quote:Ik heb nooit gesnapt waarom uitgerekend bij hem al 3 mensen drukten na 2 regels zingen.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen de hype weer in perspectief gaan zien. Hij is goed, maar niet werelds.
quote:Omdat het gewoon goed wasOp zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom uitgerekend bij hem al 3 mensen drukten na 2 regels zingen.
quote:Oja, alleen Anouk mag datOp zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Yvette is terecht afgevallen. Wat zij stond te doen sloeg nergens op. Ze is Anouk niet.
quote:Ja euuhhhh, misschien omdat het dan ook een *battle* was?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:19 schreef Pan.da het volgende:
Ik vond Ben sowieso lekkerder klinken, maar smaken verschillen uiteraard. Daarentegen vond ik Yvette meer 'strijd' leveren. Er een battle van maken.
quote:Ja maar niet iedereen maakte er een battle van.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja euuhhhh, misschien omdat het dan ook een *battle* was?
quote:iddOp zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
Hij is goed afgevallen!![]()
[ afbeelding ]
quote:WTFOp zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ik vind van wel, vind zijn stem mooier.Op maandag 25 oktober 2010 13:22 schreef Redux het volgende:
Ja, maar puur kijkend naar de battle, vond je ben beter dan yvette?
quote:Ik hou meer van zijn stem ja.Op maandag 25 oktober 2010 13:22 schreef Redux het volgende:
quote:Ja, puur qua sound zeker.Op maandag 25 oktober 2010 13:22 schreef Redux het volgende:
quote:inderdaad! yvette is duidelijk een ervaren zangeres en kan veel met haar stem. Roel zei alleen; je had een opdracht en die heb je goed volbracht.Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef Redux het volgende:
Ik vind het ook vreemd, als je de battle terugkijkt waarin Yvette echt rockt en ben gewoon (wel goed is maar) achterblijft, de reactie van jeroen van de boom is 'als yvette er straks uit gaat...' en hij heeft het verder niet over ben en spreekt alszodanig ook niet echt een voorkeur voor ben of voor yvette uit, niet expliciet.
Daarnaast praat roel ook alleen maar in termen van 'we gaan door met ben'.
Echt jammer want ik vind yvette in de battle duidelijk de beste. Ben doet het met gemak? Moet je kijken wat dat meisje voor stem heeft, ik kreeg er kippevel van.
quote:whaha, ben je gek?Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Net even gekeken...
Yvette kan niet zo goed maat houden geloof ik, en ik vind dr stem niet mooi, ze zingt te overdreven.
Ben was wel weer heel erg goed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
Mensen die dat gekrijs van Yvette mooier vonden_!
quote:ze zouden een duet moeten doenOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
quote:Dat is iemand anders? Toch......?Op zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ik moest een beetje krassen.
quote:Hij kon bij de zwaargewichten vast niet meekomen.Op zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Of hij vond dat gewoon lelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij kon bij de zwaargewichten vast niet meekomen.
quote:ik vond het niet MOOIER maar ik vond haar wel goed.Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
Ah, jij bent muzikant? Nee, dan is het zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Ik ben zelf muzikant en denk werkelijk dat Ben Saunders de beste zanger van Nederland is. Misschien wel het beste zangtalent dat Nederland ooit heeft voortgebracht.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Ik ben zelf muzikant en denk werkelijk dat Ben Saunders de beste zanger van Nederland is. Misschien wel het beste zangtalent dat Nederland ooit heeft voortgebracht.
Muzikant van de jostiband? Dit, het beste ooit?quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |