Ik ben al terugquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallo Miauw
Moet je niet wandelen/rennen?
Hoe ging het?quote:
Denk ipv de h een bquote:
Wat moeten die met snoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.Internetbedrijf, site's maken.
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelenquote:
Ah, vandaar al het snoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.Internetbedrijf, site's maken.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelen![]()
Bij 13 km kreeg ik een blaar en pijn in mijn voeten want ik heb eigenlijk echt waardeloze schoenen. ZIjn echt op. Maar we did it. Om half 12 waren we op de Dam in Zaandam. Ik heb een medaille gekregen![]()
Wie is het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil 'm. Nu, of misschien voor mijn verjaardag (8 februari). Alsjeblieft.
Ik ga mijn best doen voor jequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het ging best ok eigenlijk. We stonden om 8 uur aan de start te popelen![]()
Bij 13 km kreeg ik een blaar en pijn in mijn voeten want ik heb eigenlijk echt waardeloze schoenen. ZIjn echt op. Maar we did it. Om half 12 waren we op de Dam in Zaandam. Ik heb een medaille gekregen![]()
Adrian Grenierquote:
Oh das die haarbalquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een bekende acteurquote:
Jeujquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe mij die Scarlett van gisteren maar danquote:
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij die Scarlett van gisteren maar dan
Jij krijgt 'm ook niet.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrian_Grenierquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet... zelfs met naam
Die volg ik op twitter, fucking saaiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm ook niet.
Jij krijgt dan deze wel:
[ afbeelding ]
Pruimen met bananenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij wil sowieso geen man dus dat is appels met peren vergelijken
quote:
O jaquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
De finish was alleen een beetje een domper. We hadden echte muziek verwacht en een warm onthaal. We kregen een medaille uit een zak met 200 stuks, er stond nog net niet op 'made in Taiwan'. We werden gelijk geronseld om volgend jaar te collecteren voor de hartstichtingNou ja ik heb me opgegeven.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
thanks
De finish was alleen een beetje een domper. We hadden echte muziek verwacht en een warm onthaal. We kregen een medaille uit een zak met 200 stuks, er stond nog net niet op 'made in Taiwan'. We werden gelijk geronseld om volgend jaar te collecteren voor de hartstichtingNou ja ik heb me opgegeven.
Bellabeerquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm ook niet.
Jij krijgt dan deze wel:
[ afbeelding ]
Ah vandaar... ik ken ook geen van die filmsquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Kally het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrian_Grenier
Zijn naam wist ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |