een hoog Dries Roelvink gehalte wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf populair gemaakt... das wat anders dan het zijn

Daar waar je de andere drie wel erbij had genoemd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
En als je mij vraagt: noem 10 artiesten met verstand van muziek zit hij er zeker niet bij

quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Jeroen is duidelijk geen goed panellid.... laat hem lekker zingen voor die mensen die er wel van houden... Maar stop aub met overdreven interresant doen op TV, alsof je er verstand van hebt

Jeroen is een slechte coach om te beslissen wat ie wil of wat ie niet wildequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Jeroen is wel de faal van deze show. Wat een stakker zeg

Zoals ik het begreep zijn er maar 5 auditie ronden. 17 is vrij normaal voor zo'n showquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is een aardige programma ..alleen wel lang 17 weken hoor!!

Klopt, met een stuk of 8 liveshows zit je er zo aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep zijn er maar 5 auditie ronden. 17 is vrij normaal voor zo'n show

Ja. Heb ik ook intussen begrepen.quote:

Ons kent onsquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
door de programmamakers gevraagd om mee te doen omdat ze al in het circuit zit als achtergrondzangeres van vrij bekende zangers en zangeressen.

Dan heeft ze geluk dat ze door de programmamakers is gevraagd om mee te doen.. Kennen wij haar ook als achtergrond zangeres?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Ja. Heb ik ook intussen begrepen.
Overigens had die a.s. vrouw van mijn collega zichzelf niet opgegeven, maar is ze door de programmamakers gevraagd om mee te doen omdat ze al in het circuit zit als achtergrondzangeres van vrij bekende zangers en zangeressen.

Jeroen v/d Boom is jaren zangcoach geweest dus weet echt wel waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Jeroen is duidelijk geen goed panellid.... laat hem lekker zingen voor die mensen die er wel van houden... Maar stop aub met overdreven interresant doen op TV, alsof je er verstand van hebt

Zó grappig dat jij dingen post alsof het een feit isquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen v/d Boom is jaren zangcoach geweest dus weet echt wel waar hij het over heeft.
Verder vond ik het programma te traag. Over het talent is ons van te voren duidelijk gemaakt dat ze beter zijn dan mensen van X factor of Idols maar dat is niet zo. Omdat ze nu auditie doen met live band wil nog niet zeggen dat je kwalitatief een betere zanger bent. Het maakt het in veel opzichte makkelijker omdat je er niet alleen staat en je jezelf op kan trekken aan de band. Het draaien van die stoelen is leuk maar lijd ook af je zit op sommige momenten echt meer op de stoelen te letten dan op de artiest.
 (maar daar heb je wel vaker een handje van
 (maar daar heb je wel vaker een handje van  )
 ) 

Kerel, laat hem lekker z'n mening hebben, niet iedereen hoeft VOH te aanbidden toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Ratso het volgende:
[..]
Zó grappig dat jij dingen post alsof het een feit is(maar daar heb je wel vaker een handje van
)
Ik heb vanavond zeker 3 of 4 acts gezien die in Xfactor of welke andere talentshow de laatste 10 zouden halen. Dus ga gewoon lekker popstars kijken ofzo... en laat ons genieten van het talent in The voice!

.
.

Truusquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heej Boballes goed met jou? Ontopic: ik ga dit ook volgen.
 Prima hoor! Huis aan het kopen en zo
 Prima hoor! Huis aan het kopen en zo  .
. 

Met ons ook goed..succes met huis kopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef BVO het volgende:
TruusPrima hoor! Huis aan het kopen en zo
.
En met jou en je man?
Ja, ontopic. Jeroen van der Boom faalt.

Mwah, dat is toch niet letterlijk gezegd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef marky het volgende:
Over het talent is ons van te voren duidelijk gemaakt dat ze beter zijn dan mensen van X factor of Idols maar dat is niet zo.

17 weken lijkt lang... maar dat valt in de praktijk vaak meequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Helemaal met jou eens Greys..al kijk ik nooit naar andere talenten jachten ..Maar heb ze wel ooit hier gelezen.VOH ga ik volgen al is 17 uitzendingen wel lang.

Ja andere talenten jachten kijk ik gewoon niet..Ik wacht wel af..maar vond het gisteren een leuke uitzending. Alleen de reclamequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
17 weken lijkt lang... maar dat valt in de praktijk vaak mee

quote:The Voice of Holland mateloos populair...
John de Mol gaat los
HILVERSUM - John de Mol keek zaterdagochtend reikhalzend uit naar de eerste kijkcijfers van zijn gloednieuwe programma The Voice of Holland. Vooraf had hij gehoopt op 1,2 miljoen kijkers. "Vanaf 1,4 of 1,5 miljoen kijkers vrees ik dat ik zondag een kater heb", voorspelde hij afgelopen week... Laat de champagneflessen maar komen!
Talentenjachten op televisie blijven onverminderd scoren. De start van The Voice of Holland op RTL4 interesseerde vrijdagavond 1.671.000 kijkers. Tegelijkertijd keken 901.000 liefhebbers naar Popstars op SBS6. Dit blijkt uit de zaterdag gepubliceerde cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
The Voice of Holland is een nieuwe talentenshow die is ontwikkeld door het productiebedrijf Talpa van John de Mol. Het is een muziekshow waarin Nick & Simon, Jeroen van der Boom, VanVelzen en Angela Groothuizen zoeken naar de nieuwe generatie artiesten. Tenenkrommende audities krijgen de kijkers niet meer te zien, waarmee het programma zich onderscheidt van Idols en X-Factor. Van de zevenduizend inschrijvingen, mochten alleen de 150 beste zangers en zangeressen optreden. De coaches zitten aanvankelijk met hun rug naar het podium, zodat ze uitsluitend de stemmen van de kandidaten kunnen beoordelen. De Mol hoopt met deze variant een succesvolle formule in handen te hebben die Talpa ook aan buitenlandse tv-zenders kan verkopen.
De trend van talentenjachten is dus nog niet voorbij. Terwijl op RTL4 de finale nadert van de zaterdagavondshow My Name Is, heeft NET5 alweer een nieuwe show aangekondigd waarin nieuw danstalent wordt gezocht. De Nederlandse versie van Got to Dance zal in 2011 te zien zijn. Op 6 oktober begint NET5 eerst met de Britse afleveringen van de dansshow.

Ik denk het ook wel. Popstars gaat nu te snel vervelen omdat ze het zo lang hebben gerekt en dit is lekker fris en nieuw.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Meer dan 1,5 miljoen dus toch
De tweede show wordt belangrijk, of mensen blijven hangen of terug gaan naar Popstars.
Ik denk dat het zo blijft

Terug gaan naar popstars??? Ik denk dat ze nooit bij popstars zijn geweest. Popstars heeft net hetzelfde aantal kijkers als vorige week, dus die 1.6 miljoen kijkers voor The Voice zijn gewoon dezelfde mensen die vorige week nog naar Hollands got talent keken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Meer dan 1,5 miljoen dus toch
De tweede show wordt belangrijk, of mensen blijven hangen of terug gaan naar Popstars.
Ik denk dat het zo blijft

Eens. VanVelzen vind ik wel leuk, hoe hij sprong in de armen van Benquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel aardig, maar het boeide me niet zo. Wat ik al eerder zei, te langdradig en ik had er veel meer van verwacht. De jury vind ik ook niet leuk, vooral JvdB niet... Het moet wat vlotter allemaal.
 .
. ) was vrij slecht, en die gaat dan zomaar door. Dat met die tweeling vond ik ook vaag. Alsof Angela van tevoren kreeg ingefluisterd dat ze toch moest omdraaien, voor het verrassingseffect ofzo. Toen ze vertelde dat ze graag wilde weten hoe ze eruit zagen, klonk het een beetje als een smoesje
) was vrij slecht, en die gaat dan zomaar door. Dat met die tweeling vond ik ook vaag. Alsof Angela van tevoren kreeg ingefluisterd dat ze toch moest omdraaien, voor het verrassingseffect ofzo. Toen ze vertelde dat ze graag wilde weten hoe ze eruit zagen, klonk het een beetje als een smoesje  .
. 

Mooi dat Popstars dezelfde aantal kijkers heeftquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Ratso het volgende:
[..]
Terug gaan naar popstars??? Ik denk dat ze nooit bij popstars zijn geweest. Popstars heeft net hetzelfde aantal kijkers als vorige week, dus die 1.6 miljoen kijkers voor The Voice zijn gewoon dezelfde mensen die vorige week nog naar Hollands got talent keken.

Juist niet... Het had zo keihard moeten dalen die cijfers dat ze meteen dachten 'ha, dat moet maar naar de zaterdag verplaatst'quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi dat Popstars dezelfde aantal kijkers heeft

Zit nu terug te kijken op RTL.nl
 Zit nu terug te kijken op RTL.nl  

Nee want dan heb ik Vrijdag niks meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist niet... Het had zo keihard moeten dalen die cijfers dat ze meteen dachten 'ha, dat moet maar naar de zaterdag verplaatst'

Je gaat echt definitief overstappen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik Vrijdag niks meer

Jupquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat echt definitief overstappen?

Nee ik heb vorige week geen Hollands got Talent gekeken en ook Popstars niet..Alleen naar The Voice. Overig die tweeling vond ik ook niks en die dikke man ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Ratso het volgende:
Terug gaan naar popstars??? Ik denk dat ze nooit bij popstars zijn geweest. Popstars heeft net hetzelfde aantal kijkers als vorige week, dus die 1.6 miljoen kijkers voor The Voice zijn gewoon dezelfde mensen die vorige week nog naar Hollands got talent keken.

Inderdaad onterechtquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef marcodej het volgende:
Die Schipholgay was wel redelijk onterecht door, behoorlijk irritant ventje ook.

Popstars heeft er deze week bij nieuwe kijkers bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Ratso het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |