ehm... voor spullen die mensen gewoonlijk in een kast doen??quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken?
lol, nou ja, buiten dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
ehm... voor spullen die mensen gewoonlijk in een kast doen??
wat mij persoonlijk betreft welquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Beijtje het volgende:
In mijn oude huis als kledingkast, want was in slaapkamer. Hier zit ie in de keuken, dus voor de stofzuiger, oud papier, schoonmaakspullen, voorraad...
Ik vind zulke kasten met paneeldeur trouwens meestal mooier dan zonder deur.
Maar, is de kogel al door de kerk dan?
mn ouders hebben 2 inbouwkasten. bovenste gedeelte is open (staan zomaar wat leuke decoratie dingen, foto's, boeken enzo) het onderste gedeelte is gesloten met 2 deurtjes. vroeger stond daar al het speelgoed in(lekker uit het zicht). tegenwoordig alle fotoboeken en in de andere administratie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk erover om hier de deur uit te halen en als open boekenkast (bovenste planken) en speelgoedkast (onderste planken) te gan gebruiken. Er zullen vast meer mensen zijn die van die inbouwkasten hebben, dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken?
Ok, dinsdag dus... Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat mij persoonlijk betreft welmanlief lijkt steeds iets enthousiaster worden, dus ik heb hele goede hoop. Het blijft van dinsdag afhangen, dat wel ..
Schoonmaakmiddelen, voedselvoorraad, strijkijzer, etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk erover om hier de deur uit te halen en als open boekenkast (bovenste planken) en speelgoedkast (onderste planken) te gan gebruiken. Er zullen vast meer mensen zijn die van die inbouwkasten hebben, dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken?
Dat behangetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
steeds meer en meer heb ik het gevoel van welquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Oh meis, morgen ga je weer kijken! Hebben jullie het er nog weer over gehad? En issie al overstag? Spannend!
de planten is mss wel een goed idee, één ervan is een hangplant, die past er wel ind idd. en de laders ookquote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Dat behangetje![]()
Ik zou de deur er inderdaad uithalen en er een klein plantje inzetten, of leuke (zwarte) fotolijstjes, samen met wat boeken en doosjes met spulletjes als telefoonladers. En dan niet 1 rij boeken, 1 rij planten, maar het een beetje mixen zeg maar. Kan volgens mij erg leuk worden! Ziet er vanaf hier ook uit alsof het 'behangetje' in prima staat is...
ze hebben zelfs nog rekening gehouden met ons zodat we zo min mogelijk overlap huur hebben! 13 oktober contract tekenen, morgen de acceptatie formulieren inleveren en de oude woning per 1-10 opzeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Hee, super! Dat is een hele hoop meer dan waar je op gerekend had![]()
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!
ik weet op dit moment gewoon niet meer waar ik moet beginnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Allemaal goed nieuws! Wat zul je blij zijn!!!
jij MOET helderziend zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Neem eerst een kopje koffie en ga lijstjes maken. Dat heeft meer zin dan van alles door elkaar te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |