het is gewoon een standaard keukenblok, nog geen vijf jaar geleden geplaatst. Dat vervangt de woningbouw dus niet, aangezien het heel, veilig en functioneel isquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ik lees nu dit topic
Wat kost die huur van je 1e woning ofwel die hele oude woning?
100 euro ? of?
Je hebt trouwens een eind jaren 70/begin jaren 80 keuken erin zitten dus aan vervanging toe lijkt me.
Ehhh...sorry volgens mij gelezen 349 euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.djmo ik heb erg benieuwd naar het reslultaat (foto's). volgens mij valt er heel wat moois van te maken. weet je al wat je met de kast gaat doen waar je ideen voor vroeg eerder dit topic?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:43 schreef loecje het volgende:
boekenkast, speelgoedkast, adminstratie (denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.djmo ik heb erg benieuwd naar het reslultaat (foto's). volgens mij valt er heel wat moois van te maken. weet je al wat je met de kast gaat doen waar je ideen voor vroeg eerder dit topic?
) maar wel met dichte deur, anders kan ik m elke dag opruimen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Denk het wel, eerder te duur dan te goedkoop. Het is maar net wat de gek ervoor heeft he... Maar ik zou het er wel voor geven denk ik als ik snel een nieuwe nette thermostaat zou willen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef DJMO het volgende:
dus 15 euro is wel redelijk? of juist (te) goedkoop? ik ben zo'n n00b op gebied van 2e handsprijzen
ik heb een bod uitgebracht van 5 euro .. ik wil tot tien gaan inclusief verzendenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Denk het wel, eerder te duur dan te goedkoop. Het is maar net wat de gek ervoor heeft he... Maar ik zou het er wel voor geven denk ik als ik snel een nieuwe nette thermostaat zou willen...
Oeh inclusief verzenden? Jij speelt het hard!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een bod uitgebracht van 5 euro .. ik wil tot tien gaan inclusief verzenden
ben jij het toevallig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Oeh inclusief verzenden? Jij speelt het hard!Hopen dat het niet een Fokker is, die nu je strategie kent
Niet te hoog bieden hoor, het zijn vaak mensen die die dingen uit huizen hebben gehaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een bod uitgebracht van 5 euro .. ik wil tot tien gaan inclusief verzenden
thnx voor je tip! dan weet ik nu zeker dat ik niet hoger moet gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet te hoog bieden hoor, het zijn vaak mensen die die dingen uit huizen hebben gehaald.
Er zijn ook mensen die die dingen voor hun werk eruit halen en er via Marktplaats in handelen.
quote:ik zal m'n schoonvader vragen of ik die kan gebruiken (lees, of het past) in de computerhoek!Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef -gt- het volgende:
pssssst.
heb evt. nog steeds die plank voor je hoor ( zal morgenvroeg ff maat opmeten )
ziet er goed uit djmo![]()
240 * 60 * 2.8 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |