het is idd behang, maar t ziet er helaas niet uit, dus gaat er wel afquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd DJMO![]()
En schattige Delftsblauwe tegeltjes naast de ingang van het "keldertje"
Hoewel het er uitziet als behang, maar het heeft wel wat
ik denk dat je bedoeld per 1-11 (november) ipv 1-10(oktober).quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze hebben zelfs nog rekening gehouden met ons zodat we zo min mogelijk overlap huur hebben! 13 oktober contract tekenen, morgen de acceptatie formulieren inleveren en de oude woning per 1-10 opzeggen
ik zou nog per 1-10 op kunnen zeggen, maar dan komt het huis ws. niet op tijd af (iig de kamers die we t hardste nodig hebben) dus het wordt idd ws. 1-11 ...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef loecje het volgende:
gefeliciteerd![]()
[..]
ik denk dat je bedoeld per 1-11 (november) ipv 1-10(oktober).
per 1-10 opzeggen dan moet je er per 1-11 uit. met het acceptatieformulier (wat k dus morgen ga inleveren) is de overeenkomst tussen verhuurder en ons al bindend. Dus ik zit niet zonder huis. Enige probleem is dat het nieuwe huis woonklaar maken niet binnen 17 dagen lukt, vandaar dat we toch idd per 1-11 gaan opzeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef loecje het volgende:
opzeggen per 1-10 dan zit je toch een halve maand zonder huis? aangezien je 13-10 pas tekent voor de nieuwe woning?? of mis ik iets?
er wordt minimaal een groep (wasmachine) bijgemaakt en een aardlekschakelaar geplaatstquote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Op verzoek topic titel veranderd
Gaat de woningbouwvereniging nog wat aan de meterkast veranderen dan ?
Geldt dit voor alle huizen of alleen als er een nieuwe groepenkast geplaatst wordt?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Vonkenboer het volgende:
De lichtinstallatie (zeg maar de normale groepen) moeten minimaal verdeeld worden over 2 aardlekschakelaars. Aldus de voorschriften van de NEN1010.
In principe moet men dus twee aardlekschakelaars plaatsen één voor bijvoorbeeld de groep van de wasmachine, en bijvoorbeeld de keuken, woonkamer, hal, wc, badkamer.
En een aardlekschakelaar voor de groep van bijvoorbeeld de overloop, slaapkamer 1, slaapkamer 2 en slaapkamer 3 en de zolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |