Ohh dat sucks! Ik heb daar ook last van, maar volgens mij komt het bij mij doordat ik met krukken heb gelopen en daardoor spieren heb gebruikt die ik normaal niet gebruik, zelfs niet in de sportschool.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat altijd deden op pyamafeestjes.
Rondvliegende kussens, borsten..
Weer een ilusie armer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Dank je, ook kusje voor jouw nek danquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ohh dat sucks! Ik heb daar ook last van, maar volgens mij komt het bij mij doordat ik met krukken heb gelopen en daardoor spieren heb gebruikt die ik normaal niet gebruik, zelfs niet in de sportschool.
Maar kusje dus!
Ik kreeg zeker 4 krampaanvallen in mijn kuit , dan moet ik meteen mn tenen krommen anders is het te laat en dan ga ik zowat door de betonnen vloer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee gewoon in mijn bedje. Maar de ene keer had ik 't heel warm en dan werd ik wakker, en deed ik m'n dikke deken weg, dan kreeg ik het even later weer koud... Yeah crap.
stiekem is dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ty, maar mijnes is niet meer zo erg hoor.. ach waarom klaag ik! Kusjes krijgen is altijd leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ook kusje voor jouw nek dan
Oh dat is wel kutquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kreeg zeker 4 krampaanvallen in mijn kuit , dan moet ik meteen mn tenen krommen anders is het te laat en dan ga ik zowat door de betonnen vloer.
Wist je trouwens dat ze zomer - en winterdekbedden hebben met knoopjes ?
Grapje natuurlijk!quote:
mja, als we dat gaan bekennen is het hek van de dam natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk!
We doen niet anders! Rond vliegende bh;s, alles naakt, chips in bed etc. etc.
Het betere werkquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk!
We doen niet anders! Rond vliegende bh;s, alles naakt, chips in bed etc. etc.
Straks willen de mannen meedoen. Maar rondvliegende boxers is toch minder charmant.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja, als we dat gaan bekennen is het hek van de dam natuurlijk
klinkt niet verkeerd eerlijk gezegd , een hete poes ahw ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut![]()
Ja dat weet ik, maar ik heb dus een zomer dekbed en die is gewoon te warm soms ik ben namelijk echt een kachel in bed.
Dat gaan gewoon weg hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks willen de mannen meedoen. Maar rondvliegende boxers is toch minder charmant.
Moguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |