Player.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou meeneem hoef je die eerste keer echt niet (mee) te betalen hoor..
23e als het goed is weer loon
Hogeschool aan de G.J de Jonghweg? Daar heeft Lotusss ook gezeten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd naar metro coolhaven om naar school te gaan.
Je kan ook mijn persoonlijke slaaf worden.. Mrs. Slavequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ben wanhopig naar geld.En ik vertrouw het wel.
Nee, de Hogeschool aan de Pieter de Hoochweg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hogeschool aan de G.J de Jonghweg? Daar heeft Lotusss ook gezeten!
Dit stukje vond ik hilarisch, ik was aan het werk en ik kon de vrachtwagen amper op de weg houden van het lachen.quote:
Dat hij moet wachten op z'n loon doet daar dan weer afbreuk aan. Een echte playert hoeft daar namelijk niet op te letten.quote:
Mja I know. Maar als ik toegelaten word lig ik sowieso een maand intern, dus dan houden ze het wel in de gaten. En het is al een goed medicijn, ze gaan alleen kijken hoe het werkt samen met de pil.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook mijn persoonlijke slaaf worden.. Mrs. Slave![]()
Nee, maar ik zou het je niet aanraden. Is toch wel een risicootje he.. aflevering van Two and a half Men is mooi, dan doet Alan aan zo n onderzoek mee...gaat hem goed af..
Hmm, ik ken alleen die aan de Jonghweg.. De Hooghweg loopt hier achter..maar daar zit toch geen hogeschool? Alleen een VWO ding..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de Hogeschool aan de Pieter de Hoochweg.
+1quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]En hoeveel vrouwen heeft dat je al opgeleverd?
Ahaa.. en je ouders staan hierachter?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja I know. Maar als ik toegelaten word lig ik sowieso een maand intern, dus dan houden ze het wel in de gaten. En het is al een goed medicijn, ze gaan alleen kijken hoe het werkt samen met de pil.
Als mijn werkweken zo blijven ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hij moet wachten op z'n loon doet daar dan weer afbreuk aan. Een echte playert hoeft daar namelijk niet op te letten.
Tegenover het middelbaar onderwijs voor toneel. Zit een hogeschool instituut. Klein gebouw, oud pand, met het groene koepeltje op de toren. Zitten maar een paar lokalen. Super tof. Iedereen kent iedereen. Kan echt niet wachten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, ik ken alleen die aan de Jonghweg.. De Hooghweg loopt hier achter..maar daar zit toch geen hogeschool? Alleen een VWO ding..
Kom jij t niet ff brengen dan?quote:
Ekstra weekend is altijd geweldig om te luisterenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit stukje vond ik hilarisch, ik was aan het werk en ik kon de vrachtwagen amper op de weg houden van het lachen.
Als jouw werkweken zo blijven, kan je t ook niet uitgevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als mijn werkweken zo blijven ik ook niet.
Mijn moeder vindt alles prima.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa.. en je ouders staan hierachter?
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ekstra weekend is altijd geweldig om te luisteren
Jawel, als het goed is lopen mijn werkweken van maandagavond tot vrijdag rond de middag dus dan wel. Alleen is het een beetje druk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jouw werkweken zo blijven, kan je t ook niet uitgeven
Ja maar ik had dure uitgaves deze maand en zulks!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hij moet wachten op z'n loon doet daar dan weer afbreuk aan. Een echte playert hoeft daar namelijk niet op te letten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn vader is best wel streng en zo.
Dit kwam over als: Ach, die trut geeft niks om mij. Dan doe ik alles maar op mijn eigen manier. Sterf!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt alles prima.
wie????quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Skippy22 is echt een man voor jou.
Neehoor, mijn moeder is tevens mijn beste vriendin soms. Maar ze is wel makkelijk. En ze komt uit de medische sector, dus ze vind het ook niet zo eng. Ze probeert mij niet meer te bemoederen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit kwam over als: Ach, die trut geeft niks om mij. Dan doe ik alles maar op mijn eigen manier. Sterf!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn echte papa heeft al 2 jaar niets van zich laten horen.
Heb je nog wel een halve bak B&J dan?quote:
Wat een... hmmzzz...quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn echte papa heeft al 2 jaar niets van zich laten horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar, net voorbij de rotonde zeg maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenover het middelbaar onderwijs voor toneel. Zit een hogeschool instituut. Klein gebouw, oud pand, met het groene koepeltje op de toren. Zitten maar een paar lokalen. Super tof. Iedereen kent iedereen. Kan echt niet wachten.
Wel een mooi liedje.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een... hmmzzz...4 jaar niet gezien, 2 jaar niets gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, mensen maken keuzes he. Ik heb ook niet altijd even open gestaan voor contact, ik stond niet achter de keuzes die hij maakte.
quote:
nee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nog wel een halve bak B&J dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh daar, net voorbij de rotonde zeg maar![]()
Terug naar de brug lopen en dan rechts het trappetje af, naar Verwij lopen.. 30c en dan bel je aan
Wat schuift t?quote:
Hmm..mijn vooroordelen kloppen vandaag niet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, mijn moeder is tevens mijn beste vriendin soms. Maar ze is wel makkelijk. En ze komt uit de medische sector, dus ze vind het ook niet zo eng. Ze probeert mij niet meer te bemoederen.
Niet als je in de tussentijd een paar keer hier bent blijven slapenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ben ik volgend jaar al weer vergeten als ik er weer heen moet.
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm..mijn vooroordelen kloppen vandaag niet...
Maargoed. Leuk dat je met je mama wel een goede band hebt.
Dat klinkt als "Ik geef je de nacht om nooit te vergeten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als je in de tussentijd een paar keer hier bent blijven slapen
Dat lijkt me best vervelend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
4 jaar niet gezien, 2 jaar niets gehoord.
Ach, mensen maken keuzes he. Ik heb ook niet altijd even open gestaan voor contact, ik stond niet achter de keuzes die hij maakte.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Evie het volgende:
[..]
verzin maar wat.. en dan ga ik daar wel of niet op in![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt als "Ik geef je de nacht om nooit te vergeten.![]()
"
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |