abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:20:35 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90227553
TM, dat is mooi geworden zeg!! En roomwitte veloursgordijnen.. erg mooi!! :Y

Mooie tafel ook trouwens!!
Make love, not war ☮
pi_90229616
oh wat leuk, gewoon een lekkere knalkleur voor de babykamer, tenminste eens niet van die pasteltintjes, erg mooi!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_90293734
O+ mooi! Ben zo benieuwd hoe het kamertje straks eruit ziet.
En wat een prachtige tafel!
R e s p e c t!
:*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:22:59 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90984707
Ow wat erg, ik was zowat van de eerste pagina van mijn eigen Active topics afgeflikkerd :o .

Dankjewel voor jullie lieve complimentjes!! :*

Als dank hier ff een sneaky preview van het werk dat de tegelzetter aan het verzetten is!

Het wordt moo-hooi!!! *O*
pi_90985017
Ziet er idd mooi uit :)

Alleen wat donker, maar dat kan natuurlijk met de hoeveelheid licht te maken hebben.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:32:05 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90985093
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Freddeh het volgende:
Ziet er idd mooi uit :)

Alleen wat donker, maar dat kan natuurlijk met de hoeveelheid licht te maken hebben.
Thanks! :) :Y Het licht in de keuken komt aan die kant van de afzuigkap die er nu af is. Dus inderdaad een donkere foto, en de flits van mijn mobiel deed ook niet echt wat ik wilde ;).
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:12:26 #207
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_90992351
Heej TM,

wat een super mooie tafel, tegels in de keuken en leuk behang :D :*
Ben al een hele tijd niet hier geweest door verschillende oorzaken maar zo af en toe kijk ik nog wel mee hoor. ;)
Hoe voel je je?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:40:17 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91019083
Thanks Rally! :* (you've got mail!)

Het tegelwerk is klaar en alles staat weer op z'n plekkie! *O*

Het ietwat ongelijke uiterlijk is dus de bedoeling, het is een grijze variant op de Oud-Hollandsche witjes.

(alleen nog dweilen)

We zijn er heul blij mee!! Nu kunnen we eindelijk onbekommerd spetteren op de fry-top! :Y)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:23:34 #209
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_91022687
Wow het maakt de keuken helemaal af. Keuken is trouwens ook super, ondanks dat wij zelf een witte keuken hebben vind ik hout ook nog steeds heel mooi O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderkamer met behang is trouwens ook heel leuk geworden :*
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_91023908
Heel, heel erg mooi!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:06:22 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91024461
Thanks *O* . Altijd zo leuk die enthousiaste reacties hier O+ .

Ik bedenk me net dat ik nog niet eens had laten zien dat ons nieuwe terrazzo-werkblad (granito) erop ligt. En dit keer is het goed!!! Thank god! Het derde blad sinds de plaatsing van de keuken in augustus vorig jaar, endlich :D .

En we hebben de meubeltjes voor la baby besteld, tegen alle verwachtingen (van mezelf) in toch in het wit! :o

De binnenkant van de commode wordt bekleed met deze stof:

We kregen alvast een heel lief lakentje kado(Lily uit de serie 'Heel Wit' van Mirjam Boon):

En de 'nieuwe' (hij is ongeveer 100jr oud) kast voor Das Babyzimmer. Gewoon ouderwetsch hout als tegenhanger van het witte geweld van de meubeltjes ;) :

Ik ben er zo onwijs blij mee *O*. We hebben trouwens het volgende bedje van ons meisje ook al gezien :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 08-01-2011 21:08:00 ]
pi_91028729
Dat is wel heel anders dan beton :) maarwel mooi :Y
Met die tegeltjes gewoon weeeer eenheid :D ga binnenkort mijn woonkamer ff posten dan mag je mee styleren :P
De hocker is besteld trouwens (die prijs voor zo'n klein ding :o ).
Rally ik ga je terugpm-en maar nu even pizza maken en visite daarna ;)

Ons beton is trouwens wel nog netjes maar met veel zon zie je wel krassen.
En ben blij dat we donkerder hout hebben genomen, het bleekt keurig op :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91030737
Oooooooo, Twentemeisje, wat is het gaaf geworden, die keuken!
Ben zelf (nu dan) van het strakke maar er is zo veel te kijken in je keuken, is gewoon een feestje :Y Vindt dit blad ook mooi hoor, past prima in het geheel.
En al dat knalroze in de babykamer, ik vindt het schattig en als de meubeltjes er staan en de rustige gordijnen er hangen wordt het een lief geheel. Ben er weg van, eerlijk.

Hoe lang nog?
wens je de rest vd zwangerschap veel rust en voorpret. Dat meisje van jou wordt toch maar eventjes midden in de hemel geboren ;)
enjoy
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 9 januari 2011 @ 10:13:50 #214
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91057838
Bij ons is het hout ook wel lichter geworden Ml, dat is ook een vd argumenten waarom we voor massief hout hebben gekozen. Naast dat we het het mooist vonden, is het altijd weer wat op te schuren en te oliën/waxen/whatever. Omdat de keuken hier vol in het licht in de serre staat weet je gewoon dat ie gaat verkleuren. En dan moet je er niet aan denken wat er gebeurt als je gelakte (rode :o ) frontjes hebt...

Die hockers waren inderdaad niet goedkoop (was het niet ergens tegen de 300 euro?) . En kom maar op met die foto's ;) .

Lottekoekie, je bent een schat! :* Vandaag aan week 29 begonnen, dus over precies 84 dagen (12 weken) ben ik uitgerekend. Het gaat nu snel!

Dit is trouwens de toekomstige nieuwe inwoner van ons stulpje, mag ik jullie voorstellen aan onze dochter O+ *; :
pi_91058015
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:13 schreef twentemeisje het volgende:
Bij ons is het hout ook wel lichter geworden Ml, dat is ook een vd argumenten waarom we voor massief hout hebben gekozen. Naast dat we het het mooist vonden, is het altijd weer wat op te schuren en te oliën/waxen/whatever. Omdat de keuken hier vol in het licht in de serre staat weet je gewoon dat ie gaat verkleuren. En dan moet je er niet aan denken wat er gebeurt als je gelakte (rode :o ) frontjes hebt...

Die hockers waren inderdaad niet goedkoop (was het niet ergens tegen de 300 euro?) . En kom maar op met die foto's ;) .

Lottekoekie, je bent een schat! :* Vandaag aan week 29 begonnen, dus over precies 84 dagen (12 weken) ben ik uitgerekend. Het gaat nu snel!

Dit is trouwens de toekomstige nieuwe inwoner van ons stulpje, mag ik jullie voorstellen aan onze dochter O+ *; :
[ afbeelding ]
Nou inderdaad heb je roze frontjes :D
Maar ik ben er wel blij mee *O* dat ie lichter wordt.

Die foto's/echo's O+ is inderdaad goed dat je dat erbij zet (navelstreng) ;)
Zo'n inieminiknieetje ook O+

Nog 3 maandjes maar *O*
  zondag 9 januari 2011 @ 11:04:49 #216
248562 Rallydame
pi_91058567
Wat mooi die tegeltjes bij de rest van je keuken.
En je meubeltjes voor de little lady kamer.. O+ O+ Super!!

Er valt veel te bewonderen in april ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 19:06:55 #217
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91077419
Dank!!

Ik vind het ook superleuk dat jullie dan langskomen meiden! *O*
pi_91082856
Vind ik ook *O*
pi_91151163
Wow, mooi huisje! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91162277
Oh, wat is dat leuk geworden met die tegels! Ik vind je keuken ook zo 'echt', met alle accessoires en keukenspullies voor het grijpen.

Ik zocht van de week die site waar jij je lampen voor de hal gekocht hebt, maar ik kon het zo gauw niet vinden. Heb je een linkje voor me?
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:11:04 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91163045
:W Kuukske en Reese. Bedankt voor jullie complimentjes!

Maar natuurlijk heb ik die nog Reese, de lampen komen van De Art Deco webwinkel van de Blauwe Deel: http://www.artdecowebwink(...)mp-kubus-in-3-maten/ . :s)
pi_91209599
Leuk hoor, die echo's :) Hoeveel weken moet je nog?
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:19:07 #223
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91210979
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Freddeh het volgende:
Leuk hoor, die echo's :) Hoeveel weken moet je nog?
Nog 11,5 :s) nu beginnen dus ook de vooruitblikken naar de bevalling zich in mijn hoofd te nestellen... :o :% :X
pi_91211021
Hehehe, ik zal geen doembeelden bij je opwekken ;) Ik heb er waarschijnlijk meer trauma's aan overgehouden dan m'n vrouw.
pi_91211035
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef Reese het volgende:
Oh, wat is dat leuk geworden met die tegels! Ik vind je keuken ook zo 'echt', met alle accessoires en keukenspullies voor het grijpen.
Dit inderdaad. Prachtige keuken :Y. Leuke babyspulletjes ook trouwens. O+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 18:16:38 #226
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_91222348
Oeh, helemaal gemist maar die keuken is echt prachtig geworden !
Het past ook allemaal zo goed bij elkaar qua kleur en structuren O+ _O_
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:33:14 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91223156
Dankjewel Vonkie!

Nog eens iets, heb jij ook verstand van kamerthermostaten ;) ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 januari 2011 @ 18:46:14 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91223786
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dankjewel Vonkie!

anders exlurker wel; ik heb de mijne van hem gekregen ;)

Die keuken is echt mooi geworden TM O+ Ik ben benieuwd naar de foto-update van je babykamertje als de meubeltjes staan O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91227425
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dankjewel Vonkie!

Wat wil je weten dan?
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:22:46 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91229288
Thanks DJMO!
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat wil je weten dan?
Nou, door dat fijne houtkacheltje van ons slaat de thermostaat hier natuurlijk af wanneer ik het hier aangenaam opgestookt heb (we hebben een kachel die moeiteloos de hele kamer/keuken beneden verwarmt). Nu is dat nu nog geen heul groot probleem, behalve dat het bij heel koud weer niet handig is dat de vloerverwarming in de badkamer afslaat.

Maar als straks die kleine krummel er is, dan is het natuurlijk niet erg wenselijk dat het op haar kamertjes maar 12 graden is ofzo. We moeten dus de thermostaat naar boven verhuizen of een andere oplossing bedenken. Heeft jouw liefje daar verstand van Ml? We hebben een Vaillant hrPRO btw. Volgens de man van het ketelonderhoud (we hebben een onderhoudscontract) kan er geen tweede thermostaat op die hr-ketel.
pi_91229402
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks DJMO!

[..]

Nou, door dat fijne houtkacheltje van ons slaat de thermostaat hier natuurlijk af wanneer ik het hier aangenaam opgestookt heb (we hebben een kachel die moeiteloos de hele kamer/keuken beneden verwarmt). Nu is dat nu nog geen heul groot probleem, behalve dat het bij heel koud weer niet handig is dat de vloerverwarming in de badkamer afslaat.

Maar als straks die kleine krummel er is, dan is het natuurlijk niet erg wenselijk dat het op haar kamertjes maar 12 graden is ofzo. We moeten dus de thermostaat naar boven verhuizen of een andere oplossing bedenken. Heeft jouw liefje daar verstand van Ml? We hebben een Vaillant hrPRO btw. Volgens de man van het ketelonderhoud (we hebben een onderhoudscontract) kan er geen tweede thermostaat op die hr-ketel.
Zal het even vragen aan hem.
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:26:27 #232
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91229512
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zal het even vragen aan hem.

We snapten met terugwerkende kracht wel waarom de vorige bewoners de thermostaat in de badkamer hadden zitten :D (zij hadden ook een houtkachel) :@ .
pi_91232626
Je hebt als het goed is ook thermostaten met een regeling voor een openhaard.
Of ten tijde van de openhaard thermostaat hoger zetten of de themostaat ergens anders ophangen helaas.
pi_91232662
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

We snapten met terugwerkende kracht wel waarom de vorige bewoners de thermostaat in de badkamer hadden zitten :D (zij hadden ook een houtkachel) :@ .
_O- mijn Mr begon ook meteen te lachen :@
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 22:15:52 #235
92034 crew  Vonkenboer
pi_91238053
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Je hebt als het goed is ook thermostaten met een regeling voor een openhaard.
Of ten tijde van de openhaard thermostaat hoger zetten of de themostaat ergens anders ophangen helaas.
Dat is inderdaad de enige mogelijke oplossingen. Nu zijn er ook draadloze thermostaten verkrijgbaar die werken met een basisstation die communiceerd met de ketel, en een zender die je ergens in een ruimte plaatst. Dat zou ook een oplossing kunnen zijn maar is volgens mij wel erg ketel type afhankelijk qua mogelijkheden.
pi_91238163
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de enige mogelijke oplossingen. Nu zijn er ook draadloze thermostaten verkrijgbaar die werken met een basisstation die communiceerd met de ketel, en een zender die je ergens in een ruimte plaatst. Dat zou ook een oplossing kunnen zijn maar is volgens mij wel erg ketel type afhankelijk qua mogelijkheden.
Ws bestaan die niet voor deze ketel plus dat het niet echt een geweldig systeem is.
Maar je kunt het proberen uiteraard.
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 22:19:52 #237
92034 crew  Vonkenboer
pi_91238346
Als ik dan even google kom ik al snel hier terecht :P

http://www.vaillant.nl/Co(...)calormatic-392f.html

Draadloze, volledig programmeerbare kamerthermostaat, aan/uit of digitaal modulerend voorzien van display met tekstlichtkrant. Vrij programmeerbare tijdsblokken voor week- en dagprogramma's. Door het vernieuwde bedieningspaneel snel een eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Toe te passen op alle toestellen met Vaillant eBUS protocol.

Maar je zult eens hier rond kunnen loeren

http://www.vaillant.nl/st(...)chure-maart-2008.pdf
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:17:00 #238
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91251112
Thanks skatjes! :*

Ik had inderdaad ook al zitten kijken naar een draadloze kamerthermostaat. Ml, ze zijn er wel die op deze ketel 'passen', maar niet een geweldig systeem dus? Heeft je lief ook gezegd waarom? Ben er wel benieuwd naar want het leek me wel een goede oplossing.

Vonk, wat vind jij van dat draadloze spul?

Zul je zien dat die Vaillant 392f niet op onze ketel werkt. Ik lees nog even goed alles door.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:21:36 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91251154
OKee, ik zie dat de Vaillant calormatic 360f (ook draadloos) wel kan, zou dat gewoon de voorloper zijn van de 392f? Hmmm, ik google nog ff verder :) .
pi_91251357
Zal het hem even vragen wat er nou niet zo geweldig aan is ;)
pi_91255058
Anders even een mailije naar Vaillant in Amsterdam met deze vraag? Denk dat ze je daar best willen helpen
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:54:02 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91255116
Dat is natuurlijk gewoon een heel goed idee (jemig, waarom denk ik daar zelf dan gewoon niet aan :D ). Thanks exlurker!
pi_91402892
Mijn Mr geeft aan dat het inregelen van de losse kamerthermostaat vaak het probleem is.
Maar Vaillant zelf zal je dat vast goed kunnen uitleggen :Y
  zondag 16 januari 2011 @ 12:12:35 #244
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91404176
Ik ga ze morgen eens even bellen! Bedankt voor jullie tips! :*

Dan iets heel anders... Construction van de veranda has begun! *O*

Gisteren heeft mijn lief de boel uitgezet met zijn paps en toen de buizen (die morgen worden gevuld met betonijzers en betond) diep in de grond geslagen. Hier rusten straks de steunen met de 'pilaren' van de veranda op.

Hij sloeg trouwens nog bijna de rioleringsbuis die door de tuin naar de schuur loopt aan gort. Klein inschattingsfoutje, scheelde maar een haartje :D .

En nee, het grondwater staat hier helemaaaaaaaal niet hoog ;) .

Die groene uitslag op de muur is van een vijver die daar bij de vorige bewoners zat. Daar zaten toch een paar forse kikkers in!

Nu zit ik met 'Het regent zonnestralen' in mijn hoofd...

Het begin is er dus! Ik zie ons straks al helemaal zitten daar op een mooie voorjaarsdag, samen met het kleine pukkeltje O+ . Ml en Rally, misschien kunnen we zelfs al beschuit met muisjes eten op de veranda!!! :)

Ik ga deze week ook de broer van een vriendin van ons bellen, die zit in een de tuinen-business en gaat ons helpen met de indeling en aanleg van de tuin. Daar moet overigens nog wel een pak zand vanaf, het loopt namelijk behoorlijk af naar achteren. Er komt ook een extra goot voor de verandavloer langs zodat we daar geen natte drekzooi krijgen. Ook handig met dweilen :) . Kunnen we dus zo aansluiten op de afvoer die daar al loopt.
pi_91424133
Hee Twentemeisje! Kom ook weer eens gluren. Wij hebben vandaag het kamertje besteld (alleen bedje/commode want we hebben zelf nog een kledingkast) en gaan nu ook zo'n beetje beginnen met het kamertje. Wil een bepaalde 'oester' kleur gebruiken voor een muur, die ik wel in mijn hoofd heb zitten maar nog niet echt gevonden heb als verf of behang... Het is een soort grijs met een vleugje roze, haha, duidelijk he? En dan heel licht roze erbij. De meubeltjes zijn wit.

Post je snel een foto als e.e.a. staat? Vind het leuk om mee te kijken! Het behang vind ik al heel mooi staan en ook gaaf dat je die kast erbij hebt!
Hoop dat alles goed gaat.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:04:10 #246
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91426218
Heej meis, fijn om wat van je te horen!! Hier gaat alles goed en ik geniet er volop van! En bij jou? Wat schiet het op he? :*

Leuk dat jullie het kamertje hebben besteld! Heb je ook een plaatje? Ben benieuwd! En wat de kleuren betreft, heb je hier al eens bij gekeken? Daar hebben ze echt van die geweldige kleuren, toen je je gezochte kleur (ik geloof dat ik 'm wel vat) noemde moest ik gelijk aan Farrow&Ball denken.

Als de boel staat dan gooi ik er natuurlijk direct wat fotootjes in *O*.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:00:32 #247
248562 Rallydame
pi_91485034
* Rallydame reserveert vast plekje op de veranda

Veranda time!! *O*
Ben benieuwd, wij gaan er ook ooit nog eens aan beginnen... Dus ik spiek mee :D
pi_91487756
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Rallydame het volgende:
* Rallydame reserveert vast plekje op de veranda

Veranda time!! *O*
Ben benieuwd, wij gaan er ook ooit nog eens aan beginnen... Dus ik spiek mee :D
Wij letten beide heul goed op dan hoeven onze mannen het alleen nog na te doen :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:08:17 #249
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91502049
Dan geeft mijn meneer jullie gelijk een workshop 'Veranda bouwen' als jullie hier zijn :D .
pi_91502139
Leuk dat jullie begonnen zijn met de veranda!

Wat is het materiaal van die buizen, en de lengte, en de diameter? En hoe hebben jullie ze erin gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')