Ik ben al terugquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallo Miauw
Moet je niet wandelen/rennen?
Hoe ging het?quote:
Denk ipv de h een bquote:
Wat moeten die met snoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.Internetbedrijf, site's maken.
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelenquote:
Ah, vandaar al het snoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.Internetbedrijf, site's maken.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelen![]()
Bij 13 km kreeg ik een blaar en pijn in mijn voeten want ik heb eigenlijk echt waardeloze schoenen. ZIjn echt op. Maar we did it. Om half 12 waren we op de Dam in Zaandam. Ik heb een medaille gekregen![]()
Wie is het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil 'm. Nu, of misschien voor mijn verjaardag (8 februari). Alsjeblieft.
Ik ga mijn best doen voor jequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelen![]()
Bij 13 km kreeg ik een blaar en pijn in mijn voeten want ik heb eigenlijk echt waardeloze schoenen. ZIjn echt op. Maar we did it. Om half 12 waren we op de Dam in Zaandam. Ik heb een medaille gekregen![]()
Adrian Grenierquote:
Oh das die haarbalquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een bekende acteurquote:
Jeujquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe mij die Scarlett van gisteren maar danquote:
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij die Scarlett van gisteren maar dan
Jij krijgt 'm ook niet.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrian_Grenierquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet... zelfs met naam
Die volg ik op twitter, fucking saaiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm ook niet.
Jij krijgt dan deze wel:
[ afbeelding ]
Pruimen met bananenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijken
quote:
O jaquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
De finish was alleen een beetje een domper. We hadden echte muziek verwacht en een warm onthaal. We kregen een medaille uit een zak met 200 stuks, er stond nog net niet op 'made in Taiwan'. We werden gelijk geronseld om volgend jaar te collecteren voor de hartstichtingNou ja ik heb me opgegeven.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
De finish was alleen een beetje een domper. We hadden echte muziek verwacht en een warm onthaal. We kregen een medaille uit een zak met 200 stuks, er stond nog net niet op 'made in Taiwan'. We werden gelijk geronseld om volgend jaar te collecteren voor de hartstichtingNou ja ik heb me opgegeven.
Bellabeerquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm ook niet.
Jij krijgt dan deze wel:
[ afbeelding ]
Ah vandaar... ik ken ook geen van die filmsquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrian_Grenier
Zijn naam wist ik ook niet
Ik dacht meer aan meloenen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijken
Whehehequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan meloenen eigenlijk
Galia- of watermeloen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus geen siliconen?quote:
Honingquote:
Ik dacht iets te horen van 20.000quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft commercieel natuurlijk![]()
Hoeveel mensen liepen er eigenlijk mee?
Nordic walking.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht iets te horen van 20.000
Wij waren wel echt de jongsten zo'n beetjeik brak bijna mijn nek over de nordic walkingstokken. Echt irritant.
Nordic walingquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij waren wel echt de jongsten zo'n beetjeik brak bijna mijn nek over de nordic walkingstokken. Echt irritant.
Oh dat is zo hatelijk ja... Die hype is wel een beetje over he? 2 - 3 jaar geleden kon je niet fietsen of lopen ergens of er kwam een hele club bejaarden met die stokken voorbijquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Pardon?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dan gaat een vriend van mij 'm hollen
Wat een wijf.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn ouders nordiccen ook iedere vrijdagochtend
Die mensen die lopen om de haverklap hier voor op het fietspad langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dezequote:
Nee die hype is still very much alivequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is zo hatelijk ja... Die hype is wel een beetje over he? 2 - 3 jaar geleden kon je niet fietsen of lopen ergens of er kwam een hele club bejaarden met die stokken voorbij
Die kop van Cheryl Cole.quote:
Oh okeequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen. Gaat. Een. Vriend. Van. Mij. Ook. De. Dam. Tot. Dam. Loop. Hollen.
Dat lijkt mij ook geweldig. Als je dat kuntquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Morgen is het ook nog/weer toch? Dan gaat een vriend van mij 'm hollen
Jaquote:
Bij bergwandelen kan ik me er nog iets bij voorstellen. Op het vlakke is het gewoon extra gewicht meeslepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee die hype is still very much aliveIk hoorde de hele tijd getik en gerammel
Almere is daar wel geweldig voor hoor! Dat kilometerslange fietspad langs het spoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die mensen die lopen om de haverklap hier voor op het fietspad langs![]()
Klopt... alleen moet je daar als het ook maar een beetje donker is, niet gaan lopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Almere is daar wel geweldig voor hoor! Dat kilometerslange fietspad langs het spoor
Gaan we weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Is Almere toch nog ergens goed voor
Fixed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nordic walking komt origineel uit koude landen zoals Finland enzo, daar is het logisch met de bergen en de sneeuw, maar in Nederland is het gewoon zo goed voor je beenspieren.
OOOOoooooohhhhquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nordic walking komt origineel uit koude landen zoals Finland enzo, daar is het logisch met de bergen en de sneeuw, maar in Nederland is het gewoon zo.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... alleen moet je daar als het ook maar een beetje donker is, niet gaan lopen
Ballonnen? Why?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
Moet zo nog ff ballonnen gaan regelen...
Hmmm, niet leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
En? Verbetering t.o.v. New Divide?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nieuwe Linkin Park aan het luisteren
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het zo erg?Wel een keer een irritante potloodventer gezien daar
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Mafketels die je onder een brug opwachten om vervolgens dreigen met een mes om 'belangrijke' spullen in te leveren.
Ligt er een beetje aan hoe je tegen Minutes to Midnight aan kijkt. Er zijn mensen die vinden het prachtig, maar de fans van het oudere werk (waaronder ik) vonden het een beetje het oude nest in de steek laten. Deze CD is meer van hetzelfde als ik het zo hoor. Paar ragnummertjes en verder wat halfslachtige pogingen tot wat meer mainstream poprock en 'artistiek' te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En? Verbetering t.o.v. New Divide?
Ik heb het gevoel dat dit het foutste moment ooit is, dus bij deze alvast excusesquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat woensdag aan het einde los te laten...
Ik meen hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Dacht dat Eindje erg was.
Oh, mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Mafketels die je onder een brug opwachten om vervolgens dreigen met een mes om 'belangrijke' spullen in te leveren.
Als jij daar nou gaat hollen, ga ik onder die brug staanquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja het is wel een beetje afgelegen idd
Ja, ik moet ff kijken waar dat kan... denk idd de feestwinkel. Iets anders zou ik zo snel niet weten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, mooi
Maar wel klote dat je die moet halen ja. Ze hebben ze bij de feestwinkel ofzo wel... Maarja... tis nou ook geen feest natuurlijk
Wel mooi iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Crematiequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit het foutste moment ooit is, dus bij deze alvast excuses, maar wat is er woensdag
?
Kan iemand anders 't niet ff doen voor je ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ik moet ff kijken waar dat kan... denk idd de feestwinkel. Iets anders zou ik zo snel niet weten.
Prrrrrquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij daar nou gaat hollen, ga ik onder die brug staan
Alsof de Edisonstraat zo geweldig isquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Dacht dat Eindje erg was.
Hmmquote:
De hele tijd thuis zitten is ook niet de bedoeling. En ze zullen het daar vast ook wel begrijpen, denk je niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan iemand anders 't niet ff doen voor je ofzoLijkt me niet echt leuk om voor deze reden in een 'feest'winkel te gaan staan
whehehequote:
Dat is ook zo. En gelukkig hoef je over het algemeen geen verklaring af te leggen waarom je ballonnen kooptquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele tijd thuis zitten is ook niet de bedoeling. En ze zullen het daar vast ook wel begrijpen, denk je niet?
Kijk even op internet anders, welke kleur moeten ze zijn?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ik moet ff kijken waar dat kan... denk idd de feestwinkel. Iets anders zou ik zo snel niet weten.
Nou ja dat bedoelde ik dus met kijk op internetquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan iemand anders 't niet ff doen voor je ofzoLijkt me niet echt leuk om voor deze reden in een 'feest'winkel te gaan staan
O laat maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele tijd thuis zitten is ook niet de bedoeling. En ze zullen het daar vast ook wel begrijpen, denk je niet?
wit en lichtgroenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk even op internet anders, welke kleur moeten ze zijn?
Ik denk meteen aan wit
Toch niet helium-gevulde toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij Hema of Blokker hebben ze ook wel ballonnen lijkt me.
Mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
wit en lichtgroen
maar ik kijk wel fftjes
Ja klopt, en in sommige grotere supermarkten hebben ze ook een 'feest' (quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij Hema of Blokker hebben ze ook wel ballonnen lijkt me.
Nou nee, dat lijkt me niet. Maar het vullen doen ze toch niet in de feestwinkel?quote:
Dat ligt toch niet aan de ballon? Het maakt voor de ballon toch niet uit of je hem met lucht of helium vult... Dan moet je gewoon zo'n flessie helium hebben als je ze wil vullen daarmee.quote:
Waar kun je die halen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan de ballon? Het maakt voor de ballon toch niet uit of je hem met lucht of helium vult... Dan moet je gewoon zo'n flessie helium hebben als je ze wil vullen daarmee.
Ik vrees dat je dan ook al snel bij de 'feest'winkel komtquote:
Ik zal wel ff bellen naar de feestwinkelquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan ook al snel bij de 'feest'winkel komtMaar je koopt ballonnen in weze altijd 'leeg' natuurlijk
In de feestwinkel ookquote:
Want ik denk ook als je ze nu gevuld koopt een hoop van de heluim toch al vervlogen is woensdag? Volgens mij verliest dat toch wel een beetje z'n 'kracht'quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal wel ff bellen naar de feestwinkel
Het lekt er geewoon langzaam uit weg bedoel jequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ik denk ook als je ze nu gevuld koopt een hoop van de heluim toch al vervlogen is woensdag? Volgens mij verliest dat toch wel een beetje z'n 'kracht'
Ja, dat. Het verliest iig krachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lekt er geewoon langzaam uit weg bedoel je
Kloptquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ik denk ook als je ze nu gevuld koopt een hoop van de heluim toch al vervlogen is woensdag? Volgens mij verliest dat toch wel een beetje z'n 'kracht'
Nee toch, als je zo'n ballon in het ziekenhuis koopt, die blijven maanden goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit leek mij logisch. Is vaak wel zo met luchtballonnen... Dat ze na een paar dagen verschrompeld zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee toch, als je zo'n ballon in het ziekenhuis koopt, die blijven maanden goed
Ja maar zijn dat niet van een ander materiaal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is waar ja, maar dat is met lucht, en ik heb zo'n ding gehad die bleef maar goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit leek mij logisch. Is vaak wel zo met luchtballonnen... Dat ze na een paar dagen verschrompeld zijn
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar zijn dat niet van een ander materiaal?
Dat zijn ook van die glimmende. Dat is geen normaal ballonmateriaalquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof van zequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
Kan dus bij de feestwinkel... Ze kunnen die balonnen daar ter plekke doen
Moet alleen daar ff langs komen om de balonnen te kiezen, te betalen en ed. Ze zeiden dat ze dat wel vaker deden.
Oh fijn!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
Moet alleen daar ff langs komen om de balonnen te kiezen, te betalen en ed. Ze zeiden dat ze dat wel vaker deden.
Ja lijkt mij wel, maar fijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Fijn Benny, toch een zorg minder
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
Henkjan Smits
Henkjan Smits voor uw lezing, congres of seminar?
www.sprekersplatform
![]()
Mijn banner gaat over geld lenen. Er kijkt iemand op mijn banksaldo
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
Henkjan Smits
www.sprekersplatform
![]()
Zo'n Fok-abbo wordt ineens interessantquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen banners... zou niet eens weten waar die zouden moeten staan in de nieuwe layout
quote:
Heel irritant naast de layout en volgens ook tussen OP en fipo enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen banners... zou niet eens weten waar die zouden moeten staan in de nieuwe layout
Rechts in die grijze balk, onder de eerste post en helemaal onderaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ohw, das nog wel hetzelfde als bagger...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel irritant naast de layout en volgens ook tussen OP en fipo enzo
Die poezels in die reclame zijn veel leukerquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik vind het niet zo erg. Ik vind die reclames van Sheba wel lekker
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Haha omdat je nickname miauw is natuurlijk, van dat geluid wat een poes altijd maakt ^_^ :3333333quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Hehe, ik denk het ja!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha omdat je nickname miauw is natuurlijk, van dat geluid wat een poes altijd maakt ^_^ :3333333
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha omdat je nickname miauw is natuurlijk, van dat geluid wat een poes altijd maakt ^_^ :3333333
Ja, m'n keelonsteking uitvierenquote:
Nee lekker lam zijn.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga een film kijken denk ik.
Inglorius bastards?
Goeden fillum.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Inglorius bastards?
Heb je die niet gezien?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Inglorius bastards?
The Grudge.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Inglorius bastards?
Oh heb ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!! Doen. Hij komt vanaaf ook op film1 als je dat hebt.
Gran Torino?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je die niet gezien?zeker kijken dan
En ik was ook erg onder de indruk van die ene met Clint Eastwood, hoe heet 't ook alweer arrararhgghhghghghghghhashghg
Sorcerers Apprentice heb ik in de bioscoop gezien, best een goeden fillum.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
Of terug naar de kust
of
The Sorcerers Apprentice
of
Das weisse band
of
The curious case of Benjamn Button
suggesties?
De eerste is nog best goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
Of terug naar de kust
of
The Sorcerers Apprentice
of
Das weisse band
of
suggesties?
Die moet ik ook nog kijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sorcerers Apprentice heb ik in de bioscoop gezien, best een goeden fillum.
Ja, die titel komt me wel bekend voorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik was ook erg onder de indruk van die ene met Clint Eastwood, hoe heet 't ook alweer arrararhgghhghghghghghhashghg
ik heb geen bannersquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
Henkjan Smits
www.sprekersplatform
![]()
Das Weisse Band is best depri volgens mij. Button is heul mooi maar het is een best wel lang epos, moet je van houden. SA weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
Of terug naar de kust
of
The Sorcerers Apprentice
of
Das weisse band
of
suggesties?
Ik heb net de beschrijving gelezen, weeeeeeird.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
Bobbantrix, heb je Srpski film ooit gezien?
Shopaholic is kek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh het wordt vast 'Shopaholic' of 'Het regent gehaktballen'
Whutquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh het wordt vast 'Shopaholic' of 'Het regent gehaktballen'
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
O en Terug naar de Kust was nog eens niet zo heul slecht.
[..]
Ik heb net de beschrijving gelezen, weeeeeeird.Toch eens zien.
Teringjantje.quote:
Ik heb het boek van Oscar Wilde gelezen en ik wil de film niet zien, ben echt bang dat het tegen zal vallen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ook nog Dorian Grey en It's Complicated en Zumba het complete... oh nee
Lekker seksenquote:
Ik heb het boek nog niet gelezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Oscar Wilde gelezen en ik wil de film niet zien, ben echt bang dat het tegen zal vallen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die titel komt me wel bekend voor
Das Weisse Band wil ik nog wel graag zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Das Weisse Band is best depri volgens mij. Button is heul mooi maar het is een best wel lang epos, moet je van houden. SA weet ik niet.
Wat voor films vind je leuk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil vanavond naar de bioscoop denk ik![]()
Weet alleen nog niet welke film
Ik heb ook geen idee wat er draaitquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor films vind je leuk?
Ik heb geen idee wat er nu in de bioscopen draait
Oh The American schijnt het wel goed te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat er draait
Moet even kijken of ik iemand meekrijg (en dan vragen wat hij/zij wil zien), en anders ga ik alleen en dan zie ik nog wel wat er draait
Two and a half manquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij draait er momenteel niet zoveel in de bios? Mjah heb gelukkig nog zat op de PC staan. Nog anderhalf seizoen Two and A Half Men, en nog wat fillums
Nu maar es douchen en aankleden
Die is mooooooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en Inception wil ik ook nog zien
Die is goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
Prrrr, ik wil het zeepje eerstquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij draait er momenteel niet zoveel in de bios? Mjah heb gelukkig nog zat op de PC staan. Nog anderhalf seizoen Two and A Half Men, en nog wat fillums
Nu maar es douchen en aankleden
Dat is zeg maar een droom, in een droom, in een droom, in een droom, allemaal verpakt in een grote droom.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
WE NEED TO GO DEEPER.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een droom, in een droom, in een droom, in een droom, allemaal verpakt in een grote droom.
Niet zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een droom, in een droom, in een droom, in een droom, allemaal verpakt in een grote droom.
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zeggen![]()
Ik wil er morgen heen
Die is ook heel goed ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
Die lijkt me echt trippy.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh, misschien wordt het wel Devil
Lijkt me wel een goedequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die lijkt me echt trippy.Zal alvast beter zijn dan The Happening.
Gran Torino, hmmmm ik vind Clint verschrikkelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is ook heel goed ja.
Je moet Inception kijken, Gran Torino kijken, Inglorious kijken en Terug naar de Kust is ook best het gluren waard
Toch niet zijn oude films, Good, bad and the ugly enzo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gran Torino, hmmmm ik vind Clint verschrikkelijk
Mwah, tis niet zo'n standaardfilm en hij is echt heel goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gran Torino, hmmmm ik vind Clint verschrikkelijk
Heb ik gezien toen ik 13 was en ik vond het echt helquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch niet zijn oude films, Good, bad and the ugly enzo.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik gezien toen ik 13 was en ik vond het echt hel
Ok, ok, ok , dan moet ik 'm wel eerst neerladenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, tis niet zo'n standaardfilm en hij is echt heel goedmaar je moet het zelf weten natuurlijk.
Maar je moet 'm wel kijken
Ok, die moet ik dus nog een keer een kasn geven. Net als al die maffiafilms die ik nog steeds nooit heb gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben normaliter ook niet zo van de westerns maar deze vond ik toch wel goed.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
Als het aan de kat lag keek ze Clint Eastwood films.
GoodFellas, Heat, Casino, Donnie Brasco, Scarface.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, die moet ik dus nog een keer een kasn geven. Net als al die maffiafilms die ik nog steeds nooit heb gezien
Dit wordt de nieuwe "ZE GAF ME 450 EURO"?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
Als het aan de kat lag keek ze Clint Eastwood films.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe "ZE GAF ME 450 EURO"??
Casino heb ik gezien geloof ik. Donnie Brasco ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GoodFellas, Heat, Casino, Donnie Brasco, Scarface.
neequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe "ZE GAF ME 450 EURO"??
quote:
Dat maakt toch niet uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god en nu ga ik voor het eerst een DVD branden![]()
Ik klink wel een beetje antiek hè
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:08 schreef Graseter het volgende:
Wat is er met die 450 euro aan de hand?
Nee, ik heb er nog nooit een gebrand.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god en nu ga ik voor het eerst een DVD branden![]()
Ik klink wel een beetje antiek hè
Die zijn echt fantastisch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:08 schreef Graseter het volgende:
Wat is er met die 450 euro aan de hand?
Dat klinkt vies. Ik zeg liever tantje erg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je wat ik erg vind...als mensen zeggen 'kapot erg'
ohh neeeequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat klinkt vies. Ik zeg liever tantje erg.
De Nederlandse remake is gewoon zoveel beter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik got 420 pound, that was really fantastisch.
Ik weet niet waar je het over hebt, dus nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw en de avonturen op het Wereld Wijde Web
DVD'tjes branden, films neerladen enzo
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met extra ruimte kopen bij Google Docs?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De Nederlandse remake is gewoon zoveel beter.
Je hebt geen filmpje ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Een van poezen ligt er hier echt bij alsof ze gister de hele avond heeft liggen zuipen en daarna woest is uitgewoond door een grote neger-kater
Hahaha ik heb wel eens avi's gebrand maar een dv met al die filesquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw en de avonturen op het Wereld Wijde Web
DVD'tjes branden, films neerladen enzo
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met extra ruimte kopen bij Google Docs?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Een van poezen ligt er hier echt bij alsof ze gister de hele avond heeft liggen zuipen en daarna woest is uitgewoond door een grote neger-kater
Gewoon zoals je het download doen, een deel in AUDIO_TS dumpen, de rest in VIDEO_TS. En soms heb je alleen VIDEO_TS files, en gaat er niks in AUDIO_TSquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik heb wel eens avi's gebrand maar een dv met al die files
Wat verwoord je dat toch bloemrijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Al die files staan in mapjes en die weer in een grote map met de filmnaam zeg maar. Moet ik die laatste map branden als geheel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon zoals je het download doen, een deel in AUDIO_TS dumpen, de rest in VIDEO_TS. En soms heb je alleen VIDEO_TS files, en gaat er niks in AUDIO_TS
Poetisch hequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verwoord je dat toch bloemrijk
Ll ruikt denk ik ook naar bloemetjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verwoord je dat toch bloemrijk
Nee je hebt op je DVD straks 2 mappen;quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al die files staan in mapjes en die weer in een grote map met de filmnaam zeg maar. Moet ik die laatste map branden als geheel?
Nee. 1 niveautje lager. De volledige inhoud van die map.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al die files staan in mapjes en die weer in een grote map met de filmnaam zeg maar. Moet ik die laatste map branden als geheel?
Ach so!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je hebt op je DVD straks 2 mappen;
-AUDIO_TS
-VIDEO_TS
En de bovenliggende map waar het nu in staat met filmnaam brand je dus niet. Alleen de inhoud van die map (wat dus als het goed is weer bovenstaande 2 mappen zijn)
Mappen, toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. 1 niveautje lager. De volledige inhoud van die map.
Wat LL zegt is duidelijker. Ik bedoel hetzelfdequote:
Gewoon branden als DVD, als je die optie hebt (dan staan de mapjes AUDIO_TS & VIDEO_TS er al automagisch)quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ga het zo proberen, als ik dit stomme brandprogramma snap![]()
Hé Lady in Red![]()
Mijn bovenbuurmeisjes draaien steeds zo'n heel dramatisch lied van Britney
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
If there's nothing missing in my life then whyyyyy do these tears come at night?!!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn bovenbuurmeisjes draaien steeds zo'n heel dramatisch lied van Britney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |