Lol dus je moet betalen om voor hun reclame te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:15 schreef kitao het volgende:
Op de Zevenhuizerplas een roeibootje huren is niet zo duur hoor.
en eigenlijk zouden ze jou moeten betalen voor het reclame maken...
VS , wat verwacht je ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lol dus je moet betalen om voor hun reclame te maken?
Dan bakken ze wel mooie poetsen.
Moguhquote:
Nou, ik niet. Ik ben wel op mijn werk maar het is lekker rustigquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:35 schreef Watertornado het volgende:
Wat is iedereen hier sportief/druk vandaag?
een kat in de auto ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
In rotterdam nu.de kat vind het allemaal nog een beetje eng.
Die zal snel wennen als de rest van je spullen over komen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
In rotterdam nu.de kat vind het allemaal nog een beetje eng.
In een reismand met een deken/kussen waar die vaak op ligt, moet dat prima kunnen. Onze kat heeft er nooit moeite mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:38 schreef kitao het volgende:
[..]
een kat in de auto ?
heb ik ook een keer geprobeerd , zat meteen een uur te poetsen..
Die had ik even niet dus ik dacht ik zet hem op de vloer bij de passagiersstoel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef PeuRac het volgende:
In een reismand met een deken/kussen waar die vaak op ligt, moet dat prima kunnen. Onze kat heeft er nooit moeite mee.
Jij wilde hier toch niet komen , welk belang heeft dat dan voor jou ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef Boudibou het volgende:
Welk deel van Rotjeknor ben je eigenlijk naartoe verhuisd mams?
Charlois.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef Boudibou het volgende:
Welk deel van Rotjeknor ben je eigenlijk naartoe verhuisd mams?
Onze kat is bang voor de lift, dus voordat ik beneden ben (van de 18e) zit ik al onder de krassenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Die had ik even niet dus ik dacht ik zet hem op de vloer bij de passagiersstoel.
Tjonge , dat was niet slim , die scheet gelijk de boel onder.
even nieuwsgierig, waar zit je ongeveer?quote:
Lekker dicht bij zuidplein , niet verkeerd.quote:
Alhoewel ik een hekel aan de stad heb, ben ik er toch soms wel te vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij wilde hier toch niet komen , welk belang heeft dat dan voor jou ?
Dorpsweg. Nummertje rond de 100.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
even nieuwsgierig, waar zit je ongeveer?
Later vond ik ergens een rieten mandje en heb ik de kat omgedoopt tot Mozes..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onze kat is bang voor de lift, dus voordat ik beneden ben (van de 18e) zit ik al onder de krassenplus dat ik al die haren niet in mn auto wil
Doe je Sarah de groeten van mij als je 'r ziet?quote:
Mijn moeder heeft een auto. Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Lekker dicht bij zuidplein , niet verkeerd.
En gelukkig heb je een auto dus heb je ook geen last van de politie-razzia's-controles bij de metro.
ok , no hard feelings..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alhoewel ik een hekel aan de stad heb, ben ik er toch soms wel te vinden.
Bovendien was ik er benieuwd naar..
dan zit je echt n paar straten hier vandaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dorpsweg. Nummertje rond de 100.
Dit is een ian_nick ui. zit op mijn telefoon dus kan niet wisselen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je Sarah de groeten van mij als je 'r ziet?
Ik vond je vorige UI mooier trouwens.
Dussss...wanneer is er een pyamaparty gepland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zit je echt n paar straten hier vandaan
weet niet of myra haar pyjama al heeft meeverhuisdquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dussss...wanneer is er een pyamaparty gepland?
Je kunt toch wel op je computer hem veranderen terwijl je op je telefoon zit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een ian_nick ui. zit op mijn telefoon dus kan niet wisselen.
O , weer verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een auto. Ik heb niet eens een rijbewijs.
Probeerde ik ook,, lukt inderdaad niet. Ook kan ik geen ui's zien op mijn telefoon..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een ian_nick ui. zit op mijn telefoon dus kan niet wisselen.
Volgens mij heb ik niemand horen zeggen dat een pyama vereist is...quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet of myra haar pyjama al heeft meeverhuisd
will do. Tnx!quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trws, myra, mocht je iets niet kunnen vinden ofzogeef maar n gil
oh dus in jouw hoofd zijn we half ontkleed kussengevechten aan het houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niemand horen zeggen dat een pyama vereist is...
is wel goed hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:55 schreef kitao het volgende:
[..]
O , weer verkeerd begrepen...![]()
en sorry voor die misplaatste achterbank 'grap' , maar jij begon ook eerst te giechelen om mijn knotsopmerking.
Nou nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dus in jouw hoofd zijn we half ontkleed kussengevechten aan het houden?
sliep je ook op beton ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Jezus wat een nacht... ieder uur wakker, crap geslapen.
Dat ieder uur wakker herken ik niet, wel crap wakker wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Jezus wat een nacht... ieder uur wakker, crap geslapen.
Nee gewoon in mijn bedje. Maar de ene keer had ik 't heel warm en dan werd ik wakker, en deed ik m'n dikke deken weg, dan kreeg ik het even later weer koud... Yeah crap.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ieder uur wakker herken ik niet, wel crap wakker worden
Ohh dat sucks! Ik heb daar ook last van, maar volgens mij komt het bij mij doordat ik met krukken heb gelopen en daardoor spieren heb gebruikt die ik normaal niet gebruik, zelfs niet in de sportschool.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat altijd deden op pyamafeestjes.
Rondvliegende kussens, borsten..
Weer een ilusie armer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Dank je, ook kusje voor jouw nek danquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ohh dat sucks! Ik heb daar ook last van, maar volgens mij komt het bij mij doordat ik met krukken heb gelopen en daardoor spieren heb gebruikt die ik normaal niet gebruik, zelfs niet in de sportschool.
Maar kusje dus!
Ik kreeg zeker 4 krampaanvallen in mijn kuit , dan moet ik meteen mn tenen krommen anders is het te laat en dan ga ik zowat door de betonnen vloer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee gewoon in mijn bedje. Maar de ene keer had ik 't heel warm en dan werd ik wakker, en deed ik m'n dikke deken weg, dan kreeg ik het even later weer koud... Yeah crap.
stiekem is dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ty, maar mijnes is niet meer zo erg hoor.. ach waarom klaag ik! Kusjes krijgen is altijd leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ook kusje voor jouw nek dan
Oh dat is wel kutquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kreeg zeker 4 krampaanvallen in mijn kuit , dan moet ik meteen mn tenen krommen anders is het te laat en dan ga ik zowat door de betonnen vloer.
Wist je trouwens dat ze zomer - en winterdekbedden hebben met knoopjes ?
Grapje natuurlijk!quote:
mja, als we dat gaan bekennen is het hek van de dam natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk!
We doen niet anders! Rond vliegende bh;s, alles naakt, chips in bed etc. etc.
Het betere werkquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk!
We doen niet anders! Rond vliegende bh;s, alles naakt, chips in bed etc. etc.
Straks willen de mannen meedoen. Maar rondvliegende boxers is toch minder charmant.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja, als we dat gaan bekennen is het hek van de dam natuurlijk
klinkt niet verkeerd eerlijk gezegd , een hete poes ahw ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut![]()
Ja dat weet ik, maar ik heb dus een zomer dekbed en die is gewoon te warm soms ik ben namelijk echt een kachel in bed.
Dat gaan gewoon weg hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks willen de mannen meedoen. Maar rondvliegende boxers is toch minder charmant.
Moguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |