Relxt. Even dampen. Ciao!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, maar ik vind het altijd erg gezellig en je ontmoet nog eens nieuwe mensen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:48 schreef Cue_ het volgende:
Wel goed
Eerst gezellig wat gedronken ergens. En toen buiten rondje gelopen.. en gezoend.. toen wezen dansen.. en daarna buiten nog wat gekletst.. en toen naar huis. Hij is net weg. Niet meer gedaan dan gezoend.
Nee, wel met schoonmaken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:16 schreef -Engel- het volgende:
Hi... heb je nog hulp met verhuizen nodig?
Dan wel voor tweeën alsjeblieft. Daarna komt bezoek en dan moet het gewoon schoon zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:22 schreef -Engel- het volgende:
Kijk maar uit ... straks kom ik nog langs
Oh.. dat is jammer.. ik heb altijd op zondag mijn assepoester-bevlieging.quote:
Ik vind dat je dame dat lekker zelf mag doen ....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wel voor tweeën alsjeblieft. Daarna komt bezoek en dan moet het gewoon schoon zijn.
Hi LMSquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:23 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Oh.. dat is jammer.. ik heb altijd op zondag mijn assepoester-bevlieging.
Anders had ik graag mijn handen uit de mouwen gestoken
Hoi Engelquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi LMS![]()
Nog leuke plannen voor vandaag?
In de tijdzone waar ik woon is het al zondag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:23 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Oh.. dat is jammer.. ik heb altijd op zondag mijn assepoester-bevlieging.
Anders had ik graag mijn handen uit de mouwen gestoken
Dat mag je vinden, zolang het schoonmaakwerk er maar niet onder lijdt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:23 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind dat je dame dat lekker zelf mag doen ....
... ik ben er nog niet overuit.... er zijn wat dingen die ik moet doen.... maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:26 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Hoi Engel![]()
Eerst even boodschappen doen straks en dan krijg ik vanmiddag visite.En jij?!
Neehoor dankje. Volgende week pas de grote dingen. Nu moet mijn iMac dus ik moet afsluiten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi... heb je nog hulp met verhuizen nodig?
Iets ontwijkend vind je in het nadenken over wat je allemaal zou moeten doen.. als je dat lang genoeg volhoud, ben je even bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... ik ben er nog niet overuit.... er zijn wat dingen die ik moet doen.... maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.....
dus nu zoek ik iets lekker ontwijkends om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |