Veel meer gay vind je ze ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef marcodej het volgende:
Die Schipholgay was wel redelijk onterecht door, behoorlijk irritant ventje ook.
 Tenenkrommend.
 Tenenkrommend.  

300.000 erbij, en dat noemt hij hetzelfde aantal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
Popstars heeft er deze week bij nieuwe kijkers bij
Vorige week waren het er ±600.000, deze week waren het er een ruime 900.000

Ik vond 'm wel lekker knuffelbaar!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel meer gay vind je ze ook nietTenenkrommend.

Ja dolletjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lekker knuffelbaar!

Blijkbaar helpt dat stomme reclamegedoe tochquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
300.000 erbij, en dat noemt hij hetzelfde aantal?

Net als met Idols eerst, dat vond ik (in het begin - nog voor de hype met al die talentenshows echt begon) ook leuk om te kijken.
 Net als met Idols eerst, dat vond ik (in het begin - nog voor de hype met al die talentenshows echt begon) ook leuk om te kijken. 
Ghihiquote:

Vind je het gek. SBS6 doet al de hele week hele kut reclames door films en shows heen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars heeft er deze week bij nieuwe kijkers bij
Vorige week waren het er ±600.000, deze week waren het er een ruime 900.000
=> [VOH]Live #6 - Met kwaliteit

. Dat meisje achter de piano is wel leuk en ik ben nu al fan van die tatookoning, moest denken aan die zanger van Live of ben ik soms te voorbarig?
. Dat meisje achter de piano is wel leuk en ik ben nu al fan van die tatookoning, moest denken aan die zanger van Live of ben ik soms te voorbarig? misschien omdat hij niet drukte bij die tatookerel.
 misschien omdat hij niet drukte bij die tatookerel.

Perfect nummer ook voor hem, voor zover ik dat kan beoordelen.
 Perfect nummer ook voor hem, voor zover ik dat kan beoordelen.

Treffend.quote:Op maandag 20 september 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
En verder vind ik Van Velzen in die stoel net een baby dat op zijn Olvarit-hapje zit te wachten

HIj had op zijn manier een balansdag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu dat vd Boom ook een PowerBalance-bandje draagt. Typisch.

quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
HIj had op zijn manier een balansdag.

een andere dochter dan die ene die aan Popstars meedeed toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Die dochter van Robbert ten Brink doet ook mee toch? Komt die vanavond al?

Nope, dezelfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
een andere dochter dan die ene die aan Popstars meedeed toch?

quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
En Rafaella gaat ook mee doen heb ik gelezen. :-S

Ik hoop dat ze ervan heeft geleerd... Perfecte kandidaat voor Jeroenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt! Ze zong wel goed, dat wel. Ze heeft de smaak te pakken gekregen dus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |