abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86937556
Heerlijk nieuws!

Wellicht heb je hier wat aan, checklist verhuizen:

http://www.kaartje2go.nl/checklist-verhuizing.html

succes maar ook veel voorpret ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:37:36 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937567
overigens een paar foto's die ik vorige keer 'vergeten' was te maken:

de hoek waar de wasmachine aansluiting zit:

de kookhoek:

het keukenblok:

het kookhoek nog een keer: duidelijk waarom de plaat verplaatst moet worden:

'Het keldertje' (kurkdroog)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:24:31 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86939071
Gefeliciteerd DJMO ^O^

En schattige Delftsblauwe tegeltjes naast de ingang van het "keldertje" :Y
Hoewel het er uitziet als behang, maar het heeft wel wat ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 13:26:00 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86939129
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd DJMO ^O^

En schattige Delftsblauwe tegeltjes naast de ingang van het "keldertje" :Y
Hoewel het er uitziet als behang, maar het heeft wel wat ;)
het is idd behang, maar t ziet er helaas niet uit, dus gaat er wel af ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86941397
gefeliciteerd *O*

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

ze hebben zelfs nog rekening gehouden met ons zodat we zo min mogelijk overlap huur hebben! 13 oktober contract tekenen, morgen de acceptatie formulieren inleveren en de oude woning per 1-10 opzeggen :D
ik denk dat je bedoeld per 1-11 (november) ipv 1-10(oktober).
pi_86943658
Gefeliciteerd! *O* En fijn dat ze toch nog zo veel op gaan knappen!!! ^O^
pi_86947684
Gefeliciteerd! Wat moet jij blij zijn zeg, gewoon plek voor 4 mensen!
Nog een tip voor als je een geverfd plafond hebt in de douche of andere natte ruimtes: schimmelwerende verf! Bij slechte ventilatie wordt dat altijd binnen no-time pikzwart en die verf werkt echt! In het vorige studentenhuis waar ik woonde begon de schimmel exact langs de verfgrens zeg maar :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 17:40:08 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86948347
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef loecje het volgende:
gefeliciteerd *O*
[..]

ik denk dat je bedoeld per 1-11 (november) ipv 1-10(oktober).
ik zou nog per 1-10 op kunnen zeggen, maar dan komt het huis ws. niet op tijd af (iig de kamers die we t hardste nodig hebben) dus het wordt idd ws. 1-11 ...

thnx all :D

pi_86951058
opzeggen per 1-10 dan zit je toch een halve maand zonder huis? aangezien je 13-10 pas tekent voor de nieuwe woning?? of mis ik iets?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 21:06:52 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86957044
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef loecje het volgende:
opzeggen per 1-10 dan zit je toch een halve maand zonder huis? aangezien je 13-10 pas tekent voor de nieuwe woning?? of mis ik iets?
per 1-10 opzeggen dan moet je er per 1-11 uit. met het acceptatieformulier (wat k dus morgen ga inleveren) is de overeenkomst tussen verhuurder en ons al bindend. Dus ik zit niet zonder huis. Enige probleem is dat het nieuwe huis woonklaar maken niet binnen 17 dagen lukt, vandaar dat we toch idd per 1-11 gaan opzeggen ;)

pi_86972492
ah oke, ik had geen rekening gehouden met de maand opzegtermijn.

maar dit topic gaat dus over in een klustopic? ik ben benieuwd wat jullie van deze halve bouwval gaan maken.
pi_86973941
oeh gefeliciteerd! een ruimere woonruimte is wel prettig ja!

leuk dat je het toch geaccepteerd heb, had hetzelfde gedaan ;)
suc6! *O*
~ Bonito La Risa ~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 13:13:19 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86977355
Contract huidige woning is opgezegd, afspraak voor tekenen nieuwe contract staat op 13-10, acceptatie formulieren zijn ingeleverd. inmiddels zijn eneco en water al aangevraagd op het nieuwe adres. M'n internet moet ik telefonisch regelen, aangezien ik op het nieuwe adres geen (actieve) kpn-aansluiting heb ( :') )

Verhuizing van zoonlief naar een andere locatie van de peuterspeelzaal is ook al aangevraagd, zodadelijk tnt-post verhuisservice regelen.

pi_86981289
*O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86983849
Ik ben heel blij dat jullie nu een huis hebben trouwens. Het is een fokload of werk, maar als jullie dat zien zitten kan er vast wel iets gaafs van worden gemaakt :Y

Heel veel geluk met jullie nieuwe stek!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 15:57:40 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86984068
dat plaatje vlindur O+ ik ga kijken of ik daar wat mee kan doen, afdrukken ofzo en ophangen in t nieuwe huis .. hij is zó toepasselijk voor ons, en zoals het uitgebeeld is, voelt het ook werkelijk! :*

pi_86984191
:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86988107
O+

Fijn meis en ook fijn dat de wbv wat meer gaat doen.
Ik ben benieuwd wat het wordt, zou best wel eens een mooi huisje met karakter kunnen worden.
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 20:05:02 #169
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_86993930
Op verzoek topic titel veranderd :)

Gaat de woningbouwvereniging nog wat aan de meterkast veranderen dan ? :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 20:07:20 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86994046
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Op verzoek topic titel veranderd :)

Gaat de woningbouwvereniging nog wat aan de meterkast veranderen dan ? :)
er wordt minimaal een groep (wasmachine) bijgemaakt en een aardlekschakelaar geplaatst :Y

Moderator woensdag 29 september 2010 @ 20:40:15 #171
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_86995865
De lichtinstallatie (zeg maar de normale groepen) moeten minimaal verdeeld worden over 2 aardlekschakelaars. Aldus de voorschriften van de NEN1010.

In principe moet men dus twee aardlekschakelaars plaatsen één voor bijvoorbeeld de groep van de wasmachine, en bijvoorbeeld de keuken, woonkamer, hal, wc, badkamer.
En een aardlekschakelaar voor de groep van bijvoorbeeld de overloop, slaapkamer 1, slaapkamer 2 en slaapkamer 3 en de zolder. :)
pi_86996236
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Vonkenboer het volgende:
De lichtinstallatie (zeg maar de normale groepen) moeten minimaal verdeeld worden over 2 aardlekschakelaars. Aldus de voorschriften van de NEN1010.

In principe moet men dus twee aardlekschakelaars plaatsen één voor bijvoorbeeld de groep van de wasmachine, en bijvoorbeeld de keuken, woonkamer, hal, wc, badkamer.
En een aardlekschakelaar voor de groep van bijvoorbeeld de overloop, slaapkamer 1, slaapkamer 2 en slaapkamer 3 en de zolder. :)
Geldt dit voor alle huizen of alleen als er een nieuwe groepenkast geplaatst wordt?
In ons huurhuis hebben wij maar 1 aardlek schakelaar
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 20:50:10 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86996401
Dan zal dat ook wel gebeuren Vonkenboer, ze laten het geheel nog keuren door eneco (of stedin, die hier de aansluitingen verzorgt. Zoals die vent van de wbv zei: we moeten de boel veilig opleveren, anders mogen we de woning niet eens verhuren. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat dat in orde komt nu. Hij had een waslijst van 2 a- viertjes met (kleine) aanpassingen die de komende twee weken gedaan gaan worden. (oa toch nieuwe wasbak en douchekraan in de douche, hier een deur 'ontklemmen' daar een nieuw plafond in, her en der de stopcontacten wandcontatctdozen vervangen etc etc etc. Véél meer dus dan waar ik op had gehoopt en wat het imo niet echt een kluswoning meer maakt. Immers, muren en vloeren en plafonds moeten in vrijwel elke (huur)woning opgeknapt worden?

pi_86996597
[quote]Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Geldt dit voor alle huizen of alleen als er een nieuwe groepenkast geplaatst wordt?
In ons huurhuis hebben wij maar 1 aardlek schakelaar
[/quote

Geld alleen voor nieuwe installaties en uitbreidingen ,dus niet voor bestaande instalaties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 21:13:57 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86997654
misschien ook nog wel leuk om te showen: plattegrond van m'n huisje
(ze zijn uit het archief gehaald maar ik neem aan dat de afmetingen nog wel kloppen, op de dingen na die dus verbouwd zijn zoals de keuken)
de begane grond:

met het verhaal erbij, dat op de plaats van het schuurtje nu dus de keuken is, en de muur tussen de woonkamer en oude keuken weggehaald is.
en de bovenverdieping:

Rechtsboven moet de ouderslaapkamer komen, daaronder die van m'n zoon, en links boven dus de babykamer.
klikbaar voor vergroting

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')