Ik ook, maar dan moet het eigenlijk lekker over the top truttig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
Inderdaad niet tuttig, vind het leuk maar dat tuttige eigks ook wel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet het eigenlijk lekker over the top truttig zijn.
Och roze frutsels enz. Oh ik moet Rally nog spammen die zou haar mr vragen voor de 12e feb.quote:
Love it! Heel erg mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef twentemeisje het volgende:
BiebelYip
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Op 1 muur en dan in combinatie met een rustiger behangetje in een van de kleuren in bovenstaand behang op de andere muren.
Ik vind 'm apart, meisjesachtig maar toch niet te tuttig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och roze frutsels enz. Oh ik moet Rally nog spammen die zou haar mr vragen voor de 12e feb.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Love it! Heel erg mooi!
Ik zou de andere muren rustig houden (wit) en al je accessoires aanpassen aan de kleuren van je behang.
Thanks BBQ!quote:
Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
TM! Ik zie nu pas dat je zwanger bent! En van een meisje!
Supergaaf, gefeliciteerd! Geniet lekker van alle leuke dingen rond je zwangerschap!
Hoeft niet te spammen hoor. Rally leest nog wel eens mee in de drukte van de dagquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och roze frutsels enz. Oh ik moet Rally nog spammen die zou haar mr vragen voor de 12e feb.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:57 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Hoeft niet te spammen hoor. Rally leest nog wel eens mee in de drukte van de dag
Mr moet werken dus die kan de 12e sowieso niet. Dus 2 meiden op visite bij TM
Tof behang! En tof huisje!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Cyan het volgende:
Wat een gave behangetjes! Ik ben zelf erg van deze:
[ afbeelding ]
Ook verkrijgbaar voor 69 euro per rol
Dat brocante behang van Pip (met al die plaatjes) heb ik gezien in de stand van Kidsfactory op de 9 maanden beurs. Zij hadden al die losse plaatjes uitgeknipt en met hele gave punaises en speldjes vastgemaakt op een grijs/bruin behang (leek een beetje op jute). Ik heb er wel een foto van maar helaas niet op de pc.
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld een mdf panel behangen met een rustig behangetje of er een jutezak overheen spannen. Vervolgens bestel je via Zester een nummer van Flow (uit mijn hoofd nr 3 van 2009 maar als je het zeker wilt weten moet je even naar Flow mailen). Daar zat dat behang namelijk in de vorm van inpakpapier bij. Dan knip je die plaatjes uit en speld je ze vast op je jute memobord of op je behang met mooie punaises en speldjes.
Leuk effect en cheap!
sorry voor de zeer korte reactiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |