Ik ben al terugquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallo Miauw
Moet je niet wandelen/rennen?
Hoe ging het?quote:
Denk ipv de h een bquote:
Wat moeten die met snoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.Internetbedrijf, site's maken.
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelenquote:
Ah, vandaar al het snoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.Internetbedrijf, site's maken.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelen![]()
Bij 13 km kreeg ik een blaar en pijn in mijn voeten want ik heb eigenlijk echt waardeloze schoenen. ZIjn echt op. Maar we did it. Om half 12 waren we op de Dam in Zaandam. Ik heb een medaille gekregen![]()
Wie is het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil 'm. Nu, of misschien voor mijn verjaardag (8 februari). Alsjeblieft.
Ik ga mijn best doen voor jequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelen![]()
Bij 13 km kreeg ik een blaar en pijn in mijn voeten want ik heb eigenlijk echt waardeloze schoenen. ZIjn echt op. Maar we did it. Om half 12 waren we op de Dam in Zaandam. Ik heb een medaille gekregen![]()
Adrian Grenierquote:
Oh das die haarbalquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een bekende acteurquote:
Jeujquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe mij die Scarlett van gisteren maar danquote:
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij die Scarlett van gisteren maar dan
Jij krijgt 'm ook niet.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrian_Grenierquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet... zelfs met naam
Die volg ik op twitter, fucking saaiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm ook niet.
Jij krijgt dan deze wel:
[ afbeelding ]
Pruimen met bananenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijken
quote:
O jaquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
De finish was alleen een beetje een domper. We hadden echte muziek verwacht en een warm onthaal. We kregen een medaille uit een zak met 200 stuks, er stond nog net niet op 'made in Taiwan'. We werden gelijk geronseld om volgend jaar te collecteren voor de hartstichtingNou ja ik heb me opgegeven.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
De finish was alleen een beetje een domper. We hadden echte muziek verwacht en een warm onthaal. We kregen een medaille uit een zak met 200 stuks, er stond nog net niet op 'made in Taiwan'. We werden gelijk geronseld om volgend jaar te collecteren voor de hartstichtingNou ja ik heb me opgegeven.
Bellabeerquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm ook niet.
Jij krijgt dan deze wel:
[ afbeelding ]
Ah vandaar... ik ken ook geen van die filmsquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrian_Grenier
Zijn naam wist ik ook niet
Ik dacht meer aan meloenen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijken
Whehehequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan meloenen eigenlijk
Galia- of watermeloen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus geen siliconen?quote:
Honingquote:
Ik dacht iets te horen van 20.000quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft commercieel natuurlijk![]()
Hoeveel mensen liepen er eigenlijk mee?
Nordic walking.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht iets te horen van 20.000
Wij waren wel echt de jongsten zo'n beetjeik brak bijna mijn nek over de nordic walkingstokken. Echt irritant.
Nordic walingquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij waren wel echt de jongsten zo'n beetjeik brak bijna mijn nek over de nordic walkingstokken. Echt irritant.
Oh dat is zo hatelijk ja... Die hype is wel een beetje over he? 2 - 3 jaar geleden kon je niet fietsen of lopen ergens of er kwam een hele club bejaarden met die stokken voorbijquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Pardon?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dan gaat een vriend van mij 'm hollen
Wat een wijf.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn ouders nordiccen ook iedere vrijdagochtend
Die mensen die lopen om de haverklap hier voor op het fietspad langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dezequote:
Nee die hype is still very much alivequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is zo hatelijk ja... Die hype is wel een beetje over he? 2 - 3 jaar geleden kon je niet fietsen of lopen ergens of er kwam een hele club bejaarden met die stokken voorbij
Die kop van Cheryl Cole.quote:
Oh okeequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen. Gaat. Een. Vriend. Van. Mij. Ook. De. Dam. Tot. Dam. Loop. Hollen.
Dat lijkt mij ook geweldig. Als je dat kuntquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Morgen is het ook nog/weer toch? Dan gaat een vriend van mij 'm hollen
Jaquote:
Bij bergwandelen kan ik me er nog iets bij voorstellen. Op het vlakke is het gewoon extra gewicht meeslepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee die hype is still very much aliveIk hoorde de hele tijd getik en gerammel
Almere is daar wel geweldig voor hoor! Dat kilometerslange fietspad langs het spoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die mensen die lopen om de haverklap hier voor op het fietspad langs![]()
Klopt... alleen moet je daar als het ook maar een beetje donker is, niet gaan lopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Almere is daar wel geweldig voor hoor! Dat kilometerslange fietspad langs het spoor
Gaan we weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Is Almere toch nog ergens goed voor
Fixed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nordic walking komt origineel uit koude landen zoals Finland enzo, daar is het logisch met de bergen en de sneeuw, maar in Nederland is het gewoon zo goed voor je beenspieren.
OOOOoooooohhhhquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nordic walking komt origineel uit koude landen zoals Finland enzo, daar is het logisch met de bergen en de sneeuw, maar in Nederland is het gewoon zo.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... alleen moet je daar als het ook maar een beetje donker is, niet gaan lopen
Ballonnen? Why?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
Moet zo nog ff ballonnen gaan regelen...
Hmmm, niet leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
En? Verbetering t.o.v. New Divide?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nieuwe Linkin Park aan het luisteren
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |