Mij doe je er zelden een plezier mee. Ik heb graag een schoon huis, maar het werk mag iemand anders doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik heb geen hekel aan schoonmaken.. lekker muziekje aan en vol gas aan de slag!
neen .... ik ga zo wel gewoon naar de sportschool..quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:30 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Iets ontwijkend vind je in het nadenken over wat je allemaal zou moeten doen.. als je dat lang genoeg volhoud, ben je even bezig
dat is nog eens een gedisciplineerd idee! succes meid!quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neen .... ik ga zo wel gewoon naar de sportschool..
Dat heb ik dus met koken.. ik eet echt heel graag en ik lust vrijwel alles.. maar klaarmaken?! nee bedanktquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij doe je er zelden een plezier mee. Ik heb graag een schoon huis, maar het werk mag iemand anders doen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat is nog eens een gedisciplineerd idee! succes meid!
nee ik zwaaide even vriendelijk terugquote:
ooo... gelukkig maar...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee ik zwaaide even vriendelijk terug![]()
ik ben alleen maar zo absurd vroeg wakker omdat er tussen 9 en 13 n postbode n pakje komt ophalen hierhad het tien keer liever zelf opgestuurd, maar dat ging weer niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo... gelukkig maar...![]()
postbodes en .... van 9-13 wachten onoesssssssssssssssss
* -Engel-denkt.... samen wachten is leuker.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben niet zo goed in wachten, en de wetenschap dat die dude ook prima pas om 3 uur kan komen maar t niet beter
veel dingen zijn samen leukerquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-denkt.... samen wachten is leuker.....
zo eerst maar even naar de sportschoolmijn
-gevoel moet naar
want ik heb mijn vaste arbeidsovereenkomst.... de enge buurman is verhuisd.... en ik heb verlof gekregen en kan dus nu gewoon een reisje boeken
True......quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel dingen zijn samen leuker
oh en driedubbel WOOOOOOHOOOO![]()
![]()
Boudibou zat er wel overduidelijk steeds naast , wie denkt nu hetgeen hij schreef over zijn moeder ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama.
Hi Kitao...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef kitao het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Boudibou zat er wel overduidelijk steeds naast , wie denkt nu hetgeen hij schreef over zijn moeder ?
En dat jij close met haar bent had ik al binnen 2 woorden in de smiezen.
Verder vind ik het rot voor je dat je in een 1-oudergezin leeft en dan ook nog met 1 die met de noorderzon is vertrokken. Goed voor je dat je inmiddels de volwassen leeftijd hebt bereikt , heb je zijn toestemming voor wat dan ook , wettelijk gezien dan , nergens meer voor nodig.
ahw isquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heeft je kereltje je wakker gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |