Doe je Sarah de groeten van mij als je 'r ziet?quote:
Mijn moeder heeft een auto. Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Lekker dicht bij zuidplein , niet verkeerd.
En gelukkig heb je een auto dus heb je ook geen last van de politie-razzia's-controles bij de metro.
ok , no hard feelings..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alhoewel ik een hekel aan de stad heb, ben ik er toch soms wel te vinden.
Bovendien was ik er benieuwd naar..
dan zit je echt n paar straten hier vandaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dorpsweg. Nummertje rond de 100.
Dit is een ian_nick ui. zit op mijn telefoon dus kan niet wisselen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je Sarah de groeten van mij als je 'r ziet?
Ik vond je vorige UI mooier trouwens.
Dussss...wanneer is er een pyamaparty gepland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zit je echt n paar straten hier vandaan
weet niet of myra haar pyjama al heeft meeverhuisdquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dussss...wanneer is er een pyamaparty gepland?
Je kunt toch wel op je computer hem veranderen terwijl je op je telefoon zit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een ian_nick ui. zit op mijn telefoon dus kan niet wisselen.
O , weer verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een auto. Ik heb niet eens een rijbewijs.
Probeerde ik ook,, lukt inderdaad niet. Ook kan ik geen ui's zien op mijn telefoon..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een ian_nick ui. zit op mijn telefoon dus kan niet wisselen.
Volgens mij heb ik niemand horen zeggen dat een pyama vereist is...quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet of myra haar pyjama al heeft meeverhuisd
will do. Tnx!quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trws, myra, mocht je iets niet kunnen vinden ofzogeef maar n gil
oh dus in jouw hoofd zijn we half ontkleed kussengevechten aan het houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niemand horen zeggen dat een pyama vereist is...
is wel goed hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:55 schreef kitao het volgende:
[..]
O , weer verkeerd begrepen...![]()
en sorry voor die misplaatste achterbank 'grap' , maar jij begon ook eerst te giechelen om mijn knotsopmerking.
Nou nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dus in jouw hoofd zijn we half ontkleed kussengevechten aan het houden?
sliep je ook op beton ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Jezus wat een nacht... ieder uur wakker, crap geslapen.
Dat ieder uur wakker herken ik niet, wel crap wakker wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Jezus wat een nacht... ieder uur wakker, crap geslapen.
Nee gewoon in mijn bedje. Maar de ene keer had ik 't heel warm en dan werd ik wakker, en deed ik m'n dikke deken weg, dan kreeg ik het even later weer koud... Yeah crap.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ieder uur wakker herken ik niet, wel crap wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |