abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87654483
Ik lees nu dit topic

Wat kost die huur van je 1e woning ofwel die hele oude woning?
100 euro ? of?
Je hebt trouwens een eind jaren 70/begin jaren 80 keuken erin zitten dus aan vervanging toe lijkt me.

Ehhh...sorry volgens mij gelezen 349 euro :P

[ Bericht 28% gewijzigd door Zwolsboy op 17-10-2010 23:27:23 ]
Interessant he ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 oktober 2010 @ 08:23:46 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87661124
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ik lees nu dit topic

Wat kost die huur van je 1e woning ofwel die hele oude woning?
100 euro ? of?
Je hebt trouwens een eind jaren 70/begin jaren 80 keuken erin zitten dus aan vervanging toe lijkt me.

Ehhh...sorry volgens mij gelezen 349 euro :P
het is gewoon een standaard keukenblok, nog geen vijf jaar geleden geplaatst. Dat vervangt de woningbouw dus niet, aangezien het heel, veilig en functioneel is ;) hij is overigens ook nog redelijk schoon (wat me alleszins meevalt omdat er een oud vrouwtje heeft gewoond ;) )

en kale huurprijs is idd 349 :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87685206
Ik schoon het topic op en de discussies wil ik graag buiten dit topic zien :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87701722
Nou, ik vind het helemaal niet duur hoor. Als het straks opgeknapt is en klaar ziet het er al heel anders uit. Jullie hebben een goede keuze gemaakt.
pi_87701765
Schiet al aardig op! Ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als het klaar is.....
En naar de vaatwasser ;)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87703385
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
djmo ik heb erg benieuwd naar het reslultaat (foto's *O* ). volgens mij valt er heel wat moois van te maken. weet je al wat je met de kast gaat doen waar je ideen voor vroeg eerder dit topic?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:38:04 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87706554
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:43 schreef loecje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
djmo ik heb erg benieuwd naar het reslultaat (foto's *O* ). volgens mij valt er heel wat moois van te maken. weet je al wat je met de kast gaat doen waar je ideen voor vroeg eerder dit topic?
boekenkast, speelgoedkast, adminstratie (denk ik ;)) maar wel met dichte deur, anders kan ik m elke dag opruimen :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:26:50 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87708205
overigens (ook een beetje voor Loecje :P ) fotootje van de voorraadkast (naast de ingang naar de keuken) voor en tijdens:

Boven met een laag oud plakplastic op een gipsen ondergrond, dat was met één ruk schoon. De planken waren een ander verhaal, dat zat goed, echt goed, vast. Deze kast word simpel behangen aan de binnenkant, en de planken opnieuw bekleed met plastic. Deze kast wordt voorraadkast (denk aan pakken koffie, pleepapier, potten groente, rijst en weet ik veel wat nog meer)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:16:43 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87722558
vraagje: kan ik dit:

vervangen voor : http://link.marktplaats.nl/388213764 ? en zo ja, is de prijs die gevraagd word acceptabel? (ik hoef geen technische hoogstandjes verder)

pi_87723598
ja, die kan je gebruiken, het is een Honywell III, een ouder type , de nieuwe Honywell IV heeft een adviesprijs van ¤144, 00

Hier de gebruiksaanwijzing
http://www.honeywellbv.nl/uploads/files/chr3.pdf
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:55:10 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87723940
dus 15 euro is wel redelijk? of juist (te) goedkoop? ik ben zo'n n00b op gebied van 2e handsprijzen :@

pi_87724867
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef DJMO het volgende:
dus 15 euro is wel redelijk? of juist (te) goedkoop? ik ben zo'n n00b op gebied van 2e handsprijzen :@
Denk het wel, eerder te duur dan te goedkoop. Het is maar net wat de gek ervoor heeft he... Maar ik zou het er wel voor geven denk ik als ik snel een nieuwe nette thermostaat zou willen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:31:22 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87725339
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Denk het wel, eerder te duur dan te goedkoop. Het is maar net wat de gek ervoor heeft he... Maar ik zou het er wel voor geven denk ik als ik snel een nieuwe nette thermostaat zou willen...
ik heb een bod uitgebracht van 5 euro .. ik wil tot tien gaan inclusief verzenden :)

pi_87726269
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb een bod uitgebracht van 5 euro .. ik wil tot tien gaan inclusief verzenden :)
Oeh inclusief verzenden? Jij speelt het hard! ;) Hopen dat het niet een Fokker is, die nu je strategie kent ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:54:14 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87726322
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Oeh inclusief verzenden? Jij speelt het hard! ;) Hopen dat het niet een Fokker is, die nu je strategie kent ;)
ben jij het toevallig? _O-

pi_87726652
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

Niet te hoog bieden hoor, het zijn vaak mensen die die dingen uit huizen hebben gehaald.
Er zijn ook mensen die die dingen voor hun werk eruit halen en er via Marktplaats in handelen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87726661
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

ben jij het toevallig? _O-
Haha dat zou mooi zijn... Nee, it wasn't me...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:04:57 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87726843
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet te hoog bieden hoor, het zijn vaak mensen die die dingen uit huizen hebben gehaald.
Er zijn ook mensen die die dingen voor hun werk eruit halen en er via Marktplaats in handelen.
thnx voor je tip! dan weet ik nu zeker dat ik niet hoger moet gaan :)

dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:48:28 #294
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_87734373
pssssst.
heb evt. nog steeds die plank voor je hoor ( zal morgenvroeg ff maat opmeten )

ziet er goed uit djmo :) :)

240 * 60 * 2.8 cm

[ Bericht 4% gewijzigd door -gt- op 20-10-2010 11:00:12 (afmeting toegevoegd :)) ]
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 18:37:03 #295
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_87762547
Die thermostaat zou je probleemloos zelf kunnen vervangen, ff de stekker bij de ketel eruit halen.
Die ronde ring kun je meestal los trekken of even met een kleine schroevendraaier opwippen waarna je de oude thermostaat zo van de muur kunt halen. Eigenlijk zijn deze thermostaten wel een beetje nauwkeuriger omdat ze nog met kwik werken ipv de elektronische thermostaten van tegenwoordig.

Maarjah als je een thermostaat wilt hebben die automatisch op een vastgesteld tijdstip in of uit schakeld dan zit er niks anders op dan hem te vervangen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 oktober 2010 @ 18:46:59 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87762926
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef -gt- het volgende:
pssssst.
heb evt. nog steeds die plank voor je hoor ( zal morgenvroeg ff maat opmeten )

ziet er goed uit djmo :) :)

240 * 60 * 2.8 cm
ik zal m'n schoonvader vragen of ik die kan gebruiken (lees, of het past) in de computerhoek!

@Vonkenboer : Het liefst wil ik idd op een vooraf ingesteld tijdstip de verwarming in laten schakelen. Voornamelijk omdat we straks (maart, dus nog koud buiten) een pasgeboren baby hebben, die ik liever niet aan de kou blootstel. Het is natuurlijk te ondervangen door hem of haar even lekker in z'n slaapzakje te laten liggen tot het op temperatuur is, maar dat werkt ook niet lang altijd ;) Het is iig geen halszaak, ik kijk rustig uit naar zo'n ding, vind ik er één voor (heel) weinig geld, dan doe ik het, en anders laat ik het even voor wat het is ;)

† In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 18:58:34 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87763414
ik had vroeger diezelfde thermostaat. het is echt een fijn ding.
pi_87764656
Ik heb nog een Siemens REV 100 liggen, een showroom geval, dus nog nooit gebruikt die kan je zo van me krijgen voor de verzendkosten. De thermostaat heeft minder mogelijkheden als de honeywell. Gegevens en gebruiksaanwijzing zijn op het net te vinden
Stuur maar een PM met adres als je intresse hebt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 oktober 2010 @ 19:38:51 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87765251
PM verstuurd ;) *bod intrekt op mp *

pi_87775933
mooi om te zien hoe iedereen hier een beetje meehelpt aan het opknappen van je huisje. ik word er helemaal blij van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')