Dat maakt jou het zusjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef koei het volgende:
Echt toffe mensen hebben geen zusjes, maar alleen zussen!
Beste Flodder, zou je zo vriendelijk willen zijn mijn topic niet te verpesten?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste Flodder, zou je zo vriendelijk willen zijn om de SC reeks niet te verpesten?
Ik heb alleen maar broertjes en (ex)schoonzusjes, telt dan ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef koei het volgende:
Echt toffe mensen hebben geen zusjes, maar alleen zussen!
Wat is er mis met Paris?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef badboynova het volgende:
niet alle zusjes zijn leuk, kijk maar naar paris.
Het is net een lijk in bed, als er een camera erbij isquote:
Ach, ze lijkt best prima te pijpenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het is net een lijk in bed, als er een camera erbij is
Ja, ik ben het eeuwige zusjequote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, ze lijkt best prima te pijpen
Ik zie alleen maar pluspuntenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eeuwige zusjeIk word echt vaak aangesproken als 'zusje van', en soms kom ik een zus ergens tegen met een vriendin of collega en dan zie je die vriendin helemaal verbaasd zijn dat ik volwassen ben omdat mijn zus het altijd over haar 'kleine zusje' heeft
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
dan maar even een mooie quote die ik net tegen kwam!
"My favorite sexual position is the JFK. I splatter all over her while she screams and tries to get out of the car."
ehm, hoe bedoel je een hoekje voor de SC?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:35 schreef Gamer_V het volgende:
Vriendjesgraaf van augustus 2010
Dit klinkt wel tof. Als het werkt met posten in dezelfde topics, kunnen we mooi een hoekje voor de SC proberen te krijgen.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Pheno
Nebo
RitseB
wc-eend
Poit
Pannenkoek3000
KoosyNL
D-vide
Wessiej
Nick-GizMo
Morthill
PoederSuikerPoeder
Wumbo7
WesleyB
Mday
lizardtattoo
Fallen
Sigmund666
GameBabe
badboynova
Fipotje
SpankmasterC
AQuila360
Rossdale
bioloogje
Pettigrew81
Flodder450
errrbek
Solique
Tain
lkb9000
CengizMan
Reintji
SkiTz4wiiRmany
egeltje1985
MrManiak
SuperFruitig
Notorious_Roy
tombolafan
-CRASH-
Deacon_Tigra
Dr.Hilfiger
RobertoCarlos
Cyberia18
Loveless85
Harajuku.
Netsplitter
albedo
DarkElf
Apekoek
Als er veel mensen uit de SC hun ID daar achterlaten, wordt je een stuk relevanter voor de graaf. Ik neem aan dat de graaf gebaseerd is op User ID's in dezelfde topics en misschien quotes. Meer mensen die elkaar kennen, meer verbindingen, en volgens mij kom je er sowieso niet in als n<2quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef koei het volgende:
[..]
ehm, hoe bedoel je een hoekje voor de SC?
Overigens is wel duidelijk in mijn statistieken te zien dat ik weer crew ben
[..]
Sigmund666
badboynova
AQuila360
koei
gniffie
Morthill
Poit
Fallen
Nebo
Flodder450
Cyberia18
Het_Fenomeen
Michhas
Rossdale
MMaRsu
j0rdiiii
SpankmasterC
PoederSuikerPoeder
PierreTT
GameBabe
Mikkie
HL_Dog43
Doublepain
KneusTeun
Pettigrew81
KoningStoma
Ambrosius
nils7
msnk
Evertjan
Paul-89
Bragi
ajacied4lf
Xblister
DaggerOne
jimjim1983
Tain
mrstylo
jorienvdherik
Frankii
Solique
Roflpantoffel
Desunoto
mash_
Reintji
-SG-
Parvus
lkb9000
speknek
SoldMayor
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Nebo
Morthill
RitseB
Misan
SpankmasterC
koei
lkb9000
Rossdale
Tain
Edwinuss
Poit
Cyberia18
Nick-GizMo
Sigmund666
AQuila360
SocialDisorder
Frankii
GameBabe
Notorious_Roy
Pettigrew81
Bart
Cruise.Elroy
badboynova
errrbek
Fallen
SuperFruitig
Flodder450
Pheno
Egamer
SummerBreeze
Deacon_Tigra
MrManiak
DrDentz
Solique
KoosyNL
CraniuM
Wessiej
Moe_Szyslak
MoneyTalks
DJ_
RickoKun
rakotto
Beach
Lyzio
lizardtattoo
Terrorizing_Cookie
SToRM81
fs180
Yngwie
Verbal
Volgens mij krijg je gewoon een persoonlijk plaatje, onafhankelijk van welke andere mensen plaatjes laten maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als er veel mensen uit de SC hun ID daar achterlaten, wordt je een stuk relevanter voor de graaf. Ik neem aan dat de graaf gebaseerd is op User ID's in dezelfde topics en misschien quotes.
Werkt toch redelijk, staat maar één user tussen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Morthill
Nebo
Misan
koei
SpankmasterC
Cyberia18
Edwinuss
Rossdale
RitseB
lkb9000
SocialDisorder
Strychnine
Bart
AQuila360
Poit
Tain
Notorious_Roy
SuperFruitig
Frankii
Sackboy
lizardtattoo
Tinuzzz_Talpa
Fallen
Egamer
KoosyNL
Wessiej
Sigmund666
Nick-GizMo
remlof
Deacon_Tigra
RickoKun
RacerDKB
jorienvdherik
Moe_Szyslak
disjfa
GameBabe
delano.888
JediMindTricks
SummerBreeze
__Saviour__
murp
Broekpaling
Surveillance-Fiets
ryangozer
Chocobo
rakotto
Sebasser
Cahir
MMaRsu
Pettigrew81
Als het persoonlijk is, vergeet maar wat ik zeiquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een persoonlijk plaatje, onafhankelijk van welke andere mensen plaatjes laten maken.
Hoe is het met je chikkie kerel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als het persoonlijk is, vergeet maar wat ik zei
Nice!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Gamer_V het volgende:
Niase grietje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig kerel
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Tof man!!quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
HA! Ik wilde net typen: "ik kan liefde natuurlijk alleen maar toejuichen!" maar toen dacht ik: "Ja dag, ik ben gamebabe niet!"mijn gedachten zijn echt hi-larisch!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al te denken dat jij dat dacht en moest daarom al lachen..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Gamer_V!
Poit, jij bent overigens mijn all-time nr. 1 forumvriendjegevolgd door Morthill en Lennie
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]daarom sta jij ook zo hoog in mn lijstje met forumvriendje poit!
Geduld hebben loont! Om 19:50 kun je vast wel even kijken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet kijken wat m'n all time vriendje is..
Daar ga ik niet op wachtenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef koei het volgende:
[..]
Geduld hebben loont! Om 19:50 kun je vast wel even kijken...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
Weee!![]()
Het is maar goed dat er zo'n lijstje is, anders zou je echt niet weten wie je forumvriendjes zijn
AQuila360
Sigmund666
Nick-GizMo
Edwinuss
Poit
Rossdale
badboynova
Morthill
GameBabe
Tain
lkb9000
koei
SpankmasterC
RitseB
Nebo
Misan
Pheno
Pettigrew81
Cruise.Elroy
CraniuM
SocialDisorder
Solique
Sharpdressedman
PaRoDiUzZ
Reintji
errrbek
Fallen
DJ_
Gamer_V
Morpheus2002
e97073
KneusTeun
Cue_
SoldMayor
Penisbaard
Trollface.
So_Surreal_Baby
zovty
Mr.Cooper
porsche1
koekii
AdvancedPower
9611Niels
disjfa
Drinky
Zero17
Frankii
wise
HSG-BOMBER
Notorious_Roy
Fixedquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn forumkloontjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
AQuila360
Valt dat ff vies tegen :/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:True, the out-of-car segments are still the length of one of Monza's straights from being convincing,
Fucking AWESOME!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef lkb9000 het volgende:
http://www3.theuglydance.com/?v=rlgfzcknr6
POIT PARTY!
Hahaha ja geniaal hequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef Poit het volgende:
Serieus Lennart! Wat een koning ding zeg
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef lkb9000 het volgende:
POIT PARTY!
quote:
Lekker dan Koei, jij bij mij wel op éénquote:
koei
Nick-GizMo
Chau
Morthill
Poit
GameBabe
Breuls
67Impala
Halcon
Rossdale
lizardtattoo
Bastard
thomaster
Razende_Rosser
Sigmund666
pl4kkie
Tjaapo
JupilerXL
Nebo
SpankmasterC
MaxC
Piles
Pettigrew81
badboynova
Fallen
larry_flynt
Desunoto
errrbek
Honeymooner
AQuila360
Omniej
PaRoDiUzZ
Irian.Jaya
Notorious_Roy
-Engel-
killurz
FCZwolleZuid
ellenlunatosca
PierreTT
June.
Flodder450
PoederSuikerPoeder
KneusTeun
gohan16
Starlie
swollywood
MrBadGuy
Ringo
LXIV
VancouverFan
Sorry Reintjiquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Lekker dan Koei, jij bij mij wel op één![]()
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry ReintjiIk denk dat ik toch meer beteken voor jou dan jij voor mij... Maar ik vind je nog wel aardig hoor! En je staat wel in mijn overall top 50! niet zo hoog, maar dat zeg ik er niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trap die arme jongen nog een keer na!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry ReintjiIk denk dat ik toch meer beteken voor jou dan jij voor mij... Maar ik vind je nog wel aardig hoor! En je staat wel in mijn overall top 50! niet zo hoog, maar dat zeg ik er niet bij
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
niet zo hoog...
Kijk even naar m'n ugly dance, daar word je geheid vrolijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nummer is trouwens ook vet
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Die ugly dance is master!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Kijk even naar m'n ugly dance, daar word je geheid vrolijk vanHet nummer is trouwens ook vet
Morthill
RitseB
Rossdale
Misan
Pheno
koei
KoosyNL
Poit
SpankmasterC
lkb9000
Edwinuss
Sigmund666
wc-eend
GameBabe
SocialDisorder
lizardtattoo
Nick-GizMo
Pannenkoek3000
Gamer_V
Tain
Wessiej
Frankii
Mday
AQuila360
Egamer
Fipotje
MrManiak
SummerBreeze
badboynova
Fallen
Notorious_Roy
Pettigrew81
CengizMan
Flodder450
Cyberia18
D-vide
Yngwie
Vis1980
WesleyB
errrbek
SkiTz4wiiRmany
albedo
iteejer
Back2Murder
Reintji
Wumbo7
CraniuM
Bart
Cue_
Lyzio
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef Nebo het volgende:
Wat sta ik toch verrekte hoog bij iedereen, bedankt!
[..]
Wat is er mis met liefde toejuichen.... niets mis met liefde behalve dat het voelt alsof je dood gaat als het mis looptquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
HA! Ik wilde net typen: "ik kan liefde natuurlijk alleen maar toejuichen!" maar toen dacht ik: "Ja dag, ik ben gamebabe niet!"mijn gedachten zijn echt hi-larisch!
Dat is echt briljantquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef lkb9000 het volgende:
POIT PARTY!
Ja die moet ik morgen ook nog eens uitgebreid gaan spelen voor de reviewquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-17-f1-2010-review
Review van F1 2010 8/10
[..]
Ik moet toch zeggen dat Spanky leuker kan dansen hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef lkb9000 het volgende:
POIT PARTY!
Nu pasquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja die moet ik morgen ook nog eens uitgebreid gaan spelen voor de review
Nee! Je staat wel centraal maar geen verbinding. Ik dacht dat we forumvriendjes warenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Gamertje, ik vind het tof dat ik zo centraal sta in jouw vrienden-grafiek
Mag ik nu een picca zien van jou meissie? Ik wil best ruilen tegen een van mijn meissie!!
Ik heb er al behoorlijk wat uurtjes ingestopt, maak je daar maar geen zorgen overquote:
Ja, ik snap het ook niet, dat zou toch onder forumvijanden moeten staanquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef Nebo het volgende:
Wat sta ik toch verrekte hoog bij iedereen, bedankt!
[..]
Moet je me maar niet zo vaak tegenspreken en quoten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, dat zou toch onder forumvijanden moeten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Ar! Where's me booty?! Ar!UAHAHAHAHAR! You want to drink some good ol' grog together matey?! Where's me little swashbucklers?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ook zeker zin inquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-17-f1-2010-review
Review van F1 2010 8/10
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja die moet ik morgen ook nog eens uitgebreid gaan spelen voor de review
Jazeker! Staat ook al als pre-order, dus vrijdag gaan we racenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Zie je die F1 game wel zitten Nick?
Minimaal op PC of de 360. De PS3 is een abominatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jazeker! Staat ook al als pre-order, dus vrijdag gaan we racen
Bleghquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jazeker! Staat ook al als pre-order, dus vrijdag gaan we racen
Ik game alleen maar op de xbox360quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Minimaal op PC of de 360. De PS3 is een abominatie.
[ afbeelding ]
http://www.virtualr.net/f1-2010-pcconsole-graphics-comparison/
It;s a lie, flodder is geen forum friend.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Nick-GizMo
AQuila360
Sigmund666
Edwinuss
Poit
Rossdale
Morthill
lkb9000
koei
Flodder450
Tain
GameBabe
Nebo
RitseB
Sharpdressedman
SpankmasterC
Cyberia18
Pettigrew81
KneusTeun
Pheno
SocialDisorder
Fallen
Notorious_Roy
SoldMayor
Misan
DJ_
Wessiej
errrbek
Sinnie
kepler
Reintji
Solique
Gamer_V
-Dries-
haakon
CraniuM
Cruise.Elroy
Morpheus2002
jpg97
jimjim1983
capricia
PaRoDiUzZ
SolidasRock
charmed_angel
SuperFruitig
SuperFokker
MaGNeT
Laniboekje
Santello
Michhas
Al was het een verdwaalde sperma cel die een eitje had gevonden,dan nog zou ik het ontkennen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
De volgorde is willekeurig lijkt me?!
ZO bekend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, dat was geloof ik mijn 7e playthrough van Mass Effecttijd om chara mee te nemen naar ME2
Mjah, heb KotOR zo'n 9 of 10 keer doorgespeeld en had laatst wel weer zin, maar kreeg de game niet draaiend onder Windows 7quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ZO bekend.
Sinds donderdag al iets van 3 playthroughs gehad in Dead Rising. Ik zit in totaal op iets van 6 playthroughs.
Nope, hoger in de lijst is een betere 'vriend'quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
De volgorde is willekeurig lijkt me?!
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:41 schreef Flodder450 het volgende:
GEEN CHATLOGS, dit levert je een ban op van een maand
7x? Wat heb je elke keer anders gedaan dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, dat was geloof ik mijn 7e playthrough van Mass Effecttijd om chara mee te nemen naar ME2
Verschillende speelstijlen voornamelijk, en dan nog Paragon vs Renegade, romance subplot met verschillende chara's, verschillende eindes, verschillende sidequests etc.quote:Op zondag 19 september 2010 09:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
7x? Wat heb je elke keer anders gedaan dan?
Brandweerslang is groter.quote:
Ik heb het niet gelezenquote:Op zondag 19 september 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Pheno
Je hebt een erg tof verslag bijgehouden, was tof om te volgen en ik ben benieuwd naar je overige coverage!
Welkom terug iig!
Beter had je niks gezegd!quote:
Dat hoort erbij! Zeikbalquote:Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezenDat komt eigenlijk door het eerste verslag dat me veel te gedetailleerd was over de reis enzo. Toen ben ik al afgehaakt
Daarom juistquote:
Kun je zo erg niet zonder Halo?quote:Op zondag 19 september 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
ik zit nu bij mn moeder thuis, heb mn 360 meegenomen maar kon mn component-kabel zo snel niet vinden, dus ik mn vga kabel meegenomen, accepteert dr tv het ding niet
heb hem al gereset maar hij laat gewoon echt geen beeld zien, stom ding
zit nu te twijfelen of ik bij de mediamarkt een cheap-ass component-kabel zal kopen of niet... zo maar ff kijken hoe duur ie is.,
quote:
Ik zit ook de hele midweek zonder consolequote:Op zondag 19 september 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:ik zit nu bij mn moeder thuis, heb mn 360 meegenomen maar kon mn component-kabel zo snel niet vinden, dus ik mn vga kabel meegenomen, accepteert dr tv het ding niet
zit nu te twijfelen of ik bij de mediamarkt een cheap-ass component-kabel zal kopen of niet... zo maar ff kijken hoe duur ie is.,
GE-NI-AALquote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef Morthill het volgende:
Dit wordt mij te random
[ afbeelding ]
Ja dag, het is of gamen, of studeren! Ik weet wel waar ik de voorkeur voor heb!quote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele midweek zonder consoleBeetje jammer maar het went wel. Verzin wat anders joh.
Heeft de tv wel een pc modus danquote:Op zondag 19 september 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:ik zit nu bij mn moeder thuis, heb mn 360 meegenomen maar kon mn component-kabel zo snel niet vinden, dus ik mn vga kabel meegenomen, accepteert dr tv het ding niet
Yeah maar die slikt geen 1920x1080, en terugzetten zonder scherm lukt me niet (ook al zou ie nu in 640x480 moeten draaien, maar blijkbaar wordt ook dat niet gepikt...)quote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft de tv wel een pc modus dan?!
Ah dat gaat dus niet zoals bij een ps3? Dat ie hem reset naar modus die tv wel pakt?!quote:Op zondag 19 september 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar die slikt geen 1920x1080, en terugzetten zonder scherm lukt me niet (ook al zou ie nu in 640x480 moeten draaien, maar blijkbaar wordt ook dat niet gepikt...)
Ik ook, toch net als gisteren weer een paar uurtjes in de UB gesletenquote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dag, het is of gamen, of studeren! Ik weet wel waar ik de voorkeur voor heb!
Ik vind van wel, gezien ik 5 jaar geleden toch in een heel andere periode zat dan nuquote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Gamer_V het volgende:
Die game is pas vijf jaar uit, mag dat al als nostalgie gerekend worden?
en gefeliciteerd
HELDquote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Nebo het volgende:
Ik ben lekker nostalgisch Psychonauts aan het spelen
Tja, ik kan ook gaan schrijven, Ik ben in Japan. Punt. Maar dat is geen reisverslag te noemenquote:Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezenDat komt eigenlijk door het eerste verslag dat me veel te gedetailleerd was over de reis enzo. Toen ben ik al afgehaakt
Ik ben nog niet eens thuis! Nog even een kort verslagje van vandaag, morgen is het lamballendag. Wat laatste zooi kopen, het hotel uitgeschopt worden en dan maar kijken wat ik de hele middag ga doen. Ik vertrek pas 's avonds, erg irritant.quote:Op zondag 19 september 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Pheno
Je hebt een erg tof verslag bijgehouden, was tof om te volgen en ik ben benieuwd naar je overige coverage!
Welkom terug iig!
Lastig een dag zonder Halo iddquote:Op zondag 19 september 2010 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:ik zit nu bij mn moeder thuis, heb mn 360 meegenomen maar kon mn component-kabel zo snel niet vinden, dus ik mn vga kabel meegenomen, accepteert dr tv het ding niet
Heb je ook Gamekings gezienquote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens thuis! Nog even een kort verslagje van vandaag, morgen is het lamballendag. Wat laatste zooi kopen, het hotel uitgeschopt worden en dan maar kijken wat ik de hele middag ga doen. Ik vertrek pas 's avonds, erg irritant.
Ze zenden hier geen gamekings uit, gekkie.quote:Op zondag 19 september 2010 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook Gamekings gezien![]()
Hun items zijn altijd zo vetVooral dat ze rommel gaan shoppen enzo
quote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zenden hier geen gamekings uit, gekkie.
Ik heb ze wel gesproken ja, ze waren hier ook
De videoitems zijn wel tof elke dag maar de afleveringen zie ik niet vaak meer.quote:Op zondag 19 september 2010 19:20 schreef Morthill het volgende:
Zijn prima lui om mee te ouwehoeren
Waardeloos programma thoughtenzij je nog een naïeve puber van 13 bent natuurlijk, dan is het vast grappig.
en dat terwijl die gast een briljante opmerking had over IKEA-bezoekers, ik moest hardop lachenquote:Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De videoitems zijn wel tof elke dag maar de afleveringen zie ik niet vaak meer.
Lol sigmund je flipt echt bij dat bericht op de FP over die rijkeluisgaystudent
Dat was opich wel een goeie jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
en dat terwijl die gast een briljante opmerking had over IKEA-bezoekers, ik moest hardop lachen
Ik weet niet ke!quote:Op zondag 19 september 2010 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ wanneer verkoop je Halo nou eens
LuL niet, jij verkoopt allesquote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet ke!
Het is zo goed dat ik het niet weg wil doen
Niet!quote:
Snap ikquote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik kan ook gaan schrijven, Ik ben in Japan. Punt. Maar dat is geen reisverslag te noemen
Bel de helpdeskquote:Op zondag 19 september 2010 19:54 schreef MrManiak het volgende:
Mh, dit suckt. Ik heb dus een Xbox 360 Elite. Zoals sommigen weten ben ik ook net verhuisd naar Zwolle (yay). In plaats van mijn oude Sony Trinitron-bakbeest mee te nemen (zo'n grote beeldbuis) heb ik een nieuwe televisie gekocht, namelijk een LG 34LE3 (zoiets). Fijn en aardig, verhuizing achter de rug, ik de 360 aansluiten... Maar nu komt het: De console is zo traag als de neten. Hij komt wel in het hoofdmenu (na GRUWELIJK lang laden), maar games komen niet verder dan een zwart scherm, om na een paar minuten handmatig de console te rebooten.
Met de oude tulpkabel die in de Elite zat en die als een zonnetje op de oude Trinitron werkte, is het ding nu verschrikkelijk langzaam. Een HDMI-kabel die ik net nieuw heb gekocht doet ook weinig bijzonders gezien de snelheid van de console.
Nu heb ik al gekeken naar de Xbox zelf. Hij krijgt genoeg koeling, hij ligt (en staat dus niet op de zijkant), dus daar kan het niet aan liggen. Ook de hoeveelheid stof die ik met het oog kan zien is minimaal. De instellingen van de 360 zijn ook normaal. 60Hz, HDMI-shizzle is goed... Wat kan het probleem zijn?
Goed, de harde schijf van de Elite lijkt een probleem te hebben. Als ik 'm er uit haal start alles zonder problemen, mét de harde schijf is het traagheid alom... Herkenbaar probleem? Is er iets mogelijk, op een totale format van de schijf na (anders moet ik alle savegames / DLC enzo weer overzetten )
Ach, ik vond het leuk om te lezen en aan de reacties te zien velen met mij. Jouw reactie is de eerste negatieve die ik leesquote:Op zondag 19 september 2010 19:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Snap ikmaar er is zoiets als te veel detail. Zeker op internet waar de aandachtsspanne al erg laag is
Dat bedoel ikquote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik vond het leuk om te lezen en aan de reacties te zien velen met mij. Jouw reactie is de eerste negatieve die ik leesMaar goed, wat dat betreft is internet geweldig, wat je niet boeit lees je gewoon niet idd!
Ik heb alleen de foto's bekekenquote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik vond het leuk om te lezen en aan de reacties te zien velen met mij. Jouw reactie is de eerste negatieve die ik leesMaar goed, wat dat betreft is internet geweldig, wat je niet boeit lees je gewoon niet idd!
Iedereen zit daar!quote:
Ik gok op een crash van de harde schijf.quote:Op zondag 19 september 2010 19:54 schreef MrManiak het volgende:
Mh, dit suckt. Ik heb dus een Xbox 360 Elite. Zoals sommigen weten ben ik ook net verhuisd naar Zwolle (yay). In plaats van mijn oude Sony Trinitron-bakbeest mee te nemen (zo'n grote beeldbuis) heb ik een nieuwe televisie gekocht, namelijk een LG 34LE3 (zoiets). Fijn en aardig, verhuizing achter de rug, ik de 360 aansluiten... Maar nu komt het: De console is zo traag als de neten. Hij komt wel in het hoofdmenu (na GRUWELIJK lang laden), maar games komen niet verder dan een zwart scherm, om na een paar minuten handmatig de console te rebooten.
Met de oude tulpkabel die in de Elite zat en die als een zonnetje op de oude Trinitron werkte, is het ding nu verschrikkelijk langzaam. Een HDMI-kabel die ik net nieuw heb gekocht doet ook weinig bijzonders gezien de snelheid van de console.
Nu heb ik al gekeken naar de Xbox zelf. Hij krijgt genoeg koeling, hij ligt (en staat dus niet op de zijkant), dus daar kan het niet aan liggen. Ook de hoeveelheid stof die ik met het oog kan zien is minimaal. De instellingen van de 360 zijn ook normaal. 60Hz, HDMI-shizzle is goed... Wat kan het probleem zijn?
Goed, de harde schijf van de Elite lijkt een probleem te hebben. Als ik 'm er uit haal start alles zonder problemen, mét de harde schijf is het traagheid alom... Herkenbaar probleem? Is er iets mogelijk, op een totale format van de schijf na (anders moet ik alle savegames / DLC enzo weer overzetten )
Nja als ie het op een andere xbox ook heeft dan is die kans vrij grootquote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik gok op een crash van de harde schijf.
(De symptomen komen neer op het niet kunnen vinden van sectoren/gebieden waar de data vandaan gehaald moet worden)
De symptomen zijn praktisch hetzelfde als bij een gecrashede HDD op een computer (behalve dat je blauwe schermen des doods krijgt en je OS de ene keer compleet doorlaadt, de andere keer 20 minuten bezig is, en een andere keer niks doet)quote:Op zondag 19 september 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als ie het op een andere xbox ook heeft dan is die kans vrij groot
Ogh met een 50mm f1.8 kan je op donkerdere plekken veel betere fotos maken, wat de kans op toevalstreffers flink verhoogtquote:Op zondag 19 september 2010 22:24 schreef Morthill het volgende:
Ah, de onervaren fotocrew van mijn oude studieverenigingdenken serieus dat ze voor 150 euro een nieuwe lens kunnen kopen waarmee ze beter foto's kunnen maken in een kroeg dan nu door groter diafragma
In plaats van dat ze nu eens kijken naar wat ze nu schieten en dat gewoon beter doen wat makkelijk kan.
Maniakje, begin anders ff met je cache te cleanen, dan ben je wel dingen kwijt als updates enzo maar niet je DLC en savegames, en grote kans dat ie het dan wel weer doet (als je hdd tenminste niet naar de knoppen is...)quote:Op zondag 19 september 2010 19:54 schreef MrManiak het volgende:
Jammer dat de autofocus dat niet aankan en je dus een hoop manual moet doen. Ik heb zelf een Sigma 30mm 1.4 en de autofocus is gewoon mijn grootste probleem in donkere situaties. Daarbij kun je ook zonder superlichtgevoelige lens prima foto's maken als je fatsoenlijk met een flitser kan omgaan.quote:Op maandag 20 september 2010 00:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh met een 50mm f1.8 kan je op donkerdere plekken veel betere fotos maken, wat de kans op toevalstreffers flink verhoogt
Dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Flitser, of statief (of hele vaste hand) in combinatie met langere sluitertijd. Het kan allemaal. De camera of lens maakt de foto niet, dat doet de fotograaf.
quote:
Grappigquote:
......quote:
Wat deed het hem? Want je hebt al een tijdje de debug, dus je bent al aardig bekend met alle Toffe Spellen!quote:
Ik heb nog een beetje geld over voor een cadeautje voor mezelf. Ik wil toch ook eens een stapeltje exclusives gaan proberen en mijn toch al zo grote backlog nog iets groter laten worden! Daarbij zijn mijn PSN-vriendjes niet zo actief om zo af en toe eens een potje te knallen, dus ga ik maar met jou, Rosseflosje en Frankers awesissimeren in games als Halo!quote:Op maandag 20 september 2010 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat deed het hem? Want je hebt al een tijdje de debug, dus je bent al aardig bekend met alle Toffe Spellen!
Haloquote:Op maandag 20 september 2010 11:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje geld over voor een cadeautje voor mezelf. Ik wil toch ook eens een stapeltje exclusives gaan proberen en mijn toch al zo grote backlog nog iets groter laten worden! Daarbij zijn mijn PSN-vriendjes niet zo actief om zo af en toe eens een potje te knallen, dus ga ik maar met jou, Rosseflosje en Frankers awesissimeren in games als Halo!
Geef mij eens wat toffere titels om te multiplayeren dan?quote:
Is het echt een excuus als je over fanboys praat? Deze mensen vinden het toch gewoon oprecht geweldig en die verzinnen toch niet voor anderen een 'excuus'?quote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Halo
Het overmatig neergepleurde excuus van fanboys om een Xbox360 te gaan kopen.
"Want de PS3 HEEFT NIET EENS HALO OF GEARS OF WAR!!!" EINZ!"
Zijn er toffe titels om de multiplayeren dan? Ik heb gold allang opgezegd omdat het 0,0 meerwaarde biedt.quote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geef mij eens wat toffere titels om te multiplayeren dan?
Fixedquote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zijn er toffe titels om de multiplayeren dan? Ik heb gold allang opgezegd omdat het 0,0 meerwaarde biedt voor mij.
quote:
Jawel. Dan is het van:quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Is het echt een excuus als je over fanboys praat? Deze mensen vinden het toch gewoon oprecht geweldig en die verzinnen toch niet voor anderen een 'excuus'?
en andersom werkt hetquote:Op maandag 20 september 2010 11:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jawel. Dan is het van:
"Wat moet ik nou kopen dan? Een PS3 of een Xbox360??"
"EEN 360 NATUURLIJK! WANT DIE HEBBEN HALO EN GEARS OF WAR!!! EINZ!"
"Maar waarom een Xbox360 kopen??"
"DAAROM!"
"Maar de PS3 is toch ook goed?"
"MAAR DIE HEBBEN ALLEEN KILLZONE EN DAT ANDERE SPEL!"
Ik kan het wetenquote:
Onzin, ik heb Dead Space ook nog uitgespeeld en ik kijk geen filmsquote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Morthill speelt al een half jaar lang niets anders dan Mass Effect 1 en 2 en kijkt films/series. Dus zo serieus moet je hem niet nemen
F1 speelt overigens heerlijk. Morgen de review tikkenquote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Morthill speelt al een half jaar lang niets anders dan Mass Effect 1 en 2 en kijkt films/series. Dus zo serieus moet je hem niet nemen
Gears en Forza zijn echt hele toffe exclusives. Beide MP's zijn leuk om te doen en zowel Halo als CoD zijn grote hits. Er werd veel MW2 gespeeld met een grote groep via Xbox Live totdat Bad Company 2 uitkwam. Toen zijn mensen tijdelijk overgestapt om weer terug te gaan naar MW2. Nu is Reach er en is de groep onderverdeeld tussen MW2 en Halo. Wanneer aan het einde van het jaar weer nieuwe MP games uitkomen zoals Black Ops, MoH en deze week F1 () zal het wel weer langzaam een grotere groep worden
Maargoed dat zijn geen exclusives natuurlijkMW2 is nu het populairste, maar niet omdat de game zo tof is, maar meer omdat de groep om mee te spelen best cool is
Ben benieuwdquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
F1 speelt overigens heerlijk. Morgen de review tikken
Heel stiekem was het nietquote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Dan heb je dat stiekem gedaan wanneer ik niet online was
Alleen 's avonds en in het weekendquote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heel stiekem was het nietik heb op gegeven moment week lang niks anders gedaan dan Dead Space
Week daarvoor LEGO Batman kapot gespeeld. RDR natuurlijk volledig doorgewerkt.
Conclusie, jij bent nooit online
Serieus?!quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zijn er toffe titels om de multiplayeren dan? Ik heb gold allang opgezegd omdat het 0,0 meerwaarde biedt.
Ik ben volledig inconsistent online, maar 's avonds lig ik meestal op de bank en dan ga ik liever series kijken dan gamen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en in het weekend
Hell jaquote:
Ja en waarschijnlijk ga ik vanavond ook Halo Reach spelenquote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Gears en Forza zijn echt hele toffe exclusives. Beide MP's zijn leuk om te doen en zowel Halo als CoD zijn grote hits. Er werd veel MW2 gespeeld met een grote groep via Xbox Live totdat Bad Company 2 uitkwam. Toen zijn mensen tijdelijk overgestapt om weer terug te gaan naar MW2. Nu is Reach er en is de groep onderverdeeld tussen MW2 en Halo. Wanneer aan het einde van het jaar weer nieuwe MP games uitkomen zoals Black Ops, MoH en deze week F1 () zal het wel weer langzaam een grotere groep worden
Maargoed dat zijn geen exclusives natuurlijkMW2 is nu het populairste, maar niet omdat de game zo tof is, maar meer omdat de groep om mee te spelen best cool is
Ah dan heeft het geen meerwaarde voor jouquote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hell jaik ga geen geld betalen voor iets dat ik vrijwel nooit gebruik. Daarom heb ik vanaf 29-10 ook geen televisie meer en alleen maar internet en telefonie. Ik keek tv tijdens het WK en Wimbledon en dat is het dan wel
Er is niks op tv tegenwoordig, het is allemaal commerciele rotzooi op welke zender je ook kijkt. Toffe series download of koop ik wel.quote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dan heeft het geen meerwaarde voor jou. Ook al geen tv?! Dat lijkt mij ook kut :/
Yeah ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk ga ik vanavond ook Halo Reach spelen. Al word het dit weekend wel F1
, goed veel zin in
Ja, en moeilijk ook, op zijn ergst ben je hard afhankelijk van de minimap van de baanquote:Op maandag 20 september 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben benieuwdWelk cijfer ga je geven?
Het schijnt dat vooral de regenraces prachtig zijn om te zien
Gaan we binnenkort lekker ownen!quote:Op maandag 20 september 2010 12:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja, en moeilijk ook, op zijn ergst ben je hard afhankelijk van de minimap van de baan
Sta nu op het perron met mijn 360! Ik blijf het prachtig vinden om bij een verkoper te doen alsof ik er de ballen verstand van heb. 'Heeft die nieuwe, kleine Xbox nou ook Blu-Ray?'
Dat vraagt om een video-item! Ik heb nu Reach erbij en die gratis Pure/Batman pack. Krijg met die combi nog 50 euro retour van Microsoftie ookquote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Als je veel racegames speelt kun je die banen wel bijna uit je hoofdIk denk dat ik na 2 keer imola racen in deze game ik hem bijna met mijn ogen dicht kan rijden zonder mijn bolide keihard in de vangrails te parkeren
Ik heb laatst Atlas Shrugged gekocht maar moet er nog in beginnen... Heb wel al ooit een hoofdstukje gelezen en vind dat ze een heel irritante schrijfstijl heeft, en ik ben het echt absoluut niet eens met haar ideaal van het Objectivisme, irriteer me er echt mateloos aan.... maargoed, het is wel een klassieker en ik ben wel benieuwd waarom het zo'n Episch Boek is volgens zoveel Amerikanen... (want dat is het wel, echt een amerikaanse klassieker, absoluut niet europees oid)quote:Op maandag 20 september 2010 12:22 schreef RitseB het volgende:
Spank, heb jij ooit iets van Ayn Rand gelezen?
Ja ik heb me eigen voorgenomen om niet meer te pre-orderenquote:Op maandag 20 september 2010 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah ik ookDonderdag meteen even de e-plaza lastigvallen dat ze de game op koopavond gewoon alvast moeten verkopen
Wat een leven moet jij hebben zegquote:Op maandag 20 september 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is niks op tv tegenwoordig, het is allemaal commerciele rotzooi op welke zender je ook kijkt. Toffe series download of koop ik wel.
Oh en Halo Reach gaat Black Ops echt niet verslaan. MW2 en GTAIV verkochten op de 360 al beter dan Reach
http://www.eurogamer.net/(...)reach-rockets-to-top
Maar goed, toch netjes dat ze een omzet draaien van 200 miljoen in 24 uur.
Halo Reach is echt wel vet Morthillquote:
Kun je de campaign eigenlijk co-op doen met vrienden?!quote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo Reach is echt wel vet Morthill
Yep, maximaal 4 man!quote:Op maandag 20 september 2010 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je de campaign eigenlijk co-op doen met vrienden?!
Dat dacht ik bij GTA IV ook, maar door falen van zowel de verkoper als TNT kreeg ik de game pas 2 weken na release binnen... pre-orders doe ik dan ook niet meer aan. Koop spul wat ik bij de launch wil hebben wel gewoon in de shopquote:Op maandag 20 september 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik heb me eigen voorgenomen om niet meer te pre-orderen. Al is het wel handig, komt de game tenminste op release datum gewoon binnen
.
Zaterdag knal ik je wel van de baan af
Ik wil hem wel graag lezen omdat al die idioten Amerikanen die Wilders achterna lopen best wel zweren bij haar Objectivisme.quote:Op maandag 20 september 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb laatst Atlas Shrugged gekocht maar moet er nog in beginnen... Heb wel al ooit een hoofdstukje gelezen en vind dat ze een heel irritante schrijfstijl heeft, en ik ben het echt absoluut niet eens met haar ideaal van het Objectivisme, irriteer me er echt mateloos aan.... maargoed, het is wel een klassieker en ik ben wel benieuwd waarom het zo'n Episch Boek is volgens zoveel Amerikanen... (want dat is het wel, echt een amerikaanse klassieker, absoluut niet europees oid)
kijk jij snapt het, beide kanten hebben fanboys en ze zijn even domquote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
en andersom werkt het
"Wat moet ik nou kopen dan? Een PS3 of een Xbox360??"
"GEEN 360 NATUURLIJK! WANT DIE HEBBEN ALLEEN HALO EN GEARS OF WAR!!! EINZ!"
"Maar waarom geen Xbox360 kopen??"
"DAAROM!"
"Maar de PS3 is toch ook niet zo goed?"
"MAAR DIE HEBBEN KILLZONE, RESISTANCE EN DAT ANDERE SPEL!"
Je kan voor de zekerheid toch ook gewoon pre-orderen bij je shop? Had ik bv met GTA4 gedaan, had ik dat niet gedaan dan had ik hem op launch niet gehad omdat ie echt de winkels uitvloog...!quote:Op maandag 20 september 2010 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij GTA IV ook, maar door falen van zowel de verkoper als TNT kreeg ik de game pas 2 weken na release binnen... pre-orders doe ik dan ook niet meer aan. Koop spul wat ik bij de launch wil hebben wel gewoon in de shop
myeah dan ben je bestwel een domme kutmongoolquote:Op maandag 20 september 2010 13:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel graag lezen omdat al die idioten Amerikanen die Wilders achterna lopen best wel zweren bij haar Objectivisme.
je hoeft ook niet heel slim te zijn om dat te snappen :p gewoon slimmer dan de fanboysquote:Op maandag 20 september 2010 13:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het, beide kanten hebben fanboys en ze zijn even dom
dat zegt al heel wat op het internetquote:Op maandag 20 september 2010 13:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je hoeft ook niet heel slim te zijn om dat te snappen :p gewoon slimmer dan de fanboys
F1 2010 gaat echt niet uitverkocht zijn bij de launchquote:Op maandag 20 september 2010 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan voor de zekerheid toch ook gewoon pre-orderen bij je shop? Had ik bv met GTA4 gedaan, had ik dat niet gedaan dan had ik hem op launch niet gehad omdat ie echt de winkels uitvloog...!
Ik ga hem ook halenquote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
F1 2010 gaat echt niet uitverkocht zijn bij de launchHet is geen GTA, Halo of Call of Duty
Uhm optisch aansluiten?!quote:Op maandag 20 september 2010 14:02 schreef Nebo het volgende:
Goed, lekker dit. Ik heb een HDMI kabel voor het beeld, maar het geluid moet gewoon via de Scart, maar door een stom uitsteekseltje op de Scart kabel kan deze er niet tegelijkertijd in met de HDMI. Iemand enig idee hoe je dat op kan lossen?
Gaat niet, dat ding heeft er geen aansluiting daarvoorquote:
Scherp mes?quote:Op maandag 20 september 2010 14:02 schreef Nebo het volgende:
Goed, lekker dit. Ik heb een HDMI kabel voor het beeld, maar het geluid moet gewoon via de Scart, maar door een stom uitsteekseltje op de Scart kabel kan deze er niet tegelijkertijd in met de HDMI. Iemand enig idee hoe je dat op kan lossen?
Kapje van de scartkabel eraf halen is misschien een optie?quote:Op maandag 20 september 2010 14:02 schreef Nebo het volgende:
Check even het Xbox topic! Ik ga dan nog maar een keer zoeken naar optisch, want ik zie het nietquote:Op maandag 20 september 2010 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
He, de nieuwe Xbox had toch juist een aparte optisch aansluiting ipv dat die op het blokje zat? Dus je moet hoe dan ook altijd optisch kunnen gebruiken, of je nu HDMI erin hebt zitten of niet....
Daarnaast, HDMI zou gewoon geluid moeten geven, controleer anders ff je instellingen op de xbox of daar niets fout staat
Dat is zelfs deze shooter noob gelukt met Halo3 en ODST.quote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt ook een achievement voor op legendary en alleendat is echt kut
Goed kijken of een bril kopen doet wonderenquote:Op maandag 20 september 2010 14:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gaat niet, dat ding heeft er geen aansluiting daarvoor
Alsof ik in een Xbox topic kom....quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
Filmpje daarvan was al in xbox topic gepostDus die heeft hij al kunnen zien
Opgelost dusquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Nebo het volgende:
Opgelost! Ik heb gewoon de audiokabel van de boxjes in de tv gestopt en de speakers van de televisie uitgeschakeld. Hoe sommige dingen toch zo eenvoudig kunnen zijn maar toch zo moeilijk door de lading aan snoeren die je hebt...
In je eentjequote:Op maandag 20 september 2010 14:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat is zelfs deze shooter noob gelukt met Halo3 en ODST.
360je weer onderweg uit duitsland... Morgen Reach dan maar!
Optisch is fucking eindbaas!quote:Op maandag 20 september 2010 14:36 schreef Nebo het volgende:
Ooooow wacht, ik zie hem al...Nu nog een optische kabel die er in kan
Pfffft Heroic is echt al een bitch, kwam echt niet voorbij zo'n stukje waarbij je die generator moet verdedigen, dan spawnen er ineens twee hunters en ook nog eens een paar elites met cloak! Fucking niet normaal dat stukje!!quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In je eentje![]()
Ben nu Heroic en dat is opzich ook niet moelijk al komen er wel een paar momentjes die klote zijn maar op Legendary lijkt me helemaal erg
Maken hun die generator wil kapot of?quote:Op maandag 20 september 2010 15:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffft Heroic is echt al een bitch, kwam echt niet voorbij zo'n stukje waarbij je die generator moet verdedigen, dan spawnen er ineens twee hunters en ook nog eens een paar elites met cloak! Fucking niet normaal dat stukje!!
Nee ze buttfucken je gewoon hard, die generator blijft wel heel, net zoals Jun waarmee je op pad bent... Maar de buttseqs, die is echt gruwelijk!!quote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maken hun die generator wil kapot of?
Heroic is juist fucking easyquote:Op maandag 20 september 2010 15:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffft Heroic is echt al een bitch, kwam echt niet voorbij zo'n stukje waarbij je die generator moet verdedigen, dan spawnen er ineens twee hunters en ook nog eens een paar elites met cloak! Fucking niet normaal dat stukje!!
quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heroic is juist fucking easyBeetje headshotjes maken en je racet er zo doorheen. Vind de campaign echt weinig aan, het einde is al helemaal waardeloos
.
Verschuilen dan maar en dan 1 voor 1 ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee ze buttfucken je gewoon hard, die generator blijft wel heel, net zoals Jun waarmee je op pad bent... Maar de buttseqs, die is echt gruwelijk!!
Ja die headshotjes zijn het probleem ook niet, vooral de hunters zijn echt een no-go voor mij...quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heroic is juist fucking easyBeetje headshotjes maken en je racet er zo doorheen. Vind de campaign echt weinig aan, het einde is al helemaal waardeloos
.
Een leven zonder Halo en televisiequote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een leven moet jij hebben zeg
Gelukkig was er toen al DealExtremequote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Optisch is fucking eindbaas!
(Helaas zijn de kabeltjes wel aan de prijzige kant. Ik was geloof ik iets van 20 euro kwijt voor een kabeltje van 1.5m )
Volgens mij zijn er meer F1 games geweest die ze misschien vroeger gespeeld hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 15:47 schreef Morthill het volgende:
Hier is trouwens een leuke
Official Xbox 360 Magazine stelt dat F1 2010 de meest realistische F1-game is die ze ooit gespeeld hebben. No fucking shithet is de eerste F1-game op de 360
Humor -1quote:Op maandag 20 september 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer F1 games geweest die ze misschien vroeger gespeeld hebben...
Je moet ook op alles zeiken he
Dat ze voor een 360-blad schrijven betekent toch niet dat ze nooit wat anders gespeeld hebben. Nee ik voel hem nietquote:Op maandag 20 september 2010 15:47 schreef Morthill het volgende:
Hier is trouwens een leuke
Official Xbox 360 Magazine stelt dat F1 2010 de meest realistische F1-game is die ze ooit gespeeld hebben. No fucking shithet is de eerste F1-game op de 360
Jezus, wat nemen jullie de wereld serieus zegquote:Op maandag 20 september 2010 16:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat ze voor een 360-blad schrijven betekent toch niet dat ze nooit wat anders gespeeld hebben. Nee ik voel hem niet
Want dat ik dit serieus neem betekent dat ik over het algemeen niet luchtig genoeg naar het leven kijkquote:Op maandag 20 september 2010 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jezus, wat nemen jullie de wereld serieus zegLeer eens wat luchtiger naar het leven kijken in plaats van alles zo compleet te ontleden.
Natuurlijk hebben ze meer F1-games gespeeld. Althans, dat mag ik toch echt hopen. Maar hier is een levensles voor je, flauwe opmerkingen moet je niet letterlijk nemen
wacht even je denkt dat ik serieus ben omdat iets te flauw is, maar het alternatief dat ik dus totaal niet nagedacht heb omdat het te dom zou zijn voor woorden als ik het serieus meen is geen reden voor mijn niet serieus zijn. Nee duidelijk, de verwachtingen van mij zijn gewoon bijzonder laagquote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want dat ik dit serieus neem betekent dat ik over het algemeen niet luchtig genoeg naar het leven kijk
Als iets zo flauw is dat er vrijwel geen humor aan te ontleden is en ik dus denk dat je serieus bent, zou het misschien ook wel eens aan meer mensen kunnen liggen dan alleen de ontvanger
Nee, je humor faalt gewoon. Niet je faal proberen te verbloemenquote:Op maandag 20 september 2010 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jezus, wat nemen jullie de wereld serieus zegLeer eens wat luchtiger naar het leven kijken in plaats van alles zo compleet te ontleden.
Natuurlijk hebben ze meer F1-games gespeeld. Althans, dat mag ik toch echt hopen. Maar hier is een levensles voor je, flauwe opmerkingen moet je niet letterlijk nemen
Soms is het een beetje lastig om te ontdekken of jij serieus bent of niet Morthiequote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
wacht even je denkt dat ik serieus ben omdat iets te flauw is, maar het alternatief dat ik dus totaal niet nagedacht heb omdat het te dom zou zijn voor woorden als ik het serieus meen is geen reden voor mijn niet serieus zijn. Nee duidelijk, de verwachtingen van mij zijn gewoon bijzonder laag
Mijn leven is een aaneenschakelijk van proberen mijn falen te verbloemenquote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, je humor faalt gewoon. Niet je faal proberen te verbloemen
Ja, genialiteit is een van mijn eigenschappenquote:Op maandag 20 september 2010 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Soms is het een beetje lastig om te ontdekken of jij serieus bent of niet MorthieMaar man man man wat een intellectualiteiten komen er meestal voorbij als je het wel bent, potverdorie!
quote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef Nebo het volgende:
Ik weet niet of mijn laptopje het gaat trekken, maar ik denk dat deeltje vijf mij eindelijk in de wondere wereld van Civ gaat trekken
Waarheid +12quote:
PROESTquote:Op maandag 20 september 2010 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het kan ondertussen al met vet veel telefoonsquote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh Lennie, krijg morgen de PS Break binnen
True! Maar dit is er induwen en gaanquote:Op maandag 20 september 2010 17:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het kan ondertussen al met vet veel telefoons
Ben jij even een stoere jongenquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True! Maar dit is er induwen en gaan! Net zoals bij vrouwen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben jij even een stoere jongenDus nu Humor +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Yup, puntje erbijquote:
2000 beldequote:
Moet jij niet aan de butaan snuivenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |