Thanks!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Freddeh het volgende:
Ziet er idd mooi uit
Alleen wat donker, maar dat kan natuurlijk met de hoeveelheid licht te maken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderkamer met behang is trouwens ook heel leuk geworden
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
Nou inderdaad heb je roze frontjesquote:Op zondag 9 januari 2011 10:13 schreef twentemeisje het volgende:
Bij ons is het hout ook wel lichter geworden Ml, dat is ook een vd argumenten waarom we voor massief hout hebben gekozen. Naast dat we het het mooist vonden, is het altijd weer wat op te schuren en te oliën/waxen/whatever. Omdat de keuken hier vol in het licht in de serre staat weet je gewoon dat ie gaat verkleuren. En dan moet je er niet aan denken wat er gebeurt als je gelakte (rode) frontjes hebt...
Die hockers waren inderdaad niet goedkoop (was het niet ergens tegen de 300 euro?) . En kom maar op met die foto's.
Lottekoekie, je bent een schat!Vandaag aan week 29 begonnen, dus over precies 84 dagen (12 weken) ben ik uitgerekend. Het gaat nu snel!
Dit is trouwens de toekomstige nieuwe inwoner van ons stulpje, mag ik jullie voorstellen aan onze dochter![]()
:
[ afbeelding ]
Nog 11,5quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Freddeh het volgende:
Leuk hoor, die echo'sHoeveel weken moet je nog?
Dit inderdaad. Prachtige keukenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef Reese het volgende:
Oh, wat is dat leuk geworden met die tegels! Ik vind je keuken ook zo 'echt', met alle accessoires en keukenspullies voor het grijpen.
anders exlurker wel; ik heb de mijne van hem gekregenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dankjewel Vonkie!
Nog eens iets, heb jij ook verstand van kamerthermostaten?
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dankjewel Vonkie!
Nog eens iets, heb jij ook verstand van kamerthermostaten?
Nou, door dat fijne houtkacheltje van ons slaat de thermostaat hier natuurlijk af wanneer ik het hier aangenaam opgestookt heb (we hebben een kachel die moeiteloos de hele kamer/keuken beneden verwarmt). Nu is dat nu nog geen heul groot probleem, behalve dat het bij heel koud weer niet handig is dat de vloerverwarming in de badkamer afslaat.quote:
Zal het even vragen aan hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks DJMO!
[..]
Nou, door dat fijne houtkacheltje van ons slaat de thermostaat hier natuurlijk af wanneer ik het hier aangenaam opgestookt heb (we hebben een kachel die moeiteloos de hele kamer/keuken beneden verwarmt). Nu is dat nu nog geen heul groot probleem, behalve dat het bij heel koud weer niet handig is dat de vloerverwarming in de badkamer afslaat.
Maar als straks die kleine krummel er is, dan is het natuurlijk niet erg wenselijk dat het op haar kamertjes maar 12 graden is ofzo. We moeten dus de thermostaat naar boven verhuizen of een andere oplossing bedenken. Heeft jouw liefje daar verstand van Ml? We hebben een Vaillant hrPRO btw. Volgens de man van het ketelonderhoud (we hebben een onderhoudscontract) kan er geen tweede thermostaat op die hr-ketel.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
We snapten met terugwerkende kracht wel waarom de vorige bewoners de thermostaat in de badkamer hadden zitten(zij hadden ook een houtkachel)
.
Dat is inderdaad de enige mogelijke oplossingen. Nu zijn er ook draadloze thermostaten verkrijgbaar die werken met een basisstation die communiceerd met de ketel, en een zender die je ergens in een ruimte plaatst. Dat zou ook een oplossing kunnen zijn maar is volgens mij wel erg ketel type afhankelijk qua mogelijkheden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Je hebt als het goed is ook thermostaten met een regeling voor een openhaard.
Of ten tijde van de openhaard thermostaat hoger zetten of de themostaat ergens anders ophangen helaas.
Ws bestaan die niet voor deze ketel plus dat het niet echt een geweldig systeem is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige mogelijke oplossingen. Nu zijn er ook draadloze thermostaten verkrijgbaar die werken met een basisstation die communiceerd met de ketel, en een zender die je ergens in een ruimte plaatst. Dat zou ook een oplossing kunnen zijn maar is volgens mij wel erg ketel type afhankelijk qua mogelijkheden.
Wij letten beide heul goed op dan hoeven onze mannen het alleen nog na te doenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Rallydame het volgende:
* Rallydame reserveert vast plekje op de veranda
Veranda time!!![]()
Ben benieuwd, wij gaan er ook ooit nog eens aan beginnen... Dus ik spiek mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |