Als jij er mij een stuurt dan trek ik m aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen met kibini's, dat is echt het mooiste wat er is.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel. [ afbeelding ]
nee.... hoog culinair gehalte (kwam thuis, kids naar een feest en vrouw met hoofdpijn op bed....)quote:
Ben je blij om ons te zien?quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven ja, anoniem kan ik heel anders zijn!
He?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Anoniem 5 = Bolke.
Dan zou ik ook liever Anoniem 5 heten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven ja, anoniem kan ik heel anders zijn!
Ook goed onder de vouwen he.quote:
Veel plezier dushi.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er vandoor. Veel plezier peopletjes. Kibini boven!
Precies, ik heb dat niet voor niks gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Anoniem 5 = Bolke.
Dan zou ik ook liever Anoniem 5 heten.
Bye byequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Bolke, dat is ernstig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rauz vertelde vanmiddag dat hij Bolke heet.
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook veel pretquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen vouwen!quote:
Maar de audities zijn voorbij, ben wel benieuwd naar vervolg nuquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Maar Pisces ik ben het met Bellabeer eens, ik vind popstars ook niet meer leuk
Kijk je ook morgen mee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de audities zijn voorbij, ben wel benieuwd naar vervolg nu
Jij verbouwt je kamer om tv te kijken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook ff de boel aan de kant zetten, om op tijd voor VOH te zijn
Ik bedoelde daaronder ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het woord dat je zoekt is haar derde oor
umm ben ff kwijt wat er nu ook alweer vrijdag en wat zaterdags is.....quote:
Oh, okeequote:
Daarom nu douchen, tot zo!quote:
We kijken Popstars morgen om 20:00uur via internet terugquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
umm ben ff kwijt wat er nu ook alweer vrijdag en wat zaterdags is.....
Meekijken betekent bij mij zowiezo niet meeposten, tenzij ik alleen zit te kijken.
Samen met vrouwlief kijken en dan gaan tikken de hele tijd wordt niet echt begrepen hier
Of afvoerputje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het klinkt minder ranzig als tweede ster
Ik niet denk ikquote:
is de streamkwaliteit van SBS tegenwoordig beter? Voorheen wat dat knap treurig en niet kijkwaardigquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
We kijken Popstars morgen om 20:00uur via internet terug
Ohw, jammerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet denk ik![]()
Ik krijg visite en dan is het niet echt gezellig om te gaan fokken
komt je nieuwe lover op visitequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet denk ik![]()
Ik krijg visite en dan is het niet echt gezellig om te gaan fokken
Nog nie heul goed, maar het gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is de streamkwaliteit van SBS tegenwoordig beter? Voorheen wat dat knap treurig en niet kijkwaardig
Star Wars.quote:
quote:
quote:
Doet me denken aan zoeen fleshlight.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dit speelgoed slightly disturbing![]()
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ga jij lekker naar Zaandam, als ik jou doe ben ik strafbaar
WTF?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dit speelgoed slightly disturbing![]()
[ afbeelding ]
Wel waar, als ik zeg dat het strafbaar is dan is dat zoquote:
ben altijd goed in snell conclusies trekkenquote:
Ja Kallyquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel waar, als ik zeg dat het strafbaar is dan is dat zo
oh dear godquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet me denken aan zoeen fleshlight.
Lief van je maar neuh, maar ben weer sociaal aan het wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben altijd goed in snell conclusies trekken
(vorige week bij iemand op visite, deze week visite krijgen)
Was al blij voor je
Dit dusquote:
Jammer....quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Lief van je maar neuh, maar ben weer sociaal aan het worden
Hij gaat om 20:00 dichtquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb het weten uit te stellen tot het laatste moment, maar ik ga even boodschapjes doen voor de c1000 dicht is
IRLquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer....![]()
Maar hieruit trek ik weer de conclusie dat wij niet sociaal zijn![]()
Ik vond het vorige keer voor het eerst minder worden, de weken ervoor vond ik het wel leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Maar Pisces ik ben het met Bellabeer eens, ik vind popstars ook niet meer leuk
Nee ik weet hoe oud je opgeeft te zijn, maar dat zegt niksquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je weet zelf ook hoe oud ik ben
Ja als het kan kijk ik mee hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het vorige keer voor het eerst minder worden, de weken ervoor vond ik het wel leuk
En nu komen de theatershows, eikels die het op Vrijdag houden
Dat ontdek ik weer jaquote:
maar afgelopen jaren was Popstars en XFactor ook toch tot het einde toe op de vrijdag?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het vorige keer voor het eerst minder worden, de weken ervoor vond ik het wel leuk
beter..... ik ben nog druk op zoek naar een leven naast werken-eten-slapen-kids entertainen en computerenquote:
Maar morgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks kennelijk, maar het was slim voor de kijkcijfers geweest gok ik zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar afgelopen jaren was Popstars en XFactor ook toch tot het einde toe op de vrijdag?
what's new??
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik weet hoe oud je opgeeft te zijn, maar dat zegt niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat ze stug de familiefilms op Zaterdag willen houden, maar hopelijk heb ik het misquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar morgen
Als ze vandaag qua kijkcijfers vernederd zullen worden dan wordt het vast wel verplaatst
tsja, SBS moet nog leren leven met het feit dat de rollen zijn omgedraaid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks kennelijk, maar het was slim voor de kijkcijfers geweest gok ik zo
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon nee
![]()
Maar ik denk dat een grote groep mensen zowiezo Voting talentshows een beetje moe aan het worden is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar morgen
Als ze vandaag qua kijkcijfers vernederd zullen worden dan wordt het vast wel verplaatst
Cher.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jawel.quote:
Ik weet het niet... als we kijken naar de kijkcijfers van HGT en MNI dan zie ik toch wel dat het enigszins leeft. Hoe het met IDO1 was, zal het niet meer zijn/worden dat klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat een grote groep mensen zowiezo Voting talentshows een beetje moe aan het worden is.
Het leeft allang niet meer zo als Idols aan het begin, en indertijd zaken als Dancing on ice etc
Dat kan nog eens niet zo verkeerd uitpakken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
Nee serieus er wordt een film over Queen gemaakt, met Sacha Baron Cohen als Freddy
dit jaar is het wel heel erg met teveel tegelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... als we kijken naar de kijkcijfers van HGT en MNI dan zie ik toch wel dat het enigszins leeft. Hoe het met IDO1 was, zal het niet meer zijn/worden dat klopt.
Dat is en blijft gewoon hét talentenjachten-momentquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dat moment met Jim/Jamai toen, dat was zo mooi.
Kusje koen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff wieberen.
Ik kom geheid vanavond wel weer online.
Maar hoe laat en wanneer... geen idee
Dus kijkze strax allemaal en(en
voor de dames)
Nee, ik doe tussendoor ook andere dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Moest je even de tijd om het van je af te schreeuwen?
Het is vrijdag, flash... vrijdagquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik doe tussendoor ook andere dingenJullie gaan gewoon veel t hard
Ik moet dat eerst zien, of hij wel serieuze rollen aankanquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kan nog eens niet zo verkeerd uitpakken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff wieberen.
Ik kom geheid vanavond wel weer online.
Maar hoe laat en wanneer... geen idee
Dus kijkze strax allemaal en(en
voor de dames)
I don't care if Monday's bluequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is vrijdag, flash... vrijdag
Bonsoir Monsieur le Chevalier des Baguettesquote:
quote:
Homoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik homo ben omdat ik Corona's drink dan ben ik heel graag homo.
Mag hoor, homoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik homo ben omdat ik Corona's drink dan ben ik heel graag homo.
quote:
GHTAquote:
Hahaha in plaats van minds homos zeker xD!!1!quote:
Nee, Great ho's.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahaha in plaats van minds homos zeker xD!!1!
Wie is op?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor.
Alleen zijn m'n Corona's bij op
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey stokbrood
Jij kijkt ook mee toch?
....toch?!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Maakt het wat uit? Je leest het antwoord toch nietquote:
Wel hoor, ze geeft toch ook antwoord op de vraag van Vaduz?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Je leest het antwoord toch niet
Dag lieve Zwabberquote:
Je gebruikt mijn lievelings-PI, dus daaromquote:
Omdat ik niet doe aan relaties/dates irlquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom hebben jullie nooit gedate Tombozwabbert?
Van gewoon een beetje meeten word je niet zwanger van een zesling hoor, bangerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik niet doe aan relaties/dates irl
omdat tombo stiekem een vent isquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom hebben jullie nooit gedate Tombozwabbert?
Nee, je wordt hoogstens in een zwembad gegooidquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van gewoon een beetje meeten word je niet zwanger van een zesling hoor, bangerd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat tombo stiekem een vent is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat tombo stiekem een vent is
Dat kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je wordt hoogstens in een zwembad gegooid![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je wordt hoogstens in een zwembad gegooid![]()
[..]
idd maar het overkwam jouquote:
bahquote:
pics don't liequote:
nee dat niet, weet eigenlijk ook niet waarom ik me in de discussie mengquote:
ik ook niet, want ik heb geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat niet, weet eigenlijk ook niet waarom ik me in de discussie meng
misschien moeten we het over wat anders hebben. Laten we het hebben over het weer. Wanneer doen we het weer ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, want ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Voortvarend crv. Voortvarend.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moeten we het over wat anders hebben. Laten we het hebben over het weer. Wanneer doen we het weer ?
ik doe het nog steedsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moeten we het over wat anders hebben. Laten we het hebben over het weer. Wanneer doen we het weer ?
ijn vrouw zit te kijken dus ik hoor af en toe vaag wat en ben nog niet in de verleiding geraakt mijn hoofd de kant van de TV op te draaien.quote:
ja das waar, sorry ik was even gestopt maar moet het weer doenquote:
varen wordt je zeeziek vanquote:
Ik hunker naar een baguette gezond, ben ik hier aan het goeie adres?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als Koning Flammkuchen het weer eens op zijn heupen krijgt moet je vooraan staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hunker naar een baguette gezond, ben ik hier aan het goeie adres?
whehehe, pisces hunkert naar de five dollar foot long van crvquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, pisces hunkert naar de five dollar foot long van crv
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
als je dat maar weetquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als Koning Flammkuchen het weer eens op zijn heupen krijgt moet je vooraan staan
quote:
Awquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
You know I could use somebody. Someone like youuuu ohhhhohhhh ohhhhohhhhhh
Tomboquote:
Wat een heldquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
You know I could use somebody. Someone like youuuu ohhhhohhhh ohhhhohhhhhh
Mijn laptop is dood he, dus ik ren in de reclames snel naar mijn computer, maar die live topics zijn dan niet te volgen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Use somebody
Je bent niet in het VOH-topic?
[VOH]Live #4 - 2 voor de prijs van 1
Ohw ja...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn laptop is dood he, dus ik ren in de reclames snel naar mijn computer, maar die live topics zijn dan niet te volgen.
referenties?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef crv het volgende:
pfffff, klaar weer met "opruimwerkzaamheden"
Opzeggingsbrief staat klaar, enkel datum nog. Nu nog mijn Arbeitszeugnis (hoe heet dat ook weer) voorbereiden. Anders kan ik daar eeuwen opwachten.
50 is gebruikelijk geloof ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is 1 pagina dan? 25/50/100/300/999?
Komt ook niet online, woensdagmiddag rond een uur of vier is de herhaling.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staat the voice nog niet online? Grrr
Kijk eensquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Komt ook niet online, woensdagmiddag rond een uur of vier is de herhaling.
Hiero.quote:
Ik kreeg sms of The Voice leuk wasquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg sms of The Voice leuk was
Oh leuk, doe maar de groeten terugquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm ook..
Jullie krijgen trouwens allemaal de groetjes
Niet van mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk, doe maar de groeten terug
O ja wacht dat kan natuurlijk niet ook niet met deze?quote:
quote:
Ook een klassiekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja wacht dat kan natuurlijk niet ook niet met deze?
Vast welquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Groetjes terug aan C_A
Is ze lekker productief daar?
quote:
Tja BVO post hier niet meer zo vaak dus iemand moet zijn taak overnemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je obstinaat vanavond?
Biertje voor Onderweg?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja BVO post hier niet meer zo vaak dus iemand moet zijn taak overnemen.
Wie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja BVO post hier niet meer zo vaak dus iemand moet zijn taak overnemen.
O daar heb ik ooit wel een van gehoord ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat was voor het paupervolk op FOK! kwam. Oidale dus.
Omgquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik moet vroeg naar bed! Morgen moet ik om 8 uur op de Dam zijn voor dé wandeling
Heel veel succesquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik moet vroeg naar bed! Morgen moet ik om 8 uur op de Dam zijn voor dé wandeling
Resepctquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef Rauzer het volgende:
Okee, dat van paupervolk was een grapje, alleen Bella is paupervolk, de rest valt wel mee.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef Rauzer het volgende:
Okee, dat van paupervolk was een grapje, alleen Bella is paupervolk, de rest valt wel mee.
Rauzerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef Rauzer het volgende:
niettttttquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Komt ook niet online, woensdagmiddag rond een uur of vier is de herhaling.
Ik ben ook hyperquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, slecht voor mijn hypertoestand
Nope.quote:
verrekte natnek moek u familie opzoekequote:
Je moet'm zelf aanslingeren ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil slapen maar mijn droger is nog niet klaar.
Nee, maar ik moet er nog een wasje indoen na deze.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je moet'm zelf aanslingeren ofzo
Doe joe laik sjersooniesos?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
verrekte natnek moek u familie opzoeke
sijn men matties, koekwausen 4 life.quote:
Wordt echt tijd jaquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik heb lang weekend. Morgen om 12 uur vrij, zondag vrij, en maandag pas om 17.00 werken!
Dat moet ookquote:
Succes meidquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ff m'n haar doen. Moet lekker strak zitten. Vink belangrijk he, dat m'n haartjes strak zitten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ff m'n haar doen. Moet lekker strak zitten. Vink belangrijk he, dat m'n haartjes strak zitten.
Ja tog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Oehh me likequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook mee, ik trakteer op tequila bitches.
quote:
WTF heb jij?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Jij mag meequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik las iets andersquote:
waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je leest dat wat je wil lezen he.
In je eigen zin?quote:
Ik ookquote:
Ik trek dit hoofd erbij tijdens het vertellen btw:quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Die mag ze ook hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
Hihihih, ik ben de enige die niet "pik" las. hihihihihih
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |