abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86762908

??

;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 20:31:37 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86763823
je hebt een pm Tm .. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 23-09-2010 20:39:55 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 12:24:07 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86784523

Ik denk erover om hier de deur uit te halen en als open boekenkast (bovenste planken) en speelgoedkast (onderste planken) te gan gebruiken. Er zullen vast meer mensen zijn die van die inbouwkasten hebben, dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken? :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86784962
Ik had exact zo'n kast. Ik gebruikte hem ook open.

Maar nadat ik een huisgenoot kreeg (dus een kamer moest opofferen) heb ik de deur er weer ingehangen om extra (gesloten) bergruimte te creëren. Er liggen nu boeken in, wat administratie, losse troep, vogelvoer, beddengoed etc.

Ik krijg nu tijdelijk weer een huisgenoot, daarna wil ik hem misschien wel weer open doen en dan vol met boeken ofzo. Dat vind ik mooi. In mijn toekomstige huis. Wil ik graag een open boekenwand/kast!
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:45:59 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86785329
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken? :P
ehm... voor spullen die mensen gewoonlijk in een kast doen??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86785347
In mijn oude huis als kledingkast, want was in slaapkamer. Hier zit ie in de keuken, dus voor de stofzuiger, oud papier, schoonmaakspullen, voorraad...
Ik vind zulke kasten met paneeldeur trouwens meestal mooier dan zonder deur.
Maar, is de kogel al door de kerk dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 12:48:13 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86785408
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

ehm... voor spullen die mensen gewoonlijk in een kast doen??
lol, nou ja, buiten dat dus ;)

Er zitten nl twee van deze kasten in de woonkamer, één naast de keuken, die wil ik als voorraadkast gaan gebruiken en bijvoorbeeld glazen/ontbijtspullen etc. ik was gewoon nieuwsgierig of andere mensen "aparte" bestemminge hadden voor inbouwkasten in een woonkamer :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 12:49:19 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86785452
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Beijtje het volgende:
In mijn oude huis als kledingkast, want was in slaapkamer. Hier zit ie in de keuken, dus voor de stofzuiger, oud papier, schoonmaakspullen, voorraad...
Ik vind zulke kasten met paneeldeur trouwens meestal mooier dan zonder deur.
Maar, is de kogel al door de kerk dan?
wat mij persoonlijk betreft wel :Y manlief lijkt steeds iets enthousiaster worden, dus ik heb hele goede hoop. Het blijft van dinsdag afhangen, dat wel ..

pi_86786206
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk erover om hier de deur uit te halen en als open boekenkast (bovenste planken) en speelgoedkast (onderste planken) te gan gebruiken. Er zullen vast meer mensen zijn die van die inbouwkasten hebben, dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken? :P
mn ouders hebben 2 inbouwkasten. bovenste gedeelte is open (staan zomaar wat leuke decoratie dingen, foto's, boeken enzo) het onderste gedeelte is gesloten met 2 deurtjes. vroeger stond daar al het speelgoed in(lekker uit het zicht). tegenwoordig alle fotoboeken en in de andere administratie.

zoiets als dit

ik bedoel dan de eerste maar dan zonder tv. maar die met een laptop/pc oplossing op die afbeelding vind ik zelf ook wel een mooie. zeker als je wat minder ruimte hebt en je pc niet in het zicht wilt hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 24-09-2010 13:41:23 ]
pi_86786872
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

wat mij persoonlijk betreft wel :Y manlief lijkt steeds iets enthousiaster worden, dus ik heb hele goede hoop. Het blijft van dinsdag afhangen, dat wel ..
Ok, dinsdag dus... Ik ben benieuwd!
pi_86793048
quote:
[ afbeelding ]
Schoonmaakmiddelen, voedselvoorraad, strijkijzer, etc.
pi_86901569
quote:
[ afbeelding ]
Dat behangetje O+
Ik zou de deur er inderdaad uithalen en er een klein plantje inzetten, of leuke (zwarte) fotolijstjes, samen met wat boeken en doosjes met spulletjes als telefoonladers. En dan niet 1 rij boeken, 1 rij planten, maar het een beetje mixen zeg maar. Kan volgens mij erg leuk worden! Ziet er vanaf hier ook uit alsof het 'behangetje' in prima staat is...
  maandag 27 september 2010 @ 19:46:17 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86913544
Oh meis, morgen ga je weer kijken! Hebben jullie het er nog weer over gehad? En issie al overstag? Spannend!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 08:32:31 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86930942
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Oh meis, morgen ga je weer kijken! Hebben jullie het er nog weer over gehad? En issie al overstag? Spannend!
steeds meer en meer heb ik het gevoel van wel :Y maar ik durf niet te hopen tot hij daadwerkelijk JA zegt ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 08:33:42 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86930967
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Dat behangetje O+
Ik zou de deur er inderdaad uithalen en er een klein plantje inzetten, of leuke (zwarte) fotolijstjes, samen met wat boeken en doosjes met spulletjes als telefoonladers. En dan niet 1 rij boeken, 1 rij planten, maar het een beetje mixen zeg maar. Kan volgens mij erg leuk worden! Ziet er vanaf hier ook uit alsof het 'behangetje' in prima staat is...
de planten is mss wel een goed idee, één ervan is een hangplant, die past er wel ind idd. en de laders ook :Y thnx voor je tips!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 11:50:05 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86935988
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
WE GAAN VERHUIZEN
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

dinsdag 28 september 2010 @ 12:13:58 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86936745
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

ZE GAAN VERHUIZEN!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:* Fijn dat de kogel door de kerk is meis!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:15:55 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86936818
en een ietwat uitgebreidere update:

Meneer van de TD liep ook weer mee, en na afloop was bekend dat de groepenkast aangepast werd, we krijgen er iig een extra groep én aardlekschakelaar bij. De wc-bril wordt vervangen, de kranen in de badkamer worden vervangen, de spiegel en wasbak dito. ook een nieuw planchet erbij. Het (ergste!) plafond in de slaapkamer van Jan word vervangen, al het hang en sluitwerk wordt nagekeken, de overtollige gasleidingen / aansluitingen worden verwijderd, al het elektra wordt verder nagekeken. en vast nog wel wat kleine dingetjes, ik bedoel hij had 2 aviertjes vol geschreven, dus ik heb echt niet alles onthouden wat de wbv toch nog allemaal gaat doen voor ons _O_

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 september 2010 @ 12:20:31 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86936958
Hee, super! Dat is een hele hoop meer dan waar je op gerekend had ^O^

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:21:42 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86936993
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Hee, super! Dat is een hele hoop meer dan waar je op gerekend had ^O^

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! *O*
ze hebben zelfs nog rekening gehouden met ons zodat we zo min mogelijk overlap huur hebben! 13 oktober contract tekenen, morgen de acceptatie formulieren inleveren en de oude woning per 1-10 opzeggen :D

dinsdag 28 september 2010 @ 12:23:33 #146
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86937061
Allemaal goed nieuws! Wat zul je blij zijn!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 september 2010 @ 12:23:47 #147
13151 crew  Rewimo
pi_86937070
Klinkt prima! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:29:41 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937293
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Allemaal goed nieuws! Wat zul je blij zijn!!!
ik weet op dit moment gewoon niet meer waar ik moet beginnen _O-
ja:

huurcontract opzeggen
verhuizing eneco + internet + digitenne regelen
huurtoeslag voor nieuwe huis aanvragen

verrhuizing gemeente via digid doorgeven
svb dito
verzekeringen overzetten

Inpakken: boeken, foto's, kleding overtollig servies,

klaarzetten: schoonmaak troep (mazzel dat allesreiniger en afwasmiddel en chloor in de aanbieding is bij de albert heijn :+ )

nu heb ik dus echt vanalles in m'n hoofd en ik weet niet waar te beginnen :')

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 september 2010 @ 12:31:08 #149
13151 crew  Rewimo
pi_86937343
Neem eerst een kopje koffie en ga lijstjes maken. Dat heeft meer zin dan van alles door elkaar te gaan doen ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:31:48 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937375
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Neem eerst een kopje koffie en ga lijstjes maken. Dat heeft meer zin dan van alles door elkaar te gaan doen ;)
jij MOET helderziend zijn :D ik zít aan de koffie en probeer rustig te worden O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')