Hoe is Socios met wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]![]()
Psst..vertel..hoe is Socios?..
Ik ben van 1969 lieverdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou zegzo oud ben je nou ook weer niet
quote:
Ga werken dan, muts!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik ben nooit moeilijk over geld. En ik betaal graag en geef mijn moeder graag dingen. Van mijn eerste loon ooit had ik een horloge gekocht.Voor moederdag zo'n nintendo DS iets die ze wilde hebben voor in de auto op vakantie. Ik ben nooit lastig als ik geld heb.
Maar ik zit al een paar maanden thuis door omstandigheden en mijn moeder is dat een beetje zat.
Nee mop, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij wil mij zijn ?![]()
* littledrummergirl kent heel de tekst en zingt mee![]()
* littledrummergirl gooit er maar ns n cliche over zou oud zijn als je je voelt tegenaanquote:
Ik wilde werken en toen gingen we ineens verhuizen. En ik ben niet zo goed in solliciteren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga werken dan, muts!![]()
Nah, ik snap het wel.. Ik heb ook maanden thuis gezeten hiervoor.. Alleen kreeg ik wel gewoon geld
Maar ik blijf erbij, het maakt niet uit, dan ga je gewoon een keer zonder geld mee![]()
Dat is voor het eerst dat iemand dat schattig vond.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Je hebt zo'n accent/dialect.Ik zat meteen zo van hihih awwww
![]()
weet ik tochquote:
Ik ben een back-lurker en zag toevallig een leuke bericht staan van iemand die dacht dat jij met de treinenman hebt ofzo.quote:
Mits knuffel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn we nu weer vriendjes?
Wat wil je/zoek je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde werken en toen gingen we ineens verhuizen. En ik ben niet zo goed in solliciteren.
Cliche maar waarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl gooit er maar ns n cliche over zou oud zijn als je je voelt tegenaan![]()
We hebben geen relatie. Maar we gaan wel met elkaar. Zoiets was het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben een back-lurker en zag toevallig een leuke bericht staan van iemand die dacht dat jij met de treinenman hebt ofzo.
dat zeggen alle oude mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |