Mwa, hij wist al wat, hij wist een beetje hoe rond te browsen alleen hij kent geen enkele website op een of ander buitenlands radio station en wehkampquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Iemand die nauwelijks weet hoe een computer werkt, gelijk uitleggen hoe hij muziek moet downloaden? Ik zou het persoonlijk anders hebben aangepakt, maar goed. Tenzij diegene er natuurlijk expliciet zelf om gevraagd heeft, maar dan nog zou ik dat niet in de eerste les hebben gedaan.
O enne, toch wel legaal/betaald gedownload hoop ik?![]()
Niet echt, meestal blijk ik wel bij, maar goed ik heb dan ook veel affiniteit met IT enzo. Maar soms dan ben ik de IT ff zat en dan kan ik weer behoorlijk achterlopen. Maar meestal maak ik dan een inhaalsprong, en ben ik zo weer bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef schaal_9 het volgende:
Ben ik net geintegreerd op Hyves, tegenwoordig is Facebook ineens weer helemaal in... hebben jullie ook het gevoel achter de feiten aan te lopen?
En wat dacht je van Twitter?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef schaal_9 het volgende:
Ben ik net geintegreerd op Hyves, tegenwoordig is Facebook ineens weer helemaal in... hebben jullie ook het gevoel achter de feiten aan te lopen?
tja, daar loop ik nu dus wel achter. Dat hele twitter gebeuren volg ik niet meer. Ik heb ooit een acount aangemaakt maar ik heb het nooit echt gevolgd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wat dacht je van Twitter?
De wereld is idd te snel en dynamisch geworden.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:38 schreef francis998 het volgende:
[..]
tja, daar loop ik nu dus wel achter. Dat hele twitter gebeuren volg ik niet meer. Ik heb ooit een acount aangemaakt maar ik heb het nooit echt gevolgd.
precies anders ben je ook maar een meeloperquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ach, je moet gewoon kiezen en niet overal aan mee willen doen
Precies. En het is zoooooo hyperig allemaal. hedgetag zus en zo . Ik hou er niet van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:50 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies anders ben je ook maar een meeloper
Dat is waar. Ik ben pas vrij laat begonnen met Hyves (2007), en ik houd het daar ook bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:50 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies anders ben je ook maar een meeloper
Ik heb helemaal niks met dat hyves.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben pas vrij laat begonnen met Hyves (2007), en ik houd het daar ook bij.
Het aanbod is zo groot, en niet eens alleen op internet. Voor mensen met autisme spectrum stoornis kunnen keuzemogelijkheden overweldigend zijn.
De meeste mensen willen (en kunnen) en en, hebben dus een heel drukke agenda.
Dat wel. Maar aan de andere kant is het voor sommigen(NT'er en ass'er) ook een pluspunt zoals bij mij. het onderhouden van vriendschappen en contacten gaat lastig. En hyves/facebook enzo maken het contact onderhouden ietsjes makkelijker.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben pas vrij laat begonnen met Hyves (2007), en ik houd het daar ook bij.
Het aanbod is zo groot, en niet eens alleen op internet. Voor mensen met autisme spectrum stoornis kunnen keuzemogelijkheden overweldigend zijn.
De meeste mensen willen (en kunnen) en en, hebben dus een heel drukke agenda.
Ja ik ben heel druk, al heb ik er nu wat meer rust in zitten hoor.. zeker nu, ben eindelijk klaar met wat klusjes, en ik ben helemaal gesloopt.., dus nu ff rust. En ik ben ook echt onthaast, dat komt door de Ritalin.. ik ben wel chaotisch of kom druk over, maar ik ben echt stukken rustiger. Alleen is het soms ff vervelend, dan wil ik zelf wel.. maar kan mijn hoofd niet, zit er een rem op.. dat is dus die Ritalin, het beperkt me soms een beetje. Maar eigenlijk is dat wel goed, beter focussen op dingen en alles rustig aan en stap voor stap.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
En het is echt mogelijk om er iets moois van te maken
Maar wat is er nu voor nodig? Je komt goed beschouwd best druk over. Ben je misschien trots op je autisme? Ben je bereid om je zoveel mogelijk aan te passen aan de gebruiken die bij iedere organisatie als richtlijn gelden? Dus om een stuk rustiger te worden, te leren van hoe collega's met dingen omgaan, integreren in het team e.d. Het is heel goed mogelijk dat ze in het begin nog een beetje aankijken, relatief voorzichtig zijn en daarna de lat hoger gaan leggen.
Als je heel goed bent in programmeren, dan kan het weleens zo zijn als je op termijn een inschaling krijgt waar je nog niet eerder aan gedacht hebt...
Durf jij dat dan iemand in de supermarkt aanspreken?quote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef robuust89 het volgende:
Welke storende factor?
En sempron/schaal 9, waarom de FUCK kick je het topic? echt nergens voor nodig![]()
OT:
Het is duidelijk, bij uitgaan in een club, is t niks voor mij om dames aan te spreken. Schier onmogelijke taak. Goed dat we nog supermarkten, verjaardagen en sportscholen hebben
Ja, vroeger heette ik inderdaad sempron, en over een paar jaar heb ik misschien wel weer een andere naamquote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef robuust89 het volgende:
Welke storende factor?
En sempron/schaal 9, waarom de FUCK kick je het topic? echt nergens voor nodig![]()
OT:
Het is duidelijk, bij uitgaan in een club, is t niks voor mij om dames aan te spreken. Schier onmogelijke taak. Goed dat we nog supermarkten, verjaardagen en sportscholen hebben
schaal_12quote:Op zondag 26 september 2010 16:32 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ja, vroeger heette ik inderdaad sempron, en over een paar jaar heb ik met een beetje geluk weer een andere naam
Excuus. Was niet nodig, al ontgaat me het nut geheel van de kickquote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank.
Robuust, niet boos reageren op schaal_9. Hij bedoelt het niet kwaad.
Soms, het ligt aan de situatie. Sometimes I shit bricks tooquote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Durf jij dat dan iemand in de supermarkt aanspreken?
Ja, hij was ook niet nuttig. Ik verveel me soms een beetjequote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Excuus. Was niet nodig, al ontgaat me het nut geheel van de kick
Ik durf dat dus nooitquote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Excuus. Was niet nodig, al ontgaat me het nut geheel van de kick
[..]
Soms, het ligt aan de situatie. Sometimes I shit bricks too![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |