abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86911184
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel eens iets heel groots willen uitvinden. Waardoor het leven op zijn kop staat.

Zodat de hele wereld mij kent. :Y
Sorry het wiel is al uitgevonden. Try again :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86911213
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry het wiel is al uitgevonden. Try again :P
Ik heb al vele wielen uitgevonden, mien jong, breek me de bek niet open. :'(
pi_86911283
Zo'n uitvinding die de mensheid echt vooruithelpt.
pi_86911287
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb al vele wielen uitgevonden, mien jong, breek me de bek niet open. :'(
_O-
Jij bent toch audiofreak. Vind daar iets voor uit :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86911390
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

_O-
Jij bent toch audiofreak. Vind daar iets voor uit :D
:Y

Valt niet mee, maar het kan wel. Maar wat dacht je van een Jan Sloot uitvinding oid? :P
pi_86911429
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Valt niet mee, maar het kan wel. Maar wat dacht je van een Jan Sloot uitvinding oid? :P
Wie?

Oprolbare draadloze speakers ofzo :D
14 SHADES OF GREY
pi_86911510
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie?

Oprolbare draadloze speakers ofzo :D

Die in je neusgaten passen, om ze mee te nemen _O-
pi_86911570
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo'n uitvinding die de mensheid echt vooruithelpt.
Wat dacht je van genezing van autisme?

Veel mensen met ASS willen er niet aan, voor een zekere groep trotse Aspergers is het zelfs vloeken in de kerk. Maar mij lijkt het niet verkeerd.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_86911753
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die in je neusgaten passen, om ze mee te nemen _O-
Dat hoeft nu ook weer niet :P

quote:
Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Veel mensen met ASS willen er niet aan, voor een zekere groep trotse Aspergers is het zelfs vloeken in de kerk. Maar mij lijkt het niet verkeerd.
Dan liever koude fusie :D
14 SHADES OF GREY
pi_86911776
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Kleine doelgroep maar. Ik wil er wel ff rijk van worden. :7
quote:
Maaruh, ik kan je verzekeren dat genezen nooit mogelijk kan worden. Hooguit eea in de repressieve sfeer, zoals stimuli in bepaalde hersengebieden. Of hormoonbehandelingen vanaf geboorte, autisme is nl. extreem mannelijk gedrag.

Andere oplossingen: diagnostiek voor de geboorte, maar is ethisch begeven op hellend vlak. Zou ik nooit aanwillen.

Maar willen genezen? Ja, direct :Y
pi_86912053
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef robuust89 het volgende:
Not to be an ass, maar werkte fixboot; fixmbr niet?
Of beter, hoe heb je t gefixt? :)
You are never an ass.. ;)

Nope, werkte niet ideaal.. maar hij was dan ook grondig verpest, lees totaal verwijderd, incl partition table, en dit is vanuit Ubuntu gegaan, foutje ;) .. En er was dus een conflict, waarschijnlijk omdat mijn vader dus systeemherstel had gedraaid. Want na een fixboot of fixmbr of zelfs een complete rebuilt, ging windows bij het booten automatisch opstartherstel starten. En dan gaf hij de melding dat de computer niet automatisch gestart kon worden.. probleem; missing OsLoader.. Die herstelt hij dus niet automatisch, windows gaat ervan uit dat een gebruiker helemaal niet kan rommelen met dat soort bestanden, denk ik..

Ik weet ff niet meer hoe precies, maar kwam er dus achter dat het om winload.exe ging uit de system32 map.
Dat bestandje was leeggeschreven, 0 bytes.

De uiteindelijke oplossing;

vanuit de prompt in de Windows Recovery Environment;

bcdedit /export C:\BCD_Backup
c:
cd boot
attrib bcd -s -h -r
ren c:\boot\bcd bcd.old
bootrec /RebuildBcd

Dan is alles "goed" maar mist hij nog de winload.exe....
En die hebben we dus, ook vanuit winRE, handmatig in prompt vanaf de dvd naar c:\Windows\System32 gekopieerd. BAM.. Bootuh!!! *O*

Dat het fout is gegaan lag aan wat miscommunicatie tussen mij en mijn vader en een beroerde GRUB installatie, die mijn vader er dus af wou hebben, waarop ik dus weer een foutje had gemaakt.. maar het is gefixt!

Nu nog even een tip geven aan de ubuntu builders voor 10.1, draait nu Beta..
Ze moeten GRUB tijdens het installatie proces aanbieden zoals ze dat doen bij de server edition, en niet onder een tabje..

----------------------------------------------

Verder was het gesprek vandaag op mijn nieuwe job erg leuk en goed.
1 Oktober gaat het niet meer worden, door de vertraging en heeft allemaal te maken met de administratie afdeling en account aanmaken etc etc.. contract gaat 15 Oktober in en de 19e is mijn eerste werkdag. Ik begin met 3dgn in de week, dinsdag woensdag en donderdag. De projectmanager wordt mijn begeleider, dus we zitten met zijn 2 in 1 kamer. Alleen is hij altijd vrij op woensdag en soms moet hij op een ander filiaal zijn en dan begeleid iemand anders mij, die heb ik vanmiddag ontmoet en dat was leuk en voelde goed aan.
En ik krijg een labtop :P , zodat ik eventueel ook thuis kan werken.

Dus nog 3 weekjes.. en dan wordt het een mooie dag, met gebak en al! :D :D
-weg-
pi_86912299
Een draagbare videobril die er als Rayban zonnebril uitziet, met een ingebouwd computertje die (naast mp3-speler met 5.1 geluid) tevens visuele plugins ondersteunt (waarbij het visuele wordt weergegeven op de gepolariseerde zonneglazen) zodat je tijdens het fietsen kunt genieten van een audiovisueel spektakel welke niet zou misstaan binnen een concert van Jean Michel Jarre. Uiteraard hebben de glazen een Full-HD beeld en eventueel 3d-weergave, voor nog mooiere plugins.

Dit idee had ik jaren terug bedacht.
@luna
pi_86913813
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Auti het volgende:
bladibla...

Verder was het gesprek vandaag op mijn nieuwe job erg leuk en goed.
1 Oktober gaat het niet meer worden, door de vertraging en heeft allemaal te maken met de administratie afdeling en account aanmaken etc etc.. contract gaat 15 Oktober in en de 19e is mijn eerste werkdag. Ik begin met 3dgn in de week, dinsdag woensdag en donderdag. De projectmanager wordt mijn begeleider, dus we zitten met zijn 2 in 1 kamer. Alleen is hij altijd vrij op woensdag en soms moet hij op een ander filiaal zijn en dan begeleid iemand anders mij, die heb ik vanmiddag ontmoet en dat was leuk en voelde goed aan.
En ik krijg een labtop :P , zodat ik eventueel ook thuis kan werken.

Je bent nog steeds zo druk... Gaaf dat je gaat beginnen! Gefeliciteerd!!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_86914011
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef boempa het volgende:
Een draagbare videobril die er als Rayban zonnebril uitziet, met een ingebouwd computertje die (naast mp3-speler met 5.1 geluid) tevens visuele plug-ins ondersteunt (waarbij het visuele wordt weergegeven op de gepolariseerde zonneglazen) zodat je tijdens het fietsen kunt genieten van een audiovisueel spektakel welke niet zou misstaan binnen een concert van Jean Michel Jarre. Uiteraard hebben de glazen een Full-HD beeld en eventueel 3d-weergave, voor nog mooiere plug-ins.

Wacht, wat?

Win.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_86914049
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hoeft nu ook weer niet :P
[..]

Dan liever koude fusie :D
_O_
Koude fusie is de shit! In een klap van je energieprobleem af :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_86914131
wat een gefiep,....

Maarre mooi dat je kunt gaan starten auti *O* *O*
pi_86914149
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef robuust89 het volgende:

[..]

_O_
Koude fusie is de shit! In een klap van je energieprobleem af :D
Dat moet ons autisten toch wel lukken :P omdat te uit te vinden
14 SHADES OF GREY
pi_86914343
wie komen er 17 oktober nog meer koffie drinken?
en een gebakje voor robuust
pi_86914615
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wie komen er 17 oktober nog meer koffie drinken?
en een gebakje voor robuust
Ik :)
14 SHADES OF GREY
pi_86918812
Thnxs @ all, en sorry voor even het fiep en semi offtopic getyp.

Ik ga in het begin niet veel verdienen, maar mijn verdiensten haal ik natuurlijk ook uit de geboden en gegunde kans, de opleiding, de werkervaring en dat soort dingen. Maar ik ga in het begin dus gewoon minimum loon verdienen, maar dat valt mij niet eens tegen. Want ik zie het overige.
Het is een bepaald speciaal soort traject/project en dat heet Step2Work. En dat is echt een geweldig iets.

In dit geval is het ook echt leuk gegaan, want er was eigenlijk ook geen plaats en bla bla..
Maar het bedrijf had specifiek om een ASS' er gevraagd, en zo zijn ze bij Voorzet terecht gekomen.
En die heeft dus ook iemand weten te plaatsen. En toen kwam ik dus, en met wat pushen van Voorzet mocht ik dus langskomen, om een beetje te kijken wat er allemaal gebeurt binnen zo'n afdeling en om mij te orienteren. Maar ik maakte dusdanig indruk dat ik dus gewoon een plaats gecreeerd heb :D
Die projectmanager ziet het helemaal zitten, hij moest alleen van hogeraf toestemming hebben om dus nog een plaats aan te kunnen bieden. En dat is mij dus gegund.

Ik heb die andere jongen vandaag ook ontmoet, en dat was best herkenbaar. Maar ook een beetje vaag, want hij is wel echt een heel stuk meer " anders" dan dat ik ben. Hij dook echt nog net niet weg, het was wel herkenbaar, maar bij mij struggle ik eerst meer in mijn hoofd voordat er echt extreem opvallend fysiek gedrag merkbaar is, dus dat je het super duidelijk aan de buitenkant kan zien.

Hij voelde zich echt niet op zijn gemak, je zag echt dat hij het liefste even weg wou ofzo. Ik werd ook aan hem voorgesteld en gaf een hand, en dat was heel kort en hij zei zo hoi, en draaide meteen weer om met zijn stoel, hij was ook niet opgestaan. Zou ik denk ik ook niet gedaan hebben trouwens. Maar het was wel even raar, en nu ik dit zo typ en herbeleef denk ik.. verdomd.. dat doe ik eigenlijk ook. Hij ontrok zich van de situatie, en dat zou ik ook gedaan hebben of doen als er inene 4 man het kantoortje in komt voor een andere collega. FF een kort geforceerd handje en een hallo en dan weer verder gaan met mijn eigen ding.

Nu ik er bij stil sta, waren er nog wel een paar dingetjes waar ik achteraf misschien beter over na had kunnen denken of er niet uit had moeten flappen ofzo. Maarja, dat komt altijd later.. zo ter plekke gaat het allemaal met een rotgang.

Sorry als ik druk ben, maar zo voel ik dat zelf niet.. ik ben echt heel rustig. Misschien beetje chaotisch, rommelig, snel schakelend? Ik weet het niet, ik typ dit ook niet allemaal achterelkaar in 1 stuk door.
-weg-
pi_86919107
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef boempa het volgende:
Een draagbare videobril die er als Rayban zonnebril uitziet, met een ingebouwd computertje die (naast mp3-speler met 5.1 geluid) tevens visuele plugins ondersteunt (waarbij het visuele wordt weergegeven op de gepolariseerde zonneglazen) zodat je tijdens het fietsen kunt genieten van een audiovisueel spektakel welke niet zou misstaan binnen een concert van Jean Michel Jarre. Uiteraard hebben de glazen een Full-HD beeld en eventueel 3d-weergave, voor nog mooiere plugins.

:P
pi_86919362
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Auti het volgende:

c_/

Gefeliciteerd. Gebak is wel lekker ja. :Y
pi_86920275
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel eens iets heel groots willen uitvinden. Waardoor het leven op zijn kop staat.

Zodat de hele wereld mij kent. :Y
Encryptie.. RainbowTables..
of ultiem draadloos dataverkeer zonder interfentie mogelijkheden
Gewoon compleet opnieuw uitvinden.. draadloos is helemaal hip en de bomb, maar het is a totall mess.. op alle fronten/gebieden.. GSM, UMTS, WiFi, de hele 2,4Ghz band, C2000.. en ga maar door. Wees de peter in de ether en doe het beter.

edit; Thnxs ^O^ Ja, het schijnen nogal zoetekauwen te zijn waar ik kom te zitten :D
Ook een leuke secundaire arbeidsomstandigheid _O-
-weg-
pi_86920470
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Encryptie.. RainbowTables..
of ultiem draadloos dataverkeer zonder interfentie mogelijkheden
Gewoon compleet opnieuw uitvinden.. draadloos is helemaal hip en de bomb, maar het is a totall mess.. op alle fronten/gebieden.. GSM, UMTS, WiFi, de hele 2,4Ghz band, C2000.. en ga maar door. Wees de peter in de ether en doe het beter.
Heb ik ook wel eens aan gedacht. Oid.... ;) Een totaal nieuwe benadering :P Een geheel nieuw concept verzinnen.

Maar dat valt niet mee... ;(
pi_86920570
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Auti het volgende:

[..]

edit; Thnxs ^O^ Ja, het schijnen nogal zoetekauwen te zijn waar ik kom te zitten :D
Ook een leuke secundaire arbeidsomstandigheid _O-
Zeker. ^O^ Gebak is een zeer belangrijke arbeidsvoorwaarde. Appelflappen. :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')