Ja zoals hij altijd is jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Kally, wat een kwijllebal he die jeroen, kunnen we hem niet in zijn stoeltje laten opvouwen, echt en dan die kutkop die hij steeds trekt, bbrrrr enge vent
Ws omdat die ook het populairst zijn nu. Anders begrijp ik het écht niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Miam het volgende:
Snap eigelijk niet waarom ze voor Nick&Simon kiest.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het best leuk. Alles meevallen nog
als dat al een gegronde reden is......quote:
Voor de humorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ws omdat die ook het populairst zijn nu. Anders begrijp ik het écht niet.
*steekt tong uit*quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het best leuk. Alles meevallen nog
Ik zapte er toevallig langs en bleef hangen. Verwachtte er werkelijk helemaal niks van, maar ik vond het toch best ok.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Concept is gewoon erg goed vond ik. Niet perfect ofzo, maar zeker goed
het gerucht ging vroeger dat hij een verkapte homo was/is/ weet ik veel, maar anders moet ie zich eens lekker laten nemen door pak hem beet gerard of gordon, echt jammer pleur hem uit het prog zou ik zo zeggen.quote:
Yep, zeker na tattooboyquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Hmmm, goeie keuze om VOH te volgens![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef MissJ het volgende:
WOW WOW WOW deze dame is echt geniaal goed!
En nog een beauty ook
komt dit niet uit het buitenland?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Dit programma gaat echt wel verkopen in het buitenland.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gerucht ging vroeger dat hij een verkapte homo was/is/ weet ik veel, maar anders moet ie zich eens lekker laten nemen door pak hem beet gerard of gordon, echt jammer pleur hem uit het prog zou ik zo zeggen.
Angela had niet gedrukt. Dus ze kon Angela niet kiezen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Jennifer had beter Angela kunnen kiezen denk ik, hoewel het voor die kandidaten volgens mij geen bal uitmaakt wie hun coach is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |