadres voor patiënten
Universitair Medisch Centrum Groningen,
Achternaam patiënt + voorletter
K4 kamernr 39
Postbus 11120
9700 CC Groningen
Nice Yvonnequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:40 schreef yvonne het volgende:
Disana kwam ook vaak in NWS en veel van jullie kennen haar wel.
Ze ligt al een tijdje in het ziekenhuis en de RLS-erts heben het plan opgepakt iets leuks te sturen.
Doen jullie mee?
Bloemetje Voor Disana Topique.
kamernummer aangepast, dan kun je het gewoon knippen en plakkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef Stali het volgende:
Hier kunnen jullie trouwens het verloop van haar ziekte van begin tot heden volgen:
Wens hier Disana veel Beterschap!
Als je overweegt om te stoppen met roken dan houdt dit je spontaan tegen. Erg wrang om te lezen in ieder geval.
[..]
Kaartje, kleine moeite, groot plezier. Een simpele slogan maar wel waar, denk ik. En ze ligt er al zo lang.
Edit.quote:Op zondag 19 september 2010 01:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
kamernummer aangepast, dan kun je het gewoon knippen en plakken
als iemand een kaartje wil sturen oid moet je zelf nog wel ff naam enzo invullen
Disana voor de meesten en dr echte naam voor de rest
Ik heb het toch al uitgelegd. Ik had letterlijk iets overgenomen van Toverheks. Jij zegt het kamernummer veranderd te hebben terwijl er te lezen viel hoeveel gedonder er was met post die niet aangekomen is omdat de dames van de postkamer natuurlijk niet wisten wie Disana was.quote:Op zondag 19 september 2010 02:40 schreef sp3c het volgende:
nou goed ik zal maar niet zeggen wat ik denk nu
beetje jammer weer ...
dat vind ik dan toch wel weer mooiquote:Op woensdag 22 september 2010 13:03 schreef zoalshetis het volgende:
is er al nieuws? ik steek ff een bemoedigend kaarsje aan.
geen apple?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
We gaan een mini-lap voor haar kopen, begrijp ik?
Voor als ze revalideert.
Ik ben voor.
Eindelijk eens goed nieuws mensenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
operatie gisteren goed verlopen, nog wel wat down door de narcose, het kalium gehalte is wel weer drastisch gedaald :-) ze is gelukkig ook van de poeders af die ze moest slikken
Nog meer positief nieuws, de drain en de sonde zijn vandaag ook verwijderd :-)quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Eindelijk eens goed nieuws mensenHoop dat ze nu de goede kant op blijft gaan.
Weer te vroeg gejubeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef DentalFloss het volgende:
toch nog niet helemaal in orde, we dachten dat door die operatie het kalium gehalte omlaag was gegaan, maar het stijgt weer, dat is dus weer zoeken en weer terug aan de dialyse., maar voor de rest gaat het prima
Het blijft dus vechten voor disana. Mocht iemand haar een kaart willen sturen? Het adres is te krijgen bij Beequeen of Teun.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef DentalFloss het volgende:
dachten wij alles gehad te hebben: niet dus. Disana ligt nu op een geïsoleerde kamer vanwege een MRSA- infectie. Die is zeer waarschijnlijk de oorzaak dat een interne wondniet is en kan genezen. Hoe lang ze daar moet blijven is ook onbekend
quote:Disana net gesproken. Ze ligt nog steeds geïsoleerd en dat is nogal eenzaam. Haar nieren functioneren weer voor 10 a 15%, gaat de goeie kant op. Ze is ook al wat meer mobiel, kan soms stukjes lopen zonder rollator.
Waar ik me echt boos over maak: vannacht om 03.00 uur werd ze wakker gemaakt, stoma verschonen. En dat bij iemand die een slaappil krijgt om überhaubt te kunnen slapen.
Het is voor de avondploeg wrs iets teveel moeite om beschermende kleding aan te trekken, dus laten ze dat over aan de nachtploeg.
Dental heeft hier al over geklaagd en terecht.
Toch blijft ze positief en gaat er gewoon voor. Haar katten mist ze als een dolle, Dental heeft foto's van ze gemaakt vandaag.
Namens Disana, groetjes en bedankt voor het medeleven.
Heel mooi.quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hier even, Disana mag a.s. dinsdag weer naar huis 14 dec. ligt ze weer heerlijk in haar eigen bed.
Het is nu thuis aansterken en hopen dat ze weer helemaal de oude wordt.
Disana&Dentall
Mooiquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hier even, Disana mag a.s. dinsdag weer naar huis 14 dec. ligt ze weer heerlijk in haar eigen bed.
Disana&Dentall
Second this.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:15 schreef sp3c het volgende:
is dat zeker dit keer?
dan lijkt me een welkomsttopic wel op zijn plaats
Ah tof, dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Disana&Dentall
Doorhalen wat niet gewenst is...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:15 schreef sp3c het volgende:
is dat zeker dit keer?
dan lijkt me een welkomsttopic bloemetje / fruitmand / gigolo wel op zijn plaats
He! Welkom terug, goed om te zien dat je weer online kan zijn. Veel succes met wat je nog door moet qua genezing.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve wensen, ze waren een hart onder de riem. Ik ben blij weer bij jullie terug te zijn.
Ik zie dat NWS nog altijd druk en levendig is, genoeg te lezen dus terwijl ik hier zit te revalideren. In het ziekenhuis heb ik niet veel nieuws gevolgd máár ik ken wel alle reclames uit mijn hoofd
Dank je voor het welkom. Ja, het is fijn om weer internet te hebben. Fok is wel veranderd, een heel nieuwe layout met nieuwe opties. Maar het begint al te wennen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He! Welkom terug, goed om te zien dat je weer online kan zijn. Veel succes met wat je nog door moet qua genezing.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve wensen, ze waren een hart onder de riem. Ik ben blij weer bij jullie terug te zijn.
Ik zie dat NWS nog altijd druk en levendig is, genoeg te lezen dus terwijl ik hier zit te revalideren. In het ziekenhuis heb ik niet veel nieuws gevolgd máár ik ken wel alle reclames uit mijn hoofd
Ik ben blij je weer te zien in NWS.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd (had je pm al beantwoord).quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben blij je weer te zien in NWS.
Hoop dat het nu alleen nog maar beter met je zal gaan
Heb je trouwens een PM gestuurd, want heb hier nog iets voor je liggen.
PM gekregen en het gaat woensdag of donderdag op de post. Zal even van die bubbeltjesfolie halen want het is breekbaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd (had je pm al beantwoord).
Ik ben nu nog even lurker, begin steeds meer mee te lezen. Het is allemaal nog even wennen maar ik vind het fantastisch eindelijk weer thuis te zijn en ook zelf Fok weer te kunnen lezen.
Zoetigheid mag ik wel hebben maar ik ben niet zo'n zoetekauw. Drop mag dan weer niet vanwege het zout.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef paddy het volgende:
[..]
PM gekregen en het gaat woensdag of donderdag op de post. Zal even van die bubbeltjesfolie halen want het is breekbaar
Zijn er ook lekkere versnaperingen die je wel mag hebben? Drop ofzo?
heb ik me altijd afgevraagd of je wel het zout van bijvoorbeeld een gesmolten ansjovis mag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoetigheid mag ik wel hebben maar ik ben niet zo'n zoetekauw. Drop mag dan weer niet vanwege het zout.
Tot nog toe valt het zoutloos eten trouwens best mee als je maar veel kruiden gebruikt. Ik heb een boek vol recepten van de ziekenhuisdiëtiste gekregen en daar staan lekkere dingen in. Word ik zomaar ineens een keukenprinses
Een gesmolten ansjovis? Ik ken dat niet. Maar ik zal het eens vragen als ik de diëtiste weer zie. Ik vermoed dat ansjovis in alle vormen te zout is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb ik me altijd afgevraagd of je wel het zout van bijvoorbeeld een gesmolten ansjovis mag?
ook ongepekeld laat hij een heerlijke zoute smaak achter. ben benieuwd wat de diëtiste zegt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gesmolten ansjovis? Ik ken dat niet. Maar ik zal het eens vragen als ik de diëtiste weer zie. Ik vermoed dat ansjovis in alle vormen te zout is.
Ansjovis is inderdaad heerlijk maar ik ben bang dat ik het niet meer mag eten. Dus ik ga er ook maar geen smelten anders kan ik me waarschijnlijk niet beheersenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook ongepekeld laat hij een heerlijke zoute smaak achter. ben benieuwd wat de diëtiste zegt.
probeer maar eens in een koekenpan een ansjovis te smelten. gaat snel en makkelijk. vuur laag.
Biskwietjes. Dat klink misschien raar, maar die eet ik tussendoor bij de thee of ijsthee en dat vind ik erg lekker. Maar ja, dan wordt het weer zo groot om op te sturen. Wat dacht je van pepermuntjes?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef paddy het volgende:
Wat mag je dan wel wat opstuurbaar is Disana?
Wanneer jij dat lekker vindt stuur ik die gewoon mee. Volkoren?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Biskwietjes. Dat klink misschien raar, maar die eet ik tussendoor bij de thee of ijsthee en dat vind ik erg lekker. Maar ja, dan wordt het weer zo groot om op te sturen. Wat dacht je van pepermuntjes?
Ja hoor, suiker mag. Het zijn de eiwitten, de zouten en het kalium en dan vooral dat laatste, daar ben ik bijna dood aan gegaan. Chocolade mag bijvoorbeeld weer niet omdat daar heel veel kalium in zit.quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
als je pepermunt mag, mag je ook suiker. toch?
Denk niet dat je hem niet krijgt, maar heb nog geen tijd gehad. Zondag is na een hele zware bevalling mijn nichtje geboren. En de start van de kleine was ook zwaar. Ze wilde niet eten want had hoofdpijn en moest veel spugen door gewroet aan haar hoofdje (hartje ging ook achteruit etc etc)quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
Lieve Paddy, je hoeft me echt geen snoepgoed te sturen. Je wilt me graag een poezenbeker geven en dat is al meer dan genoeg
Gefeliciteerd met je nichtje, ik hoop dat ze binnenkort helemaal gezond is en jullie je geen zorgen meer hoeven maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem niet krijgt, maar heb nog geen tijd gehad. Zondag is na een hele zware bevalling mijn nichtje geboren. En de start van de kleine was ook zwaar. Ze wilde niet eten want had hoofdpijn en moest veel spugen door gewroet aan haar hoofdje (hartje ging ook achteruit etc etc)
Gistermiddag voor het eerst weer thuis. Toen niet aan gedacht. Vanmorgen nichtje samen met haar vader aangegeven in Utrecht. Je krijgt de mok echt wel want heb hem klaar staan, maar de momenten die ik thuis ben zijn zo weinig en ben vaak te laat voor het postkantoor. Soms moest ik zelfs zoon op pad sturen voor boodschappen. Denk dat het volgende week wel gaat lukken.
Ze is zo mooi, maar maak me toch wel een beetje zorgen nog. Moeder hangt erg aan me dus ben er dan ook enorm veel. Vanavond ook weer wanneer de kraamhulp weg is.
En gaat het weer een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |