abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86864817
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ook niet aan het personeel om te vragen waar iets staat?
Dat wel maar daar gaat het nu niet om ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86864945
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat wel maar daar gaat het nu niet om ;)
Je kan toch iemand ook de bekende weg vragen ;)
pi_86864997
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan toch iemand ook de bekende weg vragen ;)
Goeie :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86876469
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

schaal_12

Waarom geef je nu pas toe dat je sempron bent?
Dit heeft hij al eens gezegd hoor, toen vroeg ik een maand of 3 geleden wie schaal_9 was. Tot vorige week was ik het alleen weer vergeten.

Ik ben de tijd allang voorbij dat ik mensen niet durfde aan te spreken. Zo heb ik mijn ex leren kennen, direct uitgevraagd, en Detroit heb ik ook na een avond chatten gelijk gevraagd mee te gaan naar de film, ik houd er niet van, afwachten. Maar ik kan mij voorstellen dat het voor een ander weer heel moeilijk is juist.
pi_86876548
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dit heeft hij al eens gezegd hoor, toen vroeg ik een maand of 3 geleden wie schaal_9 was. Tot vorige week was ik het alleen weer vergeten.

Ik ben de tijd allang voorbij dat ik mensen niet durfde aan te spreken. Zo heb ik mijn ex leren kennen, direct uitgevraagd, en Detroit heb ik ook na een avond chatten gelijk gevraagd mee te gaan naar de film, ik houd er niet van, afwachten. Maar ik kan mij voorstellen dat het voor een ander weer heel moeilijk is juist.
Als ik dat gedurft had dan had ik in de afgelopen jaren heel veel mensen kunnen aanspreken
14 SHADES OF GREY
pi_86876883
ach joh lieve tijn komt wel goed

En t is normaal, niet durven. Het vriendje van mijn zusje heeft een maand lang haar lunch betaald omdat hij haar leuk vond zonder maar een woord te zeggen, durfde hij niet ;) Ze zijn nu 2 jaar samen.
pi_86877099
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
ach joh lieve tijn komt wel goed

En t is normaal, niet durven. Het vriendje van mijn zusje heeft een maand lang haar lunch betaald omdat hij haar leuk vond zonder maar een woord te zeggen, durfde hij niet ;) Ze zijn nu 2 jaar samen.
Zelfs dat zal ik niet durven :X
14 SHADES OF GREY
pi_86879288
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik had na 2 posten door dat het Sempron2400 was. Ik confronteerde hem daarmee, maar wilde het toen niet bevestigen. Was ook eigenlijk niet nodig, omdat het niet kon missen. (daar is hij te bijzonder voor). Hij is vaker gereïncarneerd. :Y
  zondag 26 september 2010 @ 22:45:48 #234
297051 schaal_9
Caissière B
pi_86881513
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

schaal_12

Waarom geef je nu pas toe dat je sempron bent? :)
Ik denk eerder 10 :)

Nu ben ik niet zo gauw tevreden qua leefstijl :P
Het inkomen is gestegen, maar manier van leven kan nog beter...

Ik hoop in het komende jaar wat meer hippe en trendy gelegenheden te bezoeken :)
En vaker uit eten _O_
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_86881768
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef boempa het volgende:

[..]

Hé die van de Necronomicon heb ik ook, alleen helaas niet uitgelezen.
Wat ik heb gelezen was wel erg interessant, en je kan er mooi bij visualiseren.
Ja idd, wat hij allemaal verzint vind ik wel leuk om te lezen :P

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Die eerste ken ik maar heb ik zelf niet, ik heb zelf van Lovecraft deze:

[ afbeelding ]

:)
Welke verhalen staan daarin?

Ik spaar zelf de boeken uit deze reeks: http://www.wordsworth-edi(...)?pg=154&pnum_books=1
Allemaal oude horror/spookverhalen uit de 18e en 19e eeuw enz, voor maar 3.50 per boek. Koopje dus :)

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:22 schreef ramakandra het volgende:

[..]

yup, je loopt dan allebei langs mekaar heen, irriteerd je aan de ander maar ondertussen iets doen wat het op lost.... ho maar! :+ (komt van allebei de kante trouwens)
:')
Schiet niet erg op dus :P

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef Pandora73 het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook zo lachen om The Big Bang Theory? (Iedere werkdag rond 8 uur op Veronica)
Met name Sheldon heeft toch heel wat autistische trekjes...
Ik kijk het elke dag met m'n broertje, is idd grappig. Van dezelfde makers als 2 and a half men, die ervoor komt. Sheldon begrijpt ook niet wanneer een vraag een retorische vraag is, en hij kan ook geen sarcasme herkennen.
Children of the night. What music they make.
pi_86882287
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
Welke verhalen staan daarin?
Hier staat de inhoudsopgave. :)
Hallon!
pi_86882638
Zo dan, heb ik even de pest in!
Ik heb een blog op een eigen domein, maar daar had ik al enige tijd ( :X ) niet naar omgekeken. Bijna 2 jaar dus.
Nu wilde ik gisteren dat blog weer nieuw leven inblazen, krijg ik de melding dat ik mijn Wordpress (het systeem waarop het blog draait zeg maar) moest updaten. Heb ik dat dus gedaan... maar niet helemaal goed gekeken. Hele site naar de kloten. Alleen de voorpagina kwam nog tevoorschijn, maar alles wat er verder op stond, kreeg ik een "deze link bestaat niet" melding.
Nou schiet mij maar lek, ik heb dus uiteindelijk alles naar Word overgezet (250 posts) en heb de hele site gewist. En opnieuw Wordpress geïnstalleerd. Maar helaas, het werkt nog steeds niet.
Ik snap er werkelijk geen zak van.

Ben nu aan het kijken of ik over kan stappen naar Joomla. Misschien dat dat wel werkt...

P.S. Voor de behulpzame nerds: watikzeg.nl is de site en als jullie snappen waarom de links het niet doen dan hoor ik het graag!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_86882730
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:00 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Hier staat de inhoudsopgave. :)
Ok. Hier staat de inhoudsopgave van mijn editie.

Wat vind jij het tofste verhaal?
pi_86885958
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef Pandora73 het volgende:
Zo dan, heb ik even de pest in!
Ik heb een blog op een eigen domein, maar daar had ik al enige tijd ( :X ) niet naar omgekeken. Bijna 2 jaar dus.
Nu wilde ik gisteren dat blog weer nieuw leven inblazen, krijg ik de melding dat ik mijn Wordpress (het systeem waarop het blog draait zeg maar) moest updaten. Heb ik dat dus gedaan... maar niet helemaal goed gekeken. Hele site naar de kloten. Alleen de voorpagina kwam nog tevoorschijn, maar alles wat er verder op stond, kreeg ik een "deze link bestaat niet" melding.
Nou schiet mij maar lek, ik heb dus uiteindelijk alles naar Word overgezet (250 posts) en heb de hele site gewist. En opnieuw Wordpress geïnstalleerd. Maar helaas, het werkt nog steeds niet.
Ik snap er werkelijk geen zak van.

Ben nu aan het kijken of ik over kan stappen naar Joomla. Misschien dat dat wel werkt...

P.S. Voor de behulpzame nerds: watikzeg.nl is de site en als jullie snappen waarom de links het niet doen dan hoor ik het graag!
Dat is ook zuur zeg! Wil je graag helpen, maar kan nu ff niet.. zit zelf ook helemaal over de zeik en met een rottig probleempje. Techtalk; MBR (master boot record) van de windows7 harde schijf van mijn pa is naar de knoppe... en dat is Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
Ben 5 uur lang bezig geweest, ik heb toch echt zo'n gruwelijke hekel aan Microsoft.. mijn god, het wordt 'echt met de dag erger. Denk je dat het allemaal makkelijk opgelost is, zeker nadat ik bijna een hele spoed studie over de MBR heb gedaan, en de WindowsRE. Niet normaal, ik wil die info niet in mijn hoofd.. het is heel interessant hoor, maar ik kan er niks mee.. staat ook niet op de agenda. Vind het wel leuk om te weten en uit te zoeken, maar ik heb prioriteiten.

Ik wil er helemaal niet mee bezig zijn, ben ook maar gestopt.. ga morgen wel weer verder, kan het niet loslaten. bootsect /nt60 C: werkt niet. Als Windows gaat booten dan opent hij een Opstartherstel scherm en komt dan al vrij snel met de melding dat de computer niet automatisch herstelt kan worden..
En dan bij details dat er geen OsLoader gevonden kan worden..JA!! DAT WEET IK!! DAAROM HEB IK TOCH NET ZELF IN PROMPT DIE MBR ER OPNIEUW IN GELADEN??!! echt heh.. Windows :r

Maarja, komt wel weer goed.. morgen weer verder, met SYS of ALL en anders dan maar via Ubuntu die schijf op, belangrijke bestanden even kopieeren en veilig wegzetten en dan herinstalleren.. Leuk }:|
Ik schrijf het maar even van me af, ik moet mijn rust pakken.. maar kom hier maar eens op in slaap.

512 bytes ..
Ach ja, je leert wel een hoop zo.. maar stop mijn energie liever in de andere hoek.
-weg-
pi_86888788
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok. Hier staat de inhoudsopgave van mijn editie.

Wat vind jij het tofste verhaal?
The Colour Out of Space & Whisperer in The Dark vind ik allebei erg goed en jij?
Hallon!
pi_86893081
Auti, probeer te leren dat je dingen kan loslaten :)
pi_86893158
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ik denk eerder 10 :)

Dat zou toch mooi zijn. :) Je hebt het wel goed getroffen, daar :Y
quote:
Nu ben ik niet zo gauw tevreden qua leefstijl :P
Het inkomen is gestegen, maar manier van leven kan nog beter...
In welk opzicht? Materieel, of activiteiten met mensen op jouw niveau en huidige werksituatie?
quote:
Ik hoop in het komende jaar wat meer hippe en trendy gelegenheden te bezoeken :)

Waar denk je dan aan?
quote:
En vaker uit eten _O_
Toch niet alleen, hoop ik?
pi_86894915
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, probeer te leren dat je dingen kan loslaten :)
Dat kan ik dus niet, is onmogelijk.. zit in mijn registry, ik moet het leren kanaliseren.
Het gaat mijn root in, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hou niet alleen van computers, ik denk/ben zelf een computer. De computer is ook niet alleen door maar ook naar de mens ontwikkeld.

Ken je de Matrix, de film? Dat ze Neo gaan " programeren" .... >input... output= " i know Kung Fu"

En mijn Kung Fu is VERY GOOD!!! NUMBER ONE SUPERSPEED!!!!!
Valt mooi samen, ik heb zelfs Kung Fu kabels :')

Maar het is ernstig.. mijn pa snapt het niet, probeert het nu over te nemen.. en ik kan het niet aanzien.
Die man is helemaal gehersenspoelt door Windows.. FUCK MICROSOFT!! Systeemherstel, bla bla.. voorgekauwde rommel.. THINK DIFFERENT.. pap.. ROOT!! het zit in je MBR en BCD.. in je partitie tabel.. nee niet windows partities.. de partities op je SCHIJF!! .. sectors, heads, cyllinders.. denk als een IT' er.. ZIE HET!!.. en nu loopt het uit de klauw ofzo.. of iiig, ik laat hem nog ff rommelen en dan komt hij er misschien vanzelf wel achter. Het is zwaar oldskool computeren.. , vroegah was het zelfs het ultieme middel om virussen te verspreiden.. omdat het ROOT shit is..

En om 1530 uur vanmiddag heb ik contractbespreking.
Maar ik heb een beetje last van interventie.. I KNOW THIS.. komt goed.. Ik heb alleen zware last van mindfucks. Prioriteiten stellen..

fucking dure SSD schijf man... als het nou een rommelpc'tje was... Maarja, ik moet nu gewoon geforceerd omschakelen en mijzelf instellen op het gesprek vanmiddag.. Daarna kijk ik wel weer verder.
-weg-
pi_86895131
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat kan ik dus niet, is onmogelijk.. zit in mijn registry, ik moet het leren kanaliseren.

Ik weet het, het is makkelijk van mij om het te zeggen. Het is zo moeilijk.
quote:
Het gaat mijn root in, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hou niet alleen van computers, ik denk/ben zelf een computer. De computer is ook niet alleen door maar ook naar de mens ontwikkeld.

Ken je de Matrix, de film? Dat ze Neo gaan " programeren" .... >input... output= " i know Kung Fu"

En mijn Kung Fu is VERY GOOD!!! NUMBER ONE SUPERSPEED!!!!!
Valt mooi samen, ik heb zelfs Kung Fu kabels :')

Nee, ik ken de film helaas niet. ;)
quote:
Maar het is ernstig.. mijn pa snapt het niet, probeert het nu over te nemen.. en ik kan het niet aanzien.
Die man is helemaal gehersenspoelt door Windows.. FUCK MICROSOFT!! Systeemherstel, bla bla.. voorgekauwde rommel.. THINK DIFFERENT.. pap.. ROOT!! het zit in je MBR en BCD.. in je partitie tabel.. nee niet windows partities.. de partities op je SCHIJF!! .. sectors, heads, cyllinders.. denk als een IT' er.. ZIE HET!!.. en nu loopt het uit de klauw ofzo.. of iiig, ik laat hem nog ff rommelen en dan komt hij er misschien vanzelf wel achter. Het is zwaar oldskool computeren.. , vroegah was het zelfs het ultieme middel om virussen te verspreiden.. omdat het ROOT shit is..
Ik ben zelf ook bepaald geen fan van MS....Vooral als het gaat om stabiliteit. Maar ja, apple is nou ook niet alles ;(

Maaruh, jou pa kan ook niet zo goed loslaten :P

quote:
En om 1530 uur vanmiddag heb ik contractbespreking.
Maar ik heb een beetje last van interventie.. I KNOW THIS.. komt goed.. Ik heb alleen zware last van mindfucks. Prioriteiten stellen..

Spannend. Ik hoop dat je een goed gesprek zal hebben. 1 oktober komt nu wel dicht bij :Y
quote:
fucking dure SSD schijf man... als het nou een rommelpc'tje was... Maarja, ik moet nu gewoon geforceerd omschakelen en mijzelf instellen op het gesprek vanmiddag.. Daarna kijk ik wel weer verder.
Probeer dat. :) Veel succes alvast :Y
pi_86896619
Tja, mijn pa en ik zijn bijna hetzelfde ... En vastbijters, quick learning.., daar ben ik op geselecteerd voor mijn nieuwe job.
En die ouwe weet het wel, maar moest even "bewust worden" .. Nu begrijpt hij het wat meer, dat hij dus niet die voorgekauwde repair bende moet doen, maar ff keihard oldskool computeren..
En waarempel.. die kerel zit nu lekker in prompt met de ouderwetse commands te rommelen.

Komt goed..

Het is wel leuk, echt.. dat wel.. heerlijk keihard oldskool en echt in het hart van het systeem.
Niks voorgekauwde klik klik schermpjes met slecht geschreven scripts. Ik wil en doe het wel lekker zelf!

Maar het is dus interverent met de dingen waar ik mij eigenlijk mee bezig moet houden. Java en dergelijke.
Maarja ik kan het niet uitzetten..
##Begin & Loop Forever
-weg-
pi_86896789
HA!!! IT IS DONE!!! *O*
-weg-
pi_86898934
Mooi :)
pi_86901350
Not to be an ass, maar werkte fixboot; fixmbr niet?
Of beter, hoe heb je t gefixt? :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_86907907
quote:
Op maandag 27 september 2010 04:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

The Colour Out of Space & Whisperer in The Dark vind ik allebei erg goed en jij?
Die heb ik allebei nog niet gelezen. The Music of Erich Zahn vond ik goed, en dat verhaal waarin de hoofdpersoon tijdens een wandeling ofzo overvallen wordt door noodweer en moet schuilen in een oud hutje waar een kannibaal in blijkt te wonen. En nog dat verhaal waarin de hoofdpersoon af blijkt te stammen van een soort mensaap in Congo. De titels weet ik niet meer, had toen de Nederlandse vertaling gelezen.

Ik ga nu Amnesia: The Dark Descent installeren, het is een horror adventure :9
pi_86911144
Ik zou wel eens iets heel groots willen uitvinden. Waardoor het leven op zijn kop staat.

Zodat de hele wereld mij kent. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')