Hoe is Socios met wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]![]()
Psst..vertel..hoe is Socios?..
Ik ben van 1969 lieverdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou zegzo oud ben je nou ook weer niet
quote:
Ga werken dan, muts!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik ben nooit moeilijk over geld. En ik betaal graag en geef mijn moeder graag dingen. Van mijn eerste loon ooit had ik een horloge gekocht.Voor moederdag zo'n nintendo DS iets die ze wilde hebben voor in de auto op vakantie. Ik ben nooit lastig als ik geld heb.
Maar ik zit al een paar maanden thuis door omstandigheden en mijn moeder is dat een beetje zat.
Nee mop, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij wil mij zijn ?![]()
* littledrummergirl kent heel de tekst en zingt mee![]()
* littledrummergirl gooit er maar ns n cliche over zou oud zijn als je je voelt tegenaanquote:
Ik wilde werken en toen gingen we ineens verhuizen. En ik ben niet zo goed in solliciteren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga werken dan, muts!![]()
Nah, ik snap het wel.. Ik heb ook maanden thuis gezeten hiervoor.. Alleen kreeg ik wel gewoon geld
Maar ik blijf erbij, het maakt niet uit, dan ga je gewoon een keer zonder geld mee![]()
Dat is voor het eerst dat iemand dat schattig vond.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Je hebt zo'n accent/dialect.Ik zat meteen zo van hihih awwww
![]()
weet ik tochquote:
Ik ben een back-lurker en zag toevallig een leuke bericht staan van iemand die dacht dat jij met de treinenman hebt ofzo.quote:
Mits knuffel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn we nu weer vriendjes?
Wat wil je/zoek je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde werken en toen gingen we ineens verhuizen. En ik ben niet zo goed in solliciteren.
Cliche maar waarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl gooit er maar ns n cliche over zou oud zijn als je je voelt tegenaan![]()
We hebben geen relatie. Maar we gaan wel met elkaar. Zoiets was het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben een back-lurker en zag toevallig een leuke bericht staan van iemand die dacht dat jij met de treinenman hebt ofzo.
dat zeggen alle oude mensenquote:
Het maakt me allemaal niet meer zoveel uit, het is maar voor een jaartje. Zolang het maar betaald. Ik wil alleen geen supermarkt of post meer doen.quote:
In dat geval ben ik in de 20quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl gooit er maar ns n cliche over zou oud zijn als je je voelt tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mits knuffel.
Of keiharde neuqseks natuurlijk.![]()
Of beide.
je weet toch dat ik seks vies vindquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mits knuffel.
Of keiharde neuqseks natuurlijk.![]()
Of beide.
Ahaa,,okee,,geinig, via Fok een relatie.. wel een barrière die je overschrijdt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben geen relatie. Maar we gaan wel met elkaar. Zoiets was het.
Geen super, geen post.. En het liefst dicht bij huis?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het maakt me allemaal niet meer zoveel uit, het is maar voor een jaartje. Zolang het maar betaald. Ik wil alleen geen supermarkt of post meer doen.
maar wel voor mij tochquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen grote knuffelbeer zijn.Tenminste niet altijd.
Mja, raar genoeg zijn de mensen die ik in de kroeg of iets tegen kom gewoon niet mijn mensen zegmaar. Of ik tref de verkeerde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,okee,,geinig, via Fok een relatie.. wel een barrière die je overschrijdt.
Uhuh.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je weet toch dat ik seks vies vindvieze plakkerige stinkende bende
Net als jij over 20 jaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeggen alle oude mensen![]()
Promo/evenementenwerk. Chill betaald voor je leeftijd, halve dag werken, halve dag gratis meefeesten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het maakt me allemaal niet meer zoveel uit, het is maar voor een jaartje. Zolang het maar betaald. Ik wil alleen geen supermarkt of post meer doen.
Liefst wel, maar voor "leuker" werk ben ik ook wel bereid wat verder te reizen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen super, geen post.. En het liefst dicht bij huis?
Ben ik waarschijnlijk te onzeker voor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Promo/evenementenwerk. Chill betaald voor je leeftijd, halve dag werken, halve dag gratis meefeesten.
Ahaa,,en wat is jouw type? Waar kom je eigenlijk vandaan? Ik denk Ermelo ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, raar genoeg zijn de mensen die ik in de kroeg of iets tegen kom gewoon niet mijn mensen zegmaar. Of ik tref de verkeerde.
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel voor mij tochals ik weer eens instort van de slaap
leer je snel hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik waarschijnlijk te onzeker voor.Ik stap niet zomaar op mensen af.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan wel.
Maar ik wil ook wel even het konijn zijn.
Hoeft niet haha. Je kan of promowerk of horeca/evenementenwerk doen. Is dus muntjesverkopen of achter de bar staan, en als je klaar bent en het feest gaat nog lekker zijn gang, kan jij ook je gang gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik waarschijnlijk te onzeker voor.Ik stap niet zomaar op mensen af.
Er zit vanalles in de buurt van waar je gaat wonenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst wel, maar voor "leuker" werk ben ik ook wel bereid wat verder te reizen.
ow w8 ik doe het foutquote:
Op je knietjes mag vast ook wel van 'mquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow w8 ik doe het fout
* littledrummergirl laat zich smachtend in zeus armen vallen
wilde je meer zoiets?
Geboren Brabander. Maar vanaf morgen in Rotterdam te vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,en wat is jouw type? Waar kom je eigenlijk vandaan? Ik denk Ermelo ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |