Straks eindigt het weer met "deze vuist op deze vuist"quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik verwacht ieder moment een broodje poep.
Yessss!quote:
Ik vind de brie niet lekker meer tegenwoordig, ik ben nu meer van de camembert, stinkt nog meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Karina het volgende:
Het is maar goed dat ik alleen ben, want ik ga me toch een partij zitten stinken van de brie die ik heb gekocht.
Die acteurs moeten toch ook af en toe Meneer geitenbreier nadoen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Straks eindigt het weer met "deze vuist op deze vuist"
Rapapa Rappapaaaaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die acteurs moeten toch ook af en toe Meneer geitenbreier nadoen?
Ja de grote Geitenbreier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die acteurs moeten toch ook af en toe Meneer geitenbreier nadoen?
Bij haar gaat het uitsluitend om het uiterlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Wat acteert die Gigi slecht. GTST is al niet hoogstaand op dat level, maar zelfs daar zie je het nog.
Dit dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik zie altijd maar een paar minuten van GTST en elke keer verbaas ik me er weer over dat het zo populair is, het is ZO slecht.
Het is besmettelijk.quote:
En dat terwijl ie vroeger heel geloofwaardig over kwam toen ie zei een broodje poep heerlijk te vindenquote:
Ja, die KAN gewoon nooit meer iets anders spelen.quote:
Slecht ingesproken suske &wiske audioboek kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die KAN gewoon nooit meer iets anders spelen.
En die woedeuitbarsting nu van dat mens in dat bed
Laura kennende wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Ome Willem gaat toch geen seks hebben nu he
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
Gaat Ome WIllem nou het broodje poep van die oude muts eten?
Nee, want deze SC is van veel hoger kwaliteit,quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
Roep even als GTST is afgelopen, daar wil ik mijn knullen niet aan blootstellen
Deze vuist op deze vuist !!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Ome Willem gaat toch geen seks hebben nu he
Niets tegen S&W hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slecht ingesproken suske &wiske audioboek kwaliteit.
Hoger, maar voor ze hier staan hebben ze al een auditie gehadquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
ik heb een aantal filmpjes van vorige week bekeken, maar lijkt t slechts zo of is t niveau er hoger in vgl met popstars en x factor enzo?
Dat lezen ze niet he mopquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, want deze SC is van veel hoger kwaliteit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |