He! Welkom terug, goed om te zien dat je weer online kan zijn. Veel succes met wat je nog door moet qua genezing.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve wensen, ze waren een hart onder de riem. Ik ben blij weer bij jullie terug te zijn.
Ik zie dat NWS nog altijd druk en levendig is, genoeg te lezen dus terwijl ik hier zit te revalideren. In het ziekenhuis heb ik niet veel nieuws gevolgd máár ik ken wel alle reclames uit mijn hoofd
Dank je voor het welkom. Ja, het is fijn om weer internet te hebben. Fok is wel veranderd, een heel nieuwe layout met nieuwe opties. Maar het begint al te wennen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He! Welkom terug, goed om te zien dat je weer online kan zijn. Veel succes met wat je nog door moet qua genezing.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve wensen, ze waren een hart onder de riem. Ik ben blij weer bij jullie terug te zijn.
Ik zie dat NWS nog altijd druk en levendig is, genoeg te lezen dus terwijl ik hier zit te revalideren. In het ziekenhuis heb ik niet veel nieuws gevolgd máár ik ken wel alle reclames uit mijn hoofd
Ik ben blij je weer te zien in NWS.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd (had je pm al beantwoord).quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben blij je weer te zien in NWS.
Hoop dat het nu alleen nog maar beter met je zal gaan
Heb je trouwens een PM gestuurd, want heb hier nog iets voor je liggen.
PM gekregen en het gaat woensdag of donderdag op de post. Zal even van die bubbeltjesfolie halen want het is breekbaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd (had je pm al beantwoord).
Ik ben nu nog even lurker, begin steeds meer mee te lezen. Het is allemaal nog even wennen maar ik vind het fantastisch eindelijk weer thuis te zijn en ook zelf Fok weer te kunnen lezen.
Zoetigheid mag ik wel hebben maar ik ben niet zo'n zoetekauw. Drop mag dan weer niet vanwege het zout.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef paddy het volgende:
[..]
PM gekregen en het gaat woensdag of donderdag op de post. Zal even van die bubbeltjesfolie halen want het is breekbaar
Zijn er ook lekkere versnaperingen die je wel mag hebben? Drop ofzo?
heb ik me altijd afgevraagd of je wel het zout van bijvoorbeeld een gesmolten ansjovis mag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoetigheid mag ik wel hebben maar ik ben niet zo'n zoetekauw. Drop mag dan weer niet vanwege het zout.
Tot nog toe valt het zoutloos eten trouwens best mee als je maar veel kruiden gebruikt. Ik heb een boek vol recepten van de ziekenhuisdiëtiste gekregen en daar staan lekkere dingen in. Word ik zomaar ineens een keukenprinses
Een gesmolten ansjovis? Ik ken dat niet. Maar ik zal het eens vragen als ik de diëtiste weer zie. Ik vermoed dat ansjovis in alle vormen te zout is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb ik me altijd afgevraagd of je wel het zout van bijvoorbeeld een gesmolten ansjovis mag?
ook ongepekeld laat hij een heerlijke zoute smaak achter. ben benieuwd wat de diëtiste zegt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gesmolten ansjovis? Ik ken dat niet. Maar ik zal het eens vragen als ik de diëtiste weer zie. Ik vermoed dat ansjovis in alle vormen te zout is.
Ansjovis is inderdaad heerlijk maar ik ben bang dat ik het niet meer mag eten. Dus ik ga er ook maar geen smelten anders kan ik me waarschijnlijk niet beheersenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook ongepekeld laat hij een heerlijke zoute smaak achter. ben benieuwd wat de diëtiste zegt.
probeer maar eens in een koekenpan een ansjovis te smelten. gaat snel en makkelijk. vuur laag.
Biskwietjes. Dat klink misschien raar, maar die eet ik tussendoor bij de thee of ijsthee en dat vind ik erg lekker. Maar ja, dan wordt het weer zo groot om op te sturen. Wat dacht je van pepermuntjes?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef paddy het volgende:
Wat mag je dan wel wat opstuurbaar is Disana?
Wanneer jij dat lekker vindt stuur ik die gewoon mee. Volkoren?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Biskwietjes. Dat klink misschien raar, maar die eet ik tussendoor bij de thee of ijsthee en dat vind ik erg lekker. Maar ja, dan wordt het weer zo groot om op te sturen. Wat dacht je van pepermuntjes?
Ja hoor, suiker mag. Het zijn de eiwitten, de zouten en het kalium en dan vooral dat laatste, daar ben ik bijna dood aan gegaan. Chocolade mag bijvoorbeeld weer niet omdat daar heel veel kalium in zit.quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
als je pepermunt mag, mag je ook suiker. toch?
Denk niet dat je hem niet krijgt, maar heb nog geen tijd gehad. Zondag is na een hele zware bevalling mijn nichtje geboren. En de start van de kleine was ook zwaar. Ze wilde niet eten want had hoofdpijn en moest veel spugen door gewroet aan haar hoofdje (hartje ging ook achteruit etc etc)quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
Lieve Paddy, je hoeft me echt geen snoepgoed te sturen. Je wilt me graag een poezenbeker geven en dat is al meer dan genoeg
Gefeliciteerd met je nichtje, ik hoop dat ze binnenkort helemaal gezond is en jullie je geen zorgen meer hoeven maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem niet krijgt, maar heb nog geen tijd gehad. Zondag is na een hele zware bevalling mijn nichtje geboren. En de start van de kleine was ook zwaar. Ze wilde niet eten want had hoofdpijn en moest veel spugen door gewroet aan haar hoofdje (hartje ging ook achteruit etc etc)
Gistermiddag voor het eerst weer thuis. Toen niet aan gedacht. Vanmorgen nichtje samen met haar vader aangegeven in Utrecht. Je krijgt de mok echt wel want heb hem klaar staan, maar de momenten die ik thuis ben zijn zo weinig en ben vaak te laat voor het postkantoor. Soms moest ik zelfs zoon op pad sturen voor boodschappen. Denk dat het volgende week wel gaat lukken.
Ze is zo mooi, maar maak me toch wel een beetje zorgen nog. Moeder hangt erg aan me dus ben er dan ook enorm veel. Vanavond ook weer wanneer de kraamhulp weg is.
En gaat het weer een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |