abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2010 @ 14:27:23 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86710715
Stel nou dat het energiebedrijf de groepenkast afkeurt? Wie is dan verantwoordelijk voor het vervangen daarvan? De verhuurder?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:28:29 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710750
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Stel nou dat het energiebedrijf de groepenkast afkeurt? Wie is dan verantwoordelijk voor het vervangen daarvan? De verhuurder?
ja. zonder meer :Y hebben ze al toegegeven bij de eerste bezichtiging :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2010 @ 14:29:18 #103
13151 crew  Rewimo
pi_86710782
Hm.... O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86710799
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

Persoonlijk begin ik steeds minder redenen te zien om het niet te doen. Ik moet alleen m'n man nog overhalen en zorgen dat m'n schoonvader niet afhaakt :X
Leuk!!! :D

quote:
de elektra word nagekeken, dus zal veilig opgeleverd worden. Dat vereist de wet dus daar hoef ik me in principe geen zorgen om te maken.
O, da's mooi! (Valt de groepenkast daar dan niet ook onder? Incl. aardlekschakelaar?)
  woensdag 22 september 2010 @ 14:32:57 #105
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_86710907
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Hm.... O-)
jij je twijfels Rewimo???

* -gt- denkt, vooral gezien het feit DJMO voldoende hulp zegt te krijgen en dat de woning de status "opknapper" van de wbv heeft gekregen ze het moet doen.
Denk dat 1e vereiste voor DJMO wel moet zijn dat het veilig is, vooral met 1 kleine en 1 kleine op komst.
pi_86711052
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Dan zal de verhuurder maatregelen moeten treffen, en zorgen voor een veilige en doeltreffende oplossing
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:40:03 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86711134
is het mogelijk om zelf een keuring van de meterkast aan te vragen bij eneco, of kost dat ook geld?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86711207
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Leuk!!! :D
[..]

O, da's mooi! (Valt de groepenkast daar dan niet ook onder? Incl. aardlekschakelaar?)
De groepekast valt daar zeker ook onder maar kan ook goed gekeurt worden zonder aardlekschakelaar, want volgens de voorschriften was die gezien de leeftijd van de woning niet verplicht
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2010 @ 14:43:37 #109
13151 crew  Rewimo
pi_86711246
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef -gt- het volgende:

jij je twijfels Rewimo???
Geen twijfels, mogelijkheden ;)

DJMO, bel Eneco eens, dat kunnen ze je vast uitleggen, of en hoe je zo'n keuring kunt aanvragen.
pi_86711251
Als de huurprijs 100 euro onder het gemiddelde ligt en er pas plannen zijn voor over 5 a 6 jaar. Dan spaar je dus 5x12x100= 6000 euro uit. Dat is behoorlijk wat geld, daar kan je best wel wat verf voor kopen :)

Bovendien is die huurprijs 100 euro onder het gemiddelde van een ander woningbouw huis, iets wat pas over 3 jaar een optie is.
pi_86711286
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef DJMO het volgende:
is het mogelijk om zelf een keuring van de meterkast aan te vragen bij eneco, of kost dat ook geld?
Ja, iedereen kan een woning laten keuren
De keurig kan naast Eneco ook gedaan worden door een erkend installateur, maar kost altijd geld
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:46:25 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86711338
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef exlurker het volgende:

[..]

Ja, iedereen kan een woning laten keuren
De keurig kan naast Eneco ook gedaan worden door een erkend installateur, maar kost altijd geld
ik zal eens bij m'n neef informeren of hij iemand kent ...

woensdag 22 september 2010 @ 14:50:18 #113
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_86711500
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Geen twijfels, mogelijkheden ;)

DJMO, bel Eneco eens, dat kunnen ze je vast uitleggen, of en hoe je zo'n keuring kunt aanvragen.
aha :)
zelf keuring aanvragen en aangeven dat men .....
ooooooooooooh
dat had ik niet achter jou gezocht :P :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2010 @ 14:57:33 #114
13151 crew  Rewimo
pi_86711761
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef -gt- het volgende:
aha :)
zelf keuring aanvragen en aangeven dat men .....
ooooooooooooh
dat had ik niet achter jou gezocht :P :P
Ik heb nog weleens een ideetje 8-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 15:02:42 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86711914
overigens was ik foto's van de tuin vergeten realiseer ik me net:

pi_86717409
Achter zit je dus redelijk vrij, helemaal 's avonds. Of zijn dat geen volkstuintjes?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 17:40:05 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86718376
afaik zijn het idd volkstuintjes Twentemeisje. Maar als ik naar die ruimte kijk, bij die boom (onderste foto) kan een leuk zitje komen voor ons, terwijl aan de andere kant (bij die betonnen plaat) mooi een glijbaan en zandbak voor Jan kan komen. En dan is er nog ruimte zat voor een zwembadje ergens :P Aan de voorkant is ruimte genoeg om een halfopen schuurtje te maken voor onze fietsen (met sloopafval, er wordt genoeg gebouwd hier in de buurt, dus met wat mazzel is er genoeg materiaal te vinden, het heeft natuurlijk geen prio 1, maar wel fijn als onze fietsen droog staan) ik zie er ook nog ruimte genoeg om een hok te bouwen voor de klikobakken .. mogelijkheden te over met wat fantasie en genoeg (sloop)materiaal :)

valt het op dat ik in gedachten al bezig ben met inrichten en dat de vraag ja of nee, voor mij dus nauwelijks meer te beantwoorden valt omdat ik er al woon in gedachten? :@

pi_86718844
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef DJMO het volgende:
afaik zijn het idd volkstuintjes Twentemeisje. Maar als ik naar die ruimte kijk, bij die boom (onderste foto) kan een leuk zitje komen voor ons, terwijl aan de andere kant (bij die betonnen plaat) mooi een glijbaan en zandbak voor Jan kan komen. En dan is er nog ruimte zat voor een zwembadje ergens :P Aan de voorkant is ruimte genoeg om een halfopen schuurtje te maken voor onze fietsen (met sloopafval, er wordt genoeg gebouwd hier in de buurt, dus met wat mazzel is er genoeg materiaal te vinden, het heeft natuurlijk geen prio 1, maar wel fijn als onze fietsen droog staan) ik zie er ook nog ruimte genoeg om een hok te bouwen voor de klikobakken .. mogelijkheden te over met wat fantasie en genoeg (sloop)materiaal :)

valt het op dat ik in gedachten al bezig ben met inrichten en dat de vraag ja of nee, voor mij dus nauwelijks meer te beantwoorden valt omdat ik er al woon in gedachten? :@
Das fijn en lekker rustig toch?

Welneeeej joh, valt he-le-maal niet op :D . Ik vind dat je gevoel in dit soort zaken vaak een goede raadgever is. Heb je / hebben jullie er een goed gevoel bij en heb je genoeg hulp om het aan te pakken, dan moeten jullie het doen.

Het is dat we een fors eind uit elkaar wonen, anders stond hier nog wel het e.e.a. dat je kon gebruiken denk ik. Zal nog eens even kijken of wij nog een setje kranen hebben liggen (van de wastafels van de vorige bewoners), weet niet zeker of we die nu wel of niet weg hebben gegeven. Hoeveel heb je nodig?

Misschien een idee om hier een lijstje te maken met spullen die je nog nodig hebt? Wie weet hebben de volgens van je topic nog e.e.a. liggen dat je goed kunt gebruiken? Wie niet waagt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2010 @ 17:52:19 #119
13151 crew  Rewimo
pi_86718877
Kun je de tuin goed afsluiten? Ook belangrijk met kinderen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 17:53:49 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86718951
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Das fijn en lekker rustig toch?

Welneeeej joh, valt he-le-maal niet op :D . Ik vind dat je gevoel in dit soort zaken vaak een goede raadgever is. Heb je / hebben jullie er een goed gevoel bij en heb je genoeg hulp om het aan te pakken, dan moeten jullie het doen.

Het is dat we een fors eind uit elkaar wonen, anders stond hier nog wel het e.e.a. dat je kon gebruiken denk ik. Zal nog eens even kijken of wij nog een setje kranen hebben liggen (van de wastafels van de vorige bewoners), weet niet zeker of we die nu wel of niet weg hebben gegeven. Hoeveel heb je nodig?

Misschien een idee om hier een lijstje te maken met spullen die je nog nodig hebt? Wie weet hebben de volgens van je topic nog e.e.a. liggen dat je goed kunt gebruiken? Wie niet waagt...
we hebben maar één vaste wastafel in het hele huis (in de badkamer). Dus in principe douchekraan en wastafelkraan. In de keuken beneden zit een gewone standaard mengkraan (zal wel wennen worden, ben éénhendelskranen gewend in dit huis (en thermostaat kraan in de douche, is ideaal met een kleintje, nooit te heet douchen, maar goed, daar hebben ze een badthermometer voor uitgevonden :P )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 18:00:27 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86719252
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Kun je de tuin goed afsluiten? Ook belangrijk met kinderen :)
dat ijzeren ding gaat vrij zwaar open, en kan afgesloten worden. Ik weet vrijwel zeker dat dat één van de eerste dingen is die mijn schoonvader verder in orde maakt zodra de kamers af zijn. Voor die tijd is het toch ook geen buitenspeelweer (denk ik dan).

woensdag 22 september 2010 @ 19:55:20 #122
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_86723759
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had in mijn eerste flatje ooit eens schimmel in de badkamer aan het plafond. Daar heb ik het schimmelplekkenspul van HG rijkelijk overheen geplensd en ik heb die schimmel nooit terug gezien.
Echte schimmelsporen haal je niet zo snel weg. HG zal je dan moeten blijven gebruiken. Ook al ziet een plafond er goed uit in een badkamer, schijn er eens met een zaklamp op onder de juiste hoeken... ik gebruikte dan ook regelmatig chloor om het plafond schoon te maken in mijn ex-schimmelhol (want HG is gewoon verdunde chloor) maar moest dit wel om de zoveel maanden herhalen. Als ik soms tussendoor even met zaklamp keek, zag ik het al weer zitten, terwijl het met het blote oog nog niet zichtbaar was.

Anyway, ik heb zo'n idee dat de TS het wel neemt (wat ze zelf ook al zegt)... als je nog 3 jaar in een tweekamer appartement moet wonen of flink moet klussen (met hulp) in een groter huis...
Wat zeuren we eigenlijk, in Brazilie bijv. wonen ze in sloppenwijken...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 20:01:51 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86724020
Precies JK , in vergelijking met de braziliaanse sloppenwijken zit ik in dit huis al als een koninging. Naar de Nederlandse maatstaven echter niet, en ik spring nu af en toe al tegen de muren op zo gek word ik van dit te kleine huis.

pi_86724514
Die tuin is wel mooi ruim, valt wel wat van te maken.
Gras heb je kant en klaar al voor een euro of 2 de vierkante meter (grasrollen, hebben wij dit jaar ook in de tuin gelegd)

Goed op papier zetten wat gedaan moet worden, wat je gedaan kan krijgen met hulp en wat het je gaat kosten.. en dat voordat je definitief beslist :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 20:28:42 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86725182
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef MarMar het volgende:
Die tuin is wel mooi ruim, valt wel wat van te maken.
Gras heb je kant en klaar al voor een euro of 2 de vierkante meter (grasrollen, hebben wij dit jaar ook in de tuin gelegd)

Goed op papier zetten wat gedaan moet worden, wat je gedaan kan krijgen met hulp en wat het je gaat kosten.. en dat voordat je definitief beslist :*
ik zit zelf te denken aan een gedeelte terras, en een gedeelte gras. maar dat is voor volgend jaar ;)

pi_86762908

??

;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 20:31:37 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86763823
je hebt een pm Tm .. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 23-09-2010 20:39:55 ]

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 12:24:07 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86784523

Ik denk erover om hier de deur uit te halen en als open boekenkast (bovenste planken) en speelgoedkast (onderste planken) te gan gebruiken. Er zullen vast meer mensen zijn die van die inbouwkasten hebben, dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken? :P

pi_86784962
Ik had exact zo'n kast. Ik gebruikte hem ook open.

Maar nadat ik een huisgenoot kreeg (dus een kamer moest opofferen) heb ik de deur er weer ingehangen om extra (gesloten) bergruimte te creëren. Er liggen nu boeken in, wat administratie, losse troep, vogelvoer, beddengoed etc.

Ik krijg nu tijdelijk weer een huisgenoot, daarna wil ik hem misschien wel weer open doen en dan vol met boeken ofzo. Dat vind ik mooi. In mijn toekomstige huis. Wil ik graag een open boekenwand/kast!
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:45:59 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86785329
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken? :P
ehm... voor spullen die mensen gewoonlijk in een kast doen??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86785347
In mijn oude huis als kledingkast, want was in slaapkamer. Hier zit ie in de keuken, dus voor de stofzuiger, oud papier, schoonmaakspullen, voorraad...
Ik vind zulke kasten met paneeldeur trouwens meestal mooier dan zonder deur.
Maar, is de kogel al door de kerk dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 12:48:13 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86785408
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

ehm... voor spullen die mensen gewoonlijk in een kast doen??
lol, nou ja, buiten dat dus ;)

Er zitten nl twee van deze kasten in de woonkamer, één naast de keuken, die wil ik als voorraadkast gaan gebruiken en bijvoorbeeld glazen/ontbijtspullen etc. ik was gewoon nieuwsgierig of andere mensen "aparte" bestemminge hadden voor inbouwkasten in een woonkamer :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 12:49:19 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86785452
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Beijtje het volgende:
In mijn oude huis als kledingkast, want was in slaapkamer. Hier zit ie in de keuken, dus voor de stofzuiger, oud papier, schoonmaakspullen, voorraad...
Ik vind zulke kasten met paneeldeur trouwens meestal mooier dan zonder deur.
Maar, is de kogel al door de kerk dan?
wat mij persoonlijk betreft wel :Y manlief lijkt steeds iets enthousiaster worden, dus ik heb hele goede hoop. Het blijft van dinsdag afhangen, dat wel ..

pi_86786206
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk erover om hier de deur uit te halen en als open boekenkast (bovenste planken) en speelgoedkast (onderste planken) te gan gebruiken. Er zullen vast meer mensen zijn die van die inbouwkasten hebben, dus ik vraag me af waar jullie ze voor gebruiken? :P
mn ouders hebben 2 inbouwkasten. bovenste gedeelte is open (staan zomaar wat leuke decoratie dingen, foto's, boeken enzo) het onderste gedeelte is gesloten met 2 deurtjes. vroeger stond daar al het speelgoed in(lekker uit het zicht). tegenwoordig alle fotoboeken en in de andere administratie.

zoiets als dit

ik bedoel dan de eerste maar dan zonder tv. maar die met een laptop/pc oplossing op die afbeelding vind ik zelf ook wel een mooie. zeker als je wat minder ruimte hebt en je pc niet in het zicht wilt hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 24-09-2010 13:41:23 ]
pi_86786872
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

wat mij persoonlijk betreft wel :Y manlief lijkt steeds iets enthousiaster worden, dus ik heb hele goede hoop. Het blijft van dinsdag afhangen, dat wel ..
Ok, dinsdag dus... Ik ben benieuwd!
pi_86793048
quote:
[ afbeelding ]
Schoonmaakmiddelen, voedselvoorraad, strijkijzer, etc.
pi_86901569
quote:
[ afbeelding ]
Dat behangetje O+
Ik zou de deur er inderdaad uithalen en er een klein plantje inzetten, of leuke (zwarte) fotolijstjes, samen met wat boeken en doosjes met spulletjes als telefoonladers. En dan niet 1 rij boeken, 1 rij planten, maar het een beetje mixen zeg maar. Kan volgens mij erg leuk worden! Ziet er vanaf hier ook uit alsof het 'behangetje' in prima staat is...
  maandag 27 september 2010 @ 19:46:17 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86913544
Oh meis, morgen ga je weer kijken! Hebben jullie het er nog weer over gehad? En issie al overstag? Spannend!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 08:32:31 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86930942
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Oh meis, morgen ga je weer kijken! Hebben jullie het er nog weer over gehad? En issie al overstag? Spannend!
steeds meer en meer heb ik het gevoel van wel :Y maar ik durf niet te hopen tot hij daadwerkelijk JA zegt ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 08:33:42 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86930967
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Dat behangetje O+
Ik zou de deur er inderdaad uithalen en er een klein plantje inzetten, of leuke (zwarte) fotolijstjes, samen met wat boeken en doosjes met spulletjes als telefoonladers. En dan niet 1 rij boeken, 1 rij planten, maar het een beetje mixen zeg maar. Kan volgens mij erg leuk worden! Ziet er vanaf hier ook uit alsof het 'behangetje' in prima staat is...
de planten is mss wel een goed idee, één ervan is een hangplant, die past er wel ind idd. en de laders ook :Y thnx voor je tips!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 11:50:05 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86935988
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
WE GAAN VERHUIZEN
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

dinsdag 28 september 2010 @ 12:13:58 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86936745
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

ZE GAAN VERHUIZEN!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:* Fijn dat de kogel door de kerk is meis!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:15:55 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86936818
en een ietwat uitgebreidere update:

Meneer van de TD liep ook weer mee, en na afloop was bekend dat de groepenkast aangepast werd, we krijgen er iig een extra groep én aardlekschakelaar bij. De wc-bril wordt vervangen, de kranen in de badkamer worden vervangen, de spiegel en wasbak dito. ook een nieuw planchet erbij. Het (ergste!) plafond in de slaapkamer van Jan word vervangen, al het hang en sluitwerk wordt nagekeken, de overtollige gasleidingen / aansluitingen worden verwijderd, al het elektra wordt verder nagekeken. en vast nog wel wat kleine dingetjes, ik bedoel hij had 2 aviertjes vol geschreven, dus ik heb echt niet alles onthouden wat de wbv toch nog allemaal gaat doen voor ons _O_

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 september 2010 @ 12:20:31 #144
13151 crew  Rewimo
pi_86936958
Hee, super! Dat is een hele hoop meer dan waar je op gerekend had ^O^

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:21:42 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86936993
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Hee, super! Dat is een hele hoop meer dan waar je op gerekend had ^O^

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! *O*
ze hebben zelfs nog rekening gehouden met ons zodat we zo min mogelijk overlap huur hebben! 13 oktober contract tekenen, morgen de acceptatie formulieren inleveren en de oude woning per 1-10 opzeggen :D

dinsdag 28 september 2010 @ 12:23:33 #146
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86937061
Allemaal goed nieuws! Wat zul je blij zijn!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 september 2010 @ 12:23:47 #147
13151 crew  Rewimo
pi_86937070
Klinkt prima! :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:29:41 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937293
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Allemaal goed nieuws! Wat zul je blij zijn!!!
ik weet op dit moment gewoon niet meer waar ik moet beginnen _O-
ja:

huurcontract opzeggen
verhuizing eneco + internet + digitenne regelen
huurtoeslag voor nieuwe huis aanvragen

verrhuizing gemeente via digid doorgeven
svb dito
verzekeringen overzetten

Inpakken: boeken, foto's, kleding overtollig servies,

klaarzetten: schoonmaak troep (mazzel dat allesreiniger en afwasmiddel en chloor in de aanbieding is bij de albert heijn :+ )

nu heb ik dus echt vanalles in m'n hoofd en ik weet niet waar te beginnen :')

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 september 2010 @ 12:31:08 #149
13151 crew  Rewimo
pi_86937343
Neem eerst een kopje koffie en ga lijstjes maken. Dat heeft meer zin dan van alles door elkaar te gaan doen ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:31:48 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937375
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Neem eerst een kopje koffie en ga lijstjes maken. Dat heeft meer zin dan van alles door elkaar te gaan doen ;)
jij MOET helderziend zijn :D ik zít aan de koffie en probeer rustig te worden O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')