Lol dus je moet betalen om voor hun reclame te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:15 schreef kitao het volgende:
Op de Zevenhuizerplas een roeibootje huren is niet zo duur hoor.
en eigenlijk zouden ze jou moeten betalen voor het reclame maken...
VS , wat verwacht je ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lol dus je moet betalen om voor hun reclame te maken?
Dan bakken ze wel mooie poetsen.
Moguhquote:
Nou, ik niet. Ik ben wel op mijn werk maar het is lekker rustigquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:35 schreef Watertornado het volgende:
Wat is iedereen hier sportief/druk vandaag?
een kat in de auto ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
In rotterdam nu.de kat vind het allemaal nog een beetje eng.
Die zal snel wennen als de rest van je spullen over komen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
In rotterdam nu.de kat vind het allemaal nog een beetje eng.
In een reismand met een deken/kussen waar die vaak op ligt, moet dat prima kunnen. Onze kat heeft er nooit moeite mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:38 schreef kitao het volgende:
[..]
een kat in de auto ?
heb ik ook een keer geprobeerd , zat meteen een uur te poetsen..
Die had ik even niet dus ik dacht ik zet hem op de vloer bij de passagiersstoel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef PeuRac het volgende:
In een reismand met een deken/kussen waar die vaak op ligt, moet dat prima kunnen. Onze kat heeft er nooit moeite mee.
Jij wilde hier toch niet komen , welk belang heeft dat dan voor jou ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef Boudibou het volgende:
Welk deel van Rotjeknor ben je eigenlijk naartoe verhuisd mams?
Charlois.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef Boudibou het volgende:
Welk deel van Rotjeknor ben je eigenlijk naartoe verhuisd mams?
Onze kat is bang voor de lift, dus voordat ik beneden ben (van de 18e) zit ik al onder de krassenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Die had ik even niet dus ik dacht ik zet hem op de vloer bij de passagiersstoel.
Tjonge , dat was niet slim , die scheet gelijk de boel onder.
even nieuwsgierig, waar zit je ongeveer?quote:
Lekker dicht bij zuidplein , niet verkeerd.quote:
Alhoewel ik een hekel aan de stad heb, ben ik er toch soms wel te vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij wilde hier toch niet komen , welk belang heeft dat dan voor jou ?
Dorpsweg. Nummertje rond de 100.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
even nieuwsgierig, waar zit je ongeveer?
Later vond ik ergens een rieten mandje en heb ik de kat omgedoopt tot Mozes..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onze kat is bang voor de lift, dus voordat ik beneden ben (van de 18e) zit ik al onder de krassenplus dat ik al die haren niet in mn auto wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |