Klopt. Maar dan gaat het dus OOK om het uiterlijk, in dat geval dan uitstraling.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar het gaat toch vooral om de uitstraling. Elton John ziet er bijvoorbeeld niet uit maar die man heeft iets waardoor je naar hem wilt blijven kijken, zelfde met Mercury.
Ja dat is idd leuk als iemand ver is gekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die praatjes met de kandidaat zelf niet nee. Maar de familie en thuisbezoekjes hoeft van mij dan weer niet. Nu nog niet zeg maar, das vind ik pas leuk als je in de kwart / halve finale zit ofzo.
Twin-sandwichquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou jaAngela heeft er 2 voor de prijs van 1
Ja graag, ik wil wijnquote:
normaal zeikt men alleen maar over te veel reclame, nu is er geen reclame, ga je daar over zeikenquote:
Er moet een goede tussenweg inzitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
normaal zeikt men alleen maar over te veel reclame, nu is er geen reclame, ga je daar over zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |