abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88814898
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef UltraR het volgende:
Zo irritant dat jurycommentaar. Doodsbang om het kleinste beetje kritiek te leveren. Of zou het gewoon verboden zijn door de programmaleiding?

Serieus, dit was toch gewoon hartstikke slecht?
Dat was het in mijn ogen ook! Ik snapte het lyrische echt niet. Je hoorde bij elk woord de zenuwen. Het liep daardoor totaal niet vloeiend, het was haperig. Verder zag het er ook nog eens amateuristisch uit. Hij wist zichzelf geen houding te geven op het podium.
That's all folks!
  woensdag 17 november 2010 @ 12:25:56 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88815297
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat was het in mijn ogen ook! Ik snapte het lyrische echt niet. Je hoorde bij elk woord de zenuwen. Het liep daardoor totaal niet vloeiend, het was haperig. Verder zag het er ook nog eens amateuristisch uit. Hij wist zichzelf geen houding te geven op het podium.
nou ja, zat toch wel wat onderhuidse kritiek van N&S op het optreden hoor, maar ik denk dat idd the voice het niet zal gaan hebben van de afbrand kritieken zoals bij xfactor/idols/popstars
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88904116
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, zat toch wel wat onderhuidse kritiek van N&S op het optreden hoor, maar ik denk dat idd the voice het niet zal gaan hebben van de afbrand kritieken zoals bij xfactor/idols/popstars
sowieso Nick & Simon :') :') alsof ze al jaren ervaring hebben in het coachen en begeleiden van mensen ...boerendrollen
pi_89226850
Deze keer was het weer heel aangenaam om te beluisteren. Beste van deze ronde N&S.
pi_89227058
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Weeetikveel... het volgende:

De Rosenbergs zijn Sinti's, en de Sinti's zijn praktisch Nederlanders, hebben doorgaans ook meer Nederlands bloed dan oorspronkelijk Sinti-bloed. Vredelievende mensen die over het algemeen niet opvallen.
Nou ja, niet de hele familie Rosenberg is vredelievend hoor. Het grootste talent uit de familie, Jimmy, en diens vader zijn niet altijd even vredelievend. De documentaire De Vader, de Zoon & Het Talent (aanrader) geeft wat dat betreft een aardig inkijkje.
pi_89325650
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou ja, niet de hele familie Rosenberg is vredelievend hoor. Het grootste talent uit de familie, Jimmy, en diens vader zijn niet altijd even vredelievend. De documentaire De Vader, de Zoon & Het Talent (aanrader) geeft wat dat betreft een aardig inkijkje.
zeker niet, maar ze zullen er nu alles aan doen om johnny zo goed mogelijk neer te zetten op de tv en zo positief mogelijk te laten overkomen...net zoals zijn vader zegt dat hij meubelmaker is :') :') yeah right
pi_89425870
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef sherezade het volgende:

[..]

zeker niet, maar ze zullen er nu alles aan doen om johnny zo goed mogelijk neer te zetten op de tv en zo positief mogelijk te laten overkomen...net zoals zijn vader zegt dat hij meubelmaker is :') :') yeah right
Ze patsen in ieder geval niet met dure auto's.....Johnny met z'n Astraatje en vaders met Ford Focus.
Hun geld steken ze volgens mij in de siliconen van Johnnies vrouw ~O>
pi_89445675
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ze patsen in ieder geval niet met dure auto's.....Johnny met z'n Astraatje en vaders met Ford Focus.
Hun geld steken ze volgens mij in de siliconen van Johnnies vrouw ~O>
ja ze willen echt burgerlijk overkomen :')
pi_89790067
Ik vind hem echt veel en veel beter dan Nigel. Nigel vond ik misschien wel de zwakste van alle 24 liveshow kandidaten. Johnny maakte een fout, herstelde niet voldoende en mag meteen inrukken. Slaat nergens op.
pi_89790352
Ach ja, Johnny of Nigel eruit, who cares. Zijn allebei totaal niet van het vereiste niveau.

Deze week Johnny. Won't miss him :W
Over twee weken Nigel. :W
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89791745
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef UltraR het volgende:
Ach ja, Johnny of Nigel eruit, who cares. Zijn allebei totaal niet van het vereiste niveau.

Deze week Johnny. Won't miss him :W
Over twee weken Nigel. :W
In 2011.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:22:28 #62
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89794976
LOL wij gingen met zijn 5en zo hard juichen, het leek net alsof Nederland het WK heeft gewonnen. We waren unaniem ontzettend blij dat ie eruit was. Zo klaar met die gast die meer bezig is met zijn uiterlijk dan met zijn muziek.

En WTF???

I am so currrrryyyyyyyy........................................ ious....

8)7 _O-
Friends don't let friends remain beardless...
pi_89795862
gaat alweer een rel ten ronde, er zou zich achter de schermen iets hebben afgespeeld
waarop hij is afgerekend geworden...check zijn hyves maar
pi_89795866
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:22 schreef Dizer het volgende:
LOL wij gingen met zijn 5en zo hard juichen, het leek net alsof Nederland het WK heeft gewonnen. We waren unaniem ontzettend blij dat ie eruit was. Zo klaar met die gast die meer bezig is met zijn uiterlijk dan met zijn muziek.

En WTF???

8)7 _O-
:') :') :')
  ESF Reporter zaterdag 11 december 2010 @ 11:05:06 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_89796168
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef sherezade het volgende:
gaat alweer een rel ten ronde, er zou zich achter de schermen iets hebben afgespeeld
Ik ben lui, post het even hier. :)
pi_89796269
quote:
Whut? _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89796278
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben lui, post het even hier. :)
Cee, heb je kunnen slapen? :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:20:06 #68
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89798024
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:22 schreef Dizer het volgende:

En WTF???

8)7 _O-
Ik ook, ik moest even juichen _O-
With the stars as her umbrella
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:27:26 #69
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_89798250
quote:
ZIe op zijn hyves krabbels van mensen inderdaad dat hij iets in een prive bericht uit de doeken zou hebben gedaan . Maar er staat nergens wat dan precies.

Someone enlighten me please!
....in de donkere nacht.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:28:07 #70
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89798274
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef Magics het volgende:

[..]

ZIe op zijn hyves krabbels van mensen inderdaad dat hij iets in een prive bericht uit de doeken zou hebben gedaan . Maar er staat nergens wat dan precies.

Someone enlighten me please!
Ook niet erg professioneel van hem...
With the stars as her umbrella
pi_89798403
Ja, ik wil de dirt weten!
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:07:21 #72
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_89799607
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ook niet erg professioneel van hem...
Hij is ook niet zo professioneel, getuige gisteren in de sing of: het half opgeven, stoppen met zingen en dan in de microfoon: Sorry jongens....

In de Sing Off willen we strijd zien, mensen die boven zichzelf uitstijgen door vechtlust. ....
....in de donkere nacht.
pi_89799805
Hij moet niet zo Michael Buble proberen na te doen, met alle maniertjes die erbij horen. We hebben al een Michael Buble. (en dat is genoeg)
That's all folks!
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:46:29 #74
328124 dirtbag
De wereld is ziek!
pi_89801040
Johnny Rosenberg moest eruit., Dat blijkt niet alleen uit onderstaand bericht maar ruim voordat de singoff plaats vondt is hem al verteld dat hij uit het team van nick en simon gehaald zou worden. The voice of holland is 1 grote neppende en voordat er ook maar 1 sms is verstuurd is al bekend wie er moet vertrekken. De singoff wou johhny ook nieteens zingen maar dit is hem verplicht. Na de show zijn er ook een aantal dingen gebeurt waar ik niet verder op in ga.....

Hieronder het bericht van johnny naar zijn vrienden op hyves

hallo lieve vrienden en vriendinnen van me..
ik wil jullie nog echt vanuit mijn hard bedanken voor alle stuen en reacties en smsjes mailtjes etc...

klinkt meschien gek wat ik nu ga zeggen maar wil het toch effe kwijt...
ik wis dat ik eruit ging,,door een woorde wisseling liep dit zo af voor me..
met iemand van de hoge staf...ga helaas geen namen noemen...en toen werd mijn gezecht dat ik bij nick en simon weggehaald zou worden.. en vannaf dat punt ,werkte alles mijn tegen. ik wil alleen maar zegge ik ben iemand en hou van ieder mens,,en heb respect voor iedereen..en dat wil ik ook trug hebben..en deze gast had dat niet....dan houd ik de eer en de respect voor me zelf....kan hier helaas niet verder op in gaan,weet dat het moeilijk te begrijpen is...en ben ook niet van plan vraak te nemen of wat...ik ben een professionele artiest en hou me ook zo..
laat jullie allenmaal zien dat ik trug kom..ik laat mijn fans zeker niet zitten..
en ga jullie zeker op de hoogte houden van alles wat ik doe...nogmaals bedankt echt voor alles...
dikke kus voor jullie allenmaal..

il be back trust me....

johnny rosenberg
Geloof niet alles wat je ziet en hoort!
pi_89801182
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef dirtbag het volgende:
Johnny Rosenberg moest eruit., Dat blijkt niet alleen uit onderstaand bericht maar ruim voordat de singoff plaats vondt is hem al verteld dat hij uit het team van nick en simon gehaald zou worden. The voice of holland is 1 grote neppende en voordat er ook maar 1 sms is verstuurd is al bekend wie er moet vertrekken. De singoff wou johhny ook nieteens zingen maar dit is hem verplicht. Na de show zijn er ook een aantal dingen gebeurt waar ik niet verder op in ga.....

Hieronder het bericht van johnny naar zijn vrienden op hyves

hallo lieve vrienden en vriendinnen van me..
ik wil jullie nog echt vanuit mijn hard bedanken voor alle stuen en reacties en smsjes mailtjes etc...

klinkt meschien gek wat ik nu ga zeggen maar wil het toch effe kwijt...
ik wis dat ik eruit ging,,door een woorde wisseling liep dit zo af voor me..
met iemand van de hoge staf...ga helaas geen namen noemen...en toen werd mijn gezecht dat ik bij nick en simon weggehaald zou worden.. en vannaf dat punt ,werkte alles mijn tegen. ik wil alleen maar zegge ik ben iemand en hou van ieder mens,,en heb respect voor iedereen..en dat wil ik ook trug hebben..en deze gast had dat niet....dan houd ik de eer en de respect voor me zelf....kan hier helaas niet verder op in gaan,weet dat het moeilijk te begrijpen is...en ben ook niet van plan vraak te nemen of wat...ik ben een professionele artiest en hou me ook zo..
laat jullie allenmaal zien dat ik trug kom..ik laat mijn fans zeker niet zitten..
en ga jullie zeker op de hoogte houden van alles wat ik doe...nogmaals bedankt echt voor alles...
dikke kus voor jullie allenmaal..

il be back trust me....

johnny rosenberg
Hadden ze geen school op het kamp? :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: