Sorry het wiel is al uitgevonden. Try againquote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel eens iets heel groots willen uitvinden. Waardoor het leven op zijn kop staat.
Zodat de hele wereld mij kent.![]()
Ik heb al vele wielen uitgevonden, mien jong, breek me de bek niet open.quote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry het wiel is al uitgevonden. Try again
quote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb al vele wielen uitgevonden, mien jong, breek me de bek niet open.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Jij bent toch audiofreak. Vind daar iets voor uit
Wie?quote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Valt niet mee, maar het kan wel. Maar wat dacht je van een Jan Sloot uitvinding oid?
quote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie?
Oprolbare draadloze speakers ofzo
Wat dacht je van genezing van autisme?quote:Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo'n uitvinding die de mensheid echt vooruithelpt.
Dat hoeft nu ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Die in je neusgaten passen, om ze mee te nemen
Dan liever koude fusiequote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Wat dacht je van genezing van autisme?
Veel mensen met ASS willen er niet aan, voor een zekere groep trotse Aspergers is het zelfs vloeken in de kerk. Maar mij lijkt het niet verkeerd.
Kleine doelgroep maar. Ik wil er wel ff rijk van worden.quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Wat dacht je van genezing van autisme?
Maaruh, ik kan je verzekeren dat genezen nooit mogelijk kan worden. Hooguit eea in de repressieve sfeer, zoals stimuli in bepaalde hersengebieden. Of hormoonbehandelingen vanaf geboorte, autisme is nl. extreem mannelijk gedrag.quote:Veel mensen met ASS willen er niet aan, voor een zekere groep trotse Aspergers is het zelfs vloeken in de kerk. Maar mij lijkt het niet verkeerd.
You are never an ass..quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef robuust89 het volgende:
Not to be an ass, maar werkte fixboot; fixmbr niet?
Of beter, hoe heb je t gefixt?
Je bent nog steeds zo druk... Gaaf dat je gaat beginnen! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Auti het volgende:
bladibla...
Verder was het gesprek vandaag op mijn nieuwe job erg leuk en goed.
1 Oktober gaat het niet meer worden, door de vertraging en heeft allemaal te maken met de administratie afdeling en account aanmaken etc etc.. contract gaat 15 Oktober in en de 19e is mijn eerste werkdag. Ik begin met 3dgn in de week, dinsdag woensdag en donderdag. De projectmanager wordt mijn begeleider, dus we zitten met zijn 2 in 1 kamer. Alleen is hij altijd vrij op woensdag en soms moet hij op een ander filiaal zijn en dan begeleid iemand anders mij, die heb ik vanmiddag ontmoet en dat was leuk en voelde goed aan.
En ik krijg een labtop, zodat ik eventueel ook thuis kan werken.
Dus nog 3 weekjes.. en dan wordt het een mooie dag, met gebak en al!![]()
Wacht, wat?quote:Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef boempa het volgende:
Een draagbare videobril die er als Rayban zonnebril uitziet, met een ingebouwd computertje die (naast mp3-speler met 5.1 geluid) tevens visuele plug-ins ondersteunt (waarbij het visuele wordt weergegeven op de gepolariseerde zonneglazen) zodat je tijdens het fietsen kunt genieten van een audiovisueel spektakel welke niet zou misstaan binnen een concert van Jean Michel Jarre. Uiteraard hebben de glazen een Full-HD beeld en eventueel 3d-weergave, voor nog mooiere plug-ins.
Dit idee had ik jaren terug bedacht.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet![]()
[..]
Dan liever koude fusie
Dat moet ons autisten toch wel lukkenquote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
![]()
Koude fusie is de shit! In een klap van je energieprobleem af
Ikquote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wie komen er 17 oktober nog meer koffie drinken?
en een gebakje voor robuust
quote:Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef boempa het volgende:
Een draagbare videobril die er als Rayban zonnebril uitziet, met een ingebouwd computertje die (naast mp3-speler met 5.1 geluid) tevens visuele plugins ondersteunt (waarbij het visuele wordt weergegeven op de gepolariseerde zonneglazen) zodat je tijdens het fietsen kunt genieten van een audiovisueel spektakel welke niet zou misstaan binnen een concert van Jean Michel Jarre. Uiteraard hebben de glazen een Full-HD beeld en eventueel 3d-weergave, voor nog mooiere plugins.
Dit idee had ik jaren terug bedacht.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Auti het volgende:
Dus nog 3 weekjes.. en dan wordt het een mooie dag, met gebak en al!![]()
Encryptie.. RainbowTables..quote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel eens iets heel groots willen uitvinden. Waardoor het leven op zijn kop staat.
Zodat de hele wereld mij kent.![]()
Heb ik ook wel eens aan gedacht. Oid....quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Encryptie.. RainbowTables..
of ultiem draadloos dataverkeer zonder interfentie mogelijkheden
Gewoon compleet opnieuw uitvinden.. draadloos is helemaal hip en de bomb, maar het is a totall mess.. op alle fronten/gebieden.. GSM, UMTS, WiFi, de hele 2,4Ghz band, C2000.. en ga maar door. Wees de peter in de ether en doe het beter.
Zeker.quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Auti het volgende:
[..]
edit; ThnxsJa, het schijnen nogal zoetekauwen te zijn waar ik kom te zitten
![]()
Ook een leuke secundaire arbeidsomstandigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |