Mij doe je er zelden een plezier mee. Ik heb graag een schoon huis, maar het werk mag iemand anders doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik heb geen hekel aan schoonmaken.. lekker muziekje aan en vol gas aan de slag!
neen .... ik ga zo wel gewoon naar de sportschool..quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:30 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Iets ontwijkend vind je in het nadenken over wat je allemaal zou moeten doen.. als je dat lang genoeg volhoud, ben je even bezig
dat is nog eens een gedisciplineerd idee! succes meid!quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neen .... ik ga zo wel gewoon naar de sportschool..
Dat heb ik dus met koken.. ik eet echt heel graag en ik lust vrijwel alles.. maar klaarmaken?! nee bedanktquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij doe je er zelden een plezier mee. Ik heb graag een schoon huis, maar het werk mag iemand anders doen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat is nog eens een gedisciplineerd idee! succes meid!
nee ik zwaaide even vriendelijk terugquote:
ooo... gelukkig maar...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee ik zwaaide even vriendelijk terug![]()
ik ben alleen maar zo absurd vroeg wakker omdat er tussen 9 en 13 n postbode n pakje komt ophalen hierhad het tien keer liever zelf opgestuurd, maar dat ging weer niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo... gelukkig maar...![]()
postbodes en .... van 9-13 wachten onoesssssssssssssssss
* -Engel-denkt.... samen wachten is leuker.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben niet zo goed in wachten, en de wetenschap dat die dude ook prima pas om 3 uur kan komen maar t niet beter
veel dingen zijn samen leukerquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-denkt.... samen wachten is leuker.....
zo eerst maar even naar de sportschoolmijn
-gevoel moet naar
want ik heb mijn vaste arbeidsovereenkomst.... de enge buurman is verhuisd.... en ik heb verlof gekregen en kan dus nu gewoon een reisje boeken
True......quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel dingen zijn samen leuker
oh en driedubbel WOOOOOOHOOOO![]()
![]()
Boudibou zat er wel overduidelijk steeds naast , wie denkt nu hetgeen hij schreef over zijn moeder ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama.
Hi Kitao...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef kitao het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Boudibou zat er wel overduidelijk steeds naast , wie denkt nu hetgeen hij schreef over zijn moeder ?
En dat jij close met haar bent had ik al binnen 2 woorden in de smiezen.
Verder vind ik het rot voor je dat je in een 1-oudergezin leeft en dan ook nog met 1 die met de noorderzon is vertrokken. Goed voor je dat je inmiddels de volwassen leeftijd hebt bereikt , heb je zijn toestemming voor wat dan ook , wettelijk gezien dan , nergens meer voor nodig.
ahw isquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heeft je kereltje je wakker gemaakt?
ik bedoelde ook die van joequote:
O gelukkig...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bedoelde ook die van joedat jij er geen heb weet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel goed van jequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:21 schreef -Engel- het volgende:
Oke ik ga nu naar de sportschool.....
Ik zei sportschoolWHY
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O gelukkig...mijn stagekinderen vragen altijd wanneer ik mn man en kinderen eens meeneemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
( come on! zo oud ben ik toch niet? )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dat laatste heeft dan niet veel geholpen toch als je je nu nog steeds zo voelt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet...... ik ben totaal a-sportief... maar ik voel me gewoon nog steeds niet ok.... misschien heb ik hetzelfde als vorige jaar..... toen heb ik me ongeveer 5 mnd
gevoeld omdat ik niet wist wat ik met mijn huis moest gaan doen....
Toen ben ik uiteindelijk maar weer eens gaan verhuizen
Vertel , hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn stagekinderen vragen altijd wanneer ik mn man en kinderen eens meeneem![]()
( come on! zo oud ben ik toch niet? )
23quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Vertel , hoe oud ben je ?
(is onbeleefd een dame te vragen natuurlijk.....)
quote:
heb je wel n goed kussen dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je wel n goed kussen dan?
ja, om 5 uur vanmorgen. Nog wel weer geslapen daarna.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heeft je kereltje je wakker gemaakt?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets met auto ongeluk icm stress.
wou ik ook net zeggen....quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je wel n goed kussen dan?
kan door stress komenquote:
T ongeluk was vorig jaar.Mn nek was daavoor ook al matig. Recentelijk weer een klap gehad en nu is t roulette bij t wakker worden. Overigens kan ik er meestal prima mee doorgaan, mezelf masseren helpt ook goed vaak.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm dat zuigt wel. Heb ook n keer n ongeluk gehad, bizar hoe lang dat blijft doorzeuren, en dan is het twee maanden weg en dan steekt het de kop weer op
.
Is het bij jou iets blijvends of is t ongeluk nog niet zo lang geleden?
das wel balen dat je nooit weet hoe je wakker word... hoop dat je niet te veel belangrijke dingen hoeft te doen vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ongeluk was vorig jaar.Mn nek was daavoor ook al matig. Recentelijk weer een klap gehad en nu is t roulette bij t wakker worden.
maar is dat normaal dan ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tegen iedereen, was een mededling.
met de B&J boot varen,maar ik moet er vadaag niet aan denken om t water op te gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel balen dat je nooit weet hoe je wakker word... hoop dat je niet te veel belangrijke dingen hoeft te doen vandaag
als in het ijs?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met de B&J boot varen,maar ik moet er vadaag niet aan denken om t water op te gaan![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als in het ijs?op een boot?
tuurlijk , icesailing ken je toch wel ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als in het ijs?op een boot?
das wel n origineel bedankjequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]B&J heeft een boot (staat misschien wel op de site) en daar gingen we mee varen met n groepje. Cadeautje van t bedrijf,als bedankje.
neem ff rustig de tijd om t over te laten gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
Bloedneus stopt niet goed. En nu ook koppijn
Is zeker leuk, maar ik ga t dus niet meemakenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel n origineel bedankje![]()
ik word altijd ziek op boten
Koel je het? Verder rustig de tijd nemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
Bloedneus stopt niet goed. En nu ook koppijn
Hè verdorrie , dan heb ik het verkeerd gelezen....geen idee dat ze zichzelf bedoelde , kwam zelfs niet bij me op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze zomaar een bloedneus krijgt? Voor de meeste mensen niet nee.
krijg je die achterlijke pakjes er ook bijquote:
Amsterdamser kan bijna niet...maar ik snap dat je nu niet een paar uurtjes behoefte eraan hebt om op een houten bankje te gaan zitten.quote:
Ik had al zeil kleding klaarliggen, daar krijg je t niet koud inquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je die achterlijke pakjes er ook bij![]()
ziet er verder wel gezellig uitalleen lijkt het me nu al best wel koud op t water
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had al zeil kleding klaarliggen, daar krijg je t niet koud in![]()
En die pakjes moeten we aan, anders is de boot te duur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |