specieaal voor jou in de herhalingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je al foto's van het werk van de woningbouw ? Ben wel benieuwd wat ze nu uiteindelijk aan het elektra gedaan hebben
ik ga er hoe dan ook heen als Jan straks wakker is .. ben het nutteloos thuis zijn zo spuugzat *blame m'n hormonen maar*quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:42 schreef twentemeisje het volgende:
Even een dikkevoor DJMO die zo graag wil klussen maar vandaag niet kan!
Kwestie van uitproberen; kun je mij vertellen wat er allemaal precies op de voorkant onder die schakelaar staat ? Dan kan ik je op afstand wel vertellen of dit een (door jou gewilde) aardlekschakelaar is of dat het de hoofschakelaar is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:23 schreef DJMO het volgende:
is dat niet de meest linkse schakelaar ?? Er zitten nl maar drie groepen in de woning volgens mij.
ik ga er vanmiddag kijken, en dan kan ik het opschrijven voor je. Ben nu gewoon in m'n oude huis namelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kwestie van uitproberen; kun je mij vertellen wat er allemaal precies op de voorkant onder die schakelaar staat ? Dan kan ik je op afstand wel vertellen of dit een (door jou gewilde) aardlekschakelaar is of dat het de hoofschakelaar is.
In het laatste geval zou dat betekenen dat je nog steeds niks achter een aardlekschakelaar hebt zitten
loool ik was straal vergeten dat de foto's klikbaar zijn voor vergrotingquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:36 schreef exlurker het volgende:
Vonkenboer, als je de foto uitvergroot zal je zien dat het een aardlekschakelaar is die daar gemonteerd is
En dat er maar een aardlekschakelaar is zal die ook als hoofdschakelaar fungeren, dus heeft de woningbouw gedaan wat er van hun verlangt word, we kunnen daar wel wel hele discusie over gaan hebben of het nu wel of niet volgens de NEN 1010: 2007 + C1: 2008 is. De situatie in de woning is verbeterd en dat is het grootste belaang voor de bewoners
Oke, ik heb de foto's niet uitvergroot gehad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:36 schreef exlurker het volgende:
Vonkenboer, als je de foto uitvergroot zal je zien dat het een aardlekschakelaar is die daar gemonteerd is
En dat er maar een aardlekschakelaar is zal die ook als hoofdschakelaar fungeren, dus heeft de woningbouw gedaan wat er van hun verlangt word, we kunnen daar wel wel hele discussie over gaan hebben of het nu wel of niet volgens de NEN 1010: 2007 + C1: 2008 is. De situatie in de woning is verbeterd en dat is het grootste belaang voor de bewoners
gebroken wit? halfhoogpolig? ik ben verliefd <3quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die hormonen mogen rollen hoor, is al een aardig buikje, fijn dat je niet nog later je huisje krijgt, nu kun je nog zelf iets doen.
Maar waar je nu woont is idd én te klein én niet prettig met kindertjes. je gaat er hartstikke op vooruit dus gaan met die banaan.
De spulletjes hier lopen niet weg hoor.
Heb ook nog een vloerkleed voor je, halfhoogpolig gebroken wit, wellicht niet handig met kleintjes maar toch even lekker om onder de voeten te hebben tijdelijk, heb nog een zooitje sierkusses in die zelfde kleur . Je komt maar een keer kijken, tijd zat.
Nog een maandje !!!
hij vond de haard het interessantstequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef Rewimo het volgende:
Jan weert zich goed, zie ikHandig zo'n helpertje
hij hield z'n kleding aan (thuis probeert hij constant z'n broek uit te trekken) dus ik zou zeggen dat hij zich prima vermaakt heeft en heel lief is geweest daarquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef twentemeisje het volgende:
Jeumig jullie gaan als de brandweer! Cool! Jan(issie nog lief geweest vanmiddag?
)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Je weet het, ik heb geen haast en wat je hebben wilt en in mijn auto past breng ik wel naar je nieuwe huis toe. Take it easy
Eerst je huisje opknappen, dan is het tijd genoeg op te stylen.
En Jan is een megagrote hulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |