En het antwoord daarop is danquote:Vraag
Ik vervang voor een woningbouwcorperatie geregeld oude groepenkasten door nieuwe. De netbeheerder stelt dan dat er sprake is van een nieuwe installatie, die dus aan de nieuwe druk van de NEN1010 moet voldoen. Klopt dit ?
Uit hetzelfde boek haal ik ook dat de verlichting over twee aardlekschakelaars verdeeld moet worden zodat er bij een defect altijd verlichting over is.quote:[b]Antwoord :[.b]
Het is de bedoeling dat het te vervangen onderdeel, dus de verdeelinrichting wordt uitgelegd volgens de nieuwste editie van de norm NEN1010. Dit betekend meestal bijvoorbeeld de toepassing van aardlekschakelaars van 30 mA. Het gaat te ver om dan te stellen dat de gehele installatie aan de nieuwe norm moet voldoen.
als het goed is kan je met 1 DigiD code jezelf, geregistreerd partner en kind(eren) overzetten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef DJMO het volgende:
• Ik heb zelf een DigiD, mijn man ook, maar verhuist mijn kind automatisch mee? Of moet ik hem apart verhuizen en dus een DigiD voor hem aanvragen?
Bibliotheekabonnement?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef DJMO het volgende:
*zucht*
het heeft me een halve dag en minimaal zes telefoongesprekken gekost om mijn internet te kunnen verhuizen. Werd eind van de middag teruggebeld dat het wel 'gewoon' mogelijk was en dat ze, om me te compenseren, geen verhuiskosten (á 35 euro) in rekening brengen(trouwens sowieso belachelijk, een nieuwe aansluiting is maar 15 euro adm. kosten, en een verhuizing 35
)
tussenstand geregelde zaken tot nu toe:
• Huur oude woning opgezegd
• afspraak 1e inspectie is gemaakt
• Rabobank is per 1 november verhuisd naar het nieuwe adres
• Tele2 gaat per 19 november in op het nieuwe adres
• Eneco en Evides gaan per 13 oktober in op het nieuwe adres
• Zilveren Kruis hoef ik niet te regelen, die halen hun adresgegevens rechtstreeks uit het gba.
• TNT post doorsturen (1 maand, vanaf 15 november)
Half geregeld:
Kraamzorg: info aangevraagd wanneer ik m'n adreswijziging daar moet doorgeven
Nog te doen:
• Gemeente (via DigiD)
• Ik heb zelf een DigiD, mijn man ook, maar verhuist mijn kind automatisch mee? Of moet ik hem apart verhuizen en dus een DigiD voor hem aanvragen?
• SVB (Kinderbijslag) via DigiD
• CZ via DigiD
• Huisarts
• Apotheek
• OV-Chipkaart (kan dat via mijnov.nl ?)
• diverse klantenkaarten (airmiles, bonuskaart etc)
Iemand nog aanvullingen voor dat onderste lijstje? (en antwoord op m'n vragen? )
ik hoop dat het een paleisje gaat wordenquote:
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoop dat het een paleisje gaat worden![]()
+
thnx!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:31 schreef vamperotica het volgende:
kijk hier eens een beetje rond....
Zelfmaakideeën #3
haha, ik denk dat we meer in te pakken hebben dan ik dachtquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
wel een voordeel dat je niet zo groot woont,
heb je ook niet zo veel in te pakken
en het staat in het nieuwe huis lekker ruim
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
morgen de slaapkamer maar eens uitmesten qua kleding wat ik wel en niet meer draag en het laatste gewoonweg weggooien. Anders sjouw ik a) voor niks, en b) ligt m'n kast daar weer zó vol met troep die ik niet draag
ik hik al maanden tegen het opruimen van oude zooi aan, dus nu ik dan ga verhuizen, moet ik er maar eens met de botte bijl doorheenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Slim slim... Ik heb dat niet gedaan en er staan nu nog steeds een paar dozen met (denk ik
) kleding die ik schijnbaar niet mis. Binnenkort maar eens uitmesten dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |