Ben pas heel kort bezig met defensie, dus tjah.. dan loop je nog wel eens achterquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Balen :S:S, maar kan je wel lkkr half jaartje op vakantiequote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef Vortix het volgende:
[..]
Budgettekort? Check. Te weinig geld om salaris voor nieuwe aanwas te betalen? Check. Uitgestelde opkomsten? Check.
Ik zou vorige maand begonnen zijn aan de KOO in Breda, maar alles voor infanterie en logistiek van aug 2010 is doorgeschoven naar feb 2011. En dat is niet het enige voorbeeld.
Grappenmakerquote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef Iska het volgende:
[..]
Balen :S:S, maar kan je wel lkkr half jaartje op vakantie
Ik ben nog wel van plan om zoiets te gaan na behalen bachelor voordat ik de wijde wereld van defensie intrekquote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef Vortix het volgende:
[..]
GrappenmakerHet geld groeit niet aan de bomen. Nee, kennis verdiepen zal je bedoelen!
Nja, ik denk dat het toch een beetje algemene kennis is.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:34 schreef m.k het volgende:
[..]
niet iedereen is zo slim en gestresseerd in defensie als jij
![]()
Dat is jammer, maar wel goed dat je ondertussen verder bent gegaan met een andere studie, alle extra kennis die je opdoet is mooi meegenomen!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef Vortix het volgende:
[..]
Budgettekort? Check. Te weinig geld om salaris voor nieuwe aanwas te betalen? Check. Uitgestelde opkomsten? Check.
Ik zou vorige maand begonnen zijn aan de KOO in Breda, maar alles voor infanterie en logistiek van aug 2010 is doorgeschoven naar feb 2011. En dat is niet het enige voorbeeld.
Nee, welke baret je draagt hangt af van waar je werktquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Iska het volgende:
Betekend dat dat je mag kiezen welke baret je draagt (lijkt me sterk maar toch)?
Dus je hebt kans dat wij collega's worden als je ooit switched naar de verkenners :3.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:03 schreef Vortix het volgende:
Ik ga inderdaad naar de infanterie. Daar heb ik heel bewust voor gekozen, opleiding of geen opleiding. Ik vind het niet echt jammer, ik zal de inzichten die ik heb gekregen door mijn studie alsnog kunnen gebruiken (hedendaagse inzet is veel meer dan alleen maar gevechten, maar ook bijvoorbeeld intel verkrijgen uit locals) en door mijn academische opleiding geldt mijn KOO als MWO.
Komt nog bij dat je bij de KL om de drie jaar van stoel verandert, dus stel dat je besluit om alsnog iets te willen doen met je studie is de switch naar (voor mij) bijvoorbeeld ISTAR of verkenning zo gemaakt.
Op lange afstand is het ook niet echt slim, heb daar m'n normale hardloopschoenen voor, maar als ik aan het trainen ben in het bos vind ik het zelf wat prettiger (Bied wat meer steun en als ik met boomstammen aan het kloten ben heb ik liever wat meer bescherming op m'n voeten dan van die sukkelige hardloopschoenen waar ik nog eens m'n tenen in breek :p.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Hardlopen op kisten? Niet echt slim...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |